vaken

Vakencorner

Botten   Föregående ämne   Nästa Ämne  Registrera dig för att posta

Botemedlet på cancer hittat 1931

Registrerade sig:
2013-12-02 10:58
Från mitten av Sverige
Otto Warburg fick 1931 ett nobelpris för att han hittade botemedlet på cancer som är brist på syre i blodet från att folk dricker dött vatten och äter död tillagad mat.

Immunsystemet gör inte människor immuna mot sjukdommar om dom äter död tillagad mat som har ett lågt ph-värde.

Människan har samma kroppsdesign som växtätande djur har medaans skolsystemet och religioner förespråkar att människan är ett asätande djur som faktist kan överleva på att äta död mat och ta syret ur sitt eget blod genom att konsumera död mat och dricka dött vatten med för lågt ph.

Enligt religionerna och skolsystemet så är ett immunförsvar ingenting som ska göra folk immuna för ingen av dom verkar kunna se immunförsvaret som ett system som designats för ett syfte..

Dom erkänner dock att människan är en design som nån designat eftersom dom säger att människan har et asätande desiign på kroppen, dock så är det fel design dom förespråkar för som sagt, människan är en växtäatre i designen och människans naturliga mat är råkost dvs levande frukt och grönt som har ett högt ph-värde.

Jag själv är både immun mot myggbett och fästingar på grund av att jag äter råkost.. fästingar går på mig utan att kunna bita mig dom se mest vilsna ut. Myggor ser mig inte ens.

Både myggor och fästingar behöver blod från folk som äter död mat och dödar sig själva för man är vad man äter och myggorna skulle ta livet av sig själv om dom försökte dricka syresatt och friskt blod från en människa.

Frågor?

Postat den: 2013-12-06 17:00

Re: Botemedlet på cancer hittat 1931

Registrerade sig:
2009-11-05 15:16
Från född under en resa
Jag läste nyligen ett förfärligt inslag på Facebook, det var nån som hade lagt nåt på Youtube som gick ut på att man hade sprutat in HIV-virus i en av cancer döende liten flickas blod och att hon nu återhämtade sig därför att HIV-viruset dödade cancercellerna.

Det vore ju på sitt sätt bra om det vore så här men jag antar på goda grunder att detta är ett dåligt skämt...

Postat den: 2013-12-06 17:26

Re: Botemedlet på cancer hittat 1931

Registrerade sig:
2013-12-02 10:58
Från mitten av Sverige
God morgon Törnrosa du är påväg att törn into rosa färg..

Nej tyvär, Sverige har cancerframkallande kranvatten med för lågt ph-värde och skolor lär ut lögner om att människan är ett asätande djur på grund av att religioner tycker det är logiskt att äta djur när man är ett växtätande djur i designen.

Så människor i Sverige inte bara dödar sin mat innan dom äter den genom att obligatoriskt tillaga maten innan dom äter den..

Dom dricker även dött kranvatten som dom flesta svenskar verkar tro är hälsosamt vatten dock så är det cancerframkallande om dom inte höjjer phvärdet innan dom dricker vattnet.

Människan är en elektrisk varelse och vi behöver elektrisiteten från levande frukt och grönt för att hålla vårat blod syresatt.

Visst tror jag att ett nobelpris kanske får folk att förstå att dom blivit lurade, men med svensken så kan man inte riktigt veta för svensken är en nertrubbad slav för utomjorindgarna om skapade den så kallade "vita rasen" blandade in apa i människans gener för att ta bort färgen ur huden för att skapa en slav som var nertrubbad nog att acceptera slaveri.

Jag skriver hela historian om detta senare om inte Vaken tar mitt konto och vägrar ge tillbaka det som dom gjorde sist jag var här.

Mobbingen på vakenforumet fortsätter och allt för att ni inte ska få veta några sanningar.

Ser ni på Stockholms kommunvapen så är det en blå sköld med en blond människa i skölden. Det är utomjoridngar som visar genom skölden att dom förvsrar sina vita trälar genom att förespråka "den vite rasens" överlägsenhet jämfört med dom mörkhyade.

Enda anledningen till att vita svenskar går runt och tror att dom är mer värda än andra, som tex åkesson, är för att utomjoridngarna som skapade dom anser att dom är överlägset bäst slavar för dom ser inte slavdrivaren och har därför ett högre värde än barn, kvinnor och mörkhyade människor.

Det skulle aldrig gå att lura barn, kvinnor eller mörkhyade att dom är mer värda än andra å därför gav utomjoridngarna makten till vita gubbslavar som är rejält nerdummade, och förespråkade den vita rasens överlägsenhet. Det unkade bra.

Apdelen av svenskens gener växer sig starkare varje dag och människodelen av genen försvinner mer och mer vilket ni kan se på alla dessa vita trälar som inte vet att dom är trälar än förrän ekonomin krashar och dom fick reda på att pengar sknade värde och dom har bytt sin livstid mot pengar utan värde.

Träls gone wild, white swedish edition. December 17e 2013. Beskåda

Postat den: 2013-12-06 18:04

Registrera dig för att posta

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 8000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser: banner-250x250-expressvpn.png

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper