Vakencorner
Anonym
|
Re: Lista på Sveriges alla Frimurare
|
|||
---|---|---|---|---|
Detta är redan postat om du söker... Fler än du har aftonbladet plus
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... =&topic_id=10790&forum=18 Ditt inlägg finns alltså redan här: http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=90798#forumpost90798 Lär dig att söka Dessutom är listorna trams... Massor saknas |
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
|
Master, jag gillar din entusiasm. Tänkte jag skulle förenkla ditt informationssökande och uppvaknande. Du kan PM'a mig om du vill ha hjälp att lära dig söka utöver det jag skriver här.
Enklast är att använda: http://vaken.se/search.php Välj exakta träffar istället för "AND" och skriv något som borde finnas exakt så i det du letar efter. Styrkan med detta forum är att det funnits rätt länge, så nästan allt finns redan här. Du kan också söka med google: Exempelvis söksträngen: lista på frimurare site:vaken.se hittade massor... site:vaken.se betyder att söka enbart på vaken.se med google Jag hittade exempelvis klagomål på listan: http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=146064#forumpost146064
Posted on: 2010/2/27 1:05
|
|||
|
Anonym
|
|
|||
---|---|---|---|---|
ok, tack för tipset:)) Nån admin kan radera hela tråden. ursäkta för besväret ..
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
---|---|---|---|---|
Vill bara tillägga att listorna inte är att lita på. Många fd frimurare som tagit sig ur är kvar på listorna långt efter och de viktigaste personerna inom ordrarna syns inte.
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
|
Jag tror nog att man skall akta sig för att angripa alla som valt att bli medlem i en frimurarloge. Hemlighetsfullheten vid insvärjningen är nödvändig för att det hela skall bli roligt. Jag är själv med i ett historiskt sällskap (dock inte frimurarna) och min far var med i ett Bellmans-sällskap. Anledningen till att jag är med i det historiska sällskapet är mitt intresse för historia och jag får höra en och annan verkligt intressant grej. De medlemmar som skriver i vår tidskrift lägger ner ett mycket stort arbete på detta och jag tycker att jag får ut mycket och känner mig extra informerad i många frågor. Anledningen till att min far var medlem i ett Bellmanssällskap var att han fick leva ut sina böjelser, att laga god mat och spela teater klädd på ett sätt som han önskade! Jag tror att många frimurarloger inte är annat än ett umgänge där man kanske spelar ett litet spratt då och då men att grunden till det hela är konstruktiv och god. Men lika klart är att alla sammanslutningar kan missbrukas av ondsinta män. Det är ungefär som när jag på en i övrigt rasistisk hemsida läste att en förvånande stor del av de pedofildömda var medlemmar i ett känt och uppskattat parti som absolut inte förknippas med missbruk av minderåriga! Därför måste man nog försöka förknippa brott med dom som begår dom och inte göra det lätt för sig genom att klumpa ihop människor på detta sätt. Det är ungefär som när Jehovas Vittnen stod under press för några år sedan för att ha täckt över en skandal där en ledare missbrukat ungdomar. Ledare för rörelsen i Sverige sade när han ombads att säga hur han ställde sig till den dömde och "offret" och dennes familj: "Det är faktiskt två familjer inblandade!". Och detta var ju alldeles riktigt, ingen hade tänkt på att även den misstänkte hade en familj som kanske inte mådde så bra. Sen sade han att om man misstänker brott, skall man anmäla detta till Polisen och att församlingarna inte har någon rätt att döma folk! Kloka ord, faktiskt, även om jag inte på något sätt vill försvara sekten i övrigt. Det är fel att angripa en hel organisation för vad en medlem gör, om han inte gör det i rörelsens namn. Jag är överbevisad om att enskilda fanatiker finns inom många rörelser och det enda man kan göra för att isolera och avslöja dom är att utnyttja sin yttrandefrihet och stå upp och tala för sin sak eller mot dem. Vad gäller de sk Illuminati så finns det tydligen någon sorts utbrytargrupp ur frimurarna eller närstående grupper som gärna besöker Ingolstadt. Det kommer många hemlighetsfulla "swedische Herren" dit i nåt sorts syfte varje år, säger man på museet där. Varför inte förlägga en semester dit och se med egna ögon? Allt går inte att fixa på internet, egna iakttagelser måste till.
Posted on: 2010/3/1 16:52
Edited by Asgeir on 2010/3/1 17:17:33
Edited by Asgeir on 2010/3/1 18:45:55 Edited by Asgeir on 2010/3/1 18:49:44 Edited by Asgeir on 2010/3/1 18:51:04 |
|||
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
|
låter smått otroligt att det ska finnas en "lista" på allt man söker.
Posted on: 2010/3/1 18:27
|
|||
|
Anonym
|
|
|||
---|---|---|---|---|
Håller med dig helt Asgeir, har 3 vänner som var med på listan för stockholm och ingen utav dom skulle ens vilja skada en fluga i onödan.
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
---|---|---|---|---|
Man ska deffenitivt inte angripa några frimurare, och vem fan kom med den förslagen... ?? Utan folk kan idag prata om vad som helst och med vem som helst. det finns såna som hatar illuminater men som inte skulle göra nåt åt de ändå, men som kanske besöker en psykolog eller präst som råkar vara frimurare, då är det bra att veta vad man säger. eller vill du berätta för bängen att du har en joint i fickan så fort de ska stoppa dig för alkoholtest.
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
|
Det är ju ett angrepp att lista dem... Varför startade du tråden?
Posted on: 2010/3/2 10:15
|
|||
|
Anonym
|
|
|||
---|---|---|---|---|
Äsch! Det är ju Aftonbladet Plus som listat dom. Han bara klistrade in listan här... Dessutom har han ju tagit bort listan.
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
---|---|---|---|---|
Några vaken medlemmar verkar vara totalt besatta och livrädda för de smutskiga illuminat satanisterna, och ni börjar nu frukta frimurarna också som de själva knappt kan tyda sina egna symboler. Det finns inget att vara rädd för dessa maskar som kommit ur jorden när regnet fallit , men de vet själva att det inte kommer regna för alltid. En vacker dag lyser solen så starkt att dessa maskar kommer torkas ut innan de hinner krypa i sina hål igen.
Men farligaste som kan ske är inte att de bli flera eller starkare, utan att de skapar fruktan hos människor och dessa människor som känner fruktan och rädsla för de, kan komma att bli våran allra största hot,och det kan vara din egen bror/syster som valt sida. Vilken sida ni än väljer har så ni bara en väg att ta er genom vid slutet, den vägen blir permanent så fort du har valt din sida. Har du valt illuminaterna så får du chansa att du kanske hittar ett hål nånstans, men du vet inte vart den hålen kommer leda dig till. Har du valt folket så har du alltid minst en plats att ta dig genom. |
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
|
det äro precis som du säger master. vissa är rädda för något utomstånde. de kan inte begripa att de ger bort sina liv till dessa falska ledare genom att vara rädda för dem. först när vaken slutar slumra o gemensamt dra slutsatsen att inga få kan styra fleras världar så kan sann förändring påbörjas.
alla på vaken som försöker peka ut vilka som gör fel.. de på vaken som har väldigt brottom att ange folk.. de som snabbt vill ringa in vilka "NWO" är och hänga ut dem <- där har du dina verkliga fiender.. gaphalsarna... de som blivit rädda... så rädda att någon styr deras värld.. att de inte vågar inse hur de faktiskt låter detta hända på egen hand.
Posted on: 2010/3/2 16:12
|
|||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
|
Computerror.. Jag tror du underskattar master. Han har då inte hängt ut någon. Verkar som att du ständigt sväljer hans bete - dina frågor tyder på stor förvirring - ha lite tålamod snarare än att konstant dra förhastad slutsatser kring andras agendor.
Posted on: 2010/3/2 16:28
|
|||
|
Anonym
|
|
|||
---|---|---|---|---|
The Black Suns är de verkligt äckliga, illuminater,frimurare och annat piss går deras ärenden bara och de tror också de kan symbolerna och sanningen,men vad de inte vet är att de också är lika lost som alla andra. Och lägger hela sitt tid i livet åt att förstöra för andra, men egentligen har de förstört sitt eget liv mest , då de glömde att ta reda på vart nånstans de befann sig då de fick livet.
här ser du en symbol av de, som jag vet med säkerhet du flera hundra gånger hållit i din hand, men jag är ganska säker att du kanske inte sett den. |
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
|
Det finns en massa skrönor om frimurarna. Dom har säkert roligt åt att folk tror på dom. I många städer runt om i världen finns det gjutjärnslock på avloppsbrunnarna med ett G på. Eftersom många loger har en symbol med ett G över vinkelhaken och hammaren eller vad det är får man naturligtvis associationer till... tja, det som är nere under jorden!
Bara för skojs skull skall jag dra en skröna jag hörde nere i Tjottaheiti om just frimurarna. Vi hade just noterat G:et på avloppsbrunnarna utanför en hotellbar och pratade om frimureriet. En av killarna sa att han gärna skulle vilja bli medlem för han hade hört att man på nåt konstigt sätt blev rik när man gått med. Min vän pingstpastorn spände då ögonen i honom och berättade följande historia: (Ett par fakta: Lake Victoria är belägen precis mitt på ekvatorn och om man drar diagonaler till världens fyra hörn möts dom ute i sjön. Och så finns det en sorts halvstora ödlor runt strandkanterna som sitter och "kollar" och dom kallas "monitors" och folk är rädda för dom). Pastorn: "Vi var fem pastorer i kyrkan, varav en bodde på andra sidan sjön, i Uganda. Han gick med i frimurarna och efter ett tag började han göra diverse affärer och blev mer och mer välställd. Men vi andra var ju på honom och frågade då och då om det inte var något i deras förkunnelse som stred mot våra läror. Till sist sade han att han inte kunde dagtinga med sitt samvete längre och då vi möttes hemma hos honom sade han att han skulle kontakta ordföranden och begära utträde. Sagt och gjort. Men när han kom tillbaka sade han att han hade svurit en ed som han inte fick bryta men fått besked på att han måste fråga den allra högste inom orden om han kunde lösas från sin ed. Om vi följde honom ner till stranden skulle en båt hämta honom och föra honom till stället där den Högste höll till. Vi gick ner till stranden och till vår förvåning kom en stor båt med 100-hästars utombordare in till stranden och tog vår kamrat med och sen försvann dom ut mot horisonten. Dom var borta åtskilliga timmar men till sist dök båten upp igen och vår kamrat hoppade ur båten och mottog våra hälsningar och sade att han fått ett förslag som han aldrig i livet kunde gå med på! När båten försvunnit ropade han att dom fört ut honom så långt ut på sjön att man inte kunde se land någonstans, varpå man gett signal och då hade en flotte flutit upp till ytan med en lucka till ett rör med en lejdare ner i sjön. Han hade klättrat ner och kommit till nån sorts kommandocentral där det även funnits vita som satt vid datorer och förts fram till Ledaren som hade sagt till honom att han avgett en ed och därför måste ge något om han ville befrias från sin ed! Han måste offra sin äldste son! Givetvis skrek han nej och fördes upp till båten och sedan i land utan att något sade ett ljud. Precis när han berättat detta hoppade en Monitor upp och bet sig fast i nacken på honom och han blev alldeles stel och febrig. På stapplande ben lyckades han med sina vänner pingstpastorernas hjälp ta sig hem och lägga sig i sin säng. Då dog han och i samma ögonblick försvann Monitorn!" I självaste Afrika florerar alltså såna här historier...
Posted on: 2010/3/2 17:07
Edited by Asgeir on 2010/3/2 17:37:58
|
|||
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
---|---|---|---|---|
Denna tråd ska inte bli större, och jag ser error börjar redan yla igen.
Och var om inte på vaken.se passar listan bättre på frimuranra. Ska vi lägga den i bolibumpa kanske. Därför publicerar jag Stockholms listan igen.... Sorry computerror Stockholm Adam Åkerfeldt Kapten Aldor Jansson Byråchef Aleksander Marlevi Herr Alexander Strehl VD Allan Karnéus Direktör Allan R Johansson Sjökapten Anders Bergkvist Konsult Anders Bergström Operasångare Anders Björndahl Förvaltningssocionom Anders Brushammar Ekonomichef Anders Danielsson Bankdirektör Anders Ericsson Officer Anders Grafström Överstelöjtnant Anders Hådell Ek Mag Anders Johansson Marknadsekonom Anders Knabe Civilekonom Anders Lindqvist Poliskommissarie Anders Lindström Överstelöjtnant Anders Nyman Jur Kand Anders Persson Civilingenjör Anders Strömberg Jur kand Anders Sundström Ekonom Anders Säfwenberg Ekonomichef Anders Tengelin Student Anders Thureson VD Anders Westkämper Försäljningschef Anders Willholt It-Konsult Anders Zander Civilingenjör Anders Åberg Överlantmätare Anders Olof Wahlberg Studierektor Andreas Adolphsson Jur kand Andreas Frändevi Civilingenjör Andreas Heurlin Leg Psykoterapeut Andreas Moîll Företagsrådgivare Andreas Törnblad Egen företagare Anton Ridderstad Fil dr Arne Persson Speciallärare Arnold Peldius Säkerhetschef Artur Burup Kronodirektör Assar Engström Avdelningsdirektör Axel Cedergren Avdelningsdirektör Axel Ingelman-Sundberg Professor Bengt Belfrage Lektor Bengt Biörkman Lantmästare Bengt Granhed Civilingenjör Bengt Orhall Civilingenjör VD Bengt Strömgren Sektionschef Bengt Vinell Ingenjör Bengt Anders Bergman Jur kand Bengt E Magnusson Tjänsteman Bengt-Olof Berggren Direktör Bengt-Olof Edelsvärd Jur kand Benny Boman Civilingenjör Berndt Bergstrand Köpman Berndt Nilsson Kanslichef Bert Hammarström Disponent Bert Jonsson Ingenjör Bertil Hofverberg Direktör Bertil Karlsson VD Bertil Palmblad Flygkapten Bertil Stjernfelt Militärhistoriker Birger Källén Musikdirektör Björn Bergman Kanslichef Björn Bolin Kyrkoherde Björn Fogstam Byrådirektör Björn Gävert Studerande Björn Håkansson Civilekonom Björn Klinge Avdelningschef Björn Sjögren Operasångare Björn Sjöström Enterprise Sales Manager Björn Strömberg Förläggare Björn Strömberg Fastighetsmäklare Björn Thulin Operasångare Björn F Holm Ingenjör Bo Ahlström Civilingenjör Bo Andréasson Trafikflygare Bo Dahlquist Ingenjör Bo Eriksson Civilingenjör Bo Grawe Fil mag Bo Hansson Vice landshövding Bo Jutner VD Bo Lingserius Fastighetsmäklare Bo Ljungblom Reklamkonsulent Bo Malmgren Advokat Bo Nordquist Komminister Bo Santell Leg läkare Bo Stenström Riksdagsbibliotekarie Bo Sundler Med Stud Bo Yxe Kommunikationskonsult Bruno F Samenius Marinläkare Börje Ekfalk Ingenjör Carel Pattyranie Tekn lic Carl Bährne Konsulent Carl Fürstenbach Jurist Carl Grundell Kamrer Carl Ljungdahl Jurist Carl Reinestam Marknadsförare Carl Sundbom Direktör Carl Wallensten Civilekonom Carl Gustaf Gutberg Auktoriserad revisor Carl Henrik Lagerfelt Friherre Carl Johan Merner Civilekonom Carl Johan Setterlind Civilingenjör Carl Jonas Wahlström Konsult Carl-Erik Aldor Ingenjör Carl-Erik Malmi Konsul Carl-Erik Stawström Civilekonom Carl-Fredrik Risbecker Herr Carl-Gustaf Laurell Med Kand Carl-Gustaf Piehl Direktör Carl-Göran Berg VD Carl-Johan Nordin Filharmoniker Carl-Johan Petri Fil dr Carl-Magnus Magnuson Kontraktsprost Charles Olsson Jur Kand Christer Claus Leg psykolog Christer Göthe Överstelöjtnant Christer Heidenborg Advokat Christer Holmberg Ingenjör Christer Lidman Studerande Christer Martin-Löf Ingenjör Christer Staaf Flygkapten Christer Svärd Ekonom Christer Uggla Bankdirektör Christian Frick Herr Christian Nyberg Konsult Christoffer Hamilton Advokat Christoffer Wildeke Deputy Account Manager Christopher Lejdering Fastighetsmäkare Christopher Mellbin Studerande Claes Aspenberg Bankkamrer Claes Mellbin Redovisningschef Claes Örtegren Ingenjör Claes B Trozelli Entreprenör Claes E Giertta Silversmed Conny V Tranback Direktör Curt Linderoth Civilekonom Curt Lundqvist Ingenjör Dag Bengtsson Direktör Dan Hoflund Chefsjurist Daniel Nordenskjöld Fotograf David Santell Fil kand David Sundin Jur kand Denny Blomberg Säljare Douglas Upegui Idrottspsykolog Dusan Daucik Tryckerifaktor Eddie Persson Överläkare Med Dr Einar Ering Direktör Eivind Fransson VD Eje Blom Disponent Eliecen Gomez Area Manager Emil Stenhammar Präst Eric Göransson Ingenjör Eric Park Byråchef Eric Olof Englund Direktör Erik Björk Finansanalytiker Erik Boström Musikdirektör Erik Domines Jur stud Erik Fock Advokat Erik Hasselrot Chefsåklagare Erik Isacsson Planeringsarkitekt Erik Kim Bankdirektör Erik Lindberg Ingenjör Erik Lindqvist Reklamchef Erik Ljungberg Civilekonom Erik Lucht Leg Tandläkare/Med Dr Erik Ringertz Direktör Erik Visteus Civilekonom Erik Zetterström Civilekonom Erik T Holtz Disponent Erland Sönnerstedt Kommendörkapten Ernst Althin Fil & Pol Mag Ernst-Olof Holm Direktör Eugéne Udeborn Säkerhetsvakt Evald Hjerner Jur kand Felix Nolte Konsult Ferdinand Grumme Strategikonsult Finn Hjelmblink Överläkare Folke Gedda Butikschef Francisco Taltavull Distriktsläkare Fred Lindblad Civilingenjör Fredric Heidenberg Ekon stud Fredrik Däumichen IT-chef Fredrik Flygare Jur kand Fredrik Gillstedt VD Fredrik Lagerström Fil stud Fredrik Lundqvist Kantor Civilekonom Fredrik Löwenhielm Generalmajor Fredrik Santell Pastorsadjunkt Fredrik Tellefsen civilingenjör Fredrik Thörnesjö Jur kand Fredrik Zachrisson Arkitekt Geer Claes De Civilingenjör Georg Lind Marknadschef Ger Jalander Byråchef Gerhard Baginski Optiker Gerhard Lindholm Överingenjör Gerhard Vitek Fil kand Gert Lundberg Civilingenjör Gerth Molander Hantverkare Gillis Andersson Källarmästare Giovanni Fili Direktör Glenn-Erik Linder Major Gunnar Bergentz Arkitekt SAR Gunnar Björkman Biträdande stadsdirektör Gunnar Danielsson Avdelningsdirektör Gunnar Green Säkerhetskonsult Gunnar Höpner fd. Leveranschef Gunnar Lantz Arkitekt Gunnar Lundberg Operasångare Gunnar Meiton Prost Gunnar Norblad Civilekonom Gunnar Ridder Civilingenjör Gunnar Telerud Chefsjurist Gustaf Hybbinette Director Gustaf Kaijser Account Manager Gustaf Piehl Teknolog Göran Arrius Kapten Göran Edblad Gitarrpedagog Göran Edensvärd Direktör Göran Edéus Konsult Göran Kruse Ingenjör Göran Lagerholm Försvarsöverläkare Göran Lantz Dipl Massör Göran Wikborg Sjukvårdskonsulent Göran Åstrand f Riksdagsman Göran A Larson Överkontrollör Gösta Carlberg Ekonomijournalist Gösta Sandell Fil mag Göthe Halzius Försäkringsdirektör Hans André Platschef Hans Augustin Major Hans Fredriksson Advokat Hans Hedberg Byrådirektör Hans Kristensen Civilingenjör Hans Lindberg Kanslichef Hans Lundin Ingenjör Hans Pettersson Byggnadsingenjör Hans Tollin Stiftspr Hovpredik Hans Olov Hjern Pastor Hans Ragnar Ersson Förhandlare Hans Å:son Qvarner Läkare Hans-Erik Nilsson Jur kand Hans-Göran Aro Redaktör Hans-Jörgen Thessén VD Hans-Åke Öberg 1:e Intendent Hanseric Sjödin Kriminalinspektör Harald Westling Direktör Harry Blinke Sekreterare Harry Pilt Produktionschef Henning Schröder Massör Henrik Berglund Civilekonom Henrik Evengård Tandläkare Henrik Falkenberg Studerande Henrik Ingemansson Guldsmed Henrik Järrel Redaktör Henrik Lundblad Leg läkare Henrik Sandell Advokat Henrik Toremark Kommunikationskonsult Henrik Verputten Major Henry Nilsson Förbundssekreterare Holger Clarkson Direktör Hugo Barklund Managementkonsult Håkan Jansson Förvaltare Håkan Lönnberg Jur kand Håkan Paulson Källarmästare Inge Johanson Distriktschef Ingemar Axelsson Ingenjör Ingemar Blomgren Fil Kand Med Stud Ingemar Gunnarsson Staaf Bankkamrer Ingvar Fröberg Marknadsekonom Ingwar Gemzell Domkyrkokomminister Isac Larsson Målerikonservator Istvan Hornyak Brandingenjör Ivar Arenander Flygledare Jacob Dorph Civilingenjör Jacob Jacobsson Företagsledare Jacob Spens Associate Director Jakub Brindell Produktledare Jan Björklund Kantor Jan Brundell Fil dr Jan Hartzell Civilekonom Gen.konsul Jan Hedestam Civilekonom Jan Hokkanen Kontorsansvarig Jan Holmqvist Byggnadsingenjör Jan Kjerrman Direktör Jan Kolsby Trädgårdsarkitekt Jan Mörtberg Överste Jan Stenberg Kontraktsprost Jan Thulin Skolråd Jan Åkerhielm Friherre kom kapten Jan C Eriksson Direktör Jan E Sandquist Major Jan Olov Fors Teol doktor Jan-Peter Strömgren Fil Kand Jarl Ericzén Avdelningschef Jarl Wennerholm Bankdirektör Jason Tummings Börsmäklare Jens-Jonathan Larnhed Konsult Jesper Lindström Jur kand Jihm Forsberg Kapten Jimmy Lindqwister Homeopat/Naturvetare Joachim Hillenius Civilekonom Joachim Holm DivisionsController Joakim Helwig Samtalsterapeut Joakim Larsson Polis Joakim Larsson Fastighetsförvaltare Joakim Lindberg Civilingejör Joakim Munter Hovrättsassesor Joel Malmquist Jurist Johan Ahlin Kammarmusiker Johan Edholm Organist Johan Fernlund Statsvetare Johan Halldin Formgivare Johan Hermelin Friherre Johan Hjelm Ingenjör gruppchef Johan Kruse Civilingenjör Johan Lundin Konstvetare Johan Piehl Ekon. stud Johan Spendrup Bryggmästare Johan Tullgren Konsult Johan Wirén Creative Director Johan L Åkerhielm Friherre Johann Kornfehl Direktör John Fredriksson Ingenjör John Pettersson Departementssekreterare John Sandström Platschef Jonas Bergh Professor Jonas Burvall Omvärldsanalytiker Jonas Granlund Civilingenjör Jonas Larsson Konsult Jonas Wiberg Förbundsjurist Jöran Bengtsson Affärsutvecklare Jörgen Haglund Jurist Jörgen Kalmendal Forskare Jörgen Lind Civilekonom Jörgen Röstberg Major Kaj Ytterskog Bankdirektör Karl Frykholm Direktör Karl Tynelius Jur kand Karl-Axel Rosenqvist Disponent Karl-Erik Nylund Domkyrkokomminister Karl-Erik Åhman Bankdirektör Karl-Gunnar Bergström Köpman Karl-Gunnar Fridman Komminister Ken Bokelius Departementssekr. Kenneth Awebro Docent Kenneth Hultin Dövlärare Kim Molin VD Kjell Bäck Bids & Tenders Manager Kjell Enevold Arkitekt SAR/MSA Klas Hellqvist Byggnadsingenjör Knut Andreasson VD Konstantin Lampou Universitetslektor Kristian Brunn Account Manager Kurt Engström Ingenjör Lars Andersson Ekonomichef Lars Arbin Fil kand Lars Bengtsson Med Dr Docent Lars Berghagen Artist/Kompositör Lars Bergmark Advokat Lars Edebert VD Lars Ekecrantz Civilingenjör Lars Ekström Kansliåklagare Lars Hansén Civilekonom Lars Holmgren Jur kand Bankdir Lars Hultqvist Skattejurist Lars Jacobsson Bankdirektör Lars Jansson VD Lars Lagrell Överste Lars Littgren Ungdomsssekreterare Lars Lundquist Bankkamrer Lars Minnedal Polis Lars Möller Byrådirektör & organist Lars Nilsson Major Lars Olson Kompositör Lars Piehl Bankdirektör Lars Stånge Med dr Docent Lars Torbjörnsson Ordensassistent Lars Wilander Taxeringsintendent Lars Åkerblom Intendent Lars E Sjögren Redaktionschef Lars E Wijkman Director Lars Gunnar Eriksson Kyrkoherde Lars H Ahlsten Civilekonom Lars-Erik Gardell Komminister Lars-Erik Jernberg Direktör Lars-Erik Olsson Herr Lars-Göran Sandberg VD Lars-Håkan Kjellin f Byrådirektör Lars-Håkan Stråge Stadsarkitekt Lars-Johan Palundi Fil.kand Lars-Olof Olvhag VD Lars-Åke Pellborn Direktör Larsson Ola Rönngård Chefsrekryterare Leif Danielsson Komminister Leif Helmert Ekonom Leif Isaksson Byggmästare Leif Krafft Skattechef Leif Lennerhed Konsult Leif Persson Avdelningsdirektör Leif Rönnqvist Civilekonom Leif Thunman Advokat Leif Wiman Ingenjör Leif Ph Danielsson Avdelningsdirektör Lennart Attling Tjänsteman Lennart Ek Inköpschef Lennart Johansson Civilingenjör Lennart Melchior Advokat Lennart Nyström Inredningsarkitekt Lennart Nyström Direktör Lennart Rosengren Guldsmedsmästare Lennart Ståhl Civilingenjör Lennart Wallin Tjänsteman Lennart Wiborgh Direktör Leonard Hagberg Redaktionssekr Leonidas Malaxos Fil kand Leyenstein Arthur von Greve Linus Eklund-Adolphson Skådespelare Luis Beltran Civilingenjör Magnus Danielsson Arkitekt SAR Magnus Fergin Ekonom Magnus Holgersson Civilekonom Magnus Jonsson Lärare Magnus Jäderlund VD Magnus Lundeberg Departementsråd Magnus Montgomery Advokat Magnus Ruding Teknologie dr Magnus Svenson IT-konsult Magnus Torén Auktoriserad revisor Magnus A Stuart Bergsingenjör Marcus Domeij Banktjänsteman Marcus Gränsmark Skattejurist Marcus Lilliehöök Civilekonom Marcus Qvennerstedt Säkerhetschef Marcus Rosén Ingenjör Marcus Öhman Biolog Fil Dr Markus Wilkens Ekon Stud Martin Hagman Nationalekonom Martin Kjellberg Area Sales Director Martin Mattsson Bokhand föreståndare Martin Norrefeldt Ekonomichef Mathias Egermark Ingenjör Mathias Wiberg Jur kand Mats Bergström Banktjänsteman Mats Carlmark Mediestrateg Mats Dahlgren Restaurangentreprenör Mats Heidenberg Ekonom Mats Holmerson Chefsjurist Mats Holmgren Avdelningsdirektör Mats Hölcke Leg läkare Mats Larsson Civilekonom Mats Lekman Jur. kand LL.M Mats Lindberg Överstelöjtnant Mats Lindström Jur kand Mats Nyberg Copywriter Mats Wernberg Försäljningschef Matthias Lindemann Jur kand Matti Anniko Professor Mattias Alfredsson Yrkesofficer Mattias Dahlberg Datatekniker Michael Förster Fotograf Michael Matton Statstjänsteman Michael Sparreskog Ekonomichef Michall Berglund Leg läkare Mikael Birath Jur.kand Mikael Edlund Direktör Mikael Göthlin Civilekonom HHS Mikael Jonsson Kanslichef Mikael Nylander IT-specialist Morten Björkman Ingenjör Måns Junger Tandläkare Mårten Isaksson Kapten Mårten Sohlman Civilingenjör Mårten Stenström Advokat Niklas Bergman Jur Kand Niklas Lindblad Producent Niklas Strååt Fil kand Niklas Tjeder Civilingenjör Nils Ahlén Distriktsläkare Nils Axing Flysteward Nils Bergholm Bankdirektör Nils Dahlborg Kanslidirektör Nils Kågström Disponent Nils Wahlqvist Direktör Nils O Rehn Leg läkare Nils-Erik Larsson Jur. Kand Nils-Erik Paulson Tandläkare Okke Metsmaa Jur kand Ola Aglén Tekn Dr Ola Hallengren Redaktör Ola Sassarsson Placeringsrådgivare Ola Schneider Jur kand Ola Schwang Direktör Olle Hedenblad Polisintendent Olle Håkansson Affärsman Olle Lublin Viltmästare Olle Svensson Logeintendent Olof Andersson Musikdirektör Olof Flodin Musiker Olof Holm Docent Olof Lind Aukt Fastighetsmäklare Olof Norberg Teknolog Olof Nordenfelt Jur kand Olof Sundström Rektor Olof Zimmerman Civilekonom Olof Y Johannesson Avdelningsdirektör Olov Norbrink Riksdagsstenograf Orwar Lindwall Gymnastikdirektör Oscar G Tengfeldt Civilingenjör Oskar Fajerson Direktör Otto Gröntoft Major Ove Sandhén Droskägare Owe Hallquisth Avdelningschef Owe Matton Hovrättsråd Patric Meyer Herr Patrik Hedljung Egen förtegare Patrik Nyström Ek stud Patrik Walldov Civilekonom Peder Beausang Civilekonom Peder Haaber-Bernth Revisor Per Andersson Titel saknas Per Berg Officer Per Borg Expert/Skogsmästare Per Fischer Kock Per Hallström Marknadsrådgivare Per Holst Civilingenjör Per Hägermalm VD Per Jardsell Skötare Per Johansson Civilekonom Per Jonsson Art Director Per Junesand VD Per Klingbjer Fil lic Per Odgren Bankdirektör Per Olsson Purser Per Ossmer Jur kand Per Schneider Köksmästare Per Svahn Tandläkare Per Westerberg Direktör Per Wramner Professor Per A Hambrunger f Kanslichef Per Olof Sandberg Adjunkt Per-Arne Dahlin Kyrkoherde Per-Erik Persson Direktör Per-Fredrik Tillquist Fil kand Per-Ola Larsson Avdelningsdirektör Per-Ole Ehnberg Avdelningschef Per-Olof Skough Systemchef Per-Wolmar Silfversparre Avdelningschef Peter Almlöw Källarmästare Peter Bernett Direktör Peter Hamilton Greve Ingenjör Peter Häglund Krögare Peter Kolderup-Finstad Civilingenjör Peter Ljungman Säkerhetskonsult/chef Peter Löveborg Jur kand Peter Moberg Civilekonom Peter Möller Livmedikus Peter Pihlstedt Med lic Peter Schedin Enhetschef Peter Svensson Auktoriserad revisor Peter Willborg Konsthandlare Peter Ärlig Yrkesofficer Peter Åhlander Kontorschef Peter C:son Lilliehöök Marknadschef Petter Lublin Art Director Petter Sandgren Kommendörkapten Pierre Niklasson Civilekonom Pontus Dirtoft Systemadministratör Post Hans von Tandläkare Pär Bönnestig Ekonomie Magister Pär Nilsmo Jur kand Pär Rylander Officer Pär Söderholm Civilekonom Pär Thomaeus Managing Partner Raimo Varo VD Raoul Boström F Chefsjurist Reidar Martinsson Företagsekonom Richard Torgerson Jur Kand Rickard Linderoth Vicd VD Civ ekonom Rikard Lundberg Finansekonom/Handläggare Robelin Roger de Fil kand Robert Axner Projektledare Robert Hebb Polisstudent Robert Hervieu Journalist Robert Söderblom Civilekonom Robert Söderling Finanschef Robert C Schött Hovrättsråd Roger Bergström Tjänsteman Roland Dahlman Advokat Roland Åhnstrand Överstelöjtnant Rolf Sjögren Försäljningschef Rolf Torstensson Lundell Fil Stud Ronnie Bäck Ljudteckniker Ronnie Kilman IT-konsult Ronny Schultz Major Rune Schneider Kanslichef Rune Svensk Ingenjör Fil kand Rune A Andersson VD Rune O Olovsson Ingenjör Sami Vikback Löjtnant Samuel Roy Civ.ing. Sankey Almfjorden Leg läkare Sebastian Tigerhielm Studerande Seth Gustaf von Greve Sigurd Ekström Urmakarmästare Sonny Peterson Musikdirektör Staffan Ancker Lokförare Staffan Mårtensson Kammarmusiker Stefan Björndahl Kontorschef Stefan Dahlqvist Ekonom Stefan Deliså Försvarsdirektör Stefan Didon Handläggare Stefan Duhs Regissör Stefan Nilsson Tjänsteman Stefan Sandin Officer Stefan Scherlag Lektor Stefan Schierbeck Dipl Samtalsterapeut Stefan Wiidik Civilekonom Stellan Måwe Datakonsult Stellan Ström Med Kand Sten Andersson Försäkringskonsult Sten Sjöstedt Advokat Sten Tegnér VD Sten-Åke Larsson Löjtnant Stig Klaesson Köpman Stig Lundquist Tandläkare Stig Odöö Reklamkonsulent Stig Thorsson Hovrättsnotarie Stig-Göran Ahlström Ekonom Sture Dehlfors Direktör Sture Eng Arkitekt SIR Sture Samuelsson Professor Sune Kihlgren Advokat Sune Kronvall Konsult Svante Cornell Forskare Sven Dingertz Civilekonom Sven Paléus Professor Med dr Sven Waldenström VD Sven-Eric Svensson Direktör Sven-Erik Ahlstedt VD Sven-Håkan Paulson Källarmästare Sven-Olof Humble Direktör Sven-Olof Lidbaum Högskoleadjunkt Teodor Johansson Produktchef Thomas Blume Titel saknas Thomas Hagberg Civilekonom Thomas Håkansson Jur kand Biträdande jurist Thomas Järnland Civilekonom Thomas Jönsson Bankdirektör Thomas Lundin VD Thomas Sunnegårdh Operasångare Thomas Vesterlund Major Thorbjörn Lengborn Docent Teol o Fil dr Tibor Havas Bankdirektör Tomas Mikaelsson Konsult Tomas Risbecker Direktör Tomas Thidevall Leg läkare Tommy Karlsson Civiljägmästare Tommy Niklasson Direktör Tommy Olofsson Civilingenjör Tony Schultz Klockare Tor Bolin Direktör Tor-Björn Modin Handelsekonom Torbjörn Nilsson Civilingenjör Tord Elfwendahl VD Tore Dalhamn Professor Tore Liljeström Jur Stud Torger Torgerson Prost Torsten Björck Ambassadör Torsten Ulfståhle Disponent Trampe Peter af Greve Ulf Eklund Försäkringsansvarig Ulf Eliasson Konfektionssäljare Ulf Gyllenswärd Ordensassistent em Ulf Kaiser Distriktschef Ulf Lagerström Bankdirektör Ulf Lindgren Studierektor Ulf Palvall Bankkamrer Ulf Pelenius Inköpschef Ulf Evert Cronlund Bankjurist Ulf T:son Sjölin Tekn lic Uno HE Hjortzberg Ingenjör Urban Engström Fil mag Urban Rosenqvist Professor Viktor Adolphson Polis Viktor Nordström Fil kand Vulf Hessulf Överste Warnstedt Vilhelm von Departementssekr Werkö Anders Larsson Arkitekt Yngve Tapper Försäkr tjänsteman af Wisborg Bernadotte Greve de William Blanche Musikdirektör von Alexander Essen Civilingenjör von Lennart Quanten Lantmästare von Åke Quanten Bankkamrer Åke Andersson P Fögderichef Åke Fredgård Inspektör Åke Gustafsson Fil kand Åke Johansson Ingenjör Åke Matton Direktör Åke Petré Direktör --- Malmö Agne Bohman Direktör Alf Kristensson Personaldirektör Alfons Eklund Kamrer Allan Glifstam Vaktmästare Anders Dyberg Fil kand Anders Grundström Skolvaktmästare Anders Jansäter Civilekonom Anders Krantz Director Anders Lindholm Konsult Anders Nord Kriminalkommissarie Anders Samuelsson Marknadschef Anders Werder Ekonomidirektör Anders Ydstedt Tf regionchef Anders Åkesson Biträdande avdelningschef Andreas Thomory Studerande André Pagels Verksamhetskonsult Arne Olsson Banktjänsteman Arthur Warner Spannmålschef Axel Hambréus Adjunkt Bengt Askaner Apotekare Bengt Björkstrand Överstelöjtnant Bengt Bökberg Ingenjör Bengt Johansson Docent Med dr Bengt Möllander Försäljningschef Bengt Solberg Direktör Bengt Olof Bengtsson Disponent Bengt-Arne Fransson Direktör Bertil Berglund Ingenjör Bertil Ekelund Civilekonom Bertil Hansson Ingenjör Bertil Johansson Ingenjör Bertil Richardson 1:e Byråsekreterare Birger Håstadius Direktör Birger Jönsson f Kyrkvaktmästare Björn Bohrén Civilingenjör Björn Hallin VD Björn Höglund Reklambyråchef Björn Lovén Kyrkoherde em Björn Sandén Sjökapten Björn Swedmark Fil kand Bo Ahlenius Advokat Bo Gryckdal Trafikchef Bo Sörlin Bokförläggare Broni Mühl Egen företagare Börje Bjernstad f Kronofogde Börje Lindeblad Företagsekonom Börje Nilsson Agronom Carl Hervelius Musikdirektör Carl Magnus Gustafsson Försäljningschef Carl-Axel Persson Antikvitetshandlare Carl-Erik Berndt Civilingenjör Carl-Henrik Nordin Systemvetare Carl-Henrik Wendt Civilingenjör Carl-Rune Andersson Hortonom Christer Andersson Direktör Christer Böke Fil mag Christer Sjövall Kamrer Christian Andersson Leg optiker Christopher Sigmond Musiker Claes Cloo Redaktör Claes Pagels Kriminalinspektör Claes Wenell Rektor Claes-Erik Nyman VD Curt Persson Laboratoriechef Curt Thulin f VD Dan Ohlsson Personlig assistent Daniel Eriksson VD David Butler Guldsmed Dimitar Rangatchew Skulptör Dionis Nucamp Logistik kordinator Ebbe Andersson Leg tandläkare Elon Strömberg Ingenjör Eric Glifstam Besiktningsman Erik Friman Bankfullm Erik Havstad Musikterapeut Erik Sjölander Försäljningskonsult Evert Christoffersson Direktör Fredrik Bengtsson Fil mag Fredrik Berg Säljare Fredrik Håkansson Event producent Fredrik Ingman Jur stud Fredrik Linné Key Account Manager Fredrik Lundbeck Fil mag ek mag Fredrik Nilsson Försäljningsingenjör Fredrik Peters Kammaråklagare Gabor Kovacs Marknadschef Gert Axlin Direktör Gert Brodén Speditör Gunnar Adell v. överåklagare Gunnar Bengtsson Tandläkare Gunnar Janzon Jur kand Gunnar Meurling Lantmästare Gunnar Skoog Konsul Gunnar Syrèhn Docent Gustaf Hyltén Bokbindarmästare Göran Björklund Produktionschef Göran Dahlman Förvaltare Göran Ericsson Fastighetsförvaltare Gösta Andersson Laboratorieingenjör Gösta Berggren Civilekonom Göthe Anderson Revisor Hans Ahlmann Företagskonsult Hans Andréason Konsult Hans Eichmüller Konditormästare Hans Hagbyhn Adjunkt Hans Lian Bankman Hans Tedfelt Fond-försäkr.mäklare Hans-Erik Woxblom Speciallärare Hans-Olof Dahl Tandläkare Harald Åkesson Agronom Hartwin Naumann Musikdirektör Heiti Pallon Leg läkare Helmar Tillich Flygpurser Henrik Berven Pol mag Henrik Ljung Ekonomidirektör Henrik Nilsson Controller Henrik Solmenius Leg naprapat Holger Idoff Civilekonom Hugo Christensen f Distriktschef Håkan Andersson Produktionschef Håkan Nyman Enhetschef Inge Plymoth Titel saknas Ingvar Andersson Personalassistent Ingvar Månsson Urmakare Ingvar Svennerup Källarmästare Jan Gasslander Adm chef Jan Mattsson Professor emeritus Jan Mörne Länsrättsassessor Jan Åkevall Ek magister Jari Ström Universitetsadjunkt Jim Lundberg Projektsamordnare Joachim Holmgren Brand Manager Joan Ferraro Optiker Johan Börjesson Civilingenjör Johan Henriksson Revisor Johan Jönsson Titel saknas Johan Molin Leg läkare Johan Norvenius Marknadschef Johan Ohlsson Koordinator Johan Oskarsson Fil kand John Hansen Leg läkare John Lagerwall Ingenjör John Monhardt VD Jon Behring Doktorand Jonas Christensen Civilekonom Jonas Rigby Civilekonom Jonas Weiger Arkitekt Jörgen Jönsson Automationsingenjör Jörgen Magnusson Civilekonom Jörgen Skoog Kock Jörgen Tånnander Musiker Kai Nilsson Marknadsekonom Kai Westergren Enhetschef Kaj Rosendahl Direktör Karl Söderberg Ingenjör Karl-Erik Holm Arkitekt Kjell Liotart Kommendörkapten Kjell Tön Civilekonom Krystoffer Ceglinski Designer Kurt Jacobsson Operasångare Kurt Nelson Kamrer Larry Servin Civilingenjör Lars Berkesköld Advokat Lars Dahlstam Journalist Lars Delmar Advokat Lars Herrstedt-Rosén Major Lars Myllenberg Ingenjör Lars Sjöström Eltekniker Lars Wolff Arkitekt SAR Lars Erik Tolf VD Lars-Erik Larsson Auktoriserad revisor Lars-Erik Svensson Flygkapten Lars-Göran Lundblad Frisörmästare Lars-Olof Hultman Utredningssekr Lars-Åke Letorp Polisinspektör Leif Lindau Civilingenjör Leif Olsson Skattedirektör Lennart Gunnarsson Byggnadssnickare Lennart Henrysson Fil Dr Lennart Linder-Aronson Länsråd Lennart Lydeen Ombudsman Lennart Pehrsson Försäljningschef Lennart Rolff Personalintendent Lennart Svensson Civilingenjör Lennart Wittbeck Adjunkt Lennie Falk IT konsult Leonard Dime Studerande Magnus Berglöf Domkyrkomusiker Magnus Brynjer Civilekonom Magnus Dahlman Jurist Magnus Holmqvist Egen företagare Magnus Stagevik Busschaufför Magnus Åkervik Flygkapten Manlio Hjelm-Giordano Konsertpianist Marco Lind Field sevice manager Marius Agatic Säljare Martin Asker Ek mag Martin Ceglinski Studerande Martin Hagbyhn VD Martin Jonson Civilingenjör Martin Lindström Överläkare Mathias Thorstensson Väktare Mats Mattsson Chefsåklagare Mats Paulsson Civilekonom Matts Nyhlén Leg läkare Mikael Samuelsson Civilingenjör Nils Norbäck Adjunkt Nils-Erik Bergh Konsertmästare Nils-Olof Danielsson Ingenjör Ode Odehammar Produktchef Olof Hjortsjö Projektledare Olof Stocksén Direktör Oscar Richter Kanslichef Otto Kinch Källarmästare Ove Theander Prost Patrick Amsellem Med. Stud. Patrik Reslow Doktorand Paul Winkler Direktör Per Andersson Lektor Per Bojfelt Marknadschef Per Johansson IT-sekreterare Per Lilja Civilekonom Per Nilsén Juris doktor Per Nyman Säljare Per Thomsen Civilingenjör Per Winbladh Retiré Per Arne Joelsson Prost Per-Erik Mases Civilingenjör Per-Inge Sandberg Marknadschef Per-Olof Ingvarsson Kyrkomusiker Peter Ahlgren Säljare Peter Bergqvist Dr Med. Vet Peter Dime Försäljningschef Peter Hemminger Jur kand Peter Larsson Filmproducent Peter Mårtensson Kyrkoherde Peter Olsson Redaktör Pierre Möllerstedt Chefstekniker Pontus Sjöström Universitetslektor Rickard Wendel Företagare Robert Olsson Civilekonom Roger Carlsson Civilingenjör Rolf Hertler Administratör Rolf Rasmusson Bankkamrer Runo Moberg Konsulent Siegfried Gärtner f d tekniker Simon Bertilsson Handläggare Staffan Appelros Direktör Steen Jaedig Leg läkare Stefan Carlzon Trafikledare Stefan Clemén Advokat Stefan Lindhe Fil mag Stefan Moraeus Jur kand Stefan Rydiger Övertandläkare Sten Svensson Ombudsman Sten-Sture Weiber Ingenjör Stig Bååth Kyrkoherde em Stig Lomholt Civilekonom Stig Olsson Direktör Stig Svanberg Direktör Sven Diurhuus-Gundersen Rederitjm Sven Eriksson VD Sven Persson Tandläkare Sven Stéen f Posttjänsteman Sven-Hugo Ström Kammaråklagare Sven-Mårten Samuelsson Överläkare Thomas Pettersson Advokat Thomasson Anders Harbo Skattejurist Thommy Monhagen Begravningsentreprenör Tobias Billström Riksdagsman Tomas Malmberg Fil lic Tomas Nordin Bankdirektör Tomas Rolf Produktchef Tommy Jönsson Underhållstekniker Torbjörn Leise Konsult Tord Persson Kapten Tore Ström Patentjurist Torsten Bussenius Exp föreståndare Torsten Rosencrantz Socionom Ulf Darinder Ingenjör Ulrich Gerlach Polisintendent Ulrik Brännberg VD Uno Jansson Representant Vedur Torbjörn De Marknadschef Wiberg Patrik Hansson Civilekonom Yngve Halvarson Agronom von Anders Bülow Systemingenjör Åke Mårtensson Företagsekonom Åke Åkewall Inköpsassistent Östen Marling Byråinspektör min sköld: password 666999 .EcQHNcZI[fLVVSYfHXXcQHNcTYISPGIVHKLcQESTöfSGOZå
Edited by jin83 on 2018/4/26 10:25:18
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
---|---|---|---|---|
Quote:
Min åsikt: (Och här har jag gjort det enkelt för er) VHJhbXMgb2NoIGlkaW90aS4NCkb2cmJhbm5hZGUgdmFyZSBhbGxhIGRpc2luZm9hZ2VudGVyLg== Quote:
Edited by computerror on 2010/3/2 18:28:30
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
|
Quote:
Mycket lättare att bryta kryptot när du ger lösen :D "Ja jag vet error att jag publicerade malmö också" Det minskar ner problemet till att välja rätt algoritm... Det comuterror skrev var bytt bas till 64... "Trams och idioti. Förbannade vare alla disinfoagenter."
Posted on: 2010/3/2 18:26
Edited by pingubenji on 2010/3/2 18:58:33
|
|||
|
Anonym
|
|
|||
---|---|---|---|---|
:) där ser man, det finns de som kan tänka lite åtminstone, men jag märker att order"disinfo" är ganska populärt hos vissa , har ni nyligen lärt er ordet utan att förstå den, eller har ni förstått den men ni vet inte hur den ska användas....
Eftersom listan på frimurarna verkar vara "disino" med så vet jag itne vad info är för er, finns det nåt som heter info hos er överhuvudtaget?? eller har illurna tvättat er så pass rent.' och så redigerar error sitt inläg givetvis efter pumbenji... Redigerat av computerror den 2010-03-02 18:28:30 |
||||
|
Anonym
|
|
|||
---|---|---|---|---|
Jag kommer att lämna denna forum när jag fyllt mina 222 inlägg, därefter bryr jag mig inte ett enda människa har trott eller inte trott på vad sagt och visat, inte heller om de lever i en bubbla eller i den trädgård som de har fått för sig att den enda som existerar.
Det är inte konstigt alls att ni finner min information som disinfo, då ni inte ens kan se det som dessutom var bar lite försmak. "Några ser på själen som fantastisk, några beskriver honom som fantastisk, och några hör talas om honom som fantastisk, medan andra , även efter att ha hört om honom, inte kan förstå honom alls" |
||||
|
Anonym
|
|
|||
---|---|---|---|---|
att jag sa fel angående gyllene snittet var fel, eftersom 3,33 heter något annat , men där var endast fel på namnet som dessutom hade inga självklarheter utan jag bad er om hjälp,
sen att jesus dog 33 är 100000000000% för mig. Och ja, jag anklagade carlberg för just det jag gjorde för jag såg det själv vad han gjorde med min första varningstråd. Dessutom är jag inte rädd för admins på något sätt eftersom det finns något som heter root. vi avslutar nu, och det ska inte gå så långt att jag drar svärdet. |
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
|
Quote:
vi avslutar nu, och det ska inte gå så långt att jag drar svärdet. [img]http://files.posterous.com/pjsandlund/AoxOkcvPbCfzgihi3AL4SDMFr0bLxO3GHWA8ChIQPC96RBaWOnKWwVJAlEMm/sgaz.jpg.scaled.1000.jpg?AWSAccessKeyId=1C9REJR1EMRZ83Q7QRG2&Expires=1267563013&Signature=V7Gh8TZ%2BLVHxXozgvEsvdVgE%2Ftg%3D[/img]
Posted on: 2010/3/2 21:30
Edited by TreeOfLiberty on 2010/3/2 21:45:54
|
|||
|
Anonym
|
|
|||
---|---|---|---|---|
min vän, jag har hela tiden försökt få dig vakan men du lyssnar fortfarande inte.
men viska göra det lättare kan du nu förklara 1,618 varför du kommit fram till detta och på vilket sätt ??? jag slutade kalla dig tjackis för några dagar sen när du mar som mest tjackad. och nu kallr du dig själv för det, vad ska jag göra åt det ... Får jag sen fråga varför du roar dig med att kalla mig för "tjackis" Hoppas inte att du tagit åt dig, isåfall ber jag om ursäkt igen. |
||||
|
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login