vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 4 (5) 6 7 »


Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#97


See User information
Quote:

Master skrev:
computerror började använda den efter att han förstod vad den var efter min förklaring , och dessutom har jag publicerat den på ett annat ställe för nån månad sen.

själv har han bara sett filmen liftaren guide till galaxen.

fast han gillar inte att erkänna sånt. men det gör inget så länge han har förstått den, fast själva hemligheten bakom den vet han dock inte ;))


Har du länk dit du postade din förklaring och det där du publicerat...

Vad säger Liftarens guide... om det talet?

Posted on: 2010/2/26 3:19
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#98
computerror började använda den efter att han förstod vad den var efter min förklaring , och dessutom har jag publicerat den på ett annat ställe för nån månad sen.

själv har han bara sett filmen liftaren guide till galaxen.

fast han gillar inte att erkänna sånt. men det gör inget så länge han har förstått den, fast själva hemligheten bakom den vet han dock inte ;))

42 betyder väldigt väldig mycket, jag skulle kunna skriva en hel bok om bara den siffran. men lite ska jag tala om.
Resized Image


Först vill jag säga att 42 används i fel syften och av helt fel människor.

42 är Davidsstjärnan , Judestjärnan, synd att kalla den så då den har använts av mycket äldre folkslag och den har till o med gällt hela världen en gång för mycket länge sedan.

42 finns i varje klocka och den symboliserar också solen. Om du ser 42 baklänges får du 24 som är 24 timmar dygn.

Pyramiderna som är byggda i egypten är dessutom byggda efter 3 stjärnor som finns i den stjärn bild som 42 finns i. De kallades för three kings.

Eftersom du vet hur judestjärnan ser ut, så vet du också kasnke hur en snöflinga ser ut och vad den har för form.

vi vet alla att alla snöflingor är olika sig, men alla har en gemensam sak, de har alla en hexagram som bildas i judestjärnan, som är av perfektion och gudomligt intellegens.

Snöflingan är bara ett exempel, om du kollar på celler med microskop så kommer du se många fler såna hexagram.

Och på tal om snöflingan, så vet vi att snö är= Vatten
Och vatten= Liv
Så en gång i tiden när våran jord fortfarande brann och var eld som resultat av solens medverkan, vilket själv skapades av just m42 nebolusan som finns i stjärnbilden Orion och som än idag föder nya stjärnor (solar) .

Resized Image


Så skickades det massvis med asteroider-meteorer som innehöll is vilket var i i Judestjärnform, dvs frysen och dessa bombaderade vårat jord för att elden som släktes och isen som blev till vatten och bidrog till allt liv som vandrat och allt liv som kommer att vandra på denna planet .

och symmetrin av judestärnan är grunden till allt liv som existerar därför är också m42 så pass vacker objekt att skåda, och man undrar vad våran planet kommer att skickas när den är dags för att släcka en annan glödande planet.


Det finns mycket mycket mer att säga, bland annat hur den födde 36 som är en annan objekt på himmelen som har haft mycket stor påverkan och inflytande i alla religioner i världen.

Hoppas ni fann lite av svaret varför man slås om vem som ska bära det symbolen,. och varför du ser den tillomed i varje Retur symbolen som finns på nästan varenda förpackning.

se exempel på retur symbolen. http://www.themooresonline.org/blog/w ... /2008/02/recycle-logo.JPG

här får du en bild på Den bild som kanske öppnade errors ögon när han insåg att judestjärnan inte var så ond som han trott.
http://nyapolitiken.biz/ufo_o_utomjor ... d_1201632270_11936599.jpg


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#99


See User information
Det lutar återigen mot materialism i de s.k. "djupa" teorierna här på Vaken som säger sig presentera syftet eller ursprunget med livet, som FangShens hyllande av Gaia och kroppsyoga.
Som att säga: "Du vet, Leonardo Da Vinci skapade Mona Lisa p.g.a. hennes mystiska leende, eller hennes psykotiska blick, eller p.g.a. av att horisonten inte är rak i bakgrunden."

Försöker få det till att ytan/resultatet skulle kunna räknas som ursprunget/anledningen; Demoners vilseledande heretiska irrläror bara, vakna människor vet att allt därute är en scen.
Om de inte övergett sin mänsklighet och vill "utvecklas."
Då rullas röda mattan ut för alienpyntet.

Livets orsak är inte geometri. Geometri är ett medel för att uppfylla en högre vilja och orsak som vi inte kan se eller mäta i den här världen förrän vi får ögon att se det.

Posted on: 2010/2/26 4:23
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
computerror började använda den efter att han förstod vad den var efter min förklaring , och dessutom har jag publicerat den på ett annat ställe för nån månad sen.

själv har han bara sett filmen liftaren guide till galaxen.

fast han gillar inte att erkänna sånt. men det gör inget så länge han har förstått den, fast själva hemligheten bakom den vet han dock inte ;))

Extas kommer också att försöka med bakrundslösa ord försöka säga nåt det är fritt för folket att lyssna antingen på dessa demoniska tablett knarkare. eller en person som talar med hjärtat.

42 betyder väldigt väldig mycket, jag skulle kunna skriva en hel bok om bara den siffran. men lite ska jag tala om.
Resized Image


Först vill jag säga att 42 används i fel syften och av helt fel människor.

42 är Davidsstjärnan , Judestjärnan, synd att kalla den så då den har använts av mycket äldre folkslag och den har till o med gällt hela världen en gång för mycket länge sedan.

42 finns i varje klocka och den symboliserar också solen. Om du ser 42 baklänges får du 24 som är 24 timmar dygn.

Pyramiderna som är byggda i egypten är dessutom byggda efter 3 stjärnor som finns i den stjärn bild som 42 finns i. De kallades för three kings.

Eftersom du vet hur judestjärnan ser ut, så vet du också kasnke hur en snöflinga ser ut och vad den har för form.

vi vet alla att alla snöflingor är olika sig, men alla har en gemensam sak, de har alla en hexagram som bildas i judestjärnan, som är av perfektion och gudomligt intellegens.

Snöflingan är bara ett exempel, om du kollar på celler med microskop så kommer du se många fler såna hexagram.

Och på tal om snöflingan, så vet vi att snö är= Vatten
Och vatten= Liv
Så en gång i tiden när våran jord fortfarande brann och var eld som resultat av solens medverkan, vilket själv skapades av just m42 nebolusan som finns i stjärnbilden Orion och som än idag föder nya stjärnor (solar) .

Resized Image


Så skickades det massvis med asteroider-meteorer som innehöll is vilket var i i Judestjärnform, dvs frysen och dessa bombaderade vårat jord för att elden som släktes och isen som blev till vatten och bidrog till allt liv som vandrat och allt liv som kommer att vandra på denna planet .

och symmetrin av judestärnan är grunden till allt liv som existerar därför är också m42 så pass vacker objekt att skåda, och man undrar vad våran planet kommer att skickas när den är dags för att släcka en annan glödande planet.


Det finns mycket mycket mer att säga, bland annat hur den födde 36 som är en annan objekt på himmelen som har haft mycket stor påverkan och inflytande i alla religioner i världen.

Hoppas ni fann lite av svaret varför man slås om vem som ska bära det symbolen,. och varför du ser den tillomed i varje Retur symbolen som finns på nästan varenda förpackning.

se exempel på retur symbolen. http://www.themooresonline.org/blog/w ... /2008/02/recycle-logo.JPG

här får du en bild på Den bild som kanske öppnade errors ögon när han insåg att judestjärnan inte var så ond som han trott.
http://nyapolitiken.biz/ufo_o_utomjor ... d_1201632270_11936599.jpg


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
Extas säger:.










...

Ser nån vad det är han försöker säga???? inte jag iallfall. och inte har jag sett en enda tråd där något positivt skulle vara inblandat från varken hans eller 2 av hans tvilllingar.

Extas,computerror,Carlberg Jag förstår att ni inte har kunnat fatta vad jag visar, och att mitt namn är allt för Retande. Det finns tillomed en syfte med namnet mot just såna som ni, för att ta fram eran undermedvetna riktiga jag.

Därmed har ni råkat läst mina trådar baklänges och inte fattat nåt, på samma sätt har ni läst mitt namn baklänges för ni kan inte acceptera att det finns de som kan mer än ni, och ordet Master har för er sett ut Retsam och ni har därmed bevisat änu en gång till, hur det lila magiska namnet har fångat erat verkliga sida och ni har handlat enligt den. För ni ser endast en Retsam person medan som som har förstånd ser Master. Och allt ni läser gör ni tvärtom Därför har ordet Master undermedvetet blivit till Retsam för de som har lång väg kvar och för de som verkligen är ute och cyklar i milkyway utan hjälm.


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
Djup suck....

I inlägg #18 http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=146737#forumpost146737
Berättar jag för dig att m42, som du frågar efter så, för mig betyder Messier Objekt 42. Den nebulosa som du nu valt att publicera en bild på. Men då var detta såklart fel.
Kan du vänligen förklara varför en nebulosa är så viktig? Den har som jag sa tidigare betydelse för mig, men jag har svårt att se hur den skulle vara intressant för andra. Det känns vääääääldigt efterkonstruerat.

Allt jag sa till dig är att talet 42 förföljer mig och att jag fann det intressant när jag läste i "Liftarens Guide till Galaxen" att det skulle vara svaret på Livet, Universum och allting. Dock tror jag definitivt inte att det är det, men ett jävligt kul sammanträffande.

Ditt ego har tagit det så hårt att du blivit rättat... Du har trott att det gyllene snittet är 3,33, att Jesus dog vid 33 års ålder och trots att du skulle vara en mästare i det fortsätter du frenetiskt att stava matematik fel. Du är ungefär som en prestigefylld liten antisemit här på forumet som fortsatte att stava ordet sionism med z, trots att man inte stavar det så på svenska.

Du visar tydligt att du inte är här för att lära, utan för att trycka på din oftast felaktiga kunskap på andra. Du skriver rena faktafel och du får utomstående att skratta åt oss som är seriösa.

Förresten säger du ju själv att talet 42 säger så mycket, så varför angriper du mig när jag säger detta? Det skulle jag vilja veta.

Dock anser jag detta bara vara ren kuriosa.

Dock vill jag veta svaret på livet, universum och allting och har därför talet 42 numera som min avatar, då jag ombads byta min animerade .gif. Jag har haft talet som avatar för länge sedan också här på vaken, då jag försöker välja en avatar som är antingen talande för mig, eller talande om någonting annat som vi diskuterar här på vaken.

Förresten... Synd att du bara sett filmen "Liftarens guide till galaxen", då den är den sämsta filmatisering av en bok jag någonsin sett. Dessutom är liftarens guide till galaxen en trilogi i fem delar (Snart sex, trots att författaren avled 11 maj 2001)... Bara det gör det värt att läsa den.

Böckerna är faktist ganska djupa om man ser bakom allt det komiska. Men detta krävs att man är en öppen person såklart.

Jag har för länge sedan noterat att "master" blir "retsam" baklänges, då jag ofta håller på med anagram osv. Dock har jag valt att hålla det för mig själv, då det bara skulle vara ett löjligt angrepp... Men om din målsättning här på vaken är att vara just retsam, tycker jag bara det är fog för en ban.
Under tiden kan du ju roa dig med att leka med orden "Smart arab", då detta är mer passande på dig. Du säger att du tidigare varit muslim, så jag tar det som om du är arab och du tror du är smart.
Dock inget fel med araber... Jag känner ett gäng.

Du som studerar klockan så frenetiskt - Inse att klockan snart är slagen för dig och att du snart förmodligen kommer att bannas för ditt trams.

Jag har dock varit snäll mot dig och bett dig vara kvar när du skrev något om att du skulle avregistrera dig, för jag tycker att även dumma personer med låg IQ har rätt att försöka söka efter svar, så länge de följer reglerna.

Quote:

Master skrev:
computerror började använda den efter att han förstod vad den var efter min förklaring , och dessutom har jag publicerat den på ett annat ställe för nån månad sen.
Men snälla lilla söta du. Jag visade ju min profil på Flashback där jag använt samma avatar som jag nu gör här (Den med talet 42 på). Denna har jag haft där sedan jag reggade kontot på Flashback i Januari 2007.

Jag har tidigare här på vaken använt denna avatar och även denna:
Resized Image


Försök inte få det till att jag skulle lärt mig någonting från dig, då jag tycker du bara babblar. Dessutom var det JAG, som först pratade om Messier Object 42 (m42) att det skulle vara svaret på livet, universum och allting och vad talet betyder för mig. Jag har vidare ingen som helst förståelse med relevansen på din klocka... är det för att 4+2=6 och du valt att göra din klocka med formen av en hexagon? Är det också därför att en Davidsstjärna har sex uddar du menar att 42 har med denna att göra? Är det inte siffran sex då du så frenetiskt jagar och inte 42?

Som sagt... trams...

Jag anser inte din klocka ha någon relevans överhuvudettaget. Den är bara osymmetrisk och löjlig. Dessutom har du valt att representera ett liv att vara antingen 100 eller 102 år (Kan du inte ens bestämma dig här?)
Det är fortfarande ganska ovanligt att folk blir så gammal, dessutom försöker folk alltid få betydelse i jämna siffror av det där slaget. Det var också därför många trodde jorden skulle gå under år 2000

En fråga förresten... Du som är sån mästare. Varför försöker du förlöjliga de som du i ditt förvirrade huvud tror lär av dig?

Du vill alltså inte lära dig, inte lära ut och inte diskutera...

Borde inte en blogg med avstängd kommentarsfunktion vara det rätta för dig? Där kan du i lugn och ro publicera bilder på sexkantiga klockor du osymmetriskt färglagt med djurgårdsfärgerna. Tyvärr kan du ju då inte efterkonstruera saker då du får svar av de som följer din blogg, där du försöker att få saker och ting att verka som om det var du som sa det.

Jag tycker du ska dela med dig av dina kunskaper på vakensucks. Då du nyligen gjort dig vän med dessa troll genom att trolla själv.


Här har du förresten en mer lämplig livsklocka än din egen...
Resized Image

Den har åtminstone vett att hålla sig till hur långt ett liv faktist är.

Vem som helst som läser denna tråd i kronologisk ordning ser att det är jag som tålmodigt informerat dig.


Edited by computerror on 2010/2/26 14:55:30
Edited by computerror on 2010/2/26 14:57:50
Edited by computerror on 2010/2/26 14:59:37
Edited by computerror on 2010/2/26 15:00:34
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33


See User information
Jag bad dig uttryckligen, master att inte posta mer trams och vad gör du förutom att posta samma trams två ggr på raken?

Att du sen namngett ditt konto genom att vända på ordet retsam bevisar verkligen att du är en smart arab. Vänd nu på klacken och dra till vakensucks och stirra på pixlar med dem.

Posted on: 2010/2/26 17:34
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
computerror skrev "Du är ungefär som en prestigefylld liten antisemit här på forumet som fortsatte att stava ordet sionism med z, trots att man inte stavar det så på svenska."

Visar du dina vackra "Andliga rasistiska sidor också" Visste inte att det fanns rasism inom andlighet också.

Och för det andra, säg inte att du missat vad denna snubbe skulle visa er om sionismen, och ni inte tagit han på allvar för att du såg att han stavade en bokstav fel, och där låg hela felet, så hans ord var inte sanna.

Ungefär samma som kalender månaderna första bokstaven i de formar ord, så hackade du på att jag hade glömt skriva mars och därmed var det inte sant. hahah

Extas säger: Att du sen namngett ditt konto genom att vända på ordet retsam bevisar verkligen att du är en smart arab. Vänd nu på klacken och dra till vakensucks och stirra på pixlar med dem.

Ser folk detta också " en till Andlig Rasist . jag tror inte jag behöver säga mer angående dig..

Jag trodde ni var andliga och feta i början, men jag trodde inte att ni var så pass fel ute och så försvagade av TV och media att ni visade eran riktiga Andliga sida en om att endast se en redig snubbe som inte kallar sig andlig och som från början talar om att han är hård då Mästare ska vara så.

Jag vet också enligt den andlighet jag lärt mig om att ingentig är omöjligt och man har inga som helst begränsingar för nåt närman har uppnått en högre medvetande.

Jag kan förstå att ni fått höra godnatt sagor när ni varit barn och att ni redan vid 5 år börjat dagis och lärt er den andliga sidorna av de söta frökena. jag kan också förstå att ni blivit lurade av tomten som små och kanske hatat eran föräldrar hela ert liv när ni fick veta att tomten inte existerar..
Antingen måste jag vara galen, eller så har jag väldig tur att jag sluppit alla de ovanstående begränsingar. Då ni lekte mer eran giftiga plastiga leksaker i en sandlåda, så lekte jag samtidigt också fast våran lek gick på att klättra i träd, vandra i stora ängar, bada vid rinnande och drickbart vatten och solen var äkta.

Jag förbjuder ert strängt EXTAS,Computerrror,Carlberg att i framtiden från idag skriva ett enda bokstav i någon av mina trådar.
NI HAR INGET ATT LÄRA ER, OCH NI HAR INGET ATT LÄRA NÅN ANNAN FÖRUTOM BEGRÄNSA DE, DET HAR ILLUMINATERNA REDAN SKÖTT ÅT ER, SÅ TÄNKT NÅT KREATIVARE. MEN GLÖM INTE OCKSÅ PÅ ATT JAG NU FINNS HÄR OCH KOMMER AGERA SOM SKYDD FÖR VARENDA INDIVID.

Om folket inte vill ha mig här istället så kan ni rösta ut mig och bannlysa mig . Jag kommer definitivt inte bli varken arg eller ledsen. För jag vet att jag isåfall inte är för denna forum just nu ,men jag kan alltid behövas senare.

må stjärnorna guida er.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
Quote:

Master skrev:
Visar du dina vackra "Andliga rasistiska sidor också" Visste inte att det fanns rasism inom andlighet också.
Var i helvete har jag visat mig vara rasistisk? Jösses vilket urbota dumt påstående.
Du är ett jävla drägg som drar upp rasistkortet för att du inte klarar av att erkänna dina fel.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
Quote:

Master skrev:
Och för det andra, säg inte att du missat vad denna snubbe skulle visa er om sionismen, och ni inte tagit han på allvar för att du såg att han stavade en bokstav fel, och där låg hela felet, så hans ord var inte sanna.
antisemiten försökte dra alla judar över en kam. Jag är själv emot sionism och alla andra former av nationalism

Quote:

Master skrev:
Ungefär samma som kalender månaderna första bokstaven i de formar ord, så hackade du på att jag hade glömt skriva mars och därmed var det inte sant. hahah
Så var det inte.
Jag påpekade att du skrivit Mars två gånger och glömt Oktoper. Jag sa INGENTING om sanningshalten på tramset där du ville få det till att månaderna var uppkallade efter Jason Vorhees i Fredagen de 13:e filmerna.

Här är förresten det inlägget:
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=146594#forumpost146594

Jag påvisar tom att Jason var en hjälte inom den Grekiska mytologin, men du ville få det till att betydelsen hade med Jason Vorhees från Fredagen den Trettonde-filmerna.
Det var så otroligt idiotiskt dumt sagt så det faktist gjorde ont.

Quote:

Master skrev:
Jag förbjuder ert strängt EXTAS,Computerrror,Carlberg att i framtiden från idag skriva ett enda bokstav i någon av mina trådar.
Jag råder dig till att skaffa en blogg med avstängd kommentarsfunktion.
Jag har aldrig varit med om en individ som prånglar ut så mycket felaktigheter som du själv.
Du är klart och tydligt ute och cyklar i många avseenden

Quote:

Master skrev:
NI HAR INGET ATT LÄRA ER, OCH NI HAR INGET ATT LÄRA NÅN ANNAN FÖRUTOM BEGRÄNSA DE, DET HAR ILLUMINATERNA REDAN SKÖTT ÅT ER, SÅ TÄNKT NÅT KREATIVARE. MEN GLÖM INTE OCKSÅ PÅ ATT JAG NU FINNS HÄR OCH KOMMER AGERA SOM SKYDD FÖR VARENDA INDIVID..
Du har rätt... Vi har ingenting att lära av dig, utan situationen är att vi tålmodigt försöker få dig att inse var du har fel och de blir bara fler och fler.

Quote:

Master skrev:
Om folket inte vill ha mig här istället så kan ni rösta ut mig och bannlysa mig . Jag kommer definitivt inte bli varken arg eller ledsen. För jag vet att jag isåfall inte är för denna forum just nu ,men jag kan alltid behövas senare.
Jag är övertygad om att du snart är bannad.

Quote:

Master skrev:
må stjärnorna guida er.

koncentrera dig på att se var du har stjärnorna själv... din snedseglare.

Quote:

Master skrev:
Nu vill jag visa folket vad Computerror är egentligen, han verkar vara stark mattematiker enligt vad han skriver, men han kunde inte ens varken förklara och se vad min klockade visade och trots att han kände till 42 så bra kunde hanitne se den att den fanns även i klockan och som utgör en av de självklaraste formen.
Hahh hahhaha... Din klocka är TRAMS! Inse det.
Min matematik (som det stavas) håller jag för mig själv, då dessa saker främst betyder något och får innebörd för någon själv.

Quote:

Master skrev:
PS:om någon kan bekräfa eller sett något räkning som computerror har gjort är jag väldig intresserad av att se det verk som får pI killen se ut som en ettare. Är det nån som sett någon orginal verk av comp, eller har han haft en dålig dröm nångång ilivet?
Jag håller som jag skrev, detta för mig själv, då jag inte förväntar någon att se vad jag ser i de symboler jag ser saker. Jag förstår att detta är ett slags bildspråk där man själv förknippar saker till det man förväntas se.

Förresten ljög jag i PM:et... Jag tycker du är knäpp och förbaskat jävla okunnig om det mesta, dock ville jag med en liten berättelse "utifrån mig själv" att få dig att inse hur illa ute du är.

Läs dina trådar Master, då alla tycker du bara sysslar med trams.

Sluta kalla folk för rasister förresten bara för att de påpekar att du är en smart arab och ber dem att kolla vad detta blir baklänges.

Du som gillar ord och siffror och är en mästare i allt. Se hur sanningen förlöjligar dig.

Att kalla mig för rasist visar bara att du är en nolla som försöker gripa efter halmstrån för att hävda dig. Jag ser alla människor som individer, men dig har jag dömt ut. Det har absolut ingenting med att göra att du är arab eller muslim, utan för att du är en totalt okunnig, dum öch rent ut sagt förbannad jävla löjlig individ.

Jag finner för övrigt dina inlägg så fördummande, så det sänker intelligensen på de som läser dem.

Kan du inte roa dig på VoF eler vakensucks?


Edited by computerror on 2010/2/26 19:57:14
Edited by computerror on 2010/2/26 19:59:23
Edited by computerror on 2010/2/26 20:01:34
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
vänta lite. än så länge finns det inte ett enda fel på det jag visat, det kommer jag stå för och det är något som jag VET.

Nu vill jag visa folket vad Computerror är egentligen, han verkar vara stark mattematiker enligt vad han skriver, men han kunde inte ens varken förklara och se vad min klocka visade och trots att han kände till 42 så bra kunde han itne se den att den fanns även i klockan och som utgör en av de självklaraste formen.

så här lyder computerror:

Skickat: 2010-02-24 22:59:19 symmetri

Ta det från mig. Det är inte nyttigt att se symmetrin överallt.
Jag har själv sett så klara mönster som får killen i Pi att framstå som en ettagluttare på matte.
Till slut såg jag det som att hela universum ville bli av med mig och först då skulle ondskan på jorden upphöra. Allting pekade på att jag skulle vara Jesus och odjuret i en och samma person, men att jag nu var tvungen att ge en ny "Jesus/odjur" plats där kanske godheten kunde ta över, då jag absorberat så mycket ondska... Dock utan att vara ond själv.
Jag vägrade dock att ta mitt liv på grund av att jag vill se mina två barn växa upp, men tar numera neuroleptika för att trycka undan stormiga tankar så att säga.

Alla ekvationer gick ut jämt och det var ett Gudomligt tillstånd, samtidigt som det var mycket skrämmande. Jag såg framtiden men tänker hålla det mesta jag såg för mig själv, då folk inte lyssnar på en ensam "galnings" varningar. Dock ser jag det som att det redan är för sent att förhindra dit vi är på väg.
Jag ser dock inte detta som jag fått informationen av någon högre makt, utan att jag analyserat samtid, historia och räknat ut algebran så jag även ser framtid.

Så därför... Nej. Jag ser dig inte som knäpp. Men du måste lära dig att vissa saaker främst har betydelse för dig själv.



comperror: "Hahh hahhaha... Din klocka är TRAMS! Inse det.
Min matematik (som det stavas) håller jag för mig själv, då dessa saker främst betyder något och får innebörd för någon själv.

Nu förstår jag dig min vän förlåt mig om jag varit taskig, jag visste inte att även psykisk sjuka kan verka normala ibland, men jag ser dina tvångs tankar sitter i bokstäver, därför du käkar lungnande medel jag rekomenderade dig ta det som naturen erbjuder istället men tydligen har jag fel här också, naturen har inget att erbjuda så länge det finns apotek.




PS:om någon kan bekräfa eller sett något räkning som computerror har gjort är jag väldig intresserad av att se det verk som får pI killen se ut som en ettare. Är det nån som sett någon orginal verk av comp, eller har han haft en dålig dröm nångång ilivet?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
Jag har redan besvarat detta här:
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=147675#forumpost147675

Dessutom äter jag inga lugnande medel. Jag skiter för övrigt rejält i vad du försöker outa. Finns ingenting jag skäms över.

Noterar bara att du kör med samma smutsiga taktik och publicerar PM. Jag har dock gjort det själv mot en användare, detta dock för att visa de hot han uttalade.

För övrigt driver jag bara med dig i mina PM.
Visa vad du själv skrivit så blir det mycket klarare lilla vän.
Eller vill du jag ska publicera dina PM? Jag är säker på att många får sig ett gott skratt

Säg till i tråden om ni vill se dom...

Som vanligt följer jag bara situationen och anpassar mig efter hur den blir. Du som började bara för att ditt överblåsta lilla trånga ego inte kan ta att bli rättat och tom efter jag upplyst dig att Det gyllene snittet inte är 3,33, utan 1,618 kan du inte erkänna dina fel utan fortsätter med att 1,618 skulle vara ungerfärligt och det egentligen är 1,665 och 1,665 * 2 = 3,33
VEM FAN ANGER 1,618 PÅ NÅGONTING UNGERFÄRLIGT??? Det är ganska jävla exakt om du frågar mig.
Detta är bara en av Masters fadäser. Sök reda på hans trådar, men han brukar dock redigera dom i efterhand för att dölja sina misstag trots att han fortsätter hävda han har rätt...

hur vill du ha det Master.

Jag är trött på er jävla clowner här på vaken som förstör för användare som söker information.


EDIT: Fick just detta PM från Master
Quote:

Master skrev:
din ip är lokaliserat, och din riktiga namn kommer mycket snart dyka upp någonstans du kanske inte har förväntat dig....

ha det gott.


För det första tror jag inte på detta ett ögonblick, men det blir bara roligare då allting jag gjort är att påpeka hans faktafel och sedan besvara hans angrepp för att hans lilla ego inte kan ta att ha fel.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
:))))) du kan inte bli som jag min vän det krävs Mästerlig kunskap.... jag kör en borr i din hål nu och avlutar detta kapitel.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
Heh heh... Du roar mig.

Hur kommer det sig att de som är dummast oftast tror det är smartast? Är det för att ni anstränger er så hårt att tänka trots era begränsningar så nui känner ni slår i taket trots att det är ganska lågt i tak?

har du inte lärt dig av din klocka att tiden snart är slagen?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33


See User information
Master försökte nyss förklara för dig att hans haschrökande är mer ok än att ta en tablett från apoteket då och då.
Sen vill han inte förstå piken med "smart arab" och vända på det för han vill kunna peka ut sina motståndare som rasister om inte "demoner" fungerar på dem.

F.ö. vem här är psykiskt sjuk? Trådstartare som skriver om hur jävla synd det är om dem som blir begränsade i sitt tänkande av "de" och skyller allting ont på TV:ns budskap och religionsgubbarna, får instruktioner från stjärnorna och andliga krafter och tror de blir förföljda till den punkt att de till slut inte tillåter någon som helst kritik.

Master, rekommenderad läsning för dig;

http://sv.wikipedia.org/wiki/Psykos

Men det blir svårt för dig att inse, psykotiska människor har ju inte sjukdomsinsikt.

Posted on: 2010/2/26 20:55
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
Master försökte nyss förklara för dig att hans haschrökande är mer ok än att ta en tablett från apoteket då och då.

Exakt vad jag ville få sakt och stolt för det är jag.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
Precis en psykos beskrev jag förresten för dig i mitt PM du valde att publicera öppet.

Jag skriver på det sätt jag bemöts på, dock har jag egen erfarenhet av vad en psykos är och jag har också studerat psykologi på karolinska i tre år. Tro mig... Jag kan.

Iofs har jag fått neuroleptika utskrivet, men det måste inte betyda att jag tar dem... men det kanske jag gör...
Vad vet jag? Definitivt inte du!

Lycka till med haschet Master. Inse att du är psykotisk om du får högre information under ett hasch-rus. Dock kan man också få intressanta infallsvinklar man kan följa upp, men man får ingenting förklarat för sig.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
tack tack. har du funderat på vad du jagar efter när du skriver på vartenda inlägg som finns i hela forumet. Vill du att det ska stå "Kung" istället för priest? vad fan ska du göra när du fått statusen kung, är det inte enklare att du bara byter nick till Kung direkt så slipper du jaga poäng, Själv har jag redan satt mitt namn Master, då jag redan vet vad jag är och jag bryr mig inte vad statusen står för.

Eller kommer du bli smartare kanske när du får se att det står kung på din stats.....

Vet du om att karate bältet man får bara är till för att hålla byxorna uppe.


har ni märkt att jag helt själv står emot 3 olika demoner som samarbetar med varandra, och redan från första dagen jag reggat mig.

är det nån som kan förklara varför demoner skulle attackera en helt vanligt trög kille som inte kan säga emot eller ens har någon kunskap allas om nåt. Va är det demonerna vill med denna snälla kille egentligen? vad ser de hos honom som de stör sig så pass mycket att de vill få bort honom from forumet snabbt.?

är det nån som kan säga något bra om nån av dessa demoner?


Edited by Master on 2010/2/26 21:57:55
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
Jag skiter totalt i om det står king eller priest.
Det är Illuminatis graderingssystem om du inte visste detta

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33


See User information
Compu, du önskade mig Novax nyligen välkommen tillbaka, kanske jag var Emilian, vet inte... void är lika snabb på banningstangenten som Joakim von Anka är på att räkna pengar.

Som tack för vänligheten kommer här en bild som har med 42 att göra, jag skriver inget nu, de som vill kan spåna.

Resized Image



Posted on: 2010/3/8 18:40
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
De 42 principerna för lag och ordning, eller de 42 egyptiska Gudarna?

42 har också en stor vikt inom Kabbala, eftersom det har med hela skapelseprocessen att göra. Gud skapade universum med talet 42. Så det är då själva fan att jag inte kan laga till en kebab med talet 14

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33


See User information
Quote:

computerror skrev:
De 42 principerna för lag och ordning, eller de 42 egyptiska Gudarna?


Nja... inte riktigt.

Posted on: 2010/3/8 18:47
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
Quote:

smilia skrev:
Nja... inte riktigt.
Då är jag lost... Det är iofs inte bara lag och ordning det står för, utan även moral och etik... (Nu har jag börjat googla, men är lost)

För mig står dock 42 för mitt sökande... En siffra som förföljt mig. Iof "Liftarens Guide till Galaxen" är det en ypperlig siffra dessutom att den står för mitt sökande, då det är svaret på livet, universum och allting.
Siffran 42 är också mycket vanlig inom olika religioner.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33


See User information
Quote:

computerror skrev:
Quote:

smilia skrev:
Nja... inte riktigt.
Då är jag lost... Det är iofs inte bara lag och ordning det står för, utan även moral och etik... (Nu har jag börjat googla, men är lost)


Ge inte upp efter två minuter, du är ju ändå googlekung här, både snabbare än vad fangshen/master/orion är på att posta något om chi... eller Carlberg på att hitta något på wikipedia.

Posted on: 2010/3/8 18:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 2 3 4 (5) 6 7 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
40 user(s) are online (40 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 40

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS