vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Sveriges storskaliga mindkontrollexperiment....
#1


See User information
Jag vet inte var detta hör hemma men kanske en egen lina vore på sin plats.
Ok följer en text här som ni borde anamma. Här är den.
Ok Säpo, skjut inte mej,
"I´m only the messanger, pianoplayer if you would"
Måste säga det oxå att telefånen har betätt sig konstigt på siståne,
grabbarna har tappat in så att säga.............Hallo.?????
Här är texten, vågar knappt trycka knappen ba

Shit, här är den :

Sveriges storskaliga mindkontrollexperiment....

INTERNET-ELEN*.

Alla har den, men ingen vet vad det är och vad den gör: *ENERGIBOXEN !

Vi fick den utan att bry oss, utan att förstå, utan att fråga. *INTERNET-ELEN*.
(inte el-internet som blev stoppad, för bredbandsbolagen, speciellt 3g, skulle gå i konkurs)
Energiboxen* är en sändare och frekvensen är en blandning av gsm och 3g internet. Det är bredband och ALLTID på (inte bara dom sekunder som elverket ska använda den).

Boxen bestrålar oss inte bara DIREKT med 3g strålning, utan strålningen går in i elen (transmmitern) och hela elsystemet i huset blir ett 3g kommunikationssystem som är ansluten till Internet (och kan självklart stråla många till döds).
"Boxen sänder inte till elverket, utan till internet", i och med detta så bli hela elsystemet förändrat till ett *kommunikationssystem*.

Varför internet, varför så hemligt och tyst inbyggnad i husen, varför byttes elen ut till ett kommunikationssystem?

Enkelt.
3G är ett rent militäriskt system och telefoni är bara en bieffekt. Hela problemet med masterna, antenner, strålning mm, var bara en skenmanöver och enda målet var att få in den lilla sändaren i huset.

Nu strålar inte bara hela huset i pulserande högfrekvens, utan är också ansluten till Internet (första internet-husen i världen.).
Det hjälper inte att bara att vägra boxen, för grannen har en och skicka 3g impulser till ditt hus. Absolut så har vi rätt att vägra ta emot boxen, för lagen som man använder finns inte och absolut inte om "tvångsbestrålning".

Den verkliga grunden till att man bytte vårt el-system till ett kommunikations system,är enkelt sagt: *TOTALITÄR KONTROLL*!!
Nu gäller elen också under en annan lag, den sk kommunikationslagen.

"Denna lag ger FRA(försvarets radiostation-storebro, som precis fick en superdator av staten.) rätten till kontroll och spionerier. Man får läsa mails, avlyssna telefoner och kontrollera varje sorts kommunikation, också *internet-elen*." och med detta ditt hus.

Den som vet lite om frekvenser och mikrovågsteknik vet säker redan vad man har för möjligheter av kontroll. Genom att varje dator är ansluten till den nya "internet-elen" så är i principen alla, absolut alla, i riskzonen för attacker över internet. Banken, polisen, sjukhus.....absolut alla behöver el. det finns ingen firewall eller antivirus för internet-elen.

Vilken server vårt "internet-hus" har , ligger i mörker.

Använder man då modificerad ELF(extrem låg frekvens) (konstgjord hjärnfrekvens) så är det lätt att få en 3D bild av varje rum och avlyssna varje samtal. Ännu mer otrevligt är att man enkelt kan skicka vilken frekvens som helst genom internet-elen , också dom som påverkar människors hjärnfrekvenser. (en enda fjärkontroll för alla svenskar? :=) )

Vi är i det största experiment angående kontroll av mänskliga hjärnvågor som världen har skådat. Sverige och Finland, har alltid varit fältexperimentländer för mikrovågor och därför är det också bara dessa 2 länder som fått systemet först.
Verkar allt gå bra, så följer andra länder efter.

Vi måste absolut vägra energiboxen och övertala grannar att vara med (man kan också lämna tillbaka boxen.). Vi måste mycket snabbt ge ut information angående detta nya system, så att det blir offentligt och alla lögner kommer fram.(tidning,internet,granner,tv mm)
Hjälp till, gör vad du kan, för det är bråttom och dem första experimentet är redan igång.
Om inte VI stoppar det här,......då får hela världen systemet.

Det finns en direkt koppling mellan denna box, världens största Haarpsystem i södrasverige (Lois), chemtrails, FRA och att man "sålde" sverige till nato så att man kan testa sina nya exotiska vapensystem i Norrland.(mikro-och scalarvapen, chemtrails attacker,nannovapen,.....)
Genom "Lois", vapentester, och geografi mm har Sverige därför blivet rent militärisk det viktigaste landet i världen.
Den lilla energiboxen är en "del" av amerikas patriotlag, som självklart, automatiskt följer med Nato-amerika till Sverige.
Den totala kontrollen av husen och människors beteende är bara början.

