Vakencorner

Re: Är det någon här som har erfarenhet av saltlampa?
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
jag är ju förståss - skeptisk som vanligt - hö, hö... skulle den verkligen fungera så - så skulle den nog aldrig komma till allmänhetens kännedom - detta är min mening - antagligen så är den till för att jävlas - alltså tvärtom alltså - men vi går ju på vad som helst - akka er för sådana här grejjer - man kan på sin höjd sitta och meditera med en pramidformad greej på huvudet - som jag gjorde när jag var ung - jag tycker att det gjorde lite susen i alla fall - alla tycker att jag är lite knäpp - hö, hö... ett tag hade jag magnetarmband - men så när jag tappade den en dag blev jag nästan galen och "gamade" till mig min frus (hon var ju inte min hustru då, men blev det senare) Jodå, jag kunde nästan inte leva utan detta jävla magnet-armband!!!
Man, skall således inte pyssla med sådana här grejjer - man kan bli beroende och börja tänka destruktivt... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Posted on: 2006/4/2 23:36
|
|||
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"
Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet! |
||||
|
Re: Är det någon här som har erfarenhet av saltlampa?
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Jag är också skeptisk men eftersom vi är så exponerade för gifter och föroreningar i vår miljö inte minst av "chemtrails" så letar man ju efter sådant som kan motverka detta. Man blir nästan desperat. Har hört talas om att vistelse i saltgrottor t ex i Polen kan ha en positiv inverkan på hälsan och lindra vissa sjukdomar. http://web.telia.com/~u42208279/astmahalsan/index.html http://www.shenet.se/ravaror/salthi.html
Posted on: 2006/4/3 13:13
|
|||
|
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login