Vakencorner
Anonym
|
Re: En ärlig svensk jude (!?)
|
|||
---|---|---|---|---|
Här är en annan intressant artikel av en jude från metro som tar upp radio islam och sverigedemokraterna
"Vad fan är det för fel på svenskarna och vår demokrati? Radio Islam för statistik och hänger ut framgångsrika judar i svenskt näringsliv (på den listan finns jag upptagen för mitt frekventa samröre med gruppen) och vi, folket, gör inget." http://www.metro.se/se/article/2007/08/22/22/1736-45/index.xml |
||||
|
Anonym
|
|
|||
---|---|---|---|---|
sen finns även Boris Benulic som ofta tar upp "antisemitismen" i metro
http://213.180.94.48/site/metro/discu ... thor_id=26&entry_id=17848 |
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
|
Quote:
Bra post , den var kul. Vill dock sparka lite på argumentet "svensk" jude.....eftersom det bara finns 10% judar i Israel, ja i hela världen, kan det knappast finnas mer än 1% i Sverige, med detta menar jag att de flesta är konverterade fejk judar, som inte håller i tvätten. Dvs, dom är inte "riktiga" genetiskt besläktade med dom riktiga judarna. Dessa "piratkopierade" judar härstammar från Georgien, och skall kallas på svenska "Askenasisk" och på engelska "Azkenasi" det är denna gruppering, som är de så kallade ZIONISTERNA styrda av Fam Ruttenskjöld (rotschild) som hävdar "homeland" i Israel, lika lite som jag är kunglig, kan dessa lögnare göra gällande härstamma därifrån. Georgien och Kaschakststan är ert hemland, åk hem dit.
Posted on: 2007/11/6 22:29
|
|||
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
|
||||
|
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login