Redan 3g och energiboxen är i grunden en del av de nya vapensystemen och självklart så kommer nato att göra många försök på svensk befolkning. Vissa vapen kan man bara testa "live" och på människor.
Fortfarande så är bara en liten Lois-testanläggning på gång, men när detta system är färdigutbyggt så kommer man att göra experimenten i storskala.(lois gå över hela södrasverige + är inkopplad i 3g, energiboxen, men ochså Lofarsystemet i mellaneuropa)

Försök förstå vad vi har i husen och vilken ansvar vi har mot världen.

Vem ska stoppa systemet om inte VI gör det?
Sök efter info, tänk själv och fundera på det som du hittar och glöm inte:

*I princip är vi ALLA redan under attack, på många olika nivåer.
Hjälp med att stoppa lådan och det "svenska mindkontroll experimentet" !!!!*

PS. En tysk undersökning: Nästan alla som är utsatt för 3g visa redan en förändring i ryggmärgen och en början till leukemi !!!

Posted on: 2007/12/9 17:29

Edited by monitor on 2007/12/9 18:22:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sveriges storskaliga mindkontrollexperiment....
#2


See User information
Totalt mörker här eller ???????????????
Ingen som hajar ....................
Ok
då går vi internationllt istället, kanske bättre med tanke på
insomnia som tycks drabbat invånarne i detta landet.


Posted on: 2007/12/9 19:28
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sveriges storskaliga mindkontrollexperiment....
#3


See User information
Nej då jag är vaken för tillfället. Ja då är vi ett steg närmre uppgraderad mindcontroll.
Det här med internet-el då är det alltså en ständig puls?
Strubens

Posted on: 2007/12/9 19:36
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sveriges storskaliga mindkontrollexperiment....
#4


See User information
hey monitor hör du också eko i telefonen? som går igång efter ett tag, ordspecifikt?

Posted on: 2007/12/9 19:38
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sveriges storskaliga mindkontrollexperiment....
#5


See User information
JO ett eko i fönen finns där, inte förvånande med tanke på allt
dårå eller hur
Skräpo och somliga instutitioner som vi bevisligen betalar för att göra vad dom nu gör, som vi inte får veta.
Ok ospecifikt också, luren har det Strubens.

Inte förvånande
Å vi betalar va eller .................

Med ständig puls oxå


Posted on: 2007/12/9 19:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Sveriges storskaliga mindkontrollexperiment....
#6
Jaså, den har du också fått?

Jag håller på och kollar upp detta nu, hur sant det är
(men det kan mycket väl var absolut sant!)

Återkommer...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Sveriges storskaliga mindkontrollexperiment....
#7
Det tog inte lång tid. Fick detta på mailen nyss
(10/12, 8:59) från en mycket sakkunnig person på området strålning/EMF och även illuminati/NWO sedan många år:

Kommentar till denna texten, alltså...

* * *

Hej! Intressant, men det verkar vara lite sammanblandning av olika tekniker som knappast stämmer med verkligheten f n. Detta är troligen vad de verkliga makthavarna önskar sig och kanske kommer det så småningom….

Den utrustning som monteras av bl a Vattenfall och som folk mår pyton av är denna

http://www.tcconnect.se/index.php?page=200&tag=Mätvärde&n=29

* * *

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sveriges storskaliga mindkontrollexperiment....
#8


See User information
Blev du tyst Wikhall,
säg nått, måste upp med tråden först,
eller hur.

Posted on: 2007/12/10 18:18
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sveriges storskaliga mindkontrollexperiment....
#9


See User information
Sveriges mest storskaliga mindkontrollexperiment....
och vi är inte bara en del av det vi är det ..................
yebuss

Posted on: 2007/12/10 18:26
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Sveriges storskaliga mindkontrollexperiment....
#10
Underhållningsindustrin, Nyhetsindustrin, Kulturindustrin.....

Alla dessa är fullt tillräckligt för att få de flesta att titta på Robinson och kassa porrfilmer på kabel-tv utan att reflektera över något vettigt överhuvudtaget.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sveriges storskaliga mindkontrollexperiment....
#11


See User information
Ny elmätare slår ut mobiler


En länk
http://www.ljusnan.se/article.jsp?article=17777

Posted on: 2007/12/10 21:18
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Sveriges storskaliga mindkontrollexperiment....
#12
Jag är inte alltid här. Ännu så länge är jag i löneslaveriets hägn... fram till April... och så bygger jag hemma... det vill till att vara vaken...

Hemma satte man in en dylik mätare. Helt ok, nästa år klipper jag elen helt och blir off-grid!
När jag påpekade att min fru var elöverkänslig blev installatören paff och närmast helt förstörd...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sveriges storskaliga mindkontrollexperiment....
#13


See User information
Samma här, lönekuvert å så.......

Säger off grid, klipper elen helt........
kommer ihåg en gubbe som ville det, men kunde inte offa griden.
Man måste vara konnectad, eller hur det nu va, i princip kunde man inte klippa navelsträngen helt Wikhall.

Och ja installationsgubbarna lär få ett huvud fullt av grubblerier eller har det redan.



Posted on: 2007/12/11 16:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Sveriges storskaliga mindkontrollexperiment....
#14
Jodå. Inga problem.

24 volts likströmssystem liknande husvagn/båt/bil

Solceller+vindsnurra+ev.vattenkraft från bäcken som laddar en arsenal av djupurladdande batterier. Vid den mörka årstiden + till tvättmaskin och byggström (växelström) kör man med dieselaggregat på RME.

Jag känner folk som lever så, året runt i norra Bohuslän innen i de djupa skogarna. I USA är det mycket vanligt i de västra delarna fast de har mer förspänt, inte så mörkt klimat...

Den fria energin = från vacuum känner jag till, men har inte själv kunskap och har inte hittat nån driftig ingenjör till att tyda den som finns på nätet... förresten vill jag inte gärna bli mördad....

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sveriges storskaliga mindkontrollexperiment....
#15


See User information
Ok, låter bra det,
Den fria energin låter vänta på sig som du säger, ingen i närheten har kunskapen eller........ synd.

Där finns nog någon, men död ser ut att följa som ett brev på posten i dagsläget.

Problem med navel strängen fortfarande vissa har. sa Obi Wan


Posted on: 2007/12/11 17:12
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sveriges storskaliga mindkontrollexperiment....
#16


See User information
Quote:

monitor skrev:
Ok, låter bra det,
Den fria energin låter vänta på sig som du säger, ingen i närheten har kunskapen eller........ synd.

Där finns nog någon, men död ser ut att följa som ett brev på posten i dagsläget.

Problem med navel strängen fortfarande vissa har. sa Obi Wan



"Problem med navel strängen..."

Ja, jag ser problemet - det var ett brott på den.
Fixad här: Navelsträngen, puh.

Här får du en hammare också.


Posted on: 2007/12/11 17:42
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sveriges storskaliga mindkontrollexperiment....
#17


See User information
spännande grejer detta.

(eftersom jag studerat en del om José Delgado, HAARP, och sånt - främst genom Nick Begich så känner jag till grunderna för diskussionen.)

men ändå hänger jag inte med riktigt.

jag skulle behöva lite grundläggande info. vad håller på att hända med elnätet? vad är det för boxar ni pratar om?

har ni några källor som eller tips på personer som forskar mer på detta?

Posted on: 2007/12/11 19:12
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sveriges storskaliga mindkontrollexperiment....
#18


See User information
Timsan
jag kan i nuläget inte mycket men vad jag vet är att
det byts helt enkelt energimätare i stugorna i Sverige till så kallade energi-boxar. Många har redan fått dom installerade
De (boxarna) ska då skicka signaler över el-nätet, vilket då gör el.nätet till ett [b]kommunikationssystem.[/b med helt annan kapacitet.
Farhågorna är att det används åt andra hållet också,
skicka signaler av olika slag in i husen, förutom den strålning som de redan avger.

Använder man då modificerad ELF(extrem låg frekvens) (konstgjord hjärnfrekvens) så är det lätt att få en 3D bild av varje rum och avlyssna varje samtal. Ännu mer otrevligt är att man enkelt kan skicka vilken frekvens som helst genom internet-elen , också dom som påverkar människors hjärnfrekvenser.
(en enda fjärrkontroll för alla svenskar)?

Det hela är verkligen skrämmande,
bara det redan landstäckande 3G-systemet är nog skrämmande med sin strålning och annat, steget är inte långt från att koppla ihop dessa system heller.

en länk till vad mer som redan händer med detta
http://www.ljusnan.se/article.jsp?article=17777

Jag hoppas på mer information om det här själv, vad det lider.
Postar efter hand, hoppas andra som snappar upp något gör det samma

Posted on: 2007/12/11 21:28
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sveriges storskaliga mindkontrollexperiment....
#19


See User information
Här är nåra tänkvärda artiklar från Dr Kilde lika aktuella nu som då

http://www.politiken.biz/microchipimplantat.htm
http://www.politiken.biz/implantat.htm

Posted on: 2007/12/14 20:54
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sveriges storskaliga mindkontrollexperiment....
#20


See User information
tack för bra info, monitor!

jag diggar din solklara och sakliga style.

Posted on: 2007/12/23 17:37
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sveriges storskaliga mindkontrollexperiment....
#21


See User information
Tack,
ha en bra helg
Tror jag drar en hammare
in honour of you

Posted on: 2007/12/23 17:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sveriges storskaliga mindkontrollexperiment....
#22


See User information
När det gäller att kommunicera mätvärden finns fler olika tekniker som används. De vanligaste är PLC (via elnätet) 3G och GPRS.

Posted on: 2007/12/30 22:40
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
56 user(s) are online (56 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 56

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS