vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3) 4 5 6 ... 14 »


Re: Ayahuasca
#49


See User information
Jag tror det finns mycket få av dom som är narkotika missbrukare som faktiskt vill vara det. Att någon käkar svamp lite då och då är inte direkt någon börda för sammhället.

Gör vad du vill så länge det inte skadar någon annan är allt man behöver göra.

Posted on: 2007/10/23 19:25
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ayahuasca
#50


See User information
Quote:

Psilocyber skrev:
Det är nog dags att spärra in novax på avdelningen igen tror jag, vi läkare blir nog illa tvingna att ringa in "tjocka Berta" som förstärkning. Som bekant för de flesta här på vaken så gillar novax "facesitting" och "queening" och liknande, och det är Berta som håller i den terapin.

Överläkare Psilocyber
DR klot kommer direkt :)

Posted on: 2007/10/23 19:34
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ayahuasca
#51
Quote:

Dan skrev:
För en gång skull så håller jag med Novax. Om jag skulle regera så skulle alla droger förbjudas.



Har inte gud skapat allt? kan man smatidigt tro på gud och förneka guds verk på en och samma gång?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ayahuasca
#52
Ja, det var bra att du också kommer som förstärkning dr klot!
Vad säger du, blir vi tungna att tillkalla självaste "analdoktorn" också för säkerhets skull?

Den här novax är inte lätt att tas med då han får sina anfall av vanföreställningar. Men vi får avvakta och se resultatet av novax behandling med Berta nu i helgen här.

Dr Psilo

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ayahuasca
#53
Jag skulle föreslå en djup anal-lys - med ficklampa.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ayahuasca
#54


See User information
novax

Så här pigg och glad blir man av Ayahuasca:
Healthnut part 1
Healthnut part 2

hehe...

Posted on: 2007/10/23 20:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ayahuasca
#55


See User information
Bäste patient.

Djupt i nonsens och goja.

Forska kring vad DNA verkligen är, vad det är till för - vägra vara extremlurad.

Är det svårt att vakna?

Posted on: 2007/10/23 21:04
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ayahuasca
#56
Quote:

Dan skrev:
För en gång skull så håller jag med Novax. Om jag skulle regera så skulle alla droger förbjudas.


Men det är ju den svenska drogpolitiken i ett nötskal. Tycker du den fungerar bra? Vad skulle du ändra på?
Blir det sharia-lagar då, med stympning som straff om man är för het på svampgröten?

Kanske du skulle ta och kriminalisera de idag legala drogerna också när du ändå är igång med att skapa en lukrativ marknad för maffiaorganisationer!

Har du inte fattat att ända sättet att få folk att sluta missbruka destruktiva droger är att se till att de får tillräckligt med kärlek! Om man vill lösa ett problem bekämpar man inte symptomen, man bekämpar orsaken!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ayahuasca
#57


See User information
Raybeam är vis.

fighting for peace is like fucking for virginity.

Posted on: 2007/10/23 21:57
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ayahuasca
#58
Om man vill förbjuda alla droger så måste man fråga sig, hur skulle det gå för läkemedelsindustrin?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ayahuasca
#59


See User information
ptja, att förbjuda alla droger är väll omöjligt. var går gränesen och vem bestämer den?
jag menar wtf. en banan gör ju så det utsändras efedrin, ska det va olagligt?

Posted on: 2007/10/23 22:51
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ayahuasca
#60


See User information
Quote:

Psilocyber skrev:
Det är nog dags att spärra in novax på avdelningen igen tror jag, vi läkare blir nog illa tvingna att ringa in "tjocka Berta" som förstärkning. Som bekant för de flesta här på vaken så gillar novax "facesitting" och "queening" och liknande, och det är Berta som håller i den terapin.

Överläkare Psilocyber


Allmän Varning: Patient Psilo rymde som vi vet från Avdelningen i somras. Patienten är extermt farlig för allmänheten.

Han måste infångas och återföras till Bas 43 på månen.
Patienten är styrd av inre röster och är mycket oberäknelig.

Ett vittne har tecknat vad hon såg på Heathrows flygplats. Enligt Avdelningens ställföreträdande chefsüberchef Dr Karlsson så är det patient Psilo som lyckades fly ur GB.

Resized Image

Dr Klot, alltid tjänstvillig.

Posted on: 2007/10/23 23:35
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ayahuasca
#61


See User information
Kolla novax, beviset på en månbas:
Resized Image

Posted on: 2007/10/23 23:37
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ayahuasca
#62


See User information
Quote:

emil322 skrev:
Kolla novax, beviset på en månbas:
Resized Image


Som vi vet är det fotoscanningsbilden av dig, av det utrymme hjärnan normalt upptar, vilken du snodde med dig vid försöksutskrivningen från Avdelningen. Förutom tomrum så ser man det blåa chipimplantatet. Model grosso.

Posted on: 2007/10/23 23:50
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ayahuasca
#63
Resized Image


Novax värmer upp på avdelningen med en annan patient, men snart kommer tjocka Berta och då kommer novax jubla av glädje...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ayahuasca
#64
Nu har Berta kommit till avdelningen för en titt på patient novax...

Resized Image

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ayahuasca
#65


See User information
vad har jag gjort för ont... hehe

Posted on: 2007/10/24 0:35
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ayahuasca
#66
Resized Image


Och nu har själva "terapin" med tjocka Berta börjat för patient novax...det ser ju bra ut det här.

Överläkare Psilocyber

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ayahuasca
#67
Ont...?...nja, du har nog inte ätit tillräckligt mycket svampstuvning för att vakna upp ännu, men vi får se efter Berta´s behandling, den kan ju eventuellt hjälpa.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ayahuasca
#68


See User information
Lugn och fin nu Psilo, din tid vid datorn är över. Alla på Avdelningen intar nu sängarna.

Tjocka Berta och jag går strax ronden, ni kommer sedan att sova gott.

Resized Image

Posted on: 2007/10/24 0:49
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ayahuasca
#69


See User information
jaja. nog skitsnackat nu...
Don, hur gick de? :D

Posted on: 2007/10/24 2:06
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ayahuasca
#70


See User information
Quote:

emil322 skrev:
jaja. nog skitsnackat nu...
Don, hur gick de? :D


Det står ju i tråden. Vakna.

Dags att ta in dig till Avdelningen för allmän överhalning, undersökning och avprogrammering.

Posted on: 2007/10/24 12:46
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ayahuasca
#71


See User information
Quote:

novax skrev:


Man kan inte få NÅGONTING från en "nivå" som man inte är på.



Hur gick det då till för dig när du lärde dig läsa och skriva, var inte detta ett nytt paradigm?

Alla nivåer är olika paradigm, och man kan inte förstå det nya paradigmet, med tänkandet av det gamla paradigmet, men med hallucinogener, kan man aktivera hjärnan till nya tidgare okända uynyttjandegrader, och kan därmed ha acess till tidigare okända paradigm, man kan sedan minnas delar av paradigmet, och dessa kan senare bilda nya bitar i pusslet att hela tiden utöka paradigmet.

Såvisst har du fel, men jag antar att du bara dricker öl, och är besviken på den mentala utvecklingen av det.
Jag håller med dig, alkohol är bara skit, det är därför det promotas av samhället, en gammal vanlig metod att hålla folket på mattan.

Posted on: 2007/10/24 15:24
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ayahuasca
#72


See User information
Quote:

Don_juan skrev:
Nää, det blev inte riktigt som man hade förväntat sig. Vi hade alldeles för svag dos, och jag tror vi inte lät det puttra tillräckligt länge heller. Jag blev mest lugn och hörseln försbättrades avsevärt. Sen smakade det inte så illa som man hade hört... men antar att det beror på den svaga doseringen. Men detta ser jag som ett test till vidare studier av Ayahuasca. Ska vänta 1 månad och pröva igen då.

Steffi
Du har så rätt. Men det är inte hela världen om man slösade bort några timmar och utan mat ett tag, Its all good.
Det blir inomhus nästa gång. Men mycket ligger i att man ska ta det ute i naturen. Sitta inne å trycka i en ghetto lägenhet med 100 el apparater lär ju inte göra saken bättre.

Vi kan ju hålla tråden vid liv iaf.


Du skall inte vara orolig för elappparater, på den nivå du kan hamna på ayahuasqan, kan ingen rakapparat störa dig =) Det är viktigare att tillgodose behov, som gör att man kan slappna av, värme och trygghet, och en skön säng att ligga i gör inget fel. När du kokar brygden, bör du följa instruktionerna som Terrence Mcenna skänkte, jag har dem på mion drive nånstans, kan försöka leta reda på dem, han visste hur man gjorde, han lärde ju till och med indianerna i amazonas att koka yage.
Återkommer.

Posted on: 2007/10/24 15:31
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 2 (3) 4 5 6 ... 14 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
45 user(s) are online (45 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 45

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS