vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 4 ... 7 »


I drömmen kom Gud
#1


See User information
Jag ska berätta om drömmen som jag hade.
Jag såg helvetet och dom som var där, det var verkligen inte ett trevligt ställe man kände verkligen gudlösheten, dom som var där levde som vildjur det handlade om överlevnad men ändå så kunde dom inte dö dom var fördömda själar.
Vid livet på jorden älskade dom makt och pengar men kände ingen kärlek för gud eller nåt levande på jorden och detta var deras straff.
Jag såg detta och tyckte inte om det sen helt plöstligt kom ljuset och detta var nåt som verkligen var mäktigt jag och jag kunde känna denna underbara kraft man kände verkligen kärleken på ett otroligt oförklarligt starkt sätt!!!
Det var gud och han talade till mig och dom ända orden jag kom ihåg var ALLT KOMMER ATT BLI BRA och vi fortsatte att prata men minns inte om vad men jag vet att vi talade om nåt.
Gud försvann långsamt men det ville jag verkligen inte, jag ville ha honom vid mig.
Jag sa snälla kom tillbaka och vaknade helt plöstligt men kände fortfarande att jag ville tillbaks till gud det var verkligen en otrolig känsla vid hans närvaro.
Snälla kom tillbaka jag behöver dig tänkte jag hela tiden när jag var vaken, jag somna om igen och gud kom tillbaka, det var nåt som verkligen var underbart man kunde känna honom det var otroligt vilken stark känsla det var.
Några månader sov jag hos min fästmö och den dagen fick jag en mardröm, i drömmen dök en väldigt vacker kvinna med blond hår och ansiktet hade vackra feminina drag så jag låg och kolla på henne, helt plöstligt förvandlades hennes ögon till nåt katt liknande och hon blev helt plöstligt förvandlat till nån slags reptil människa.
Hon drog fram ett svärd och skulle döda mig.
mer kommer jag inte ihåg, när jag vakna på morgonen mådde jag verkligen dåligt och det var så under hela dagen, jag mådde verkligen inte bra.
Jag skulle lägga mig och sova nästa kväll och börja tänka på drömmen om kvinnan till slut somnade jag och då hände det Jesus kom till mig i drömmen vi pratade men jag kommer inte ihåg om vad det var för nåt och när jag vakna upp på morgonen mådde jag helt underbart det var verkligen toppen.
Innan jag drömde dessa drömmar hade jag alltid trott på gud men läste inte bibeln eller gick i kyrkan, det tog ett tag för mig att smälta allt det här, nu har jag börjat läsa bibeln och följer Jesus och det känns som att livet verkligen har en mening.
Jag hoppas att ni också hittar den väg som Jesus vill ge er.
GUD ÄLSKAR ALLA OCH GUD VÄLSIGNE ER.

Posted on: 2008/1/22 21:42
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: I drömmen kom Gud
#2


See User information
Quote:

nico317 skrev:
Jag ska berätta om drömmen som jag hade.
Jag såg helvetet och dom som var där, det var verkligen inte ett trevligt ställe man kände verkligen gudlösheten, dom som var där levde som vildjur det handlade om överlevnad men ändå så kunde dom inte dö dom var fördömda själar.
Vid livet på jorden älskade dom makt och pengar men kände ingen kärlek för gud eller nåt levande på jorden och detta var deras straff.
Jag såg detta och tyckte inte om det sen helt plöstligt kom ljuset och detta var nåt som verkligen var mäktigt jag och jag kunde känna denna underbara kraft man kände verkligen kärleken på ett otroligt oförklarligt starkt sätt!!!
Det var gud och han talade till mig och dom ända orden jag kom ihåg var ALLT KOMMER ATT BLI BRA och vi fortsatte att prata men minns inte om vad men jag vet att vi talade om nåt.
Gud försvann långsamt men det ville jag verkligen inte, jag ville ha honom vid mig.
Jag sa snälla kom tillbaka och vaknade helt plöstligt men kände fortfarande att jag ville tillbaks till gud det var verkligen en otrolig känsla vid hans närvaro.
Snälla kom tillbaka jag behöver dig tänkte jag hela tiden när jag var vaken, jag somna om igen och gud kom tillbaka, det var nåt som verkligen var underbart man kunde känna honom det var otroligt vilken stark känsla det var.
Några månader sov jag hos min fästmö och den dagen fick jag en mardröm, i drömmen dök en väldigt vacker kvinna med blond hår och ansiktet hade vackra feminina drag så jag låg och kolla på henne, helt plöstligt förvandlades hennes ögon till nåt katt liknande och hon blev helt plöstligt förvandlat till nån slags reptil människa.
Hon drog fram ett svärd och skulle döda mig.
mer kommer jag inte ihåg, när jag vakna på morgonen mådde jag verkligen dåligt och det var så under hela dagen, jag mådde verkligen inte bra.
Jag skulle lägga mig och sova nästa kväll och börja tänka på drömmen om kvinnan till slut somnade jag och då hände det Jesus kom till mig i drömmen vi pratade men jag kommer inte ihåg om vad det var för nåt och när jag vakna upp på morgonen mådde jag helt underbart det var verkligen toppen.
Innan jag drömde dessa drömmar hade jag alltid trott på gud men läste inte bibeln eller gick i kyrkan, det tog ett tag för mig att smälta allt det här, nu har jag börjat läsa bibeln och följer Jesus och det känns som att livet verkligen har en mening.
Jag hoppas att ni också hittar den väg som Jesus vill ge er.
GUD ÄLSKAR ALLA OCH GUD VÄLSIGNE ER.


Ser du så på drömmar?
Allt kan visa sig i drömmar, dont't be fooled.

Posted on: 2008/1/22 21:53
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: I drömmen kom Gud
#3


See User information
Men, jag hade en liknande dröm, om gb-gubben, han älskar också alla.

En dröm är bara ens hjärna som processerar dina tankar. På såvis kommer du drömma om saker som berör dig starkt, tex, om din mamma nyligen avlidit, är det sannorlikt att du drömmer om din mamma, detta är inget bevis för att din mamma kommit till någon form av himmel/helvette/nirvana/gb-glass fabriken.

Posted on: 2008/1/22 23:23
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: I drömmen kom Gud
#4


See User information
Jag skrev en gång - repost:

Man kan se om man får tag på Drömmar, Meditation och Chakrasymboler av Jes Bertelsen (på danska), + andra böcker av honom, om man vill spilla tid... men ändå är hemskt nyfiken... Det står om honom här, i artiklar om Peter Høeg:
http://www.expressen.se/index.jsp?a=425313

"Den kända psykologen från Århus blev tidigt en dansk New Age-guru med sitt teoretiska hopkok av Jung och Kierkegaard, chakramystik och tibetanska meditationsformer."
http://expressen.se/index.jsp?a=425897

Bertelsen skriver det som Jung inte hann/inte kunde/inte då förstod, eller vad man ska säga - den boken är egentligen från Jung...

Posted on: 2008/1/23 0:16
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: I drömmen kom Gud
#5
Quote:
Några månader sov jag hos min fästmö och den dagen fick jag en mardröm, i drömmen dök en väldigt vacker kvinna med blond hår och ansiktet hade vackra feminina drag så jag låg och kolla på henne, helt plöstligt förvandlades hennes ögon till nåt katt liknande och hon blev helt plöstligt förvandlat till nån slags reptil människa.


Där ser ni!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: I drömmen kom Gud
#6


See User information
Denna dröm var verklig!!!
jag kunde verkligen känna hans närvaro, han kom tillbaka efter att jag hade somnat om.
Jag lyssnar på gud inte på några människor med sin psykologiska teorier.
Jag är inte den ända som har fått denna upplevelse andra har
fått det också, på ett mycket starkare sätt.
Denna vision som jag har fått, har förändrat mitt liv helt och hållet jag känner mig som en ny människa och jag kan känna hans närvaro på ett oförklarligt sätt.

Lyssna på denna människa hans uplevelse var liknande min fast mycket starkare
http://video.google.com/videoplay?doc ... es+Hell+Reference+Edition

JESUS HELPS YOU IF YOU BELIEVE

Posted on: 2008/1/23 14:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: I drömmen kom Gud
#7


See User information
Du lyssnar in på andra människor, men du lyssnar på gud, men vi ska lyssna på någon annan människa? Låter ganska fuskigt..

Dessutom, är din gud en han?

Posted on: 2008/1/23 14:27
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: I drömmen kom Gud
#8


See User information
Det stoppas in så mycket i "människor"... en del söker det till och med och promotar det, som de som här förespråkar Ayuahusca (stavning?).

Människor är inte längre sig själva, utan som såll där allt kommer in på olika sätt - men det är inte Verklig Sanning, och hur det upplevs/känns har inte med det att göra överhuvudtaget. Falskt sken - du vet väl att Demonens sken är lika bländande som...

Så David I fick uppenbarat på det sätt som den skadliga drogen ger, via att man får "hål" och blir besatt, får "information".

Posted on: 2008/1/23 14:41
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: I drömmen kom Gud
#9


See User information
David I fick inte sin "uppenbarelse" genom en drog, det fick han 15 år tidigare, så som att "något" "styrde" honnom mot det han anser vara sanningen och felet med världen.

Det var långt senare han blev invitad av en grupp att prova dena där Ayahomo grejen.


Men det folk överlag inte verkar förstå är att om dom får någon "spirituell" upplevelse måste det inte vara något possitivt, även om det känns så

Tror du på alvar att dom "elaka" krafterna är så dumma så dom inte kamoflerar sig för att lura dig och dra dig till vissa saker?


Och står det inte i biblen att gud inte "lägger sig i" längre, och att man måste komunicera genom tex jesus för att nå honnom. Så denna superduper allsmäktiga "kille" till gud du pratar om, varför skulle han komma så, och varför skulle han uppenbara sig i en dröm? och inte på ett mer "imponerande" vis?

Posted on: 2008/1/23 14:46
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: I drömmen kom Gud
#10


See User information
emil322 Denna uplevelse fick mig att börja ändra på mig som person
jag vill vara en bra, ärlig människa som vill hjälpa andra och varför skulle det vara nåt dåligt. För levde jag i synden och mådde dåligt.
Själv kan jag inte förklara varför han visade sig på det sättet jag vet det lika mycket som du.
Folk har svårt att förstå min upplevelse.
Det gäller bara att ha tro så enkelt är det.
Tar du emot jesus i ditt liv så känns det som att ögonen har öppnats du ser världen på ett helt annat sätt och han är inte bara min gud.
Han är gud för allt på denna planet.

Posted on: 2008/1/23 16:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: I drömmen kom Gud
#11


See User information
Att du känner att det är en possitiv upplevelse är ju givetvis possitivt. Men att man ska behöva ha massa "moraler och dogmer" och någon gammal updiktad bok som grundpelare för att man ska vara snäll är man rent ut sagt sjuk i huvet.

Och jag säger igen, bara för att du fick en "possitiv" upplevelse behöver det inte betyda att den är bra.
Jag säger inte att så är fallet, men "dom" kan och brukar "luras".

Jag vet att många åsikter går isär här, och jag har ingen större lusst i att sätta mig i en "vilken religon är rätt" diskution, men enligt min uppfattning är kristendommen (iaf i dagens och de senaste 2000 åren) inget annat än ett maktredskap.


Jesus fanns inte.
"gud" befruktade inte "maria"

En coverstory, kristendommen är bara den exoteriska speglingen på en mycket djupare religon.

Posted on: 2008/1/23 17:15
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: I drömmen kom Gud
#12


See User information
Quote:

nico317 skrev:
emil322 Denna uplevelse fick mig att börja ändra på mig som person
jag vill vara en bra, ärlig människa som vill hjälpa andra och varför skulle det vara nåt dåligt. För levde jag i synden och mådde dåligt.
Själv kan jag inte förklara varför han visade sig på det sättet jag vet det lika mycket som du.
Folk har svårt att förstå min upplevelse.
Det gäller bara att ha tro så enkelt är det.
Tar du emot jesus i ditt liv så känns det som att ögonen har öppnats du ser världen på ett helt annat sätt och han är inte bara min gud.
Han är gud för allt på denna planet.


Jag vill inte heller "ta något ifrån dig".

Men det kan vara lite så att tar man godis från barn så tycker de man är dumma, för det gav en mysig smakupplevelse, men godiset hade kommit till i en evil agenda.

Allt kan komma, men det är inte samma sak som att det är vad man tror.

Posted on: 2008/1/23 19:02
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: I drömmen kom Gud
#13
Emil322 och Nico317.

Det finns så många olika sorters drömmar. Det är helt jävla fel att bara påstå att drömmar är kemiska processer i hjärnan; vilket tusentals generationer shamaner mfl kan intyga.
Att "vakna" i drömmen är bland det häftigaste man kan uppleva - mycket häftigare än alla narkotiska preparat.
Varseldrömmar är väl tämligen erkänt.
Sen är säkerligen de allra flesta drömmar av simpel återspolningskaraktär och av Freudiansk/Jungiansk arketypisk sort - men det finns annan typ av drömmande.
Läs Carlos Castaneda (med rätt många nypor salt).

Enligt Freud betyder glassgubben dålig potträning och sexuell osäkerhet inför det andra könet.




Quote:

novax skrev:
Quote:

nico317 skrev:
emil322 Denna uplevelse fick mig att börja ändra på mig som person
jag vill vara en bra, ärlig människa som vill hjälpa andra och varför skulle det vara nåt dåligt. För levde jag i synden och mådde dåligt.
Själv kan jag inte förklara varför han visade sig på det sättet jag vet det lika mycket som du.
Folk har svårt att förstå min upplevelse.
Det gäller bara att ha tro så enkelt är det.
Tar du emot jesus i ditt liv så känns det som att ögonen har öppnats du ser världen på ett helt annat sätt och han är inte bara min gud.
Han är gud för allt på denna planet.


Jag vill inte heller "ta något ifrån dig".

Men det kan vara lite så att tar man godis från barn så tycker de man är dumma, för det gav en mysig smakupplevelse, men godiset hade kommit till i en evil agenda.

Allt kan komma, men det är inte samma sak som att det är vad man tror.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: I drömmen kom Gud
#14


See User information

Posted on: 2008/1/23 20:27
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: I drömmen kom Gud
#15
Intressant

Vet människor som drömt "sanndrömmar" däribland en som drömde om ett byggnad som skulle kollapsa och smältas samman dagen innan det hände

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: I drömmen kom Gud
#16


See User information
Trevligt att höra era åsikter men det är inte bibeln som säger åt mig att jag ska vara en snäll person det är så att jag själv känner för att vara det, jag själv känner att jag vill hjälpa andra och när jag gör det så mår jag bara bra den här upplevelsen fick mig att börja känna så helt enkelt.
Jag ska berätta en annan sak som hände mig.
Jag berätta till min kompis pappa om upplevelsen, han är präst och vi börja diskutera det hela, till slut börja han predika för mig och sa att jag skulle upprepa det han sa sen när det var klart börja han gratulera mig och lånade mig en bibel, han sa till mig "du vet att detta är den sista tiden för oss på jorden jo jag vet det" klimatförändringarna och den nya världsordningen tänkte jag på.
Samma kväll när jag prata klart med prästen gick jag till polaren och vi kollade på en film där dom prata arabiska, gubben på filmen sa orden "Allah välsigna dig" och sekunder efter kom en otrolig känsla den var så stark att man var tvungen att spänna magen och den känslan gick inte att beskriva men det kändes bra det är det enda jag kan säga.
Det känns helt enkelt som att någonting bra övervakar en och det är inte big brother.

Posted on: 2008/1/23 21:37
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: I drömmen kom Gud
#17


See User information
Quote:

nico317 skrev:
Trevligt att höra era åsikter men det är inte bibeln som säger åt mig att jag ska vara en snäll person det är så att jag själv känner för att vara det, jag själv känner att jag vill hjälpa andra och när jag gör det så mår jag bara bra den här upplevelsen fick mig att börja känna så helt enkelt.
Jag ska berätta en annan sak som hände mig.
Jag berätta till min kompis pappa om upplevelsen som själv är en präst och vi börja diskutera det hela, till slut börja han predika för mig och sa att jag skulle upprepa det han sa sen när det var klart börja han gratulera mig och lånade mig en bibel, han sa du vet att detta är den sista tiden för oss på jorden och jag sa jo jag vet, klimatförändringarna och den nya världsordningen tänkte jag på.
Samma kväll när jag prata klart med prästen gick jag till polaren och vi kollade på en film där dom prata arabiska, gubben på filmen sa Allah välsigna dig och sekunder efter kom en otrolig känsla den var så stark att man var tvungen att spänna magen och den känslan gick inte att beskriva men det kändes bra det är det enda jag kan säga.
Det känns helt enkelt som att nån övervakar en och det är inte big brother.


Ja så är det med besättande väsen.
Man ser det ofta vid sådana där väckelsemöten, där de står och skakar, rullar runt på golvet, skriker och beter sig, talar i tungor mm. Hemska saker. Vilken "känsla"- rätt in i solar plexus.

Posted on: 2008/1/23 21:41
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: I drömmen kom Gud
#18


See User information
novax förklara varför du tror att det är nåt negativt när det var en bra känsla så fort han han sa dom mäktiga orden som gud välsigne dig

Posted on: 2008/1/23 21:54
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: I drömmen kom Gud
#19


See User information
Quote:

nico317 skrev:
novax förklara varför du tror att det är nåt negativt när det var en bra känsla så fort han han sa dom mäktiga orden som gud välsigne dig


Känslan har inget med det att göra, det är tvärtom något som lätt vilseleder oss och är något som används för att manipulera oss.

Posted on: 2008/1/23 21:57
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: I drömmen kom Gud
#20
Stamlogen i Karlskrona

Lägg märke till Demon-huvudena ovanför porten.

C:a 500 präster i Sverige är med i Frimureriet.


Resized Image



Resized Image


Edited by A73 on 2008/1/23 22:45:08
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: I drömmen kom Gud
#21


See User information
Jag kan bara säga att den prästen vet vad frimureri är för nåt och han är definitivt inte med i denna djävulsdyrkande organisation

Posted on: 2008/1/24 16:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: I drömmen kom Gud
#22


See User information
Ja drömmarna låter ju spännande, men....
Hur kan det komma sej att du sover hos din fästmö och ändå drömmer om och jag citerar -" en väldigt vacker kvinna..... och jag låg och kolla på henne".

Varför gör du det om du är med din fästmö? Nä, jag tycker mer det låter som drömmen visar att du trånar efter andra kvinnor, vilket du inte ska?! Eller har jag helt fel?

Den andra drömmen verkar cool....

Posted on: 2008/1/24 20:15
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: I drömmen kom Gud
#23


See User information
Tro mig det har inget med det att göra

Posted on: 2008/1/24 22:55
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: I drömmen kom Gud
#24


See User information
Du skrev:

Jag såg helvetet och dom som var där, det var verkligen inte ett trevligt ställe man kände verkligen gudlösheten, dom som var där levde som vildjur det handlade om överlevnad men ändå så kunde dom inte dö dom var fördömda själar.

Tro mig de själar som är var eller kommer att vara där vilken version nu man väljer att tro på så är så onda att bara deras närvaro får en att må jävligt dåligt.

Det handlar om Illuminater och Frimurare Rotchilds såna som varit onda och konspirerat mot andra i många livstider och orsakat mycket död och lidande i världen.

Må Gud befria oss från Illuminater Frimurare och Rotchilds

Posted on: 2008/2/8 23:42
Resized ImageResized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 3 4 ... 7 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
61 user(s) are online (61 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 61

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS