vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 »


Anonym
Mona Sahlin om Bilderbergmötet
#1
http://www.youtube.com/watch?v=TSLpFCZAThQ
Inspelat idag den 20apr i Eslöv.
Frågor ställda av min bror & filmat av mig.
Hon lyckades slingra sig och vi blev stressade av säpo samt hennes medarbetare. Vi trodde inte vi skulle få chansen överhuvudtaget.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mona Sahlin om Bilderbergmötet
#2
Mycket bra !!!!!!!!!!

Ni är förebilder!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mona Sahlin om Bilderbergmötet
#3


See User information
Lysande....En stor eloge!
Flinet från henne när ordet "bilderberger" sades, var en ren å skär skyddsmekanism typ som att hon var påkommen med hela överkroppen i godisburken....

Posted on: 2008/4/20 22:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mona Sahlin om Bilderbergmötet
#4


See User information
Mycket bra jobbat!!

Tack!

Posted on: 2008/4/21 11:45
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust

Youngevity Associate
http://ygy-90-for-life.webnode.se/
http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mona Sahlin om Bilderbergmötet
#5


See User information
Tack för alla kommentarer. Nu var det här ju ingen 9/11-aktivism precis...men men.

Det är sånt här alla måste göra. Helt enkelt sätta press på politiker. Ni som bor i Sthml bör kunna göra sånt här dagligen med tanke på att man bara kan stå utanför riksdagshuset eller något liknande och haffa första bästa politiker med en kamera.

Posted on: 2008/4/22 0:30
"Hur Svenska Stålet Biter
Kom Låt Oss Pröva På
Ur Vägen Illuminater
Friskt Mod i Gossar Blå"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mona Sahlin om Bilderbergmötet
#6
Tack Maggot,Conan och Blackie. Kul att ni uppskattade vårt lilla möte med Mona.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mona Sahlin om Bilderbergmötet
#7


See User information
Jag la upp den på framsidan. Hoppas att du godkänner att jag skrivet från vaken.se.

Posted on: 2008/4/22 8:20
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mona Sahlin om Bilderbergmötet
#8


See User information
Vackert jobbat!

fan asså jag tycker ändå att den kvinnan verkar vara mer sympatisk än de flesta i den svenska regeringen...

Posted on: 2008/4/22 16:53
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mona Sahlin om Bilderbergmötet
#9
Tycker det är dåligt med cred för detta men det är väl så när nationalister gör något då är det inget av värde.

Jonte
Mona mussla är den värsta kvinnan i nordens historia

(sedan sitter inte mona i regeringen)


Se detta
http://www.youtube.com/watch?v=HE6VXnScmC4

Hon är även en av de ansvariga för estonia

http://www.nexus.vishet.se/art1999/Estonia-1.htm

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mona Sahlin om Bilderbergmötet
#10
Quote:

micro skrev:
Jag la upp den på framsidan. Hoppas att du godkänner att jag skrivet från vaken.se.
Bra Micro.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mona Sahlin om Bilderbergmötet
#11
Quote:

jonte skrev:
Vackert jobbat!

fan asså jag tycker ändå att den kvinnan verkar vara mer sympatisk än de flesta i den svenska regeringen...


Tack !

Mona är ett falskt ,osympatiskt ,psykfall. Man ser ondskan i blicken när man står i närheten av henne. Hon är duktig retoriskt men inte så duktig på att dölja sin falskhet och sitt människoförakt. Hennes tal var osammanhängande och väl prepareradat med dubbel språk.
Men publiken satt hypnotiserade och avgudade denna "underbara
kvinna" . Jag skall lägga ut en 15 min av talet hon höll. Hade inte mer minne och en dålig kamera.
Jag fick tyvärr inte med det värsta hon sade . Jag hade lust att kommentera varenda menning då allt som sades var mer eller mindre sjukt.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mona Sahlin om Bilderbergmötet
#12
Quote:

maggot skrev:
Tycker det är dåligt med cred för detta men det är väl så när nationalister gör något då är det inget av värde.

Nej vi är inte mycket av värde. Men vi gjorde det inte för att
få någon bekräftelse. Utan för att våra politiker i Sverige har det för lungt och media är ju kontrollerat så vem skall göra det. Ju fler som gör detta dessto drygare för dom.

Alla systemkritiska stockholmare vänta utanför Rosenbad med kamera och försök stressa dom med lite frågor.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mona Sahlin om Bilderbergmötet
#13


See User information
skitbra.............

Posted on: 2008/4/22 18:13
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mona Sahlin om Bilderbergmötet
#14


See User information
Härligt..härligt

Ser vi början på en We are change Sweden här ?

Det var faktiskt en sådan konfrontation som ledde in mig på det här forumet från början. Den gången var det Reinfeldt som fick känna på det.

Posted on: 2008/4/22 18:42
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mona Sahlin om Bilderbergmötet
#15
Tack gaston och icehorn .

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mona Sahlin om Bilderbergmötet
#16


See User information
Well done!


Have no soundat internet cafe, hope to see it andlisten to it soon, do you want english subtitles??\

Posted on: 2008/4/23 20:56
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mona Sahlin om Bilderbergmötet
#17


See User information
Så vad fick ni ut av den intervjun?? att hon var där..som inte var nån hemlighet, inget beslutades som hon vet nåt om..kanske var det vackert väder : )

The group's secrecy and its connections to power elites has caused much concern for many who believe that the group is part of a conspiracy to create a New World Order

Om höger människor bildar en stor-union av hela världen så måste väl ni höger personer jubla..det blir högerstyrt, samt med ett land kommer det aldrig mer komma hit invandrare, eftersom alla bor i samma land, själv tycker jag det är en lysande ide och helt klart ett steg på vår väg mot att äga hela universum.

några som vore kul att ni intervjuvade
2007 Bilderberg Meeting
# Anders Borg, Minister for Finance, Sweden
# Carl-Henric Svanberg, President and CEO, Telefonaktiebolaget LM Ericsson, Sweden
# Jacob Wallenberg, Chairman, Investor AB, Sweden
# Carl Bildt, Minister for Foreign Affairs, former Prime Minister, Sweden

Posted on: 2008/4/23 21:13
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mona Sahlin om Bilderbergmötet
#18


See User information
Molgan:

Syftet med intervjun är främst att visa människor att det faktiskt finns något som heter Bilderberggruppen och att våra "folkvalda" politiker går på deras möten. Sedan är syftet självklart att göra politikerna lite stressade, dvs. att de inte skall känna att ingen vet vad de sysslar med. I Sverige förekommer nästan aldrig såna här konfrontrationer med medlemmar av eliten och deras hantlangare och just därför måste vi ut och göra såna här aktioner. Sen angående det andra du skrev om en världsstat osv. måste jag utgå ifrån att du var grovt ironisk, annars förstår jag inte vad du gör på detta forum överhuvudtaget.
Höger-vänster skalan som den existerar i det "offentliga rummet" är ju som du bör veta bara ett skådespel...

Posted on: 2008/4/23 21:28
"Hur Svenska Stålet Biter
Kom Låt Oss Pröva På
Ur Vägen Illuminater
Friskt Mod i Gossar Blå"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mona Sahlin om Bilderbergmötet
#19


See User information
att det finns vet väl alla--är ju inte direkt nån hemlighet..googla på det och läs hur mycke du vill, dom har tillochmed kontor i Leiden, South Holland, Netherlands.
Vore roligare om man kunde hitta lite film från deras möten, eller mötesprotokoll..

Posted on: 2008/4/23 21:32
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mona Sahlin om Bilderbergmötet
#20


See User information
Att det finns vet verkligen inte alla. Människor är faktiskt väldigt okunniga om det mesta som handlar om politik. Självklart hade det varit bättre med det du säger men det är ju dessvärre en omöjlighet att få film från deras möten. Men om du är villig att försöka så för all del...
Visst finns de i det öppna men vanligt folk har fortfarande ingen kunskap om detta och det öppnar nog deras ögon lättare om de får se politiker som de är vana att se erkänna det på film.

Posted on: 2008/4/23 21:48
"Hur Svenska Stålet Biter
Kom Låt Oss Pröva På
Ur Vägen Illuminater
Friskt Mod i Gossar Blå"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mona Sahlin om Bilderbergmötet
#21


See User information
http://www.youtube.com/watch?v=Byed3cIWgZQ
http://www.youtube.com/watch?v=tb9tVvWKJSc

http://www.youtube.com/watch?v=Qcjk0_wj7Do

en kommentar jag klippte ut från youtube..


Americans are like sheep led around by the media. If the media tells them a candidate can't win then they won't vote for him. If the media tells them the only way to remain safe is to get a microchip (government tracking/know-everything-about-you device) then they will stand in line for it. If the media tells them Bilderberg is nothing, then anyone who says otherwise is a "conspiracy theorist". By the time they wake up and realize what is happening it will be too late.

buhuu..jag som älskar att läsa nyheter, nu kommer jag aldrig kunna njuta av dom som förut : (

cnn klipper in ett litet plan framför tornen..och sen får dom ett helt jävla krig i färg och med stereoljud..

sorry for the ot.

Blir bara så bitter, om bara 7% är sant i dom filmerna så borde nästa möte stormas och medlemmarna...ja nåt borde göras med dom.

Posted on: 2008/4/23 22:29
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mona Sahlin om Bilderbergmötet
#22


See User information
Molgan:

Jag får verkligen be om ursäkt men jag förstår inte relevansen i ditt inlägg?

Posted on: 2008/4/24 1:35
"Hur Svenska Stålet Biter
Kom Låt Oss Pröva På
Ur Vägen Illuminater
Friskt Mod i Gossar Blå"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mona Sahlin om Bilderbergmötet
#23


See User information
SNYGGT!Jobbat kalla på mig nästa gång.

Posted on: 2008/4/24 1:51
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mona Sahlin om Bilderbergmötet
#24


See User information
RIKTIGT ÄKTA!!!

Bra jobbat!!

Mer sont här lite här och lite där med en kamera och några vassa repliker, helt plötsligt lyfts vissa fråger upp (som media duckar för), plus att någon helt plötsligt kanske slinter med tungan, så finns det med på bild.

riktigt mäktigt och ännu en gång BRA JOBBAT!!!!

Jag vill se mer!!!

Posted on: 2008/4/24 14:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 3 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
34 user(s) are online (34 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 34

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS