vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To PostTopic is Locked

« 1 (2)


Anonym
Re: Är Bland-ras-barn sjukare?
#25
Quote:

wolfheart skrev:
Det säger ju sig själv att det har stor betydelse med raser. Annars skulle man inte behöva indoktinera i folket att det inte finns raser, även fast alla egentligen vet om det .


Ja det är så enkelt.

Nu är det ju extra lätt även för aktivistkomaister att kunna inse, då just att skapa "one world", oneness, global warming som egentligen är global governence etc osv mm är det som förs ut - då man alltid vänder på det, så hamnar man så rätt.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Är Bland-ras-barn sjukare?
#26
Quote:

karma skrev:
Different Gods created different human races and imparted different cultures

jaha det är så det är, lol. bra att du har hittat din sanning :)


"Din sanning..."

Låter lite som New Age-kroken.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Är Bland-ras-barn sjukare?
#27


See User information
Ordningsfråga: Det finns ju viss forskning - i den mån man tror på den - som visar att schimpanser och människor har nästan identiskt DNA. Det finns också forskning som visar att dagens alla miljarder människor har en mycket begränsad DNA-uppsättning pga av att vi härstammar från en mycket begränsad grupp individer, ca 2 - 4000 globalt sett, från Afrika dessutom, så om det är någon "ras" som är muterad och inavlad, så lär det vara den "kaukasiska" eftersom européer lär härstamma från 7 (sju) kvinnor. Med analys av mitokondrie-DNA kan man få reda på vilken av dem.

Det sägs också i denna forskning att det finns större DNA-variation i en begränsad schimpansflock än i hela mänskligheten, så frågan måste i så fall vara: hur uppstod de mänskliga "raserna" och varför? Finns det någon "mening" med dem, eller är de motsättningar som uppvisas i den här tråden bara ytterligare ett sätt att skapa motsättningar mellan individer i massan för att det egentliga syftet ska döljas (om det öht finns något egentlig syfte, vill säga...)

Det stora och upphaussade HUGO-projektet som startade nån gång på 80-talet skulle kartlägga människans DNA och visa på vilket sätt de förmodade 120 000 generna var specifikt mänskliga och särskilda. HUGO blev klart för några år sen, men då hörde man inget. Resultatet blev att man bara hittade ca 25-30 000 mänskliga gener, ingen av dem specifik för arten "människa". Celldifferentiering och art verkar komma från något helt annat håll.

I nyliga experiment har man lyckats (fråga mig inte hur!) göra en kopia på ljuset från DNA från en salamander och belyst ett grodägg med salamanderljus. Grodan blev en salamander och avkomlingarna fortsatte att vara salamandrar trots att de härstammar, genetiskt, från en groda. Cellbiologisk forskning under senare år visar att det inte är DNA som _styr_ hur vi ser ut, vad som händer i kroppen etc. Kroppen använder DNA som en "färgpalett" där den plockar lite inspiration och muterar en del saker för att se om det blev bättre så. Hela DNA-teorin har blivit upphöjd till medicinsk dogm och används i politiska syften, men det finns tydligen inga "bevis" för att den stämmer. Det verkar snarare vara så att DNA är cellens könsorgan, fast det tolkats som om det är cellens hjärna, "men det är inte att förundras över", som en (manlig) forskare uttryckte det, "det är män som har forskat på det, och vi vet ju att män har problem med vilken del av kroppen de tänker med...".

En tes kan alltid bevisas och motbevisas med samma typ av logik, så enbart logik leder oss inte till någon djupare sanning. Jag kan däremot konstatera att oavsett om man tror på raser eller ej, så har det tydligen inget med DNA att göra (om man ska tro senare tiders forskning). Vad är då det mänskliga? Antingen är vi människor eller så är vi inte människor. Att vi själva sysslar med att bedöma oss utifrån en hierarkisk tankemodell är att använda elitens hierarkiska uppdelning som norm, och det var väl den vi skulle komma ifrån här, eller...?

Posted on: 2009/3/26 13:13
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Är Bland-ras-barn sjukare?
#28
Quote:

Amema skrev:
Ordningsfråga: Det finns ju viss forskning - i den mån man tror på den - som visar att schimpanser och människor har nästan identiskt DNA. Det finns också forskning som visar att dagens alla miljarder människor har en mycket begränsad DNA-uppsättning pga av att vi härstammar från en mycket begränsad grupp individer, ca 2 - 4000 globalt sett, från Afrika dessutom, så om det är någon "ras" som är muterad och inavlad, så lär det vara den "kaukasiska" eftersom européer lär härstamma från 7 (sju) kvinnor. Med analys av mitokondrie-DNA kan man få reda på vilken av dem.

Det sägs också i denna forskning att det finns större DNA-variation i en begränsad schimpansflock än i hela mänskligheten, så frågan måste i så fall vara: hur uppstod de mänskliga "raserna" och varför? Finns det någon "mening" med dem, eller är de motsättningar som uppvisas i den här tråden bara ytterligare ett sätt att skapa motsättningar mellan individer i massan för att det egentliga syftet ska döljas (om det öht finns något egentlig syfte, vill säga...)

Det stora och upphaussade HUGO-projektet som startade nån gång på 80-talet skulle kartlägga människans DNA och visa på vilket sätt de förmodade 120 000 generna var specifikt mänskliga och särskilda. HUGO blev klart för några år sen, men då hörde man inget. Resultatet blev att man bara hittade ca 25-30 000 mänskliga gener, ingen av dem specifik för arten "människa". Celldifferentiering och art verkar komma från något helt annat håll.

I nyliga experiment har man lyckats (fråga mig inte hur!) göra en kopia på ljuset från DNA från en salamander och belyst ett grodägg med salamanderljus. Grodan blev en salamander och avkomlingarna fortsatte att vara salamandrar trots att de härstammar, genetiskt, från en groda. Cellbiologisk forskning under senare år visar att det inte är DNA som _styr_ hur vi ser ut, vad som händer i kroppen etc. Kroppen använder DNA som en "färgpalett" där den plockar lite inspiration och muterar en del saker för att se om det blev bättre så. Hela DNA-teorin har blivit upphöjd till medicinsk dogm och används i politiska syften, men det finns tydligen inga "bevis" för att den stämmer. Det verkar snarare vara så att DNA är cellens könsorgan, fast det tolkats som om det är cellens hjärna, "men det är inte att förundras över", som en (manlig) forskare uttryckte det, "det är män som har forskat på det, och vi vet ju att män har problem med vilken del av kroppen de tänker med...".

En tes kan alltid bevisas och motbevisas med samma typ av logik, så enbart logik leder oss inte till någon djupare sanning. Jag kan däremot konstatera att oavsett om man tror på raser eller ej, så har det tydligen inget med DNA att göra (om man ska tro senare tiders forskning). Vad är då det mänskliga? Antingen är vi människor eller så är vi inte människor. Att vi själva sysslar med att bedöma oss utifrån en hierarkisk tankemodell är att använda elitens hierarkiska uppdelning som norm, och det var väl den vi skulle komma ifrån här, eller...?


Bra du skriver om ordnung, fast jag förstår inte kopplingen riktigt...

Jag skrev lite om DNA här:

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=117616#forumpost117616

Tror inte man behöver bry sig om religionen science här, den är redskapet för att nyttja DNA i agendan, göra de tidigare "människorna" till non human, själlösa aliens.

Tror inte heller att du behöver föra över det till kamp och sådant, genom att skriva in ord såsom; "ytterligare ett sätt att skapa motsättningar", "utifrån en hierarkisk tankemodell", om du lägger in sådana tankar så är det dina "egna" tankar du bär på.

DNA är antagligen bara instoppat, och är inget ursprungligt.
Nu kan det användas till mycket av den evil aliensciencen.

Jag ser DNA som en infiltratör...

Raser finns, vilket man ju inte behöver skriva, och det oavsett om de nu är mycket uppblandade.

Du undrar över hur raserna "uppstått", men har "uppstått"... de har skapats. Allting skapas. De har sin motsvarighet någon annanstans, himlen, där ovan, har väl relation till olika "platser"/"nivåer" i kosmos, och olika gudar, + de som är våra ursprungliga föräldrar.

......

It became quiet again, but behind the quietness there was an atmosphere of killing and depression. The sky was still bright. Stars began to blink. I saw something red appear from the sky and the earth all around me. It seemed like red worms of some kind, countless in number and extremely long. They were surrounding me. When they got closer, I was shocked to realize what they were. It was something I had always been familiar with: the double helix of DNA. Suddenly I realized that the original lives on the earth did not contain DNA, and that it was something imposed on deformed human beings by extra-terrestrial beings. Hidden in the long chains was a secret of extra-terrestrial beings to take over human bodies and escape from the final judgement. Human beings, however, have been instructed by the so-called scientists to take DNA as the basic unit of construction of our lives, even as a factor determining everything in life. In the process of rapid deformation and corruption of human beings, the extra-terrestrial beings have incorporated a self-duplication mechanism into the bodies of human beings so that DNA will be duplicated and passed on to the human offspring to control human beings. In recent years, some people with devil's minds have been enthusiastic about cloning animals, or even humans. They are the representatives of corrupt beings in other dimensions.

......

A Wake Up Call from the Microcosm
http://www.pureinsight.org/node/195

Where Is the Cure for Cancer?
http://clearwisdom.net/emh/articles/2002/12/14/29727.html

Effective New Gene Therapy: Cultivation

Amazingly, some scientists have recently changed their way of thinking about ways to modify cellular activity. After combining advanced technology with ancient cultivation methods, at least one group, led by Dr. Lili Feng in the Department of Medicine at Baylor University Medical School in Houston, Texas, has found very apparent differences between Falun Gong cultivators and non-cultivators in the gene expression in neutrophils.
http://www.pureinsight.org/node/197

----

Science Cannot Verify Dafa, but Dafa Can Completely Unveil All Profound Mysteries of the Universe
http://www.pureinsight.org/node/1449

Are Genetic Diseases a Manifestation of Ancestral Karma?
http://www.pureinsight.org/node/158

Human Cloning Is a Violation of Human Ethics and Morality
http://www.pureinsight.org/node/1373


Genomic profiling of neutrophil transcripts in Qigong practitioners:
A pilot study in gene regulation by mind/body interaction

Quan-Zhen Li1 Gabriela E. Garcia2, Ping Li2, Richard J. Johnson2, and Lili Feng2
http://www.clubs.psu.edu/up/psufalund ... %20medical%20research.htm

Resized Image

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Är Bland-ras-barn sjukare?
#29


See User information
Ok, jag fattar:

Du uppmanar alltså andra att tänka själva så länge de tycker som du? Men den som försöker tänka själv har alltid fel eftersom man bara tar in andras tankar och de är skapade av den onda religionen vetenskapen som bara är till för att förleda och skada oss. Därför har alla som försöker tänka fel. Fast vi måste börja tänka genom att tro på de tankar du hänvisar till.... (jag får inte ihop logiken här... "either if I do or don't I'm damned".)
Du anser att du själv tänker självständigt (till skillnad från oss andra) och det du tänker är rätt och de citat du hänvisar till är korrekta eftersom du tror på dem, men det andra hänvisar till är fel, per definition (se ovan). Du anser att jag ska ta till mig den information du hänvisar till därför att den är sann, men jag ska inte tro på vad andra säger (fast det gäller inte det du säger), för då tänker jag inte själv, men å andra sidan kan jag ändå inte tänka själv. Öhhh... korrekt uppfattat?

Posted on: 2009/3/27 16:08
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Är Bland-ras-barn sjukare?
#30
Quote:

Amema skrev:
Ok, jag fattar:

Du uppmanar alltså andra att tänka själva så länge de tycker som du? Men den som försöker tänka själv har alltid fel eftersom man bara tar in andras tankar och de är skapade av den onda religionen vetenskapen som bara är till för att förleda och skada oss. Därför har alla som försöker tänka fel. Fast vi måste börja tänka genom att tro på de tankar du hänvisar till.... (jag får inte ihop logiken här... "either if I do or don't I'm damned".)
Du anser att du själv tänker självständigt (till skillnad från oss andra) och det du tänker är rätt och de citat du hänvisar till är korrekta eftersom du tror på dem, men det andra hänvisar till är fel, per definition (se ovan). Du anser att jag ska ta till mig den information du hänvisar till därför att den är sann, men jag ska inte tro på vad andra säger (fast det gäller inte det du säger), för då tänker jag inte själv, men å andra sidan kan jag ändå inte tänka själv. Öhhh... korrekt uppfattat?


Vänd på det, eller konkretisera, framför allt tänk själv.

Var kommer tankar ifrån?

Kan du stänga "dina" ute, nehe, då äger du dom inte, är inte dina.

Har du något att säga i sak tex kring det jag gav länkar till som är mer än komaistrepetering från koma.se så ser jag fram mot det

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Är Bland-ras-barn sjukare?
#31
Ditt DNA kan testas utan att du vet om det
Ztrålande:
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d ... =puff_1499028&lpos=rubrik

Förslag från Avdelningens überråd att om man vill deltaga i utväljningen till Zeitgeistutopias styrkrets skickar in sin DNA-analys.

Inget nytt, men ändå:

After comprehensive analysis with the assistance of other scientists, computer programmers, mathematicians, and other learned scholars, Professor Chang had wondered if the apparently "junk Human DNA" was created by some kind of "extraterrestrial programmer". The alien chunks within Human DNA, Professor Chang further observes, "have its own veins, arteries, and its own immune system that vigorously resists all our anti-cancer drugs."

A group of researchers working at the Human Genome Project indicate that they made an astonishing scientific discovery:

They believe so-called 97% non-coding sequences in human DNA is no less than genetic code of extraterrestrial life forms.

The non-coding sequences are common to all living organisms on Earth, from moulds to fish to humans. In human DNA, they constitute larger part of the total genome, says Prof. Sam Chang, the group leader. Non-coding sequences, originally known as "junk DNA", were discovered years ago, and their function remained a mystery. The overwhelming majority of Human DNA is "Off-world" in origin. The apparent "extraterrestrial junk genes" merely "enjoy the ride" with hard working active genes, passed from generation to generation.

"enjoy"... hehe - det är ju det som de aktiverar och vad den nu gör - inte för inte som New Agarna har fångats... de gör det hela tiden, och ber om det - de har fåtts att tro på "utveckling", "transformation", "uppstigning", "nästa steg...", hej Seilon, "vibrationshöjning", etc osv mm - detta ÄR agendans kärna. Dp kommer deras fommar såsom David Wilcock, och fåren anmäler sin medverkan. Periosd.

Professor Chang further indicates that "If we think about it in our human terms, the apparent "extraterrestrial programmers" were most probably working on "one big code" consisting of several projects, and the projects should have produced various life forms for various planets. They have been also trying various solutions. They wrote "the big code", executed it, did not like some function, changed them or added new one, executed again, made more improvements, tried again and again."

Professor Chang's team of researchers furthermore concludes that, "The apparent "extraterrestrial programmers" may have been ordered to cut all their idealistic plans for the future when they concentrated on the "Earth project" to meet the pressing deadline. Very likely in an apparent rush, the "extraterrestrial programmers" may have cut down drastically on big code and delivered basic program intended for Earth."

Professor Chang is only one of many scientists and other researchers who have discovered extraterrestrial origins to Humanity.

Professor Chang and his research colleagues show that apparent "extraterrestrial programming" gaps in DNA sequencing precipitated by a hypothesized rush to create human life on Earth presented humankind with illogical growth of mass of cells we know as cancer."

Då kan New Agare ge sådan här respons:

Fascinating! So how exactly can we turn on our "junk" DNA? I get that consciousness changes my DNA and my reality, but how do I change my consciousness to make that happen? Some sort of meditation perhaps?

Det är inte lätt att vara alien.

Inte konstigt att de där gurusarna, Chopra, Icke, O Winfrey, för att inte nämna alla de andra vithåriga amerikanskorna, gärna "tipsar" om, har med på sina sajter etc, vissa saker man ska ta som är "bra" för "hälsan", eller en "meditation" man ska göra...


[img align=left]http://www.untoldmysteries.com/xmenu/images/DNA(3).gif[/img]

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Är Bland-ras-barn sjukare?
#32
Quote:

Amema skrev:
Ok, jag fattar:

Du anser att du själv tänker självständigt (till skillnad från oss andra) och det du tänker är rätt och de citat du hänvisar till är korrekta eftersom du tror på dem, men det andra hänvisar till är fel, per definition (se ovan). Du anser att jag ska ta till mig den information du hänvisar till därför att den är sann, men jag ska inte tro på vad andra säger (fast det gäller inte det du säger), för då tänker jag inte själv, men å andra sidan kan jag ändå inte tänka själv. Öhhh... korrekt uppfattat?


"... de citat du hänvisar till är korrekta eftersom du tror på dem"

Citatens riktighet har jag inte sagt så mycket om, eller?

"... tror på dem."

ehh, kom igen nu.

Så eftersom du inte går på esssensen så blir ju slutsatsen av dina skriverier att du tror inte dna är instoppat, att så tänker du "själv".

"Du anser att du själv tänker självständigt ..."

Jajamen.

"... men å andra sidan kan jag ändå inte tänka själv."

Rätt tänkt.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Är Bland-ras-barn sjukare?
#33


See User information
Angående att just blandrashundar skulle vara sjukare än renrasiga, ligger där väl mest i att det är människans avel på djuren som gör någon skillnad... Själv har jag fått höra att just blandraser håller sig friskare för att det inte är just så mycket avel på dom som på renrasiga... kanske svårt att jämföra människor med aveldjur.. (?)

I min tanke faller det naturliga urvalet in här..kanske något som kan tas med i diskussionen.. ???
Jag är ingen expert på biologi, men jag tror nog mer på att det är våra gener som tillför bra och mindre bra egenskaper (om vi nu talar om det fysiska). Jag tror inte på enbart rasskillnaden i detta fall.. Två starka människor med friska gener, får med ganska stor pricksäkerhet, starka friska barn, oavsett vilken del av världen föräldrarna kommer ifrån... (But Im not made of rock)

Någon statestik vi kan hitta på detta.. ;)

-Keep on asking!

Fridens Liljor

Posted on: 2009/3/30 20:33
"Drunknat? Åh nej! Det är lika omöjligt för mig att drunkna som för en kamel att trä på en synål!" /Pippi
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Är Bland-ras-barn sjukare?
#34


See User information
Känner flera med Svensk/afrikansk blandning och de är inte sjukare än andra. Jag tror att det är tvärtom faktiskt att dem är friskare, håller sig yngre längre och har bättre tandhälsa.

Barn gynnas av att föräldrarna har så olika immunförsvar som möjligt. Det är därför bla som inavelsbarn får dåligt immunförsvar.

Posted on: 2011/1/10 21:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Är Bland-ras-barn sjukare?
#35
Ganska genomskinligt beteende att höja en tråd som denna till diskussion igen.
vad gör du här frågar jag mig?

Jag ger vakens administration full rätt att kasta idiotiska trådar som denna i papperskorgen.

Peace :)

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Är Bland-ras-barn sjukare?
#36


See User information
Bara för att visa hur löjliga rasresonemangen är skulle man ställa sig på en låda och försöka se "norsk" ut inne i nåt köpcentrum... har ingen läst "Den Svarta Basilisken"? Avsnittet där "Der Nordmolch" står och spanar mot norr är helt sublimt.

Men Jaroslaw Hasek läser väl ingen längre.

Posted on: 2011/1/10 21:44
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Är Bland-ras-barn sjukare?
#37


See User information
Quote:

patrik1975 skrev:
Ganska genomskinligt beteende att höja en tråd som denna till diskussion igen.
vad gör du här frågar jag mig?

Jag ger vakens administration full rätt att kasta idiotiska trådar som denna i papperskorgen.

Peace :)


Projicering.

Det är du som är genomskinlig.

Vakna.

Posted on: 2011/1/10 21:45
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Är Bland-ras-barn sjukare?
#38


See User information
Måste man egentligen stå för de åsikter man framför om man gör det i avsikt att se hur en idé emottages? Jag menar, att framkasta en tanke är ju egentligen oftast ett sätt att starta en dialog. Åtminstone förr var det vanligt att ha en byst på skrivbordet att kasta en blick på då och då när man skrev. Själv har jag en fyra fem olika för att få inspiration från olika håll och hoppas innerligt att om jag förlöper mig så kommer jag att få mothugg så att jag tänker över saken en extra gång. Det finns sådana byster i lagom storlek att hitta lite varstans, de flesta har jag hittat på loppmarknader. Det senaste nyförvärvet är en ilsket blängande Mussolini som har stått bredvid min dataskärm sedan i lördags.

Han ser ut som en tvärilsk kroppsbyggare med väldigt markerad rynka mellan ögonbrynen och ett grymt drag ring munnen. Han var skinhead också, egentligen en väldigt modern människa.

Men man undrar hur han såg ut när han log...

Vem var han egentligen?

Och var han rasist eller hade väldigt bestämda åsikter i dessa frågor... svårt att hitta svaren tycker jag.

Men tills han plockas bort kan mina yttranden betraktas som en dialog med Mussolini!

Posted on: 2011/1/10 22:00
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Är Bland-ras-barn sjukare?
#39


See User information
Tråd låst
Vill ni diskutera rasblandning kan ni väl söka er till ett nynazistiskt forum? Detta riktas såklart inte till någon enskild skribent.

Posted on: 2011/1/10 22:11
Administrationsgruppen
www.vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 (2)

  Register To PostTopic is Locked



dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
51 user(s) are online (51 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 51

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS