vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


Anonym
VARNING !! Endast dom med starka nerver ...
#1

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: VARNING !! Endast dom med starka nerver ...
#2


See User information
Låt mig gissa, "de" kommer att säga att det är synd om dem och när du klagar på att dina barn dog och ditt land försvann så är du "rasist". Så bilderberger.

Posted on: 2007/1/26 22:49
"Paper is poverty... it is only the ghost of money and not money itself". - Thomas Jefferson
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: VARNING !! Endast dom med starka nerver ...
#3
Ja alla mer eller mindre har dessa parasiter.

Effektiv borttagare:
http://www.ortapoteket.se/product.asp?product=436&sub=13

Denna kur hjälper dig bli av med parasiter, bl a Candida.

Beskrivning:
Under en period har man kopplat besvär som torsk, matsmältningsproblem, tarmbesvär och många andra besvär med Candida Albicans, den jästbaserade svampen som ibland invaderar tarmen. Det har funnits många teorier av vad som gör tarmen mottaglig av Candidan. Självklart så spelar anitbiotikan sin roll. Men vad om besvären ständigt återkommer? Vad är det underliggande problemet? Nu visar nya upptäckter att förekomsten av parasiter i tarmen kan påskynda en mängd sjukdomssymtom bland annat candida.

Parasiten som det talas om kallas "Fluke". Dessa parasiter klarar att motstå tillförsel av vänliga tarmbakterier som acidofilus mm och fortsätter att leva. Forskning av kanadensiskan Dr. Hulda Clark (Författare till böckerna "The Cure for all cancers", "The cure for all Aids" och "The cure for all diseases") har visat att en örtkombination har stor framgång för att avlägsna parasiter. Användandet av malört, svart valnötskal och kryddnejlika har gett utmärkta resultat under kontrollerade forskningsförsök.
Para-Rizol är en mycket effektiv parasitdödare, medlet har använts av många med goda resultat.

Innehåll: Syreberikad olivolja (ozonides) med valnötolja, malörtolja och olja av kryddnejlika.

Ett av den tyske dr Gerhardt Steidl nyutvecklat svamp- och parasitmedel som visat sig enormt effektivt. 3 800 patienter i Tyskland har haft god effekt till mycket god effekt av Para-Rizol. Användes med fördel även utvärtes. 30 ml.

Används mot parasit- och Candidaöverväxt. Kan visa sig som hudproblem, flytningar, övervikt, tarmproblem, svullen mage, svamp i underlivet m m. Viktigt att ha regelbunden tarmtömning vid intag av Para-Rizol. Kombinera med Oxymax om förstoppning förekommer, för att avlägsna toxiner.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: VARNING !! Endast dom med starka nerver ...
#4


En 75 norrlandsfinkel rätt upp och ner? Bränner bort det mesta

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: VARNING !! Endast dom med starka nerver ...
#5


See User information
Jag såg denna video där: Difference Between Men And Women

- jag har lite svårt för deras läten men undervisningen var väldigt bra .

Go ahead Bush, skona alla civila - first we take Manhattan, then Berlin, then Mekka, skojar nog nu.

http://www.break.com/index/difference_between_men_and_women.html

Posted on: 2007/1/26 23:16
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: VARNING !! Endast dom med starka nerver ...
#6


See User information
Ett bra alternativ för att få bort parasiter är en zapper.
http://www.worldwithoutparasites.com/

Posted on: 2007/1/27 8:53
The Sun is the mediator of Prime Intelligence between ourselves and Galactic Consciousness
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: VARNING !! Endast dom med starka nerver ...
#7
Quote:

zahira wrote:
Ett bra alternativ för att få bort parasiter är en zapper.
http://www.worldwithoutparasites.com/


whoa! en zapper med orgone?
låter riktigt grymt har du provat den?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: VARNING !! Endast dom med starka nerver ...
#8
Quote:

novax wrote:
Jag såg denna video där: Difference Between Men And Women

- jag har lite svårt för deras läten men undervisningen var väldigt bra .

Go ahead Bush, skona alla civila - first we take Manhattan, then Berlin, then Mekka, skojar nog nu.

http://www.break.com/index/difference_between_men_and_women.html


TACK !!

Nu vet jag varför kärringen är som hon är !!!!

TACK

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: VARNING !! Endast dom med starka nerver ...
#9


See User information
EttHund skrev:


whoa! en zapper med orgone?
låter riktigt grymt har du provat den?
-----------------------------------------------------------------------------javisst ! tycker den är väldigt bra! inte för att jag märker någon jättestor skillnad , då jag är frisk och använder den mest i förebyggande syfte.

Posted on: 2007/1/27 13:32
The Sun is the mediator of Prime Intelligence between ourselves and Galactic Consciousness
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: VARNING !! Endast dom med starka nerver ...
#10
Quote:

zahira wrote:
EttHund skrev:


whoa! en zapper med orgone?
låter riktigt grymt har du provat den?
-----------------------------------------------------------------------------javisst ! tycker den är väldigt bra! inte för att jag märker någon jättestor skillnad , då jag är frisk och använder den mest i förebyggande syfte.


Okej, var det från den där sidan du beställde den? $134.00?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: VARNING !! Endast dom med starka nerver ...
#11


See User information
EttHund:
jag beställde den från sidan worldwithoutparasites för det priset du angav tror jag väl. Den första månaden ska den användas 24 tim om dygnet och sen lite då och då, men det medföljer en exakt beskrivning hur den ska användas.
.Parasiterna gillar inte den låga frekvens som zappern avger så de dör väl eller flyttar. Anledningen att den ska användas i 30 dagar är för att eventuella ägg och de nykläckta små larverna inte ska överleva.

Posted on: 2007/1/27 17:35
The Sun is the mediator of Prime Intelligence between ourselves and Galactic Consciousness
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: VARNING !! Endast dom med starka nerver ...
#12


See User information
beställde en zapper från Markus i Swiezeland eller vad det stavas som. funkar helt enkelt bra.
Finns andra orgoneprodukter på denna länk

http://goalternatif.moonfruit.com/


Hej å så


Posted on: 2007/1/27 17:47
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: VARNING !! Endast dom med starka nerver ...
#13


See User information
Jag har använt en zapper fran www.worldwithoutparasites.com i snart två år och har inte varit sjuk sedan jag borjade. Rekommenderar dom verkligen!
Man ska bara vara lite försiktig i början, eftersom en del folk detoxar ganska hårt.

Posted on: 2007/1/27 18:47
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: VARNING !! Endast dom med starka nerver ...
#14


See User information
Att parasiterna flyttar låter lite oroväckande... jag kommer inte ihåg så mycket direkt kring detta med zappers, jag antar att det utgår från Hulda Clarks idèer och forskning - har de släppt henne ur fängelset än?

Utdrag ur hennes bok Cure for all diseases http://curezone.com/clark/

Hela boken att ta hem http://www.drloyd.com/cure.pdf

Varför inte ta bort allt en gång för alla - en annan metod som också är Cure for all diseases, suck...
http://www.shirleys-wellness-cafe.com/urine.htm

Här är om Huldas parasitprogram, om man tänker på preparatkuren:
http://klokast.com/shop/index.php?cPa ... 3f68fded63e8b6413e77faf43

http://www.drclark.net/
http://www.huldaclark.com/
http://en.wikipedia.org/wiki/Hulda_Clark

Har inte kollat om det är ungefär samma som Para- Rizol som nämnde i ett inlägg lite bakom det hela, Parasitkur: http://www.ortapoteket.se/product.asp?product=850

För min del så är jag skeptisk till "elbehandlingar" - vi använde det som huvudterapi på Avdelningen - det fick motsatt effekt - det blev Levengood-tjosan av det, synd.

Sånt där parasitgrejs är nog väldigt svårt att bli av med... men jag är inte så insatt, verkligen inte, spånar mest...

Jag tror inte vi till fullo vet så mycket om parasiters olika omvandlingsstadierna - de kan troligen, framför allt när de är hotade - ta sig former och stadier som zapper inte alls biter på, de kan gömma sig på olika ställen i olika metarmofosstadier, ligga i träda - och komma ut som värre "saker" när miljön blir passande. Det blir en dålig effekt...

De här parasiterna är ju bara ett symptom - men jag vet ju att "vakna" här gärna håller fast vid att hitta "utvägar" i det snabbt krympande utrymmet för oss... - orsakerna kan inga preparat, apparater, läkare, "healers" och vilket skrymt som helst komma åt - det är bara att göra saker värre - faktiskt - det skjuts på i tiden och tar sig andra former. Det är karma i grund och botten, och det kan inte nås på denna ytan... - eller jag menar dess "rötter" är inte på denna nivån, karmas rötter.

Det är enbart genom kultivering man kan höja sin nivå - sjukdomar och sådant kan man försöka att vaccinera och zappa sig emot tills man får spader - men det är ju absurt, feltänk så det står härliga till. I liv efter liv så söker vi "lindring" - i stället för att fatta att som man bäddar får man ligga - och är i en tid som är den mest pervo och sjuka - tack vare att vi tänker som vi gör - att vi inte höjer vår nivå - utan vill fortsätta att "gå vår egen väg", som är allt mer på avvägar och inte human - får pasa på att tacka Mona Sahlin och New Age... + "science...".

Men visst kan man göra en "insats" med tex en Hulda Clark-omgång (preparaten, inte zapper), prcis som man ka ta bort en fästing på huden - men om man kombinerar med kultivering så har man något "gott" ut av det - man måste tänka på varför vår inre miljö har blivit som den har blivit - varför den blivit ett slags kosmos/en värld för sådana varelser som vi tänker zappa emot... - stjärnornas krig... - det är för att vi är så extremt sjuka i våra sinnen, anammar beteenden och gärningar - till och med rationaliserar i sinnena kring dessa beteenden och försöker vränga till det som något gott--- - som en följd så får vi en inre miljö som ser ut som den gör - på vägen/via den yttre naturen med gifter, mat som inte innehåller den näring som den ska, människor som blir ombud för att ge oss dåliga saker såsom vaccinationer, fluor, aluminium, mobiler etc etc etc etc etc. Några kanske fattar vad jag menar.

Vissa frågar kring detta med kultivering, så jag säger (igen), läs boken Zhuan Falun, så får man veta om sjukdomars orsaker, vad karma är, vad kultivering är mm mm:

Engelska: http://www.falundafa.org/eng/books.htm
Svenska: http://www.falundafa.org/Swedish/books_se.htm

Posted on: 2007/1/27 18:57
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: VARNING !! Endast dom med starka nerver ...
#15
haft zapper många år tjejen använder den när hon blir förkyld funkar nästan varje gång ..

Alla skulle ha en zapper och kolloidalt silver ,,, borde vara lag på det ..

Samhället skulle spara "gissning" 10-20 miljarder varje år inga förkylningar/virus ,,,,inga matförgiftningar ,,,,inga brännskador ,,,inga urinvägsinfektioner speciellt tjejer ...

mm mm

våra hundar fick kräcksjukan nyss vips så trollades det bort med silver ....3ggr dag ....

snart kommer en egenbyggd apprat till försäljning den får alla gamla och supersjuka att bli symptomfria inom 2 tim i bästa fall ,den används i bad kryp till badet efter 2 tim så kan man ut och springa :)

en underlig apparat som fungerar bättre ju sjukare man är , den räddar liv / förlänger liv !!!!!!!!

är man inge sjuk så fungerar den inte bra ?????????

speciellt vid cancer är appraten mycket effektiv MAN KAN ALDRIG VARA FÖR SJUK ENDAST FÖR FRISK ???

OBS !! INGE SKOJ



 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: VARNING !! Endast dom med starka nerver ...
#16


See User information
Quote:

silverboy wrote:
haft zapper många år tjejen använder den när hon blir förkyld funkar nästan varje gång ..

Alla skulle ha en zapper och kolloidalt silver ,,, borde vara lag på det ..

Samhället skulle spara "gissning" 10-20 miljarder varje år inga förkylningar/virus ,,,,inga matförgiftningar ,,,,inga brännskador ,,,inga urinvägsinfektioner speciellt tjejer ...

mm mm

våra hundar fick kräcksjukan nyss vips så trollades det bort med silver ....3ggr dag ....

snart kommer en egenbyggd apprat till försäljning den får alla gamla och supersjuka att bli symptomfria inom 2 tim i bästa fall ,den används i bad kryp till badet efter 2 tim så kan man ut och springa :)

en underlig apparat som fungerar bättre ju sjukare man är , den räddar liv / förlänger liv !!!!!!!!

är man inge sjuk så fungerar den inte bra ?????????

speciellt vid cancer är appraten mycket effektiv MAN KAN ALDRIG VARA FÖR SJUK ENDAST FÖR FRISK ???

OBS !! INGE SKOJ




Du tror på att man kan "bekämpa" osv... du tror alltså inte på det jag skrev ovan...?

Posted on: 2007/1/27 19:28
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: VARNING !! Endast dom med starka nerver ...
#17
[/quote]

Du tror på att man kan "bekämpa" osv... du tror alltså inte på det jag skrev ovan...?[/quote]


omöjligt att ändra på strukturen i samhället man ha åsikter om allt men att förändra fungerar ej . folk är så förgiftade idag så dom kan ej skilja på rätt eller fel det logiska el ologiska samt att dom flesta är berädda att offra sitt liv för att äta gott dricka gott mm mm

Men det är klart att jobba med folk och förändra deras syn kan fungerar vid alvarliga sjukdomar men då kanske dom kan behöva behandling innan .typ zapper el liknande .. :)

Jag är aldrig förkyld el virus och det beror på endast på att jag äter bra mat ....äter endast bas mat aldrig halvfabrikat ...


Sjukdom från grunden är alltid Psykiskt även om man är förgiftad så kan man vara frisk med rätt psyke dock så pallar inte kroppen till slut ....

Dåligt psyke reuslterar i sjukdomar dock så kan det vara bra då man kan få kontroll på sin sjukdom tidigare än den med den som har bra psyke och leva längre :)

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: VARNING !! Endast dom med starka nerver ...
#18


See User information
Quote:

silverboy wrote:

omöjligt att ändra på strukturen i samhället man ha åsikter om allt men att förändra fungerar ej . folk är så förgiftade idag så dom kan ej skilja på rätt eller fel det logiska el ologiska samt att dom flesta är berädda att offra sitt liv för att äta gott dricka gott mm mm

Men det är klart att jobba med folk och förändra deras syn kan fungerar vid alvarliga sjukdomar men då kanske dom kan behöva behandling innan .typ zapper el liknande .. :)

Jag är aldrig förkyld el virus och det beror på endast på att jag äter bra mat ....äter endast bas mat aldrig halvfabrikat ...


Sjukdom från grunden är alltid Psykiskt även om man är förgiftad så kan man vara frisk med rätt psyke dock så pallar inte kroppen till slut ....

Dåligt psyke reuslterar i sjukdomar dock så kan det vara bra då man kan få kontroll på sin sjukdom tidigare än den med den som har bra psyke och leva längre :)


Du skriver: "Sjukdom från grunden är alltid Psykiskt..." - man kan inte säga så, det är att förenkla. Eller du kanske menar att allting börjar med en tanke man har haft? Ok.

Du skriver: "Sjukdom från grunden är alltid Psykiskt även om man är förgiftad så kan man vara frisk med rätt psyke dock så pallar inte kroppen till slut ...." - men det är ett tankefel här, som jag ser det. Man är inte "förgiftad" om man alltid skulle ha ett "rätt psyke" - och då skulle kroppen "palla".

Det började för eoner sedan att vi avvek från universums kriterier, det som är Devolution, som jag tagit upp i många trådar om. Då har man karma. Följer man ordningen/kriterierna son anammas här nu, så hjälper det inte om man tror sig ha "rätt psyke" eller tankar - för det är ändå så totalt fel vi lever, beter oss mm - i grunden - och vi drunknar redan när vi föddes i karma. Det hjälper inte, snarare stjälper,att kämpa emot det yttre - såsom det är med penicillin, zapper osv - det spelars om ingen roll -det är bara uppfinningar för att bruka våld - symptomkrigföring - och det leder bara till värre saker.

Du är aldrig förkyld... den som får aids har heller aldrig haft det förut. Vad hjälper det att säga när du faller till marken i din första hjärnblödning, "jag som aldrig är förkyld". Eller vad hjälper det mot seniliteten som slår till vid en ålder av 47...

Posted on: 2007/1/27 19:57
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: VARNING !! Endast dom med starka nerver ...
#19
Quote:

zahira wrote:
EttHund:
jag beställde den från sidan worldwithoutparasites för det priset du angav tror jag väl. Den första månaden ska den användas 24 tim om dygnet och sen lite då och då, men det medföljer en exakt beskrivning hur den ska användas.
.Parasiterna gillar inte den låga frekvens som zappern avger så de dör väl eller flyttar. Anledningen att den ska användas i 30 dagar är för att eventuella ägg och de nykläckta små larverna inte ska överleva.


24 tim?
De zappers jag har sett ska man använda 7min x 3.
Den långa tiden beror det på att den är integrerad med orogone?

Och vet ni vad det blir för skillnad med dom som har orogone (life force)?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: VARNING !! Endast dom med starka nerver ...
#20


See User information
Quote:

EttHund wrote:
24 tim?
De zappers jag har sett ska man använda 7min x 3.
Den långa tiden beror det på att den är integrerad med orogone?

Och vet ni vad det blir för skillnad med dom som har orogone (life force)?

Blir nog inte så mycket skillnad mer än din eventuella inbillning.

Med tanke på att orgone är bullshit...

Posted on: 2007/1/27 20:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: VARNING !! Endast dom med starka nerver ...
#21
Quote:

zpz2 wrote:
Quote:

EttHund wrote:
24 tim?
De zappers jag har sett ska man använda 7min x 3.
Den långa tiden beror det på att den är integrerad med orogone?

Och vet ni vad det blir för skillnad med dom som har orogone (life force)?

Blir nog inte så mycket skillnad mer än din eventuella inbillning.

Med tanke på att orgone är bullshit...


orogone är bara ett av många namn på livskraften, chi, prana, universums energi eller vad man nu vill kalla den.
och det är i högsta grad existerande.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: VARNING !! Endast dom med starka nerver ...
#22


See User information
Quote:

EttHund wrote:
orogone är bara ett av många namn på livskraften, chi, prana, universums energi eller vad man nu vill kalla den.
och det är i högsta grad existerande.

Kan du då nämna observation som förutsägs av denna teori, och nämna ett experiment som kan falsifiera dess existens om det inte existerar?

Skulle inte tro det, då du bara babblar en massa pseudovetenskap.

Posted on: 2007/1/27 20:14
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: VARNING !! Endast dom med starka nerver ...
#23
Quote:

novax wrote:
Quote:

silverboy wrote:

omöjligt att ändra på strukturen i samhället man ha åsikter om allt men att förändra fungerar ej . folk är så förgiftade idag så dom kan ej skilja på rätt eller fel det logiska el ologiska samt att dom flesta är berädda att offra sitt liv för att äta gott dricka gott mm mm

Men det är klart att jobba med folk och förändra deras syn kan fungerar vid alvarliga sjukdomar men då kanske dom kan behöva behandling innan .typ zapper el liknande .. :)

Jag är aldrig förkyld el virus och det beror på endast på att jag äter bra mat ....äter endast bas mat aldrig halvfabrikat ...


Sjukdom från grunden är alltid Psykiskt även om man är förgiftad så kan man vara frisk med rätt psyke dock så pallar inte kroppen till slut ....

Dåligt psyke reuslterar i sjukdomar dock så kan det vara bra då man kan få kontroll på sin sjukdom tidigare än den med den som har bra psyke och leva längre :)


Du skriver: "Sjukdom från grunden är alltid Psykiskt..." - man kan inte säga så, det är att förenkla. Eller du kanske menar att allting börjar med en tanke man har haft? Ok.

Du skriver: "Sjukdom från grunden är alltid Psykiskt även om man är förgiftad så kan man vara frisk med rätt psyke dock så pallar inte kroppen till slut ...." - men det är ett tankefel här, som jag ser det. Man är inte "förgiftad" om man alltid skulle ha ett "rätt psyke" - och då skulle kroppen "palla".

Det började för eoner sedan att vi avvek från universums kriterier, det som är Devolution, som jag tagit upp i många trådar om. Då har man karma. Följer man ordningen/kriterierna son anammas här nu, så hjälper det inte om man tror sig ha "rätt psyke" eller tankar - för det är ändå så totalt fel vi lever, beter oss mm - i grunden - och vi drunknar redan när vi föddes i karma. Det hjälper inte, snarare stjälper,att kämpa emot det yttre - såsom det är med penicillin, zapper osv - det spelars om ingen roll -det är bara uppfinningar för att bruka våld - symptomkrigföring - och det leder bara till värre saker.

Du är aldrig förkyld... den som får aids har heller aldrig haft det förut. Vad hjälper det att säga när du faller till marken i din första hjärnblödning, "jag som aldrig är förkyld". Eller vad hjälper det mot seniliteten som slår till vid en ålder av 47...



OBS !!!!!!!!!

lilla du jag kan inte bli sjuk så som du beskriver ovan det är nästintill omöjligt ....

jag äter exakt vad min kropp vill ha för dagen jag har exprimenterat med mat i 10 år jag känner min kropp till 100% ...

Dock så är jag totalt kvicksilverförgiftad och håller på att sanera just nu ! 30 år gamla fyllningar som bara oxiderar

ps : tänk lite själv iställt för att vrida på orden


ALLA SJUKDOMAR är psykiska tanken gör att människor som tänker på ett visst sätt får liknande sjukdomar

axlar nacke mage mm mm ......

Dock skulle man äta tillräkligt med näring så skulle man kunna klara sig ifrån det mesta ....Eller kanske inte äta alls ?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: VARNING !! Endast dom med starka nerver ...
#24


See User information
Quote:

silverboy wrote:
Quote:

novax wrote:
Quote:

silverboy wrote:

omöjligt att ändra på strukturen i samhället man ha åsikter om allt men att förändra fungerar ej . folk är så förgiftade idag så dom kan ej skilja på rätt eller fel det logiska el ologiska samt att dom flesta är berädda att offra sitt liv för att äta gott dricka gott mm mm

Men det är klart att jobba med folk och förändra deras syn kan fungerar vid alvarliga sjukdomar men då kanske dom kan behöva behandling innan .typ zapper el liknande .. :)

Jag är aldrig förkyld el virus och det beror på endast på att jag äter bra mat ....äter endast bas mat aldrig halvfabrikat ...


Sjukdom från grunden är alltid Psykiskt även om man är förgiftad så kan man vara frisk med rätt psyke dock så pallar inte kroppen till slut ....

Dåligt psyke reuslterar i sjukdomar dock så kan det vara bra då man kan få kontroll på sin sjukdom tidigare än den med den som har bra psyke och leva längre :)


Du skriver: "Sjukdom från grunden är alltid Psykiskt..." - man kan inte säga så, det är att förenkla. Eller du kanske menar att allting börjar med en tanke man har haft? Ok.

Du skriver: "Sjukdom från grunden är alltid Psykiskt även om man är förgiftad så kan man vara frisk med rätt psyke dock så pallar inte kroppen till slut ...." - men det är ett tankefel här, som jag ser det. Man är inte "förgiftad" om man alltid skulle ha ett "rätt psyke" - och då skulle kroppen "palla".

Det började för eoner sedan att vi avvek från universums kriterier, det som är Devolution, som jag tagit upp i många trådar om. Då har man karma. Följer man ordningen/kriterierna son anammas här nu, så hjälper det inte om man tror sig ha "rätt psyke" eller tankar - för det är ändå så totalt fel vi lever, beter oss mm - i grunden - och vi drunknar redan när vi föddes i karma. Det hjälper inte, snarare stjälper,att kämpa emot det yttre - såsom det är med penicillin, zapper osv - det spelars om ingen roll -det är bara uppfinningar för att bruka våld - symptomkrigföring - och det leder bara till värre saker.

Du är aldrig förkyld... den som får aids har heller aldrig haft det förut. Vad hjälper det att säga när du faller till marken i din första hjärnblödning, "jag som aldrig är förkyld". Eller vad hjälper det mot seniliteten som slår till vid en ålder av 47...



OBS !!!!!!!!!

lilla du jag kan inte bli sjuk så som du beskriver ovan det är nästintill omöjligt ....

jag äter exakt vad min kropp vill ha för dagen jag har exprimenterat med mat i 10 år jag känner min kropp till 100% ...

Dock så är jag totalt kvicksilverförgiftad och håller på att sanera just nu ! 30 år gamla fyllningar som bara oxiderar

ps : tänk lite själv iställt för att vrida på orden


ALLA SJUKDOMAR är psykiska tanken gör att människor som tänker på ett visst sätt får liknande sjukdomar

axlar nacke mage mm mm ......

Dock skulle man äta tillräkligt med näring så skulle man kunna klara sig ifrån det mesta ....Eller kanske inte äta alls ?


Vad menar du med "tänk själv..." - det är ju det jag gör. Jag vet inte riktigt vad du menar att "jag inte kan bli sjuk som du beskriver ovan..." - det är så man blir sjuk. Det har börjat långt långt tillbaka på en helt annan nivå, när man avvek från sin ursprungliga natur. Det finns primära orsaker, sedan kan man gå "nedåt", och här är vi nu med denna nivåns omständigheter och allt som snurrar till det, och som man kanske tror orsakaer olika tillstånd/sjukdomar osv. Men "allt det" är en följd av...

Jag vet vad det vill säga att vara kvicksilverförgiftad, det var många år sedan, jag var väldigt sjuk under många år, fick flytta ut på vischan, försöka överleva - det var innan man talade om detta,jag visste inte vad det var. Stora partier med guld i munnen (utslagna tänder) och massa amalgam omkring, som aldrig höll, plomberna löstes upp på nolltid och det blev nya plomber och större, osv. Ja det är inget roligt, hoppas du inte är för dålig.

Posted on: 2007/1/28 10:43
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
35 user(s) are online (35 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 35

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS