vaken

Vakencorner

Botten   Fregende mne   Nsta mne  Registrera dig fr att posta

(1) 2 »

Chemtrails...igen
Oknd
I tisdags gjorde dom ter entr. Efter 5-6 veckors uppehll hr i Jnkping.
Ett par snygga linjer, 5 stycken i perfekt frhllande till varandra, med kanske en kilometers mellanrum. Dagen erbjd ett skdespel likt det jag sett frut, men den hr gngen "lstes" dom inte upp lika ltt, och virvlade sig nstan som ormar...

Allts, vad r det dom sprayar ut p himlen?
"Chemtrails" och foliehattsider hit eller dit, det hr r inte lngre en charad om vem som har rtt eller fel, eller om vem som ser spken i molnen eller inte.
Ngonting sprayas ut ur dessa flygplan, ver vra huvuden!
Till den som vgrar att se det pga frutfattade meningar om hur otnkbart detta skulle vara, mste vga tnka om.
Titta p himlen!
De finns dr, ibland 2-3 dagar i strck, ibland bara ver en dag. snyggt upplinjerade ver himlen runt 8 p morgonen. Vid lunch brukar de ha blivit en fetare gojja som har blandat upp sig ngot. som maskar p himlen. P eftermiddagen ligger de som tcken utbredda. Morgonen efter r det antingen vldigt molningt eller s ligger dimman tt.
Det r svrt att motbevisa att detta fenomen inte existerar eller har ett samband.
Och har du inte sett det n s brja titta!

Frgan r vl hur djupt kaninhlet egentligen gr??...
Ibland tycker jag mig se svajande flaggor i horisonten. Rda, med en vit cirkel och ett hakkors i mitten...

vr svenska "motstndsrrelse" till detta fenomen, tycks precis som bfd ha blivit nedstngda,
http://chemtrailtruthsweden.ning.com/

mer n en klla har angett dessa som stora skurkar i leken,
http://www.evergreenaviation.com/
intressanta bilder p startsidan...

Jag tror att det r dags att vakna nu,
innan dagen kommer d dom fyller dom dr spray-tankarna med ngot verkligt hot...

inga trails, den 14e augusti, sedan en mnad tillbaks
http://www.youtube.com/watch?v=VHZGU49TUQ8

och massa trails, den 20e och 21e
http://www.youtube.com/watch?v=urVKsvecThI

Nnstans ringer det en deja vu-klocka...

Postat den: 2010-09-02 20:49

Redigerat av patrik1975 den 2010-09-02 21:12:43

Re: Chemtrails...igen

Registrerade sig:
2010-07-30 17:45
Frn Idag Jorden, Universum imorgon.
Inlgg: 2556

Ja, verkar som dom bytt soppa med. Dessa nya blir mer som dis efter ett tag. Lite svrare att se.

Postat den: 2010-09-02 20:51

Registrerade sig:
2010-07-08 10:05
Frn Planeten Tellus
Inlgg: 3001
Vart tror du planen landar?
Vilka tror du flyger dem?

Sjuka mnniskor?

Dom experimenterar med folket.

Cia gjorde liknande saker p vissa mindre byar p 80 talet dr man besprutade byar med virus pulver som gav hjrnhinneinflammation och andra sjukdomar.

Nr mnniskorna vaknade en dag lg hela byn under ett fint vit tcke av meningitbaciller.

Sedan fick dom order av staten att ta p sig munskydd och hanskar och rengra alla ytor med desinfektionsmedel och inte komma i kontakt med pulvret.

Flertalet insjuknade i hjrnhinneinflammtion.

Jag skulle tippa p att det r ngot liknande skit.

Steriliseringsprogram frmodligen eftersom det verkar vara vad dom siktar p frmst.

Eller ngon radioaktiv gegga eftersom det finns ett spass stort intresse i att producera uran.

Postat den: 2010-09-02 21:11

Registrerade sig:

Allt handlar om kontroll, handrar om att hlla folk i rdsla o negativ energi... Dng, vaknar folket upp, kan dom ju inte bli kontrollerade.

Kommer nog bara se mer o mer av sdant hr tjaffs.

Dom frsker o frsker, men under tiden vaknar folk upp under nsan p dom... Massa krppa och konstiga folk verallt och dom blir bara fler o fler....

Postat den: 2010-09-02 21:17

Registrerade sig:
Frn Planeten Tellus
Sk p .

black choppers spraying villages

Och ta en titt p vad dom sysslar med i afrika ochs.

http://bushwarriors.wordpress.com/category/about/

Postat den: 2010-09-02 21:18

Oknd
Shen, precis som du sger,

Hur? , jag sger HUR?? ...kan detta fortg. Utan allmnhetens vetskap. Utan ngon som helst Risk (!) fr medial inblandning?
Och detta hnder inte bara i sverige och usa. Rapporter och bilder finns frn hela vrlden. Detta r globalt.
Men nd 100% waterproof.
Inge lcka.
Inget dligt samvete.
Ingen som spiller sanningen i webkameran till youtube.
ingenting.

Ofattbart!

frstr ni? ...fr jag frstr inte

@Avtar, knppa r vi allihop!

Postat den: 2010-09-02 21:21

Registrerade sig:
Frn Planeten Tellus
Man ser tydligt hur dom stnger av och stter p kranarna till munstyckena som sprutar ut skiten i luften.

Mnniskor r inte mnniskor.

Dom sover och r blinda och bekvma.

Jag kan frst varfr folk litar mer p politiker och mrdare n sin nsta.

Deras natur manipuleras mot dem.

Djur frstr bttre och mera.

Den som spiller sanningen r s gott som dd, det vet dom sjlva.

Saknas Tro.

Vad ska man frvnta sig nr folk inte har ngot andligt som sporrar dem?

Ingen meditation = ingen sann natur.

Menar allvarligt hur normalt r det och tillverka vapen och slja?
Och det sker under nsan p hela nationens befolkning.

Sedan komma kalla lurat och blndat fotfolk som frsker verleva deras regler fr kriminella nr dom rkar illa ut och hamnar i deras burar.

Jaja frlita er p era lagar tills dom kvver er sunt frnuft lr nd aldrig gas s lnge det behvs en bok eller en politiker fr skilja mellan rtt och fel.

Som det stod skrivet den falske fljer lagen blint.

Det r klart det r ju ett vapen mot folkets gemmenskap d dom bervats sitt sunda frnuft.
Sger vl sig sjlvt.

Postat den: 2010-09-02 21:31

Registrerade sig:

@ patrik1975
Jag r faktiskt rlig dr, ser inget annat samband med all den skiten NWO hller p (9/11, chem trails, oljelckor, sprutor, maten). S lnge vi har ngot horribelt att beblanda oss med, sker inte uppvakningen riktigt lika snabbt med den kunde. Men det sker i alla fall, dom har lost.

Postat den: 2010-09-02 21:51

Oknd
Avatar, jag frstr precis hur du menar.
Rdslan r vr strsta fiende!

jag menar bara att knppgkar som du o jag () finns verallt, och vaknar allt mer och mer.

Frgan r om zombie-stadiet mnniskorna befinner sig i idag, r en effekt enbart av propaganda och det sociala spelet?
...eller om dom har blandat ngot i dricksvattnet?! (ls chemtrails)

Postat den: 2010-09-03 07:55

Registrerade sig:
2009-11-05 15:16
Frn fdd under en resa
Inlgg: 5000
@ patrik1975:

Jag har i mnga r misstnkt inblandning av exempelvis LSD i dricksvattnet. I mindre kommuner finns det ofta flera vattentkter frutom att mnga har egen brunn, men i en stad som jag tillbringat en stor del av mitt liv i finns bara en vattentkt. Runt om i staden finns en massa mtstationer dr personal ideligen kontrollerar vattnet och vilka tillsatser som r mtbara.

Under ubtsrabaldrets tid nmndes faktiskt faran fr en psykokemisk attack och just LSD var det man talade om frn vattenverkets sida, s det r inte ngra fantasier frn min sida detta.

Men det finns fler problem. Stadens vatten hmtas ur en flod och transporteras upp i mellanlager i sjar. Det r bra, fr d har man en buffert av anvndbart vatten om ngot skulle hnda i floden.

Det r bara det att ngra kilometer uppstrms vattenintaget ligger en stor elektrolytisk fabrik. Sdana fabriker anvnder i sina processer kvicksilver som pol och dr finns stora bassnger med kvicksilver. Det har hnt att kvicksilver kommit ut i floden (man skall veta att kvicksilver r just KVICKT! Minsta rmna och det flyttar sig fullstndigt blixtsnabbt).

Jag r inte kemist/metallurg men vet att kvicksilver grna binder sig vid tungmetaller som guld men jag tror inte att det r guld man slngt i floden vid de lckage som uppsttt. Men ibland varnar man fr "smaksttar" i vattnet och d kommer frsts reserverna i sjarna vl tillpass medan man frsker rena vattnet.

Det lilla samhllet som ligger invid den elektrolytiska fabriken msta ha Sveriges lgsta livslngd alla kategorier.

Drfr sammanfaller mnga frgor hr...

S rdsla r knappast obefogat, det r hgst ptagliga mjligheter fr bde det ena och det andra... dagligen!

Postat den: 2010-09-03 08:48

Registrerade sig:
2009-09-27 08:40
Inlgg: 180
Varfr misstnkt LSD i vattnet?

Postat den: 2010-09-03 13:04

Registrerade sig:
Frn fdd under en resa
Fr att undvika att folk uppfattar hur absurd medias rapportering ibland r. Jag tnker exempelvis p ett inslag med Hans Holmer nr han infr den samlade pressen tillknnagav att man spanade efter pistolen Palme skulle ha skjutits med p hustaken i Stockholm med jaktplan!

Postat den: 2010-09-03 18:21

Registrerade sig:
Frn Planeten Tellus

Postat den: 2010-09-03 21:13

Registrerade sig:
Frn Planeten Tellus

Postat den: 2010-09-03 21:22

Registrerade sig:
Frn fdd under en resa
@ Shen

Det stora polis-partyt mordkvllen och de glada skjutfesterna den 28 februari varje r p polisens skyttebanor skulle ju kunna tyda p det.

"Det tog tid att f tag p folk s att man kunde avsprra Stockholm efter mordet".

Ja det tror sig fan det om alla var p fest fr att fira det!

Jag bodde i ett antal r i Kallebck nedanfr polisens skjutbanor. Varje r p morddagen pangade det p som fan druppe. Jag kte upp och kikade och vad sg jag?? Bland poliserna utmrkte sig personer i amerikanska officersuniformer fullhngda med medaljer.

Helt rligt, sluta rota i Palmemordet. Saken r klar fr lnge sen...

Vad dricker poliser p jobbet? Vatten? Hela Sverige har varit helgalet i perioder. Det finns kemiska substanser av LSD-typ som kan f en mnniska att totalt ndra sikt under kanske en mnads tid. Under denna tid kan punktvis insatt bearbetning och svrkontrollerade uppgifter gra att vissa personer fattar desdigra beslut i en sinnesstmning framkallad med avsikt.

Efter en mnads tid slpper oftast verkan av LSD-dosen (denna typ kallas MTE). Men d har de personer som "stllt till det" oftast syltat in sig s rejlt att det inte finns ngon tervndo.

Ett "chemtrail" skulle kunna innehlla MTE, exempelvis nu infr valet. Hll gonen ppna! Och drick bara importerad juice eller vatten frn egen brunn!

Postat den: 2010-09-04 08:35

Oknd
Lt oss fr en sekund titta lite nrmare polisens emblem.
Bakom sklden tittar en fasce fram p var sida. Fasce r symbolen fr fascism. Vad fascism innebr kan ltt hittas p wikipedia.
inte nog med det s r dessa fasces knutna med band, som p ena sidan bildar IX, och den andra XI. 9/11.

Jag tror inte att enskilda poliser r dliga mnniskor. De r helt enkelt omedvetna om de makter som styr dem.
Och polisen har en egen vldigt speciell kodex, ven kallat kranda. Ungefr som religsas frhllande till varandra inom olika kyrkor. Det dunkas i ryggen hej vilt, och all form av tvivel mot sina egna vrderingar suddas fort bort.

Den dagen en polis stller sig upp och inser sjlvbedrgeriet i det system som han frsker motverka, men tjnar, s kommer jag hylla en stor skl fr mnsklighetens framtid.
Men den dagen r inte hr n. Och lr nog drja p sig.

Olof Palme och Anna Lindh r redan dda, de kan vi inte bringa ter till livet hur mycket vi n nskar, men frgan r vem nsta politiska offer blir? ..politiska eldsjlar med gott hjrta och avsaknaden av rdsla tycks dock vara ett minne blott, s chansen r att Anna Lindh var den sista svensk som fll offer fr maktens hantlangare r stor!

Jag vet inte vart jag ville komma med detta, men eftersom trden handlar om chemtrails s fr jag vl rapportera att jnkping idag, precis som i tisdags, r fullbesprutat till max. Igr natt var det himlafenomen och ljuspunkter som ej gr att frklara p naturlig vg, men d var kameran inte hr. Idag r kameran hr, men risken r att dessa orosmoln kommer tcka stjrnhimlen inatt s att dessa inte kan filmas.
Om inte, s lovar jag att terkomma med ett hejdundrandes himlaskdespel p youtube imorgon!

Postat den: 2010-09-04 14:02

Registrerade sig:
Frn Planeten Tellus
Ingen fdds smutsig.

Smutsig blir man nr man lr sig se ner p sin nsta.

Demonisk slogan.

Tillsammans r vi starka , vi har rtt att dda.

http://www.matshelmets.se/helm_pics/se-m26-polis-emblem.jpg

Detta visar fint hur man vrderar sin nsta.

http://www.youtube.com/watch?v=tj6zu8j3YkY&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=cIbIawE0D-4

Postat den: 2010-09-04 14:11

Oknd
Sant, s sant.

Det kanske r helt fel att ens ifrgastta? Genom att ifrgastta s ser vi ju faktisk ner p systemet vi lever i.
Jag vill och frsker att bara se gott, leva gott, m bra, vara glad och inte tnka p felaktigheterna i samhllet vi lever i.

Jag r splittrad i frgan, och applicerar det genom att i min vardagliga roll, med de mnniskor jag mter, bara sprida gldje, dela med mig av och kramas hellre n sprida hemska ider om hur illa systemet vi lever i egentligen r.
Mina konspiratoriska tankar och ider fr jag utlopp fr hr p vaken, och de gnger jag tar p mig en godmorgon-trja.

Riktigt s hr illa r det inte,
Open in new window

Men det r en viktig symbol fr "friheten". Fr alla att inse att sverige inte riktigt r det sverige som vi trott att det var. Ingen fr sklart missuppfatta ironin i flaggan som ngon sorts post-tysk-neo-svensk politisk sikt.

Min flagga skulle bara innehlla en symbol: <3

Krlek!

Postat den: 2010-09-04 14:22

Registrerade sig:
Frn Planeten Tellus
Se inte ner p dem.
Tyck synd om dem , dom r offer som sover utan kontakt med sin ande .

Be fr att deras ande ska vcka dem.

Se den sklja vit ljus ver dem och deras hjrtan.

Ju mera dom trakasserar dig eller slr dig desst mer inser du hur vaken och speciell du r och hurpass mycket dom sover.

Oroa dig inte deras ande bevittnar deras handlingar nr deras hjrtan r stngda.

Guds gudomliga ljus bevittnar ochs det finns inom allt och emellan allt och frbinder allt till allt.

Trolsa mnniskor utan andlig kontakt eller upplevelser r oftast sdana att dom lttvindligt gr handlingar som frdmmer deras sjlar.

Livet r kort men anden r evig,, glmm inte.
Detta liv r bara ett prov.

Postat den: 2010-09-04 14:39

Registrerade sig:
2008-05-25 18:15
Inlgg: 549
Det kanske r s illa nd Patrik! Ls denna artikel!http://staten-hyperdialog.blogspot.com/

Postat den: 2010-09-04 15:53

Registrerade sig:
Frn Planeten Tellus
Vl skrivet och vldigt sant shilton.

Ja nog r det s att det r eugenics nazister och demoner som styr.

Dom blir inte populra i mnga rhundraden till.

Dom kommer ochs f mrka att vi lever i en ny tidlder nr dom fr svlja vad dom skapar sinom tid ska du se.

Postat den: 2010-09-04 16:03

Registrerade sig:
2008-05-25 18:15
Inlgg: 549
Jo s r det nog Shen! Ngra kloka ord p vgen av Harold Pinther ."Vad r filosofi?
Ett skande efter sanningen.
Hur kan d filosofien vara verklassens vn?
Jo, verklassen betalar filosoferna fr att de endast skola upptcka behagliga sanningar.
Om ngra obehagliga upptckas d?
S kallas de fr lgner, och filosofen betalas icke."
..

Postat den: 2010-09-04 16:20

Oknd
ni mste frst att chemtrails r bara en av tusen saker som hnder samtidigt fr att hlla jorden nere p en "svart" niv.
Nr ww3 kommer s hammnar denna niv tillrckligt lgt fr att antichrist ska kunna vandra p jorden. Kika grna p Labyrinth of truth serien p tuben, tyvr har dom raderat del ett men den frklarade mest om Isis och Osiris.

Postat den: 2010-09-04 16:21

Registrerade sig:
Frn Planeten Tellus
Frlt dem ty dom vet icke vad dom gr.

Dom kommer aldrig f evigt liv , dom kommer terfddas i glmska och degenerera sig sjlva fr varje gng.

Dom ser inte lngre n vad nsan rcker d det finns ingen frstelse och inse sin egen natur..

Hur ska dom d forma andra ?
Hur ska dom d inse konsekvenserna lngsiktigt av sitt eget handlande?

Dom lever i mrker frlt dem fr dom gjort sig sjlva blinda.

Postat den: 2010-09-04 16:22

Topp   Fregende mne   Nsta mne
(1) 2 »

Registrera dig fr att posta

dvd-infobestllning banner lngst ned.
Ikoner
Paypal
Sttta Vaken med en mnatlig donation
Facebook
G ven med i vr facebook-grupp och bli en av de ver 8000 som diskuterar dr.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser: banner-250x250-expressvpn.png

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper
Vilka r Online

15 anvndare r online (15 anvndare tittar p Forum)

Medlemmar: 0
Gster: 15

mer...
Nya medlemmar
Futcc 2017-07-26
ankanp 2017-07-23
ankijansson 2017-07-19
Gubbe4 2017-07-10
Boppe 2017-06-26
Bloggar o Lnkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar frn massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter p svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgrd.
Dominic Johansson
Hjlp Dominic att komma hem.
Mjlkpallen
Mjlkpallen r samlingsplatsen dr bonnfrnuftet tros ha sitt ste.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter p norska.
En bild sger mer ...
Citat frn eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen r dold bland lgnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur pverkar geoengineering dig?
Grundlggande frihetsbegrepp p svenska