Vakencorner
Anonym
|
Re: till er som undrar varför WTC byggnad nr 7 kollapsade
|
|||
---|---|---|---|---|
Hmm, det var sprängmedel i WTC 1 och 2 också. Bevisen visade dom varje gång tornen föll på TV:n :)
Det är omöjligt att 2 byggnader av denna typ kan falla så utan hjälp. Också, mina 4 år som verktygsmakare och lite smedlära säger mig at stål smälter inte av eld. Det tror ingen annan på heller som vet lite om ämnet. Med mera, alla Silversteens byggnader, alla 7 gick i backen denna dag, ingen annan. Fantastiskt vilken otur han hade stackarn, som tur var fanns en försäkring som fördubblades straxt innan. Mycket att rota i :) Hare gott ... |
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
|
Jag läste någonstans att CIA hade en hel del kontor i byggnad 7 och att en del våningar hade fått skottsäkert glas installerat bara några dagar innan 9/11.. Likaså skulle tydligen hela Enron-utredningen finnas i denna byggnad.
Teorin gick ut på att byggnad 7 var kommandocentralen som hela 9/11 styrdes från och att man sprängde den för att göra sig av med bevisen, därav tystnaden och mörkläggningsförsöken efteråt. Vet inte om något av detta stämmer men det kan ju vara värt att kolla upp för din bok.. Lycka till förresten.
Posted on: 2005/3/28 1:10
|
|||
|
Anonym
|
|
|||
---|---|---|---|---|
Jupp det stämmer. Kommandocentralen för WTC låg på den våning som var förstärkt i byggnad 7. Dessutom var hela denna byggnad en av dom starkast konstruerade i världen. Så givetvis faller den av lite eld.
Jag rekommenderar att se en rulle som Du kommer åt via vaken's DC hub, sök på "The Truth And Lies Of 9-11" så hittar Du den. Det är ett föredrag med Mikael Rupert som håller i www.fromthewilderness.com Endast bevis pappersvägen... Gott om dom också. Lycka till... |
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
|
Måste bara lägga till att jag tror inte att det var dynamit som användes Snarare gissar jag på en SADM av något slag.
Posted on: 2005/4/21 1:02
|
|||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
|
Quote:
Vad händer då när Du värmer på järn och stål?? Får den samma hållfastighet som när den är normalt tempererad? Vad gör man i en smedja om man vill förändra egenskaperna hos järn?
Posted on: 2005/4/25 12:57
|
|||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
|
Det många tycker är suspekt är den symmetriska kollapsen i fritt fall. Kolla in dessa videosnuttar om du inte redan sett detta.
http://thunderbay.indymedia.org/uploads/wtc-7-demolition.avi http://thunderbay.indymedia.org/uploads/wtc7-demolition-3.avi http://thunderbay.indymedia.org/uploads/wtc7-demolition-2.avi /fresco
Posted on: 2005/4/25 13:46
|
|||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
|
> Vad händer då när Du värmer på järn och stål?? Får den samma hållfastighet
> som när den är normalt tempererad? > Vad gör man i en smedja om man vill förändra egenskaperna hos järn? Här är en artikel från American Free Press som rapporterar om det smälta stålet som fanns i botten av tornen. http://www.americanfreepress.net/09_0 ... EISMIC_/new_seismic_.html /fresco
Posted on: 2005/4/25 16:15
|
|||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
|
Quote:
Att länka till en konspirations sida hjälper dig inte då detta handlar om naturvetenskap. Svara bara på frågorna som jag ställer så fungerar detta bättre. Vet Du inte? I så fall kanske du skulle ta och frågasätta lite mer hos sidan du länkar till tex.
Posted on: 2005/4/25 16:49
|
|||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
|
cee kanske kan svara bässt iom att han jobbat med detta. Det som har läst är att stål börjar krypa även vid låga temperaturer. Detta anser många kan orsaka stora instabiliteter. Det blir även ganska snabbt mjukt och tappar mycket av sin bärkraft.
Jag tror att det mister nära hälften av sin bärförmåga redan vid 500 grader, och smälter vid 1538 °C. Dock så är det siffror från någon rapport som försökte förklara varför wtc föll.
Posted on: 2005/4/26 11:24
|
|||
|
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login