vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Kent Töntarna (Bilder)

See User information
Jag kan tänka mig att denna video redan varit diskuterad här men jag tänkte tillägna mitt lilla kollage en egen tråd.
Det har diskuterats innan ifall Kent är medvetna om Nwo, illuminati etc och genom deras egna video vill jag påstå att de är fullt medvetna. Kanske redan valt sida.
Personligen tycker jag det är den mest illuminati promotande video jag sett där man går ifrån att skicka sublima budskap till en rak kommunikation. Tråkigt kan tyckas att ett svenskt band ligger bakom.

Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized Image

Posted on: 2009/12/28 13:32
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Kent Töntarna (Bilder)

See User information
bra musik att hångla till dock ;)

Posted on: 2009/12/28 15:58
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Jag har aldrig gillat kent,och kommer defenitivt inte börja göra det nu heller.

Posted on: 2009/12/28 17:11

See User information
AA den videon såg jag på tv för några veckor sen . Att dom är nwo vänliga borde väl folk fattat för länge länge sedan. Med tanke på att deras skitmusik blivit så bra säljande

Posted on: 2009/12/29 1:38

Anonym
Äh! Kent har bara gjort en video med en massa symboler i.
NWO-vänliga? Varför är dom NWO-vänliga? För att de har med symboler i sin video?
Deras texter handlar ju ingenting om frimurare eller eliten.

En skolkille som ritar ett pentagram i sin mattebok är alltså NWO-vänlig?

Symboler är bara symboler för dom här killarna... De har ingen aning om innebörden.

Det blir lite häxjakt när man skriker ut Illuminati om alla som använder symboler, när de blott är okunniga.

Anonym
Det är denna person som regisserat och producerat videon:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Johan_S%C3%B6derberg

Han är delaktig i LPC, Surplus, m.m (som är en trevliga dokumentärer)

Om medlemmarna i kent haft inflytande över videon vet jag ej.
Tror de brukar lämnar sådant åt sidan.

Johan Söderberg är antagligen medveten om vad som händer i världen. Det är väl bara att ringa eller maila honom!

Anonym
Artisterna själva har ju allt mindre att säga till om när det gäller marknadsföring. Har inte Kent själva haft inflytande över videon, är det naturligtvis den som haft det man ska anklaga för att vara NWO-vänliga. Bra sagt void. Lite trött fortfarande, så jag tänkte inte så långt först.

See User information
Jaså du säger att låten inte har något med nwo lr frimurare att göra. Så allt måste ske öppet för att du ska se de då menar du?Annars väljer du att blunda.
Så har du lyssnat på texten?
Första gången jag hörde låten utan att se videon så kom ja direkt att tänka på skolskjutningarna.
Jag fick känslan av att låten handlar om hur man med hjälp av satan bygger upp sig för att hämnas.
Vilket jag blev ännu mer övertygad om att jag hade rätt efter ja senare såg videon.
Det är inte bara saker dom gör på bilderna ovan utan mycket mer dolt de gör bla även tecknet för osiris i kroppspråk och mycket annat som typ i vissa blinkningarna visar dom tecknet inom frimureriet för döden. Även de klassiska inom frimureriet "sign if the master of the veil" mm.
Så det är mycket mer komplext än vad du tror comp. Lämna det du ser, och lär innan du ser.

Posted on: 2009/12/29 16:03

Anonym
Jaja... Du kanske har rätt... Jag har inte hört låten. Visste inte ens vilken låt det syftades på, men förstår nu dom gjort en låt som heter just "Töntarna"... Jag googlade fram texten och tycker inte den är så illuminatisk... Verkar mer handla om mobbing.

http://www.youtube.com/watch?v=W7dafJ5D8i0

Så häng dom högt
Så häng dom långsamt
Men häng dom högt
Jag kräver hämnd
En tidig morgon
Född till tönt

Så lägg dig ner och sov, lilla syster
Bara lägg dig ner och bida din tid nu
Jag vet, du vet vad som måste ske nu
Jag tror stenhårt på din plan
Häng dom högt, häng dom högt

När du grät på festerna
Var jag aldrig bjuden in
Du föll isär inför gästerna
Jag byggde upp dig bit för bit, igen
Bit för bit, igen
Bit för bit, igen

Så blev jag expert på att vänta själv
Man vänjer sig snabbt, man väntar på nån
Glasögonormen reflekterar ljus, skjutsar dig hem, villkorslöst
Bakpå min cykel höll du mig, som i kramp
Du landade hårt, du var nog alltid sjuk

Lägg dig ner nu och sov, lilla syster
Bara lägg dig ner och bida din tid nu
Jag vet, du vet vad som måste ske nu
Jag tror stenhårt på din plan
Häng dom högt, häng dom högt

När du grät på festerna
Var jag aldrig bjuden in
Du föll isär inför gästerna
Jag byggde upp dig bit för bit, igen
Bit för bit, igen
Bit för bit, igen
Bit för bit, igen
Bit för bit, igen

See User information
Quote:

computerror skrev:
Äh! Kent har bara gjort en video med en massa symboler i.
NWO-vänliga? Varför är dom NWO-vänliga? För att de har med symboler i sin video?
Deras texter handlar ju ingenting om frimurare eller eliten.

En skolkille som ritar ett pentagram i sin mattebok är alltså NWO-vänlig?

Symboler är bara symboler för dom här killarna... De har ingen aning om innebörden.

Det blir lite häxjakt när man skriker ut Illuminati om alla som använder symboler, när de blott är okunniga.

håller med dej, känns som folk lägger mycket vikt på sådant som det här, tror bara dom vill vara lite svarta och svåra för att sälja skivor till missförstådda 14åringar ;)

Posted on: 2009/12/29 16:13
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete

See User information
Alla får ju ha sin egen uppfattning, men jag tror nog de är ganska väl medvetna vilket budskap de sänder ut.
Jag tror de vet vad ögat och pyramiderna betyder. Lika medvetet som Jay Z i Run this town väljer att hylla mao zedong på ryggen.

Kan hålla med om att hoppa på t.ex. beyonce för att vara illuminati pga. hennes position med benen formar en pyramid är ganska oskyldigt , men hälften av dessa bilder blinkar fram så att man knappt hinner se dem. Mycket medvetet och sublimt, Kent är stora och kent har ofta ganska mycket insyn i deras egna musik, det är inte några fram producerade Idol killar vi talar om.

Posted on: 2009/12/29 19:01
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin

Anonym
Kent - Vals För Satan

http://www.youtube.com/watch?v=MPffVQlr-S0

Jag har inte kollat videon men jag tyckte namnet var intressant!

See User information
Finns nog ingen video ännu, men ska bli intressant att se. Den liv upptagning som är ett release party i New york, se vad som är bakom dem på scenen jo en pyramid i trä eller bara en triangel beror på hur man ser det.

Resized Image

Vals för satan

Lägg dig där
Röda maj, värmen erövrar stan
Bland fanor stöveltramp hör jag din puls
Det är då jag önskar att jag kunde stanna tiden
Tysta alla nätverk, stoppa trafiken, en stilla bön om lugn igen
Att kunna ta besvikelsen

Blås din vind ur din tro på
att tron i sig själv räcker till
Att någon i sig själv kan vara nog
Och jag, jag står maktlös inför kärleken igen
Man blir ödmjuk inför kraften i rörelsen
Om man tror på någonting som du gör
Att aldrig någonsin ge upp

Om jag hade lite kraft kvar att ge dig
Om jag hade lite hjärta att dela med mig
Om jag hade lite kärlek så var den till dig
Så var den till dig

Säg ditt namn
Och din hand den öppnas och sluts
Du lever din dröm i ett band, du lever din dröm
Och det är då jag önskar att jag kunde hålla käften
Tysta pessimisten, bara vara din vän
En stilla bön om lugn igen
Att slippa ta besluten

Ja, den var till dig

Posted on: 2010/1/1 10:39

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper