vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


2012 - en positiv tråd
#1


See User information
HÄR DISKTUERAR VI MED KÄRLEK UTAN ATT DÖMA VARANDRA, OM NÅGON SÄGER NÅGOT NEGATIVT SÅ KOMMER JAG SVARA GENOM PM OCH FORTSÄTTA DEN DISKUSSIONEN DÄR, DU FÅR GÄRNA SKICKA PM. OM DU INTE HÅLLER MED TROTS ATT VETENSKAP ÄR INBLANDAT SÅ SKICKA PM, ELLER STRUNTA I ATT LÄSA! ANNARS SER JAG DIG SOM EN PERSON SOM INTE VILL ATT SANNINGEN SKA NÅ MÄNNISKAN, DÅ ÄR DU EN PERSON SOM INTE VILL FRIA NÅGON IFRÅN MATERIELLA VÄRDEN (ja; värden, inte världen). DET ENDA SANNA VÄRDET ÄR KÄRLEKEN FÖR LIVET OCH FÖR VARANDRA!

2012

Jag vet att 2012 är diskuterbart, men jag skulle vilja öppna en diskussion här där vi inte dömer, utan bara disktuerar med varandra... Detta är den positiva vägen, en väg som ger oss en utopisk framtid av lycka, glädje och kärlek! Även nöje och underhållning, vad är livet utan att ha roligt?

I mitt liv så vet jag att jag kan inte dö. Jag kan helt enkelt inte dö. Jag vet det, och jag vet att 2012 för mig är en "uppgradering" av livet till ett paradis. Det jag kom fram till för ett par månader sedan är att jag vill dö, jag vill inte leva i denna sjuka och galna värld. Men jag kan inte lämna den för jag skulle skada mig själv genom karma, jag skulle skada alla mina nära och kära, alla mina vänner och alla som bryr sig om mig. De som inte vet eller förstår att jag faktiskt är 100% säker på att jag aldrig kan dö. Vem är jag? Jag är medveten, ett medvetande, så enkelt är det. Sen kan jag vara vad som helst och det är mina minnen som formar mig, och mina föräldrar som gett mig namn och adress, och en personlighet, jag lever i en tid som går fram och ett rum som ger min hjärna intryck. Men mitt medvetande kan aldrig dö, min kropp kan dö, men inte jag.

Jag vet också att jag skapar min egna verklighet, och att allting bara är elektriska signaler i hjärnan och att mitt medvetande inte finns lokalt i denna värld där vi skriver till varandra.

När jag säger att jag inte kan dö, så vet jag att det är en sjuk sak att säga. Mycket av det jag skriver under namnet seilon är saker jag bara kan prata med 2 personer om fullt ut som jag träffat i verkliga livet. Men det är ett tal som kommer öka ju närmare 2012 vi kommer. Jag vet att det jag pratar om är sånt folk skulle säga är galenskap eller liknande. Men de som känner mig och vet vem jag är vet att jag är en kärleksfull människa, jag har bara lärt mig se saker för vad de är.

Jag ser mig själv i alla andra, jag är alla andra, och när jag säger jag så menar jag att även du som läser detta är alla andra och även mig. Det är ingen skillnad på oss förutom det som skapar jag. Alltså dina föräldrar, din uppväxt och din omgivning har skapat dig samt format dig. Din uppväxt och din dag samt dina vänner och fiender formar dig, hela tiden.

2012 för mig är en "programmerad" flyktväg ifrån denna världen till den värld vi vill leva i, det är nästa steg i vår evolution. En värld där alla vet att vi är ett, där vi pratar med varandra telepatiskt (om vi vill), en värld där vi spelar TV-spel i 4D, en värld där vi ser film i 4D. En värld där vi skapar våra egna regler och lever med kärlek och har otroligt roligt, mer roligt än vad vi kan tänka oss - en PERFEKT värld.

Tiden för mig är bara en gemensam faktor som gör att jag kan bestämma tid och plats att möta någon. Jag är fri allt materiellt och skulle kunna sitta och stirra in i en vägg i en evighet, eller meditera i en evighet. Jag har levt ett liv som lärt mig se livet ur mångas ögon, jag är själv musiker (hip-hop), men är en person som umgås med medelklass, fattiga, rika, dumma, snälla, själviska, elaka, osv.. Jag umgås inte med alla nu, många har fallit bort automatiskt. En sak jag inte skapt mig är fiender, jag har alltid slutit fred och lever i fred och kärlek. Den som ser sig som min fiende har själv valt det, mina handlingar är kärleksfulla och osjälviska. Jag älskar alla, och vill att alla ska vara lyckliga, men jag kan aldrig tvinga någon att tro mig eller bli lycklig. Jag har levt lyckligt i över 1.5år, även om vissa dagar varit nära helvete så innan den är slut har den blivit så underbar att jag inser att det endast varit en lärdom. Jag undrar nu dagligen om jag ens kan uppleva en tråkig dag, men det går inte.

2012 är en gemensam skapelse. En värld vi gemensamt går in i. Jag har senaste tiden fått många flashbacks till saker i mitt liv, både negativa och positiva, och jag har gjort mycket sjukt - men jag skäms inte. Varför ska jag skämmas? Jag är odödlig, och även om jag gjort något konstigt så finns det alltid någon som är värre, din fantasi kan vara värre. Och din fantasi är lika verklig som verkliga livet - för den är bara en elektrisk impuls. Den dagen jag går vidare och ser livet ur ett högre perspektiv kommer jag se allt jag gjort. Som sagt får jag redan nu flashbacks, minnen som jag glömt som kommer tillbaks. Jag har även fått chansen att drömma om framtiden 2 gånger och få det bevisat för mig att tiden endast är en illusion.

De som inte tror på 2012, eller som vill leva kvar i detta liv, för att 2012 skrämmer dem, kommer skapa sin egna verklighet. Vi har många varit med om att saker sker som är övernaturliga, jag har själv upplevt parallella verkligheter, men jag har alltid stått med bägge fötterna på jorden. Detta för att jag umgås med så många olika sorters människor, knarkare, tjuvar, langare, medelsvenssons, brats, unga familjer, äldre familjer, gamlingar, och unga, you name it. Jag håller även nära kontakt med min familj och drar inte in någon människa i "det djupa" om de inte är redo för det. Folk är så lurade att sanningen kan vara farlig för dem, de måste sakta vakna och själva vilja vakna... (klart det finns ytterligheter jag inte kommit nära när det gäller människor. Jag är inte allmäktig och allvetande i mina erfarenheter, då hade jag inte levt som människa nu, utan som en entitet, eller kollektivt medvetande - vilket vi alla är en del av) Och jag har alltid trott att alla ser saker som jag gör, men den senaste tiden inser jag att jag är ett orginal, precis som alla andra. Alla som inte är orginal är bara kopior och kommer inte kunna leva ett lyckligt liv för de lever någons annans liv. Var ett orginal! Vi är alla skapta som orginal!

"Var dig själv, alla andra är upptagna"
- Oscar Wilde

Verkligheten

Jag är fast i ett system där pengar styr och utan pengar kan jag inte äta, jag kan inte skriva på Internet, jag kan inte njuta av musik eller liknande. Men denna värld är en manipulerad och fejk värld, en värld som testar oss, och testar vad vi kan åstadkomma. Jag behöver inte äta, men min kropp måste ha näring, och jag kan som sagt inte dö, då kan jag lika gärna kämpa 3.5år till så jag kan leva i en underbar värld. Och jag är inte ensam om att se den, men i Sverige har jag inte mött många likasinnade. Jag är god vän med 1 och håller på att bli god vän med en annan och detta är otroligt roligt (för mig), och dessa vet om det jag vet men är helt olika mig, för vi är orginal... Men jag vet att det finns fler som vill veta sanningen, fler som vill förstå att vi lever i en Matrix. Att livet är en fasad, en scen, ett skådespel, men det är vi som skapat den, och vi som kommer ändra den. Se inte livet som hotfullt, se det som ett äventyr! Eller en lärdom.

"Im going to show theese people what you don't want them to see. Im going to show them a world - without you. A world without rules and controls, without borders and boundaries. A world where anything is possible. Where we go from there, is a choice I leave to you." - Neo

Vetenskapen

Vi har ett tredje öga i vår hjärna, tallkottskörteln, och den fungerar som våra två vanliga ögon, bara att den visar inre bilder som är vår fantasi, eller vår stargate. Vår öppning till andra världar. Hade jag levt förr utan dagens sätt att hämta information genom internet hade jag inte förstått detta, men jag vet att jag är medveten nu för att denna nya tid kommer, hela mitt liv har varit en förberedelse, likaså ditt liv, du som läser detta. Vad jag menar är att jag har säkert levt förr, men det är nu som det gäller, det är nu vi verkligen kommer få leva ett perfekt liv i en perfekt värld! 2012 är vår väg till en perfekt värld.

Jag har varit i dessa världar som finns bortom denna, i korta ögonblick, jag har varit övertagen av andra skapade personer ifrån andra världar, jag har varit försvunnen och funnit tillbaks. Detta genom mitt tredje öga, och genom att experimentera med det, och det är inget jag rekommenderar. Jag har kunnat lämnat detta livet och sätta min psykiska kropp i psykos. Jag är evigt liv som alla andra, och detta är något vi kommer förstå. För vetenskapen bekräftar det. Jag har haft chansen att lämna denna värld som sagt - men jag har inte kunnat göra det. Jag kan inte dö. Hade jag kunnat dö hade jag redan varit död, och jag vet att det har jag redan varit. Allt har hänt, universum är oändligt. Allting som kan hända mig har hänt. Och om jag dör så vet jag vad som väntar mig, men eftersom jag vet att jag inte kan dö, hur ska jag då kunna dö? Jag är orädd, jag finner ingen rädsla, och det enda jag tycker är tråkigt är när människor blir arga på mig, för att jag råkar veta något de tycker att man inte kan veta. Men det är inte mitt problem, det är dennes problem och jag önskar dem kunde sluta ta det personligen och leva sitt liv på sitt sitt utan att döma andra. För alla har rätt till sin egna sanning, vi har alla fri vilja. Men ingen kan ändra min tro, och alla får tro vad de vill. För vi lever i våra egna skapade världar - vi är verklighetskskapande maskiner i våra människokroppar. Samtidigt är vi oändligt medvetande.

Hjärnan - fotoner och elektriska impulser

Allting vi ser är fotoner som blir elektriska impulser i näthinnan och går bakåt i hjärnan där vi tolkar dessa signaler. Så hela världen existerar i vårt huvud, allting vi ser är bilder som tolkas och där ljud, känsel, lukt och smak ger krydda på vad vi ser. Vi har en ultimat människokropp och den ger oss chansen att leva livet innifrån, och innifrån så menar jag i ett matrix. I en värld byggd på information.

Det sägs ifrån ryska forskare att DNA är det som håller ihop vår verklighet, det är vår sändare av denna frekvens vi lever i. DNA är källan till vår virtuella värld som NWO/Illuminati lurar oss är den enda världen, och de håller oss i shack genom ignorans och lögner. De vilseleder oss. Men sanningen finns inte utanför dig, den finns inom dig.

Allting vi vet är information. Och det är vad allting handlar om, kriget emellan de som inte vill att vi ska veta detta, och de som vill rädda oss. Världen är en illusion, men varför ska vi inte njuta av illusionen? Varför ska vi inte ha roligt? Det är därför vi lever som vi gör - för att det är ett äventyr. Men vi har alla vår egna sanning, vissa är buddhister, andra kristna, vissa är muslimer, andra är som mig (men inte mig, för då är det kopior). Andra tror på ingenting och andra vägrar ens tro på vetenskapen. Men hur kan jag förneka vad jag sett och varit med om? Och när jag har enorm kärlek och förståelse för allt, hur kan någon neka mig min sanning och min tro?

Jag älskar Jesus, Buddha, Gandhi och alla andra religösa ikoner. Jag älskar Isis, Osirus, Horus, Amun Ra, Den allsmäktige Guden (Allah) osv. Jag tror på Jehovas, jag tror på allting, för allting är sant för allting är relativt. Men jag fokuserar inte på dessa sanningar, jag känner till det, men fokuserar på mitt liv och min sanning. Jag är min egna gud, och jag följer mina vänners vägar, jag umgås med vänner som inte ens tror på det jag säger, så jag belastar dem inte med det. Och kan vi inte umgås så "växer" vi ifrån varandra. Men jag visar alltid kärlek. Jag lever mitt liv med andra, jag anser att kommunikation är en underbar sak här i livet. Och jag säger inte att man behöver umgås med andra, man ska göra det man vill göra - men man måste acceptera andra och deras val.

Alla har sin egna sanning

Ingen kan neka mig vad jag säger, för det är sant. Och det som 2012 gör är att leda oss dit vi vill, de som t.ex. tror på Niribu eller Planet X och Annunaki kommer få se denna verklighet. De som tror på folk i underjorden eller en alien invasion kommer få vara med om det. Allting händer, och livet är endast ett enda ögonblick, detta just nu.

Ingen kan neka min sanning, för jag baserar min sanning på erfarenheter. Endast om min sanning är en placerad illusion så kan den vara fejk, men vår hjärnas uppbyggnad är inte fejk. Och den uppbyggnaden vi har gör att livet redan är en illusion, som vi själva formar och skapar. Livet är en underbar skapelse, och den är enkel att förstå när man väl förstår den. Einstein sa att det mest obegripliga är att världen är begriplig. Tänk på det ett par minuter...

Vi alla delar hjärnans uppbyggnad, för vi har alla likadana hjärnor. Fotoner fungerar likadant för oss alla, även vår näthinna. Vi har alla två hjärnor och har alla byggt upp dem olika sedan vår födsel. Tänk på att vi började efter födseln med att ta intryck ifrån den externa världen. Vi har sedan födseln konditionerats till att se denna världen vi delar i detta ögonblick.

Det jag vill säga är att ingen har fel. Alla har rätt, så därför kan du inte döma mig. För då är du negativt orienterad och försöker påtvinga din tro på mig och ta mig till din verklighet, och är den negativ så skadar du mig istället för att hjälpa mig.

Många vill rädda andra, men förstår inte grunden i universum, de förstår inte Pythagoras och hans matematik. Det förstår inte att allting är skapat av matematik, att allting går att räkna ut med matematiska formler. Och många är helt sålda på sin tro om hur livet fungerar och vägrar ens lyssna på andra. Det finns till och med de som kan läsa denna text och sen tolka den som något helt annat eller ta illa upp, trots att jag skrev det jag skrev i början med stora bokstäver och fetstil.

Jag vill inget illa, jag är bara otroligt lycklig och kan inte sluta vara det (och detta har man sagt till mig är omöjligt, ändå är jag levande bevis på det). Människor som inte kan se hur verkligheten är en underbar plats som just nu är manipulerad kommer fastna i sin tro eller i en verklighet som fångar ens medvetande. T.ex. pengar är en GUD i sig som förslavar våra sinnen. Jag är inte immun mot något, jag har också motgångar, men jag har inte haft en dag av hopplöshet på över 1.5år. Kanske 6-7 dagar har varit riktigt tuffa (som sagt) och dagar jag trott ska vara min första dag av motgång bara att de sedan slutat med en otrolig lycka och välmående som gjort att jag insett att dagen har bara lärt mig något eller förberett mig för något. Så dagen i sig slutade underbart!

Du som orkat läsa allt detta, jag tycker vi måste disktuera, då andra har mycket att lära mig som kommer hjälpa mig förstå alla sätt som Matrix har fångat oss. Men samtidigt så är det dags att börja arbeta inom detta Matrix med våra kreativa sidor samt talanger och kunskaper för att konditionera människan ifrån penga slaveriet. Ifrån slaveriet som lurar dem undermedvetet. Vi kan leda människan i rätt riktning utan att skrämma dem genom att vi använder vår gemensamma intelligens. Men jag kommer alltid gå min egen väg, och allting kommer bli underbart, och om jag skulle bli dödad så finns jag i livet efter och väntar på alla. För livet efter är vad som är vårt paradis, detta är ett fängelse. Men ett nödvändigt fängelse för att vi alla lever efter fri vilja. (Men hur ska jag dö om jag inte kan dö? =) )

Jag har fri vilja att inte berätta detta, och du har fri vilja att inte tro på mig. Vi har alla fri vilja, frågan är om du accepterar min? Och om du inte gör det som jag skrev de första raderna i fettext och stora bokstäver så bryr du dig inte om min fria vilja och då är du en av dem som inte vill att vi ska få leva i frihet - utefter vår egna fria vilja. Jag älskar dig, oavsett vem du är, och frågan är om du kan acceptera att jag tycker som jag gör. Du behöver inte acceptera mig som vän, men du kan visa din kärlek och följa dina passioner.

Allting jag pratar om finns att lära själv, genom kunskap om hjärnan och kunskap om saker man inte är van vid. Vi har som sagt vilseletts och detta gör så sanningen blir svår att se. Men jag har gått igenom saker som varit hemska, som varit mörka och onda och som jag önskar ingen behövde se. Jag vill inte säga att jag vet och kan allt, för jag vet bara vad jag vet och jag vet att det finns folk där ute som vill veta hemligheten till livet - att vi skapar det själva.

Men det uttrycket - att man skapar sin egna verklighet - är förvirrande. Man undrar? Finns bara jag? Finns ingen mer? Hjälp jag får en psykos! Men det är just det, vi har lärt oss så mycket skit om samhället att vi kan inte förstå att en utopisk helt underbart framtid väntar oss, och detta väldigt väldigt snart om 3.5år inte är så lång tid. Allting i världen är som en programmerad sträng, ett val, mellan 1 och 0. Ett val att gå med på något, att tro på något, eller att inte tro på det.

2012 och sammanfattning

Ju närmare jag kommer 2012 ju mer kommer människor vakna till sina krafter inom sig, såsom att levitera, att se framtiden, att hela sig själva. Och efter 2012 i nästa värld, i den värld vi vill leva i, så kommer vi ha det vi vill ha. Ett hus med stor tomt, eller liten tomt, städer som inte förorenar, människor som inte dömer, och en värld av kärlek och förståelse. En värld där vi inte har oro, ångest eller andra negativa känslor. Vi kommer utforska vårt universum och tillslut om flera miljarder år så blir vi fria även ifrån det mänskliga, vi blir allt som är och som någonsin varit och som alltid är - det oändliga. Men det är bara början på det vi varit med om och är med om, livet är en sluten cirkel.

Baksidan är att det kommer skapas en värld som är motsatsen, och där kommer t.ex. NWO och likasinnade hamna, en värld där makt styr, där man slåss om tronen. Även världar likt denna skapas, och den världen jag ser idag kommer alltid att finnas. Men jag vill inte leva i den, den är kall och lika negativ som positiv. Efter 2012 är negativt och positivt separerat och vi kommer leva i gemenskap, fast på ett underbart och roligt sätt. Det går inte att veta hur, det sker när det sker, det enda man vet är att livet är ett ögonblick, och detta ögonblick kommer närmare denna framtid. Allting existerar alltid i samma ögonblick, men vi kan inte se allt - för vi har konditionerats sedan födseln att se den verklighet vi ser här just nu.

Ju närmare 2012 vi kommer, ju mer kommer vi se världen delas och ju mer kommer min värld bli positiv och kärleksfull. Och skulle jag luras in i en negativ värld blir det ett äventyr likt Neo's, och när han blev skjuten reste han sig upp igen.

MYCKET MYCKET kärlek till dig som läst och ALLA andra! Jag älskar dig! Och jag älskar alla andra! Ja, även Bush, men jag kan döda den jag älskar om den personen inte accepterar min fria vilja och hotar min kroppsliga liv, självförsvar är försvarbart. Så enkelt är det. Livet är underbart, vi måste bara våga tro att det är underbart! Vi får inte bli trångsynta, naiva och upptagna i vårt ego så vi dömer andra.

Starta en diskussion med mig, en diskussion som går i ett positivt tecken. Och tror du att allt är bullshit, så hoppas jag att din sanning gör dig evigt lycklig! Akta dig för livets ekorrhjul som bara vill åt din energi av lycka och fånga dig i negativa tankegångar.

Och du som vill veta hur fakta kan backa upp det jag säger, så rekommenderar jag www.divinecosmos.com som förmedlar information baserat på vetenskap, och denna vetenskapen kommer bara växa och bli större. Men som sagt, vi har alla vår egna sanning, och jag rekommenderar att du söker den på många platser, men det är inom dig den alltid finns! Om du dömer något jag skrivit så erkänner du rätt ut på detta forum att du är en kraft som inte vill rädda människan. Men alla har sina sätt, jag säger inte att detta är enda vägen - det finns måååånga vägar. Men ingen kan ta bort mig ifrån min väg och de jag vet som är på denna vägen, för ett paradis kommer till oss som väntat på det.

Igen, mycket kärlek! Och om du tar illa upp, eller tolkar något negativt så är det din tolkning, jag omöjligt skriva en text som inte gör någon irriterad, även om det är min sista önskan. Jag älskar ju alla!

och för den som anser att jag är högfärdig eller arrogant (eller annat synonymt ord) så vill jag säga: Jag är den jag är, om du tar det ifrån mig, vem är du då?

Jag vill avsluta med: Jag ser alla som likvärdiga med mig, jag ser alla som underbara gudar och som underbara människor. Men jag ser dig för den du väljer att vara, och ingen yttre skönhet kan dölja din insida om den är hemskt. Du är den du väljer att vara och projicera utåt i den externa världen. Var dig själv, alla andra är som sagt upptagna!

Sen alla hemskheter vi har i vår värld, det är vårt kollektiva mörka sida som visar sig. Vi måste våga acceptera livets gång och sätta ner vår fot. Vi kan inte låta oss styras med järnhand ifrån regeringar, banker och institut, men vi behöver inte våld för att stoppa dem. Det räcker med kärlek och att vi gör något. T.ex. så har jag ihop med folk planer som skapar pengar för att använda det till att befria folk och informera om hur penga systemet förslavar oss. Det krävs pengar för att skapa (tyvärr) och efter 2012 kommer vi skapa det vi vill! För vi är en del av den ultimata skaparen som satt oss i denna situation vi är i idag. Vi är alla den skaparen i en värld bortom denna.

Vad är 2012 för dig? Gå inte in på något negativt, jag känner väldigt väl till allt negativt! Detta är en positiv tråd!

- seilon

Posted on: 2008/8/9 1:13
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: 2012 - en positiv tråd
#2

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: 2012 - en positiv tråd
#3
Quote:

seilon skrev:
HÄR DISKTUERAR VI MED KÄRLEK UTAN ATT DÖMA VARANDRA, OM NÅGON SÄGER NÅGOT NEGATIVT SÅ KOMMER JAG SVARA GENOM PM OCH FORTSÄTTA DEN DISKUSSIONEN DÄR, DU FÅR GÄRNA SKICKA PM. OM DU INTE HÅLLER MED TROTS ATT VETENSKAP ÄR INBLANDAT SÅ SKICKA PM, ELLER STRUNTA I ATT LÄSA! ANNARS SER JAG DIG SOM EN PERSON SOM INTE VILL ATT SANNINGEN SKA NÅ MÄNNISKAN, DÅ ÄR DU EN PERSON SOM INTE VILL FRIA NÅGON IFRÅN MATERIELLA VÄRDEN (ja; värden, inte världen). DET ENDA SANNA VÄRDET ÄR KÄRLEKEN FÖR LIVET OCH FÖR VARANDRA!

2012

Jag vet att 2012 är diskuterbart, men jag skulle vilja öppna en diskussion här där vi inte dömer, utan bara disktuerar med varandra... Detta är den positiva vägen, en väg som ger oss en utopisk framtid av lycka, glädje och kärlek! Även nöje och underhållning, vad är livet utan att ha roligt?

I mitt liv så vet jag att jag kan inte dö. Jag kan helt enkelt inte dö. Jag vet det, och jag vet att 2012 för mig är en "uppgradering" av livet till ett paradis. Det jag kom fram till för ett par månader sedan är att jag vill dö, jag vill inte leva i denna sjuka och galna värld. Men jag kan inte lämna den för jag skulle skada mig själv genom karma, jag skulle skada alla mina nära och kära, alla mina vänner och alla som bryr sig om mig. De som inte vet eller förstår att jag faktiskt är 100% säker på att jag aldrig kan dö. Vem är jag? Jag är medveten, ett medvetande, så enkelt är det. Sen kan jag vara vad som helst och det är mina minnen som formar mig, och mina föräldrar som gett mig namn och adress, och en personlighet, jag lever i en tid som går fram och ett rum som ger min hjärna intryck. Men mitt medvetande kan aldrig dö, min kropp kan dö, men inte jag.

Jag vet också att jag skapar min egna verklighet, och att allting bara är elektriska signaler i hjärnan och att mitt medvetande inte finns lokalt i denna värld där vi skriver till varandra.

När jag säger att jag inte kan dö, så vet jag att det är en sjuk sak att säga. Mycket av det jag skriver under namnet seilon är saker jag bara kan prata med 2 personer om fullt ut som jag träffat i verkliga livet. Men det är ett tal som kommer öka ju närmare 2012 vi kommer. Jag vet att det jag pratar om är sånt folk skulle säga är galenskap eller liknande. Men de som känner mig och vet vem jag är vet att jag är en kärleksfull människa, jag har bara lärt mig se saker för vad de är.

Jag ser mig själv i alla andra, jag är alla andra, och när jag säger jag så menar jag att även du som läser detta är alla andra och även mig. Det är ingen skillnad på oss förutom det som skapar jag. Alltså dina föräldrar, din uppväxt och din omgivning har skapat dig samt format dig. Din uppväxt och din dag samt dina vänner och fiender formar dig, hela tiden.

2012 för mig är en "programmerad" flyktväg ifrån denna världen till den värld vi vill leva i, det är nästa steg i vår evolution. En värld där alla vet att vi är ett, där vi pratar med varandra telepatiskt (om vi vill), en värld där vi spelar TV-spel i 4D, en värld där vi ser film i 4D. En värld där vi skapar våra egna regler och lever med kärlek och har otroligt roligt, mer roligt än vad vi kan tänka oss - en PERFEKT värld.

Tiden för mig är bara en gemensam faktor som gör att jag kan bestämma tid och plats att möta någon. Jag är fri allt materiellt och skulle kunna sitta och stirra in i en vägg i en evighet, eller meditera i en evighet. Jag har levt ett liv som lärt mig se livet ur mångas ögon, jag är själv musiker (hip-hop), men är en person som umgås med medelklass, fattiga, rika, dumma, snälla, själviska, elaka, osv.. Jag umgås inte med alla nu, många har fallit bort automatiskt. En sak jag inte skapt mig är fiender, jag har alltid slutit fred och lever i fred och kärlek. Den som ser sig som min fiende har själv valt det, mina handlingar är kärleksfulla och osjälviska. Jag älskar alla, och vill att alla ska vara lyckliga, men jag kan aldrig tvinga någon att tro mig eller bli lycklig. Jag har levt lyckligt i över 1.5år, även om vissa dagar varit nära helvete så innan den är slut har den blivit så underbar att jag inser att det endast varit en lärdom. Jag undrar nu dagligen om jag ens kan uppleva en tråkig dag, men det går inte.

2012 är en gemensam skapelse. En värld vi gemensamt går in i. Jag har senaste tiden fått många flashbacks till saker i mitt liv, både negativa och positiva, och jag har gjort mycket sjukt - men jag skäms inte. Varför ska jag skämmas? Jag är odödlig, och även om jag gjort något konstigt så finns det alltid någon som är värre, din fantasi kan vara värre. Och din fantasi är lika verklig som verkliga livet - för den är bara en elektrisk impuls. Den dagen jag går vidare och ser livet ur ett högre perspektiv kommer jag se allt jag gjort. Som sagt får jag redan nu flashbacks, minnen som jag glömt som kommer tillbaks. Jag har även fått chansen att drömma om framtiden 2 gånger och få det bevisat för mig att tiden endast är en illusion.

De som inte tror på 2012, eller som vill leva kvar i detta liv, för att 2012 skrämmer dem, kommer skapa sin egna verklighet. Vi har många varit med om att saker sker som är övernaturliga, jag har själv upplevt parallella verkligheter, men jag har alltid stått med bägge fötterna på jorden. Detta för att jag umgås med så många olika sorters människor, knarkare, tjuvar, langare, medelsvenssons, brats, unga familjer, äldre familjer, gamlingar, och unga, you name it. Jag håller även nära kontakt med min familj och drar inte in någon människa i "det djupa" om de inte är redo för det. Folk är så lurade att sanningen kan vara farlig för dem, de måste sakta vakna och själva vilja vakna... (klart det finns ytterligheter jag inte kommit nära när det gäller människor. Jag är inte allmäktig och allvetande i mina erfarenheter, då hade jag inte levt som människa nu, utan som en entitet, eller kollektivt medvetande - vilket vi alla är en del av) Och jag har alltid trott att alla ser saker som jag gör, men den senaste tiden inser jag att jag är ett orginal, precis som alla andra. Alla som inte är orginal är bara kopior och kommer inte kunna leva ett lyckligt liv för de lever någons annans liv. Var ett orginal! Vi är alla skapta som orginal!

"Var dig själv, alla andra är upptagna"
- Oscar Wilde

Verkligheten

Jag är fast i ett system där pengar styr och utan pengar kan jag inte äta, jag kan inte skriva på Internet, jag kan inte njuta av musik eller liknande. Men denna värld är en manipulerad och fejk värld, en värld som testar oss, och testar vad vi kan åstadkomma. Jag behöver inte äta, men min kropp måste ha näring, och jag kan som sagt inte dö, då kan jag lika gärna kämpa 3.5år till så jag kan leva i en underbar värld. Och jag är inte ensam om att se den, men i Sverige har jag inte mött många likasinnade. Jag är god vän med 1 och håller på att bli god vän med en annan och detta är otroligt roligt (för mig), och dessa vet om det jag vet men är helt olika mig, för vi är orginal... Men jag vet att det finns fler som vill veta sanningen, fler som vill förstå att vi lever i en Matrix. Att livet är en fasad, en scen, ett skådespel, men det är vi som skapat den, och vi som kommer ändra den. Se inte livet som hotfullt, se det som ett äventyr! Eller en lärdom.

"Im going to show theese people what you don't want them to see. Im going to show them a world - without you. A world without rules and controls, without borders and boundaries. A world where anything is possible. Where we go from there, is a choice I leave to you." - Neo

Vetenskapen

Vi har ett tredje öga i vår hjärna, tallkottskörteln, och den fungerar som våra två vanliga ögon, bara att den visar inre bilder som är vår fantasi, eller vår stargate. Vår öppning till andra världar. Hade jag levt förr utan dagens sätt att hämta information genom internet hade jag inte förstått detta, men jag vet att jag är medveten nu för att denna nya tid kommer, hela mitt liv har varit en förberedelse, likaså ditt liv, du som läser detta. Vad jag menar är att jag har säkert levt förr, men det är nu som det gäller, det är nu vi verkligen kommer få leva ett perfekt liv i en perfekt värld! 2012 är vår väg till en perfekt värld.

Jag har varit i dessa världar som finns bortom denna, i korta ögonblick, jag har varit övertagen av andra skapade personer ifrån andra världar, jag har varit försvunnen och funnit tillbaks. Detta genom mitt tredje öga, och genom att experimentera med det, och det är inget jag rekommenderar. Jag har kunnat lämnat detta livet och sätta min psykiska kropp i psykos. Jag är evigt liv som alla andra, och detta är något vi kommer förstå. För vetenskapen bekräftar det. Jag har haft chansen att lämna denna värld som sagt - men jag har inte kunnat göra det. Jag kan inte dö. Hade jag kunnat dö hade jag redan varit död, och jag vet att det har jag redan varit. Allt har hänt, universum är oändligt. Allting som kan hända mig har hänt. Och om jag dör så vet jag vad som väntar mig, men eftersom jag vet att jag inte kan dö, hur ska jag då kunna dö? Jag är orädd, jag finner ingen rädsla, och det enda jag tycker är tråkigt är när människor blir arga på mig, för att jag råkar veta något de tycker att man inte kan veta. Men det är inte mitt problem, det är dennes problem och jag önskar dem kunde sluta ta det personligen och leva sitt liv på sitt sitt utan att döma andra. För alla har rätt till sin egna sanning, vi har alla fri vilja. Men ingen kan ändra min tro, och alla får tro vad de vill. För vi lever i våra egna skapade världar - vi är verklighetskskapande maskiner i våra människokroppar. Samtidigt är vi oändligt medvetande.

Hjärnan - fotoner och elektriska impulser

Allting vi ser är fotoner som blir elektriska impulser i näthinnan och går bakåt i hjärnan där vi tolkar dessa signaler. Så hela världen existerar i vårt huvud, allting vi ser är bilder som tolkas och där ljud, känsel, lukt och smak ger krydda på vad vi ser. Vi har en ultimat människokropp och den ger oss chansen att leva livet innifrån, och innifrån så menar jag i ett matrix. I en värld byggd på information.

Det sägs ifrån ryska forskare att DNA är det som håller ihop vår verklighet, det är vår sändare av denna frekvens vi lever i. DNA är källan till vår virtuella värld som NWO/Illuminati lurar oss är den enda världen, och de håller oss i shack genom ignorans och lögner. De vilseleder oss. Men sanningen finns inte utanför dig, den finns inom dig.

Allting vi vet är information. Och det är vad allting handlar om, kriget emellan de som inte vill att vi ska veta detta, och de som vill rädda oss. Världen är en illusion, men varför ska vi inte njuta av illusionen? Varför ska vi inte ha roligt? Det är därför vi lever som vi gör - för att det är ett äventyr. Men vi har alla vår egna sanning, vissa är buddhister, andra kristna, vissa är muslimer, andra är som mig (men inte mig, för då är det kopior). Andra tror på ingenting och andra vägrar ens tro på vetenskapen. Men hur kan jag förneka vad jag sett och varit med om? Och när jag har enorm kärlek och förståelse för allt, hur kan någon neka mig min sanning och min tro?

Jag älskar Jesus, Buddha, Gandhi och alla andra religösa ikoner. Jag älskar Isis, Osirus, Horus, Amun Ra, Den allsmäktige Guden (Allah) osv. Jag tror på Jehovas, jag tror på allting, för allting är sant för allting är relativt. Men jag fokuserar inte på dessa sanningar, jag känner till det, men fokuserar på mitt liv och min sanning. Jag är min egna gud, och jag följer mina vänners vägar, jag umgås med vänner som inte ens tror på det jag säger, så jag belastar dem inte med det. Och kan vi inte umgås så "växer" vi ifrån varandra. Men jag visar alltid kärlek. Jag lever mitt liv med andra, jag anser att kommunikation är en underbar sak här i livet. Och jag säger inte att man behöver umgås med andra, man ska göra det man vill göra - men man måste acceptera andra och deras val.

Alla har sin egna sanning

Ingen kan neka mig vad jag säger, för det är sant. Och det som 2012 gör är att leda oss dit vi vill, de som t.ex. tror på Niribu eller Planet X och Annunaki kommer få se denna verklighet. De som tror på folk i underjorden eller en alien invasion kommer få vara med om det. Allting händer, och livet är endast ett enda ögonblick, detta just nu.

Ingen kan neka min sanning, för jag baserar min sanning på erfarenheter. Endast om min sanning är en placerad illusion så kan den vara fejk, men vår hjärnas uppbyggnad är inte fejk. Och den uppbyggnaden vi har gör att livet redan är en illusion, som vi själva formar och skapar. Livet är en underbar skapelse, och den är enkel att förstå när man väl förstår den. Einstein sa att det mest obegripliga är att världen är begriplig. Tänk på det ett par minuter...

Vi alla delar hjärnans uppbyggnad, för vi har alla likadana hjärnor. Fotoner fungerar likadant för oss alla, även vår näthinna. Vi har alla två hjärnor och har alla byggt upp dem olika sedan vår födsel. Tänk på att vi började efter födseln med att ta intryck ifrån den externa världen. Vi har sedan födseln konditionerats till att se denna världen vi delar i detta ögonblick.

Det jag vill säga är att ingen har fel. Alla har rätt, så därför kan du inte döma mig. För då är du negativt orienterad och försöker påtvinga din tro på mig och ta mig till din verklighet, och är den negativ så skadar du mig istället för att hjälpa mig.

Många vill rädda andra, men förstår inte grunden i universum, de förstår inte Pythagoras och hans matematik. Det förstår inte att allting är skapat av matematik, att allting går att räkna ut med matematiska formler. Och många är helt sålda på sin tro om hur livet fungerar och vägrar ens lyssna på andra. Det finns till och med de som kan läsa denna text och sen tolka den som något helt annat eller ta illa upp, trots att jag skrev det jag skrev i början med stora bokstäver och fetstil.

Jag vill inget illa, jag är bara otroligt lycklig och kan inte sluta vara det (och detta har man sagt till mig är omöjligt, ändå är jag levande bevis på det). Människor som inte kan se hur verkligheten är en underbar plats som just nu är manipulerad kommer fastna i sin tro eller i en verklighet som fångar ens medvetande. T.ex. pengar är en GUD i sig som förslavar våra sinnen. Jag är inte immun mot något, jag har också motgångar, men jag har inte haft en dag av hopplöshet på över 1.5år. Kanske 6-7 dagar har varit riktigt tuffa (som sagt) och dagar jag trott ska vara min första dag av motgång bara att de sedan slutat med en otrolig lycka och välmående som gjort att jag insett att dagen har bara lärt mig något eller förberett mig för något. Så dagen i sig slutade underbart!

Du som orkat läsa allt detta, jag tycker vi måste disktuera, då andra har mycket att lära mig som kommer hjälpa mig förstå alla sätt som Matrix har fångat oss. Men samtidigt så är det dags att börja arbeta inom detta Matrix med våra kreativa sidor samt talanger och kunskaper för att konditionera människan ifrån penga slaveriet. Ifrån slaveriet som lurar dem undermedvetet. Vi kan leda människan i rätt riktning utan att skrämma dem genom att vi använder vår gemensamma intelligens. Men jag kommer alltid gå min egen väg, och allting kommer bli underbart, och om jag skulle bli dödad så finns jag i livet efter och väntar på alla. För livet efter är vad som är vårt paradis, detta är ett fängelse. Men ett nödvändigt fängelse för att vi alla lever efter fri vilja. (Men hur ska jag dö om jag inte kan dö? =) )

Jag har fri vilja att inte berätta detta, och du har fri vilja att inte tro på mig. Vi har alla fri vilja, frågan är om du accepterar min? Och om du inte gör det som jag skrev de första raderna i fettext och stora bokstäver så bryr du dig inte om min fria vilja och då är du en av dem som inte vill att vi ska få leva i frihet - utefter vår egna fria vilja. Jag älskar dig, oavsett vem du är, och frågan är om du kan acceptera att jag tycker som jag gör. Du behöver inte acceptera mig som vän, men du kan visa din kärlek och följa dina passioner.

Allting jag pratar om finns att lära själv, genom kunskap om hjärnan och kunskap om saker man inte är van vid. Vi har som sagt vilseletts och detta gör så sanningen blir svår att se. Men jag har gått igenom saker som varit hemska, som varit mörka och onda och som jag önskar ingen behövde se. Jag vill inte säga att jag vet och kan allt, för jag vet bara vad jag vet och jag vet att det finns folk där ute som vill veta hemligheten till livet - att vi skapar det själva.

Men det uttrycket - att man skapar sin egna verklighet - är förvirrande. Man undrar? Finns bara jag? Finns ingen mer? Hjälp jag får en psykos! Men det är just det, vi har lärt oss så mycket skit om samhället att vi kan inte förstå att en utopisk helt underbart framtid väntar oss, och detta väldigt väldigt snart om 3.5år inte är så lång tid. Allting i världen är som en programmerad sträng, ett val, mellan 1 och 0. Ett val att gå med på något, att tro på något, eller att inte tro på det.

2012 och sammanfattning

Ju närmare jag kommer 2012 ju mer kommer människor vakna till sina krafter inom sig, såsom att levitera, att se framtiden, att hela sig själva. Och efter 2012 i nästa värld, i den värld vi vill leva i, så kommer vi ha det vi vill ha. Ett hus med stor tomt, eller liten tomt, städer som inte förorenar, människor som inte dömer, och en värld av kärlek och förståelse. En värld där vi inte har oro, ångest eller andra negativa känslor. Vi kommer utforska vårt universum och tillslut om flera miljarder år så blir vi fria även ifrån det mänskliga, vi blir allt som är och som någonsin varit och som alltid är - det oändliga. Men det är bara början på det vi varit med om och är med om, livet är en sluten cirkel.

Baksidan är att det kommer skapas en värld som är motsatsen, och där kommer t.ex. NWO och likasinnade hamna, en värld där makt styr, där man slåss om tronen. Även världar likt denna skapas, och den världen jag ser idag kommer alltid att finnas. Men jag vill inte leva i den, den är kall och lika negativ som positiv. Efter 2012 är negativt och positivt separerat och vi kommer leva i gemenskap, fast på ett underbart och roligt sätt. Det går inte att veta hur, det sker när det sker, det enda man vet är att livet är ett ögonblick, och detta ögonblick kommer närmare denna framtid. Allting existerar alltid i samma ögonblick, men vi kan inte se allt - för vi har konditionerats sedan födseln att se den verklighet vi ser här just nu.

Ju närmare 2012 vi kommer, ju mer kommer vi se världen delas och ju mer kommer min värld bli positiv och kärleksfull. Och skulle jag luras in i en negativ värld blir det ett äventyr likt Neo's, och när han blev skjuten reste han sig upp igen.

MYCKET MYCKET kärlek till dig som läst och ALLA andra! Jag älskar dig! Och jag älskar alla andra! Ja, även Bush, men jag kan döda den jag älskar om den personen inte accepterar min fria vilja och hotar min kroppsliga liv, självförsvar är försvarbart. Så enkelt är det. Livet är underbart, vi måste bara våga tro att det är underbart! Vi får inte bli trångsynta, naiva och upptagna i vårt ego så vi dömer andra.

Starta en diskussion med mig, en diskussion som går i ett positivt tecken. Och tror du att allt är bullshit, så hoppas jag att din sanning gör dig evigt lycklig! Akta dig för livets ekorrhjul som bara vill åt din energi av lycka och fånga dig i negativa tankegångar.

Och du som vill veta hur fakta kan backa upp det jag säger, så rekommenderar jag www.divinecosmos.com som förmedlar information baserat på vetenskap, och denna vetenskapen kommer bara växa och bli större. Men som sagt, vi har alla vår egna sanning, och jag rekommenderar att du söker den på många platser, men det är inom dig den alltid finns! Om du dömer något jag skrivit så erkänner du rätt ut på detta forum att du är en kraft som inte vill rädda människan. Men alla har sina sätt, jag säger inte att detta är enda vägen - det finns måååånga vägar. Men ingen kan ta bort mig ifrån min väg och de jag vet som är på denna vägen, för ett paradis kommer till oss som väntat på det.

Igen, mycket kärlek! Och om du tar illa upp, eller tolkar något negativt så är det din tolkning, jag omöjligt skriva en text som inte gör någon irriterad, även om det är min sista önskan. Jag älskar ju alla!

och för den som anser att jag är högfärdig eller arrogant (eller annat synonymt ord) så vill jag säga: Jag är den jag är, om du tar det ifrån mig, vem är du då?

Jag vill avsluta med: Jag ser alla som likvärdiga med mig, jag ser alla som underbara gudar och som underbara människor. Men jag ser dig för den du väljer att vara, och ingen yttre skönhet kan dölja din insida om den är hemskt. Du är den du väljer att vara och projicera utåt i den externa världen. Var dig själv, alla andra är som sagt upptagna!

Sen alla hemskheter vi har i vår värld, det är vårt kollektiva mörka sida som visar sig. Vi måste våga acceptera livets gång och sätta ner vår fot. Vi kan inte låta oss styras med järnhand ifrån regeringar, banker och institut, men vi behöver inte våld för att stoppa dem. Det räcker med kärlek och att vi gör något. T.ex. så har jag ihop med folk planer som skapar pengar för att använda det till att befria folk och informera om hur penga systemet förslavar oss. Det krävs pengar för att skapa (tyvärr) och efter 2012 kommer vi skapa det vi vill! För vi är en del av den ultimata skaparen som satt oss i denna situation vi är i idag. Vi är alla den skaparen i en värld bortom denna.

Vad är 2012 för dig? Gå inte in på något negativt, jag känner väldigt väl till allt negativt! Detta är en positiv tråd!

- seilon


"Detta är en positiv tråd!"

Hur vet du det, du har ju precis startat tråden?

Det är ditt vanliga New Ageordpopperi
.

"Jag vill inte säga att jag vet och kan allt,..."


Precis, du har mycket liten förståelse och är lurad - BARA NEW AGE.



"Ju närmare jag kommer 2012 ju mer kommer människor vakna till sina krafter inom sig, såsom att levitera, att se framtiden, att hela sig själva."

Sök hjälp


Hoppas inga flummar till sig.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - en positiv tråd
#4


See User information
en lite negativ vägledning av paradoxer, fullt förståeligt med tanke på all information. och självklart kommer sebben också och smutsar ner tråden. Jag svarar inte, sebben har jag skrivit PM till men har går inte vidare med dem. Paradoxer gillar jag mer, men jag kan ju inte ogilla sebben, bara tänka att "jaja, han är den har är, jag är den jag är".

Du har kunnat påverka mig negativt förut sebben, och du är en del av mig som gjort att jag vaknat. Håll dig ifrån denna tråden då jag vet vart du står, och jag accepterar det. Men det är inte min väg, och om det är din väg - keep walking it. Men dra in mig på den för jag är min egna skapelse. Du har inte läst antar jag, för du går emot det jag säger.. och drar därmed skam över dig själv, trots att jag älskar och förstår dig och kanske i ett annat liv valt den vägen du pratar om. Men sanningen finns alltid inom oss, och vi måste undvika att bli kloner och kopior av varandra. Vi måste vara orginella.

Paradoxer, synd att du har så negativ syn... Livet är större än vi kan förstå, och jag förstår din kärlek till dina barn då bägge mina vänner som jag delar min syn med också har barn och familj.

Jag kan inte mer än önska er lycka till på era vägar!

Posted on: 2008/8/9 2:01
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: 2012 - en positiv tråd
#5
Njae... Bara för att det inte finns någonting positivt med 2012 behöver inte det för den skullen innebära att det automatiskt är negativt.
2012 blir för dig vad du gör det till och skulle jorden råka gå under den 21 december har du ju åtminstone levt 356 dagar av detta år.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - en positiv tråd
#6


See User information
oj..är mitt första intryck.
Tycker du säger rätt bra grejer men du verkar ha mixtrat ihop det och sprungit vilse. Påminner mig lite om när jag experimenterade med LSD och kanske en nypa Ecstasy ;), man öppnas upp för nya tankesätt och ser en del av det sanna men det är endast vitt spridda fragment av den ingen stadig väg att vandra på, dessutom vad du skriver är lite av en blandning av olika lärdomar genom historien. Som gör att jag får instämma med sebben om att det låter new age.

Att gå och vänta på 2012 ska vara något av en frälsning köper jag inte, jag tror istället det hämmar din chans att utvecklas andligt, istället för att ta till vara på tiden och din potential att återvända går du miste om chansen genom att sitta och vänta på ett tåg som inte kommer.

Om något skulle inträffa 2012 så tror jag det är för att rena den här smutsiga världen, då den är riktigt rutten, jag tror så att säga inte att det står någon och pricka av namnlista på vilka som är bra och vilka som är dåliga, utan allt sveps bort.
Men jag antar att ditt sett att se världen har gjort dig till en bättre människa med högre moral och det är bra.

positiva hälsningar

Posted on: 2008/8/9 3:45
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - en positiv tråd
#7


See User information
Quote:

Paradoxer, den där sidan blir man ju inte klok på, för det första så dräller det av Fox News, ABC, AOL loggor där massmedia i USA visar läsarna/tittarna vad dom ( läs: Regeringen/Pentagon/M.I.K. ) vill att du ska tro om 2012, dom kan väl knappast ha några positiva saker att skriva om 2012. Massmedia i USA kommer nog köra fullt ut med ett mantra om Jesus återkomst, Domedag och om alla andra katastrofer som står i bibeln. Vad den skräckpropagandan skall användas till för syfte är lite svårt att veta..

Om det blir katastrof eller inte är svårt att avgöra, det finns saker som pekar på både gott och ont om 2012, kontrollbehovet verkar iaf öka från politiskt håll och många lagar m.m. skall införas vid 2012 eller innan. Vi lär nog märka hur det blir ju närmare 2012 vi kommer..

Seilon, skaplig text du har skrivit, mastig men mycket insiktsfull..

Posted on: 2008/8/9 9:56
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - en positiv tråd
#8


See User information
Seilon, jag tycker som du och vet också att det inte är så lätt att förmedla och skriva ner en text som inte verkar alltför flummig för många som insett vad som sker runt omkring oss just nu på alla plan. Det är så lätt att vifta bort det som new age flum. Visst finns det många fallgropar inom new age som det finns överallt, men frågan är väl om det kanske också är en fall grop att helt avfärda allt och stänga igen den dörren helt.

Mitt mantra när jag blir för uppslukad av att läsa om NWO och hela deras agenda är ett citat av Einstien " problemen vi har kan inte lösas på samma tanke nivå som när vi skapade dem" Det gäller alltså att hitta en ny väg och för mig är det quantfysiken.
Enligt kvantfysiken så är vi ju all relaterade till varandra och att information pågår mellan alla levande väsen och dess omgivning genom ett enormt quantfält hela tiden. Och att vi alla bidrar till den så kallade verkligheten med vår egen individuella sanning.
Ja och denna så kallade verklighet är inte statisk utan förändras hela tiden beroende på vår delaktighet, och om vi är helt omedvetna eller medvetna om vad vi är medskapare till.
Paul Levy kallar det i sin bok andligt politiskt informerad aktivist.
Han menar då att det är oerhört viktigt att ta ansvar för alla delar av vår skapade verklighet också det onda vi ser som något utanför oss själva (vår skugga)
Boken har jag listat upp nedan, den hjälper mig och jag får läsa den i flera omgångar som alla dessa böcker.
Alla trådar bidrar till helheten och vi kan välja att se det som en spännande resa med oanade möjlighter.



Böcker som jag kan rekommendera och alla handlar mer eller mindre om detta är:

Schrödingers katt

Busting loose from the money game ( Robert Scheinfeld)

The Field lynne Mc Taggert

The madness of George W. Bush
A reflection of our collective Psychosis(Paul Levy)

The Matrix Gregg Braden

Posted on: 2008/8/9 10:19
The Sun is the mediator of Prime Intelligence between ourselves and Galactic Consciousness
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - en positiv tråd
#9


See User information
http://www.youtube.com/watch?v=g7cylfQtkDg

Egentligen beskriver Seilon det som hopi har vetat hela tiden, att vi befinner oss i en reningsprocess där de som mår gott på andras lidande kommer att förpassas till historien och en ny civilisation reser sig ur ruinerna av något som går i graven precis som många civilisationer före denna.

Att motverka det som nu kommer är meningslöst, det är alldeles för stora krafter bakom det som händer nu i det kollektiva självmordet på något som är ruttet, precis som årstiderna så är det inte mycket människor kan göra åt saken, det är bara att se på och ta det positiva ur det och njuta av att se hur ett självorganiserat system som visat sig vara en mänsklig konstruktion får ge vika för naturens ordning.

Naturligtvis så kommer inte alla kunna följa med på den fortsatta resan men det är inget människor kan göra något åt, allt som människor konstruerar och överorganiserar kommer att falla, nu är det denna civilisations tur faller i bitar och det är bara en reningsperiod, moder jord ruskar på sig och lopporna klagar.....vem tror att lopporna på en hund styr hunden?

En hälsning från gränslandet mellan det som varit och det som skall komma, gränslandet Härånu....

Posted on: 2008/8/9 12:13
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - en positiv tråd
#10


See User information
Quote:
Njae... Bara för att det inte finns någonting positivt med 2012 behöver inte det för den skullen innebära att det automatiskt är negativt.
2012 blir för dig vad du gör det till och skulle jorden råka gå under den 21 december har du ju åtminstone levt 356 dagar av detta år.


2012 är både negativt, positivt samt neutralt. Verkligeheten är vad vi gör den till. Vetenskapen bevisar detta idag, men massmedia kommer inte säga till oss hur det är. Politikerna kommer inte säga det till oss. Vi måste finna sanningen själva, eller våga följa någon om vi inte har styrkan nog att utkämpa ett spirituellt krig inom och utanför oss. Jag har själv varit med om olika verkligeter och har levt ett liv som varit negativt och nu på senare tiden positivt. Det är en underbar känsla att se hur världen formar sig efter hur man uppfattar den, och jag är obotligt lycklig. Och varje dag lär jag mig något nytt, jag älskar kommunikation och tycker det är oehört roligt att läsa vad du (och andra) tycker - även om du (och andra) inte delar min syn.

Däremot är det tråkig när negativitet blandas in och man dömer och förkastar varandras åsikter och tankar. Detta eftersom jag gått igenom det negativa, och avklarat den biten. Jag har haft många inre och yttre stridigheter och fann mitt lugn och ett stillat sinne när sanningen uppenbarade sig inom mig. Jag skulle nog kunna säga att jag lever med gud dagligen, han är runtomkring och med mig alltid. Men vem är gud? Det är en fråga om tolkning, och för mig är det kärlek och att livet är en underbar gåva, en gåva som vi lär oss acceptera genom våra försök och prövningar i denna verklighet i denna tid och i denna dimension. Gud är vår gemensamma skapare som tillåter oss att ha fri vilja.

Vi kommer inte se att hela samhället går hand i hand, för vi lever i en dualitet, vi lever med separation och enighet. Vi lever i en splittrad värld som antaligen kommer bli snäppet värre innan vi faller in på de vägar vi valt, som är positiva, negativa eller neutrala. Men kom ihåg att pengar är en artificiell gud som förslavar oss och när man ser "koden" eller idén bakom pengar så förstår man dess illusoriska syften att förslava oss och lura oss in i en materiell värld där universums magi inte existerar.

Quote:
oj..är mitt första intryck.
Tycker du säger rätt bra grejer men du verkar ha mixtrat ihop det och sprungit vilse. Påminner mig lite om när jag experimenterade med LSD och kanske en nypa Ecstasy ;),
/ ... /
Men jag antar att ditt sett att se världen har gjort dig till en bättre människa med högre moral och det är bra.

positiva hälsningar


Det är din uppfattning att jag "sprungit vilse". Jag är inte vilse, jag erkänner att jag under min vistelse på detta forum och på denna tid i detta tid och rum varit vilsen många gånger. Jag har funnit mig och trott allting varit bra, och sen märkt att jag bara hittat flera nya dörrar med nya saker att lära mig. Tillslut så är man på gränsen till galenskap och inser att man är galen.

"The true test to sanity is to accept that we are all insane"

För mig så blev jag för evigt vaken när jag såg sanningen inom mig, och insåg att jag är den jag alltid velat vara. Jag är min egna perfekta skapelse (som idag avlär det sista av NWOs/Illuminatis negativa programmering) och jag insåg vad jag missat i mitt liv, jag har försummat min egna existens och sökt sanningen hos andra, när den alltid fanns hos mig. Men utan andras vägledning hade jag inte kunnat vakna, och jag är er alla på detta forum samt alla utanför det och de jag träffat i världen evigt tacksamma. Utan er hade jag aldrig funnit att det inte finns något externt - bara något internt. Jag är ett med min kropp, mitt sinne och min själ. Jag älskar livet och ser det som ett äventyr och gör det jag brinner för och älskar. Jag följer mina passioner och njuter i varenda ögonblick. Livet är en gåva som man inte får försumma.

BiReal, denna världen är rutten, och det är det som gjorde att jag ville lämna den, jag ville inte existera här. Jag har känt och sett världar bättre än denna, men detta livet är en lärdom. En lärdom att lära oss av våra försök och prövningar vi utsätts för. En lärdom att lära oss älska varandra och älska olikheter och likheter. Jag älskar hatet och jag älskar kärleken. Jag förenar det i en singularitet som skulle kunna vara universums födelse - the big bang.

Jag tackar för dina positiva hälsningar och du vet att jag sänder detsamma tillbaks!

Quote:
Om det blir katastrof eller inte är svårt att avgöra, det finns saker som pekar på både gott och ont om 2012, kontrollbehovet verkar iaf öka från politiskt håll och många lagar m.m. skall införas vid 2012 eller innan. Vi lär nog märka hur det blir ju närmare 2012 vi kommer..

Seilon, skaplig text du har skrivit, mastig men mycket insiktsfull..


Tebe, vi kommer som sagt skapa vår egna värld, och 2012 är vad vi gör det till. 2012 skulle kunna vara idag, för 2012 är även det en illusion som inte behöver existera. Men livet är komplicerat och förstår man inte så är det bättre att leva med kärlek och finna trygghet i sig själv och sitt högre jag att allting löser sig. Kärleken är den starkaste kraften i universum. För kärleken är det som skapar sammanhållning, och när kärleken inte håller tar separationen och hatet över, och det är det som styr samhället och medelsvensson idag. Separation blandat med fördomar och hat.

Tack för din kommentar!

Quote:
Seilon, jag tycker som du och vet också att det inte är så lätt att förmedla och skriva ner en text som inte verkar alltför flummig för många som insett vad som sker runt omkring oss just nu på alla plan
/ ... /
Busting loose from the money game ( Robert Scheinfeld)

The Field lynne Mc Taggert

The madness of George W. Bush
A reflection of our collective Psychosis(Paul Levy)

The Matrix Gregg Braden


Jag håller med dig 100%. Du skriver klokt och dömer inte, det är inte många som kan se på saker så. Vi lever i ett mysterie, och det är inget negativt med det. Vi lever med oändliga möjligheter och har oändliga vägar att gå. Livet är en spännade resa! :)
Tack för boktipsen! Gregg Braden har jag lyssnat mycket på och borde kanske skaffa hans bok när jag är klar med de böcker jag läser just nu.

Ett tips till dig är denna text: http://www.rense.com/general62/expl.htm

ett utdrag: "Researchers think that if humans with full individuality would regain group consciousness, they would have a god-like power to create, alter and shape things on Earth! AND humanity is collectively moving toward such a group consciousness of the new kind."

Vilket jag är övertygad att 2012 kommer tillåta oss att få, i den positiva världen som skapas (jag tror även att ju närmare vi kommer 2012 ju mer kommer vi se övernaturliga händelser). I denna värld där allt det negativa såsom manipulation, kontrollbehov och liknande inte kan existera, för det kommer existera i sin egna negativa värld.

mycket kärlek och positivetet!

- seilon

Posted on: 2008/8/9 12:54

Edited by seilon on 2008/8/9 13:28:04
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - en positiv tråd
#11


See User information
Quote:
http://www.youtube.com/watch?v=g7cylfQtkDg

Egentligen beskriver Seilon det som hopi har vetat hela tiden, att vi befinner oss i en reningsprocess där de som mår gott på andras lidande kommer att förpassas till historien och en ny
/ ... /
reningsperiod, moder jord ruskar på sig och lopporna klagar.....vem tror att lopporna på en hund styr hunden?

En hälsning från gränslandet mellan det som varit och det som skall komma, gränslandet Härånu....


Väldigt bra video! Tycker verkligen det skickar bra budskap och jag håller med! Part 2 tyckte jag hade två bra citat:
"Var din egna ledare" och framförallt "Tänk själv".

Du har rätt i det du säger gaston, och hopi-indianerna har rätt. Jag känner en enorm samhörighet till naturen och mina växter. Även människor och djur. Min mamma sa alltid att djur gillade mig, alla hundar brukar alltid ty sig till mig. Jag har inte tänkt på det, men jag har varit andlig i hela mitt liv utan att förstå det.

Att inte göra något och bara vittna om hur moder jord hämnas på oss kan drabba oss negativt om vi dragit på oss för mycket dålig karma eller lever för negativt. Men som hopi-indianen sa: "Livet är för evigt". Precis det jag säger och har kommit fram till genom empiriska bevis. Och nu när vi inte bara har intutionen utan vetenskapen som bekräftar för oss om hur världen fungerar så kan många fler dra nytta av en kommande gyllene tidsålder - ett utopiskt paradis.

Visste ni att växter reagerar på våra tankar? Att om du tänker att du ska skada din växt och om den fäst sig vid dig så blir den stressad? Dr. Cleve Backster ligger bakom denna banbrytande studie om växter och deras reaktion på våra tankar och emotionella humör. Det kommer i nästa år vara med i en Hollywood film vid namn Convergence som är den första av 3 att sätta vetenskap i film som bevisar det jag pratar om, och indianderna pratar om. Det är en del av vårt uppvaknande, och de närmsta åren kommer bli väldigt intressanta!

Posted on: 2008/8/9 13:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: 2012 - en positiv tråd
#12
seilon skrev:
Quote:

Vetenskapen bevisar detta idag, men massmedia kommer inte säga till oss hur det är. Politikerna kommer inte säga det till oss. Vi måste finna sanningen själva, eller våga följa någon om vi inte har styrkan nog att utkämpa ett spirituellt krig inom...


Quote:
oj..är mitt första intryck.
Tycker du säger rätt bra grejer men du verkar ha mixtrat ihop det och sprungit vilse. Påminner mig lite om när jag experimenterade med LSD och kanske en nypa Ecstasy ;),
/ ... /
Men jag antar att ditt sett att se världen har gjort dig till en bättre människa med högre moral och det är bra.

positiva hälsningar


Det är din uppfattning att jag "sprungit vilse". Jag är inte vilse, jag erkänner att jag under min vistelse på detta forum och på denna tid i detta tid och rum varit vilsen många gånger. Jag har funnit mig och trott allting varit bra, och sen märkt att jag bara hittat flera nya dörrar med nya saker att lära mig. Tillslut så är man på gränsen till galenskap och inser att man är galen.


För mig så blev jag för evigt vaken när jag såg sanningen inom mig, och insåg att jag är den jag alltid velat vara...


BiReal, denna världen är rutten, och det är det som gjorde att jag ville lämna den...

Quote:

Seilon, skaplig text du har skrivit, mastig men mycket insiktsfull..


För kärleken är det som skapar sammanhållning, och när kärleken inte håller tar separationen och hatet över, och det är det som styr samhället och medelsvensson idag. Separation blandat med fördomar och hat.


ett utdrag: "Researchers think that if humans with full individuality would regain group consciousness, they would have a god-like power to create, alter and shape things on Earth! AND humanity is collectively moving toward such a group consciousness of the new kind."


mycket kärlek och positivetet!

- seilon


Sorgligt att du inte snappat något ännu. Till och med förlitar dig på och nyttjar evilguden Science för att promota NewAge (= old age).
Det är det mest evil man kan göra - tala om att vara negativ vad gäller inverkan utåt.

Du ÄR HELT New Age - förstår överhuvudtaget väldigt lite vad du krokats av. Fast du till och med får med om "paradis" - skapa det på jorden - alltså vad evil ledare, Newageismers gurus, alla läror, från Martinus, Bailey ++ allting - hela New Age är inom det där att skapa "himmelriket på jorden" - kommunismen och atiesmen - den röda draken - vilseföraren av mänskligheten. Du borde vakna Seilon, inte vara så negativ.

Man ser att New Agare här får lite positiva vibs (den gamla egonaturen gottar sig) och passar på att göda komposten.

Otroligt att du kan med och posta där på slutet på engelska - har du ingen vett och reson om vad det hela handlar om. Du fortsätter att sprida idéer om New Age, transformation, oneness - alla borde veta att man måste vända på allt som sprids huvudkrokar därute - inte bry sig om det, utan vända på det.

Seilon tror på att något lyfter upp mänskligheten, att det blir ett paradis på jorden och allt det där - det är skrattretande - det är ju inte alls det det handlar om, denna tid och det vi går in i. Så sluta vantolka in grejer kring Hopi i detta - dagens människor såsom hopi är bara inom samma illusinionsgoja, och där försäljare av New age/sig själva promotar/utnyttjar hopinamn osv.

Sluta vänligen ordpopperi, det finns tex paranormal.se och andra sajter där du kan samtala med andra vantroende.
Detta forum borde vara till för Sanning, istället för negativa saker.


Edited by sebben on 2008/8/9 15:27:17
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - en positiv tråd
#13


See User information
sebben

du kommer in i tråd efter tråd och hoppar på människor och försöker bryta ner dem till ingeting - till en tomhet. Till att försvinna ifrån människan och ut i ingenting. Tyck inte synd om mig, bry dig inte om mig, jag finns inte i din värld. Jag lever i min värld och jag är du, en vacker dag kommer du se det... Jag är min egna skapelse, och vad du än vill så svarar du inte på mina PM och när jag vill bli personlig så backar du. Du är en skrämmande sak sebben, för du har ingen kärlek. Jag säger det igen: Du har ingen kärlek. Har du gråtit någon gång sebben? Har du sett kärlek? Även om det är en illusion så är kärlek något underbart.

Du har fört skam över dig själv genom att fortsätta svara som du gör. Sanning, sanningen är att vi vet ingenting. Vi kan bara tolka vad vi ser genom våra näthinnor. Vi är inte människor, detta är inte vår sanna natur. Men utan denna natur kan vi inte leva som vi gör.

Som när jag tittar på en myrstack, då ser jag allting ovanifrån, men jag ser det inte ur en myras perspektiv. Jag vill leva i detta perspektivet tills jag väljer att evolverars vidare i livets oändliga kretslopp. Sebben, du må vara lycklig på din väg, men smutsa inte ner min väg för det, djävulen gör det redan, eller är det vad du är? Djävulen?

Jag vill inte döma dig, jag älskar dig oavsett vem eller vad du är, även om du endast tror din sanning är den enda. Bara det att du undviker mina personliga frågor, mina uttalanden om just sådana poster du gör, samt att du inte vågar svara på mina tidigare PM gör att jag ser dig som en gatekeeper, en som vet sanningen, men som inte kan förstå vilken verklighet de flesta av oss i denna värld kommer ifrån. Det gäller att kunna vara realistisk och inte bara plocka meningar av vad jag säger och sen svara lite högfärdigt på det. Nästa kommentar av dig svarar jag inte på, du kan skicka ett PM om du vill svara eller skapa en egen tråd som berättar exakt hur din väg fungerar så du kan fylla ditt ego med folk som följer dig.

Jag ser oss alla som likasinnade och som lika värda. Jag älskar alla och kommer alltid att göra det.

Må väl.

mycket kärlek!

- seilon

Posted on: 2008/8/9 20:34
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - en positiv tråd
#14


See User information
Han skulle bannas typ zink,zpz, dom skaddfear mer än gör nytta .på alla andra forum hade det inte varit möjligt ,så var för HÄR då? att missleda nya folk/nyvakna/ det syns vem som är mest RÄDD/RÄDDa..
Banna dom nu för fan.....Det är på tiden en gång för alla ,Håll inte med men säg inte i mot mvh sale

Posted on: 2008/8/9 20:45
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: 2012 - en positiv tråd
#15
Själv visste jag så länge, men ville inte se. Om detta och om mycket annat. Nu kommer nästa fight... Att fatta vad man ska göra åt saken.

-Betala inte skatt!, säger en.
-Skicka ut invandrarna!, säger en annan.

Alltid är felet någon annans och ingen vill gå till sig själv och titta hur de själv fungerar. Skulle vara Seilon då, men han går ju runt i eufori och bara älskar allting trots att han tycker att vissa är onda. Du tillochmed frågar om han är Djävulen, för att sedan säga att du älskar honom... Wtf liksom!? (Tyck vad du vill om mig Seilon för detta. Du har kommit långt med dig själv, men missat den externa världen som du tycker är en ren inbillning. Kul att du är lycklig, men vad gör du för din nästa?)

Andra tror att det är en måttstock till hur mycket man vet är hur länge man har studerat en massa namn på de som är med i konspirationen och tror att allting dessa gör är av ondo.
Det finns frimurare och de ur eliten som köper blommor till sina fruar, kramar sina barn, stannar för tanter med rullatorer vid övergångsställen och förfäras över hur det ser ut i världen idag. Men för det mesta tänker människor enbart på sig själva.
De som inte enbart tänker på sig själva kommer att bli utnyttjade av alla andra tills de är så bittra för att de inte får ett skit tillbaka och dessa kommer att avskräcka andra från att göra detsamma. Vi måste vara många som tänker på flera för att det ska bli ringar på vattnet. Vi måste vara många för att bryta isen hos människor så de själva förstår att man blir lycklig att ge. Att det blir en GOD cirkel av detta, men framförallt måste man ge utan att förvänta sig någonting tillbaka.
Dessutom måste vi börja inse vårt värde. Ställa krav på arbetsgivare och samhälle TILLSAMMANS!
Inte vara så jävla tysta om allt och en del hugger sina kollegor i ryggen för en befodran.

Allting är de gröna papperslapparnas fel och den mentalitet vi har att de skänker oss lycka för att vi kan köpa digitalklockor för dem.


Där fick ni på pränt det jag nyss drömde och nu ska jag gå tillbaka till sängen och se om jag kan drömma något mer.
Tar ni detta på negativt sätt är det upp till er, för jag menar detta på positivaste möjligaste sättet.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - en positiv tråd
#16


See User information
Paradoxer du tillför en mycket bra post! Precis sådant här jag vill att vi ska diskutera! Jag har genom mitt liv växt upp och sett hur samhället och människorna fungerar, jag har släkt som sett hur regeringen fungerar och som försökt ändra samhället innifrån.

Jag har många gånger trott att såhär ska man göra, för att bara märka och se att det är redan någon som gör det, och det fungerar inte..

Quote:
Kul att du är lycklig, men vad gör du för din nästa?

Jag har offrat mig själv för att finna lösningar på problem och har levt ett liv som få hade valt. Jag har spenderat ändlösa timmar med att söka och läsa information och disktuera med människor. Jag är entreprenör och musiker och kommer röra mig med mycket pengar inom 1-2år, vilket jag ska återinvestera i samhällets förbättran. Det viktigaste är att väcka folk till att se att livet är mer än en materiell värld, eller att de börjar bry sig om varandra. Vilket är vad jag hoppas kunna åstadkomma.

Min huvudsakliga uppgift är att lära folk bli lyckliga, detta eftersom vi gemensamt har skapat den skugga som finns i den externa världen. Och för att ju mer kärlek vi visar ju mer positiva tankar kommer vi ha.

Jag hoppas vi kan träffas ett gäng inom en snar framtid och disktuera utan fördomar och utan att döma varandra. Och att alla som vill vara med är redo att ändra sina åsikter om dem har fel, vi får inte låta vår egon styra.

Det finns många goda frimurare, de är inte alla onda, och många är vilseledda.

Det bästa sättet att förändra är att informera människor om penga systemet, att vi kan skapa ett räntefritt samhälle och sätta Sverige på kartan som världens rikaste land - utan att skapa inflation ala Zimbabwe.

Även att informera om hur företag ska fungera, idag så vill alla stora företag maximera vinsten. De vill tjäna så mycket som möjligt och detta på människans bekostnad. Staten trycker inte pengar idag, det gör Centralbanken. Och om vi kan göra så Staten skapar räntefria pengar som investeras i en upprustning av samhället och i bidrag till behövande så kan vi bli av med kriminalitet samt fattigdom.

Det svåra är att nå ut med denna information för människor är så inne att man ska ha flera års utbildning osv. för att man ska ha en röst. Sen styr pengar allt och många är fast i arbeten och har inte tid att komma loss. Där har jag offrat mig och levt snålt i över 2års tid samtidigt som jag tagit all övrig tid till att utforska universum och min egen existens. Det är inget alla behöver göra, för det har varit jävligt tufft emellanåt. Fram tills nu när jag lever i en eufori (inget negativt med det). Jag kan inte bli drabbad negativt, jag har lärt mig för mycket och det enda negativa för mig är isåfall att få ser det jag ser.

En sjuk sak är att folk tar illa vid sig när jag påstår att jag vet mycket. De tänker "Jaha, så du är bättre än mig?" Men så är det inte alls, jag ser oss alla som jämnlika. Problemet är att människor litar inte på massmedia och politiker, ändå kan de inte tro att allting kommer bli helt underbart bra när någon utanför dessa områden säger det.

Paradoxer, du har rätt att det är papperslapparnas fel och historien har flera exempel på hur man kan lösa det. Det är genom att skapa räntefria pengar, och det kommer lösa alla problem såsom "Jag har inte råd" eller "Vi (företag, samhälle, kommun) har inte råd."

http://www.Paradigmskiftet.se/

^ En sida som går igenom vad vi behöver göra för att förbättra vårt samhälle. Det är enkelt när folk vågar tro att det faktiskt finns kunskap och teknologi som kan rädda oss, och det kommer det göra. Vi måste bara organisera oss och bilda en opinion, vi behöver ha en kärngrupp med drivande och öppensinnade människor som vågar stå upp och skita i vad andra sidan tycker.

Ett stort problem vi vakna har är att komma överens med varandra. Det blir ofta att vi ser det som en hobby att veta vad som sker och man jämför information och ska hela tiden stå på sig att man har rätt. Så som universum fungerar gör att vi alla har rätt oavsett vad vi säger - verkligheten är vad vi gör den till.

Det enda vi behöver för att lyckas är att kolla på faktan (t.ex. att vi har fattigdom och problem med ekonomi) med kärlek och förståelse. Vi behöver inte gräva djupt i allt esoteriskt för att väcka folk. Det räcker att skapa positivtet och folk behöver inte ens veta om att 9/11 är ett inside jobb, så länge de som leder förstår hur allting fungerar.

De som idag genom negativitet styr är mycket väl medvetna om hur universum, även om de inte förstår att deras DNA kommer förtvina om ett par miljoner/miljarder år p.g.a. att de lever negativt och stänger DNA:et. Kärlek och positiva känslor öppnar DNA och ger oss chansen att läka. Och information behövs inte alltid för att sprida vakenhet, det räcker med positivitet. Och det är där vi står, vi måste få samhället att gå ifrån negativa tankesätt till positiva, och det är det som sker. Det finns krafter utanför denna jord som leder oss i båda riktningarna, men kärleken är starkast, och ju mer du är oegoistisk och ju mer kärleksfull du är, ju lättare blir livet. Ju mer hjälp får du på din resa.

Jag kan gå väldigt djupt in på saker, men jag har lärt mig så mycket att jag kan relatera till väldigt många människor, och har jag inte lärt känna en viss sorts människa så gör jag det. I hela mitt liv har jag undermedvetet byggt upp denna kunskapen och det är nu på senare tid jag insett att jag har en enorm förståelse och det är otroligt svårt att disktuera det öppet för det finns så många olika åsikter, och man kan inte göra alla nöjda.

En negativ sak i mitt liv har varit att jag aldrig har velat påstå mig veta mer eller kunna mer, men tyvärr så har jag hamnat där. Och det är inte för att var högfärdig eller arrogant, jag ser ju oss alla som likvärdiga och önskar alla kunde se det jag ser. Men jag vill inte att någon ska vara mig, jag är mig, och därmed är jag upptagen. Vi behöver bara samarbeta, och även om vi inte delar hobbies eller synsätt på livet så kan vi älska och acceptera varandra.

Därför älskar jag djävulen.

Och man kan ju inte gå omkring och bara älska allt om man bär på negativa känslor, det gäller att även omfamna dem känslorna, eller göra sig av med dem. Och där har jag musiken, och när jag skriver texter så gör jag mig av med mina inre demoner och konflikter, det är min terapi och det har fungerart sedan jag gick i gymnasiet.

Jag har även haft mina stunder då jag sysslat med droger och rökte även cannabis väldigt länge och även dagligen. Men idag är jag helt ren och dricker inte ens kaffe. Det har inte varit så att jag flytt med droger (kanske när jag drack alkohol på fredag och lördag och festade). Men cannabis rökte jag i medicinskt syfte och när jag vaknade spirituellt blev cannabis en bromskloss. Jag gjorde mig av med migrän och allergi under min period av cannabis. Och när man tar en drog så kan drogen göra dig lycklig, men det jag insåg är att livet är min drog, livet gör mig lycklig. Även att se andra människor lyckliga, tyvärr så är det ett bristande drag hos oss människor. Vi kan vara väldigt lyckliga emellanåt, men så många ser en mörk framtid och mycket problem, och där ser jag en underbar ljus framtid och lösningar.

Quote:
Dessutom måste vi börja inse vårt värde. Ställa krav på arbetsgivare och samhälle TILLSAMMANS!


Du har så rätt, och när jag låter högfärdig eller arrogant så vill jag bara säga att jag ser oss som lika värda. När jag bestämde mig för att bli entreprenör (innan jag vaknade till 9/11 och hur världen fungerade) så var det för att jag såg så mycket potential i människor som de inte själva såg och tog vara på. Jag såg hur samhället kvävde våra innersta passioner och har utvecklat en idé på ett revolutionerande community som ska ta tillvara på detta. Ett community som är som en arbetsförmedling online fast som ska hjälpa folk att bli lyckliga och finna sina inre passioner. Det må låta oviktigt i detta sammanhang, men det absolut viktigaste är att vi alla blir mer lyckliga. Även om vi är lyckligt omedvetna. (detta hoppas jag ha igång i början av nästa år). Just nu letar jag lån hos banker så jag kan få det utvecklat. (Att låna är inga problem när man vet vilken roll 2012 har, samt att ekonomin världen över kommer reformeras för vi lever i en ekonomisk bubbla. Ron Paul i USA har redan lärt flera hundra tusen amerikaner att de kan slopa IRS och Federal Reserve).

tänk på detta:
"Ignorance is bliss."

Tyvärr så är pengar ett verktyg som idag används att skapa negativitet och även massmedia är det. Och det är där vi som är riktigt vakna kommer in och kan börja leda folk in i positiva vägar och positivt tänkande. Vi måste inte väcka folk till hur världen fungerar, vi får leda dem ifrån den negativa källan till den positiva källan.

Nu har jag nog fått igång lite tankar hos de som läser, så jag ser fram emot fortsatt diskussion!

Mycket kärlek!

- seilon

Posted on: 2008/8/10 11:05
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: 2012 - en positiv tråd
#17
suck...

Seilon:

"Jag hoppas vi kan träffas ett gäng inom en snar framtid och disktuera utan fördomar och utan att döma varandra. Och att alla som vill vara med är redo att ändra sina åsikter om dem har fel, vi får inte låta vår egon styra.

Det finns många goda frimurare, de är inte alla onda, och många är vilseledda.

Det bästa sättet att förändra är att informera människor om penga systemet, att vi kan skapa ett räntefritt samhälle och sätta Sverige på kartan som världens rikaste land - utan att skapa inflation ala Zimbabwe..."

Materialist...

Det var inte länge sedan vi hade en annan medlem som ville "bilda grupp", vad hette han?

Så är det ALLTID, nästan...bland de som krokats av NewAge-besättelser - det är inbyggt, det är så det sprids.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: 2012 - en positiv tråd
#18
Att skapa en grupp anser jag vara bra. Tyvärr visar många även här vad de är ute efter. När det diskuterades på vaken.se lite löst om att bli ett parti var det genast en som sa att han ville bli partiledare.
En annan jag pratade med tyckte vi skulle skapa en pyramidliknande grupp där varje sektion av pyramiden inte kände till de andra och trodde de var högst... Känns igen va?

Jag är definitivt inte ute efter att sätta dit dig nu Seilon, men vad är drivkraften för din lycka? Du nämner att du snart kommer att tjäna en massa pengar. Är det drivkraften bakom din lycka?

Egentligen borde fokus flytta till hur vi kan fungera tillsammans som individer, istället för att diskutera oss själva som individer.


Jag ber för övrigt om ursäkt om jag låter arrogant mot dig med meningar som "Kul att du är lycklig, men vad gör du för din nästa?" Det är inte så jag menar.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - en positiv tråd
#19


See User information
Quote:

Paradoxer skrev:
Egentligen borde fokus flytta till hur vi kan fungera tillsammans som individer, istället för att diskutera oss själva som individer.


Excellent

Posted on: 2008/8/10 15:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: 2012 - en positiv tråd
#20
Quote:

gaston skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=g7cylfQtkDg

Egentligen beskriver Seilon det som hopi har vetat hela tiden, att vi befinner oss i en reningsprocess där de som mår gott på andras lidande kommer att förpassas till historien och en ny civilisation reser sig ur ruinerna av något som går i graven precis som många civilisationer före denna.

Att motverka det som nu kommer är meningslöst, det är alldeles för stora krafter bakom det som händer nu i det kollektiva självmordet på något som är ruttet, precis som årstiderna så är det inte mycket människor kan göra åt saken, det är bara att se på och ta det positiva ur det och njuta av att se hur ett självorganiserat system som visat sig vara en mänsklig konstruktion får ge vika för naturens ordning.

Naturligtvis så kommer inte alla kunna följa med på den fortsatta resan men det är inget människor kan göra något åt, allt som människor konstruerar och överorganiserar kommer att falla, nu är det denna civilisations tur faller i bitar och det är bara en reningsperiod, moder jord ruskar på sig och lopporna klagar.....vem tror att lopporna på en hund styr hunden?

En hälsning från gränslandet mellan det som varit och det som skall komma, gränslandet Härånu....


Seilon talar konstant om den underbara framtiden, talar om det som är tväremot andlig sanning - upprepar det gamla döende kosmos sista protest... att "vi är en/ett", det blir en "transformation"... och alla dithörande begrepp.

Det är så aliens agenda ser ut - den är och promotar New Age (= det old age)- NewAge är till för att hindra människor att komma in i framtiden.

Som om fångarna i karantänen/fängelset en dag skulle skulle överföras till utsidan, som - fast fängelset självt, liksom allt i hela kosmos... genomgår "det där" - så kan ändå det som inte ens kan vara människor/fångar här i fängelset/samsara få finnas i det nya kosmos - som magi... som om bly kan vila på moln...

Man måste vara klar över vad som är New Age. Det är allt New Age därute - man ska vända på allt, som sagt.

Hopii är här för att de är så dåliga, inte för att de är bra...

Allt är lika dåligt i samsara.

Man ser i videon http://www.youtube.com/watch?v=g7cylfQtkDg vid 4.51... ja vad säger han... - bevis nog.

Debunk!!!:
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=79309#forumpost79309

+ länkar och dess länkar.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: 2012 - en positiv tråd
#21
Quote:

sale skrev:
Excellent
Mmm... Men samtidigt är det viktigt att söka inom oss.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - en positiv tråd
#22


See User information
Quote:

Paradoxer skrev:
Quote:

sale skrev:
Excellent
Mmm... Men samtidigt är det viktigt att söka inom oss.
Söka?Nej det finns redan på (i) insidan .Söker djuren nää.. dom har det på insidan.

Dom 10 första min här i denna video är till för insidan föressten så är hela rullen enorm grym,lite offtopic men i a f mitt i prick.Finns på vaken i tråden ,Äter du kött..

http://video.google.com/videoplay?docid=5267892283800968462

Posted on: 2008/8/10 18:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: 2012 - en positiv tråd
#23
Men vi har kommit ifrån oss själva.
Vi beter oss mest som ett ondskefullt virus. Vi har vår intelligens, men beter oss ändå som rovdjur.

Köttets makt över oss är stor och då menar både kött som måltid och köttet som synonym för förlustande av varandras kroppar.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - en positiv tråd
#24


See User information
Paradoxer
Quote:
Att skapa en grupp anser jag vara bra. Tyvärr visar många även här vad de är ute efter. När det diskuterades på vaken.se lite löst om att bli ett parti var det genast en som sa att han ville bli partiledare.
En annan jag pratade med tyckte vi skulle skapa en pyramidliknande grupp där varje sektion av pyramiden inte kände till de andra och trodde de var högst... Känns igen va?


Pyramidliknande kan vi inte skapa, vi måste gå på öppenhet och på sanning. Sanningen behöver inte försvara sig, endast lögner behöver försvara sig.

Det sättet vi förändrar är genom att börja som du sa bete oss som gemensamma individer. Vi måste börja se oss själva i varandra och acceptera våra olika åsikter och tankar.

Quote:
Jag är definitivt inte ute efter att sätta dit dig nu Seilon, men vad är drivkraften för din lycka? Du nämner att du snart kommer att tjäna en massa pengar. Är det drivkraften bakom din lycka?


Drivkraften bakom min lycka är att jag funnit mig själv och vet at jag är evigt liv. Detta är bara en liten del av mitt liv och jag är oehört lycklig ensam och även med andra människor. Jag drivs inte av något externt, jag är lycklig inombords med eller utan allt materiellt som omger mig. För att bli såhär lycklig har jag fått gå igenom min mörka sida, mina rädslor och mina minnen jag kanske velat glömma (dock har jag alltid bearbetat mina erfarenheter i detta livet)

Enda anledningen att jag ska tjäna pengar är för att kunna leda människor i en riktning där de finner sina inre passioner och drömmar. Jag gör det inte för att köpa mig saker. Jag gör det dock för att betala mitt uppehälle såsom lägenhet och mat. Vårt samhälle kväver vårt innersta väsen, jag vill folk chansen att leva lyckligt och mer förstående, utan att de lär sig allt vi lärt oss. De som vill veta kommer naturligtvis lära sig, men man kan inte tvinga folk att förstå exakt hur universum fungerar. De lär sig tids nog och speciellt när 2012 närmar sig.

Quote:
Egentligen borde fokus flytta till hur vi kan fungera tillsammans som individer, istället för att diskutera oss själva som individer.


Det är precis vad vi måste göra!

Quote:
Jag ber för övrigt om ursäkt om jag låter arrogant mot dig med meningar som "Kul att du är lycklig, men vad gör du för din nästa?" Det är inte så jag menar.


Ingen fara, du har bra frågor, det är det viktigaste! :)
Jag dömer ingen!

Quote:
Söka?Nej det finns redan på (i) insidan .Söker djuren nää.. dom har det på insidan.


Man har alla svar inom sig, man vet redan allting. Vi har bara glömt det. T.ex. så har jag drömt om framtiden 2 gånger - alltså visste jag vad som skulle ske. Likaså har min mamma drömt om framtiden och därmed visste vad som skulle hända.

Drömvärlden är det omvända den vardagliga världen

Vår drömvärld har ingen tid som går framåt, tiden där är 3 dimensionell precis som rummet är här. När vi är vakna - vårt vardagliga liv - så lever vi i 3 dimensioner rum (upp & ner, vänster & höger, bak & fram) samt 1 dimension tid (som går framåt). I drömmens värld eller när vi använder oss av 3:e ögat (genom t.ex. psykedeliska droger) så är vi i det motsatta. I drömvärlden blir rummet och tiden inverterat och där har vi 3 dimensioner tid och 1 dimension rum. När vi förflyttar oss i drömvärlden så är vi alltid kvar på samma plats i detta vakna tillstånd (den vardagliga världen). I drömvärlden existerar alla tider samtidigt, nutid, dåtid och framtid, och i alla möjliga former.

Edgar Cayce (1877-1945) kunde förutsäga framtiden när han gick in i en trans och kunde därigenom svara på alla frågor han fick - han visste allt. Det är för att på andra sidan, i vårt tredje öga, så är vi allt. Vi är alla ihopkopplade bortom denna världen och genom vår fokusering kan vi finna information vi vanligtvis inte har tillgång till. Vi har kommit ifrån detta i våra vardagliga liv och det är detta som NWO/Illuminati håller ifrån oss, de vill inte att vi ska veta om vårt tredje öga, samt att vi skapar vår egna verklighet. (flour och aspartam är två saker som förstår vårt tredje öga)

2012 kommer skapa en värld på jorden där vi återgått till att vara medvetna om att vi alla är en och delar vårt medvetande. Vi kommer leva i en värld av kärlek där allt negativt inte kan existera. Vi kommer inte döma varandra, vi kommer inte ha problem med att misstförstå varandra, det kommer inte att gå att ha hemligheter. Vi kommer inte heller skämmas för annorlunda beteenden - då vi accepterar varandra och vår fri vilja fullt ut.

Även den världen är dock bara en lärdom, då allt är en lärdom. Men att gå igenom livet utan att ha äventyr och ha roligt är tråkigt :). Men vi har alla våra egna vägar, som t.ex. sebben som vill att alla ska undvika detta livet i denna värld och kommande. Men jag vill inte vara en munk som blir ett med allt, jag vill leva i denna kropp jag har som formats av mina föräldrar, min vänner, min omgivning och min uppväxt. Det må vara en illusion, men jag tänker inte lämna den. Jag tänker utforska universum och leva med stort nöjje och 2012 kommer skapa en helt underbar och utopisk värld. (Men som sagt så skapas även allt det negativa, men detta är en positiv tråd). Det negativa lever parallellt med det positiva och i denna värld lever de i en dualitet. Därför har vi så mycket krig, hat, avundsjuka och våld mot oss själva och andra levande varelser. Men samtidigt så existerar kärlek, glädje och nöjje för andras lycka utan avundsjuka för varandra och andra varelser (djur t.ex.).

Universum är byggt på balans, det negativa behövs för att driva det positiva och vice versa. Det som hänt händer alltid och kommer alltid att hända och det som inte hänt har också hänt och kommer alltid att hända. Men vi lever efter tid och den illusion att allting går sakta framåt. Livet är en upplevelse och en resa, vi behöver inte kultivera oss på det sättet sebben/novax vill (även om det han prata om går att tolka olika så finns det en poäng med Falun Dafa), för det gör vi förr eller senare. För mig är det flera miljarder år innan jag väljer att göra det. Jag ska njuta av livet tills dess och finna fler lärdomar. Just nu ser jag fram emot 2012 och vägen dit är ett äventyr i sig.

Det viktigaste jag gör med mitt liv är att gå med ett leende på läpparna och göra människor glada, speciellt min familj. Jag hjälper dem så ofta jag kan, jag försöker hjälpa min vänner och arbetskamrater. Jag ser potential i människor och får dem att inse att de behöver inte slava resten av livet - de kan göra vad de vill. Min huvudsakliga uppgift är enkelt att sprida kärlek.

Jag går inte omkring och pratar om detta med varenda människa jag känner, då många tror livet är mellan 0 till ca90år - alltså födelse till död - är det enda som finns och efter det så finns det inget mer. Men vi är eviga, vi kan inte dö, vi lever för alltid.

The Matrix - Allt är information (erfarenheter, kunskap, tal, våra sinnen samlar t.ex. information ifrån externa världen)

En sak med livet är att allting är skapat ifrån information, och ju mer man lär sig om något ju mer tror man på det. Ju mer man fokuserar på något ju mer gör man det till sin verklighet.

Det finns mycket vetenskaplig information ute på Internet som bekräftar allting jag säger och NWO/Illuminati har lurats oss så länge att vi har svårt att tro på det som är positivt. Det finns oändliga vägar, men den absoluta sanningen finns endast INOM oss själva. Du kan bara finna sanningen i dig. Allt det externa kan endast fungera som vägvisare.

Men om du gillar livet, har roliga hobbies eller drömmar du vill förverkliga. Om du gillar att njuta av vad livet erbjuder i form av kanske mat osv. Om du gillar kemiska njutningar såsom sex, så är det inget att skämmas över. Vi är universum i människoform som skapar och lever i sig själv. Vi är här för att leva de liv vi vill och de liv vi önskar. Det som 2012 gör att är separare den negativa vägen (själviska) ifrån den positiva (osjälviska) och därmed kommer framtiden vara delad.

Jag har en enorm kärlek till allt och vet att vi kommer få det helt underbart - annars hade jag inte varit medveten nu. Jag har sedan barnsben frågat mig själv "Varför kan jag uppfatta världen, varför är jag medveten?"

NU vet jag, och det är för att livet kommer bli helt fantastiskt underbart. Trots att många ser det negativa och inte kan se en ljus framtid så finns den där. Och vi kommer nå den.

Gregg Braden, David Wilcock och Dean Radin är bara 3 personer utav massor som forskar kring livet och finner vetenskapliga förklaringar bakom hur allting fungerar.

2012 - Positivt och Negativt

2012 innebär en separering utav det negativa och det positiva. Idag lever vi med både positivetet och negativet, och just därför så dömer många varandra och lever med rädslor, ångest osv. Medan andra kan leva i total lycka och andra tror att man aldrig kan vara lycklig utan att leva med dåliga dagar - för att det krävs balans. Men 2012 låter oss leva i en utopisk underbar värld där vi kan göra vad vi vill och allting kommer fungera utmärkt. Allting du någonsin önskar dig kan du få och du kommer leva lyckligt med vänner, familj osv. Även om du söker makt och att kontrollera människor är det möjligt - men då hamnar du i en negativ värld och den kan bli väldigt otrevlig. Man pratar om helveten och även om just platsen helvetet inte direkt existerar så finns det ställen som är väldigt hemska. Himlen i sig existerar inte heller, men 2012 ger oss chansen att leva i en värld som skulle kunna vara ett himmelrike.

Alla tankar man har skapar egna verkligheter, och vårt tredje öga fungerar som en stargate. Vi glömmer saker (tror vi) men vi vet alltid allting. Bara att vi lever medvetet och inte undermedvetet så formar vi vår hjärna och vår kropp med vad vi tror och vad vi känner. T.ex. alla som tror de är tjocka gör sig själva tjocka genom att de endast tror det. Detta bevisar kvantfysiken och ju närmare 2012 vi kommer ju mer kommer samhället vakna.

Exakt vad som sker vid 2012 går inte att säga - det är ett av universums mysterier. Man kan inte veta exakt, men det går att med hjälp av information bygga sig en uppfattning och sen leva med kärlek och positiva tankar tills vi är där och upplever det själva.

Många förändringar står inför oss, och i USA är presidentvalet väldigt spännande då otroligt många vaknat inför NWO och Ron Pauls supportrar som vill göra sig av med Federal Reserve samt skatter. USA kommer påverka resten av västerländska världen. I japan så diskuterar man på parlamentnivå om man verkligen ska stödja kriget emot terrorism på det sättet världen gör idag. Terrorism är bara en skapad fiende av makteliten för att hålla människor o shack. Men allting löser sig, även om det ser väldigt mörkt ut.

Mycket kärlek!

- seilon

Posted on: 2008/8/11 12:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
28 user(s) are online (28 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 28

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS