vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To PostTopic is Locked

« 1 (2) 3 4 5 ... 9 »

Re: vakensucks-gänget

See User information
Tror tyvärr att Efekto o co:s idioti sträcker sig längre än att vara rädda för att bli idiotförklarade p.g.a. att de själva skulle kunna hålla igång en hel tråd med enbart skitsnack från 2-3 konton.
Sen om de inte får uppmärksamhet från övriga Vaken startar de tyvärr fler trådar.
Klart att någon måste moderera och radera.

Posted on: 2010/2/26 17:46
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
"Demokratin" verkar fått ordentligt fotfäste här hos dom "troende".

Denna poll som ComputerHorror dragit igång, kommer ju garanterat att spegla dagen val där man alltid går emot majoriteten.

Micro, allvarligt, hur jävla dum kan man spela innan man är ett komplett jävla skämt som människa.?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:
Jag är fortfarande nyfiken på viken information som blivit raderad och cencurerad.

Är det alla svärord och alla hot som ni saknar, eller har någonting annat också tagits bort?

Nja visst censuerar ni användare som inte använder svordomar och hot, det vet ni mycket väl.
Det här är ju ett tydligt exempel på att bli vad man försöker bekämpa genom censur. Man vill aktivt stoppa frihet och kunskap som verkar vara vakens ledmotiv. Dubbeltänk.

Se på den här omröstningen. Låt oss säga att majoriteten röstar för att tysta vakensucks gänget. Man ska då tillsätta en stab som aktivt söker upp och tystar kritiska röster?. Vem bestämmer vem som är en vakensuckare och inte? Vem ska tystas? Vart går gränsen?
Det påminner om Usas "enemy combatent" stämpel, vem är det? vem som helst som Usa vill tysta.

makt korrumperar i det lilla som det stora, och tro inte att ni är något undantag.

Posted on: 2010/2/26 20:14
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin

Anonym
BiReal: Om de bara hållit sig till att kritisera... nu är så inte fallet, utan de har hotat, trakasserat och outat användare på vaken. Tom Micros som med namn och bild.

Visst... Jag har själv outat en av dom på deras egen sajt, bara för att se om det var ok att outa även dom på samma sajt de outar vakenmedlemmar.

Dock ställer jag mig bakom ditt resonemang när det gäller Novax. För han har inte betett sig som dom. Hans enda "brott" är att han postat mycket och läxar upp andra. Detta står inte i reglerna att man inte får.

See User information
Quote:
Nja visst censuerar ni användare som inte använder svordomar och hot, det vet ni mycket väl.

Jag vet inte det, om du vet det så kan du ge några exempel på när vaken har gjort det, kan du inte detta så har du precis idiot förklarat dig själv. Folk som Novax räknas inte, då dom har uppenbara personliga problem och har blivit avstängda för att dom spammar forumet. man kan inte spamma forumet med trams och sedan komma tillbaka med nytt konto direkt efter man fått varning och blivit avstängd. det hade varit annorlunda om man kom tillbaka vid ett senare tillfälle och inte skrev lika många inlägg och inte spamma ett budskap som säger till andra att dom gör fel när dom försöker varna folk från att äta gifter osv.

Posted on: 2010/2/26 20:42

See User information
"Folk som novax räknas inte"
Novax räknas,
Folk?...
Du menar att ni tystar "folk" som har personliga problem? vart går gränsen?. Nu är det inte bara vakensuckers nu är det "folk" med "uppenbara personliga problem". Vem bestämmer vem som har det?.

Posted on: 2010/2/26 20:55
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin

Anonym
Novax diskuterar utifrån sin egen lära. Ingen har rätt att bedömma den som fel. Dock kan jag tycka att han borde visa sig mer ödmjuk, men det kan bli stressigt här på forumet och det inte är lätt att hålla sig så ödmjuk.
Jag vet.

See User information
Så det är bara novax du tänker på? misstänkte det.

"Vem bestämmer vem som har det?".

Jag tror inte det är bra om du bestämmer det iaf, du hade antagligen låtit folk med schizofreni spamma alla trådar om att svarta vaken.se helikopter flög över deras tak på natten.

Novax är ju ett mycket bra exempel på en person som verkar ha mentala problem, även om han har det eller inte, så sprider han ett budskap som säger emot vad han själv skriver på forumet och han spammar ner hela forumet och kommer tillbaka direkt efter han blivit varnad och avstängd, istället för att uppföra sig som en normal människa och vänta och sedan skriva mindre inlägg och bättra sig själv. om man gör nya konton hela tiden för att klaga på andra människor som novax gör, så har man tydliga mentala problem. så nej, novax räknas inte.

Posted on: 2010/2/26 21:03

Anonym
Fast nu gäller ju tråden främst vakensucks-gänget och inte Novax

See User information
Vaken behöver fler admins som orkar ta bort bebisar som vakensucks. hur kan man snacka skit om vaken som dom har gjort och sedan vilja hjälpa vaken med konferenser? det är tecken på att något är allvarligt fel. att dom äns kommer hit och gör så många nya konton visar att dom är omogna små bebisar, att dom aldrig vågar dyka upp på några manifestationer och klaga utan istället måste göra det på ett forum genom att skapa 100 olika konton säger en hel del om dom.

Posted on: 2010/2/26 21:17

Edited by TreeOfLiberty on 2010/2/27 11:50:21

Anonym
Men snälla lilla mikael... Hur kan du vara så obehagligt beräknande och manipulativ att du ber om bevis på saker som du själv raderat? Varför rannsakar du inte bara dig själv? Eller t.ex. visar allt som du har lagt i papperskorgen? Bara senaste dagarna så har ju hur många inlägg som helst raderats.. Om du inte tror mig, alternativt ska fortsätta spela dum, så kan du ju fråga din senaste admin-jügend carlberg.. Garanterar dig att det raderats MINST 20 inlägg bara senaste dygnen...

Avseende resterande hundratals inlägg som censurerats senaste åren, om inte tusentals, så stämmer det som vissa påpekat.. att det ofta handlar om interna problem och mindre trevliga ordväxlingar.. Men själva innehållet spelar ju mindre roll, inte minst med tanke på vakens profiliering... Ändå sitter ni här likt efterblivna småungar och klappar varandra på axeln över att ni livstidsbannat både novax och efekto... Hur kan ni inte se eran egen dubbelmoral i detta..? Jag begriper inte... är den här sidan ett internt illuminati-skämt...?

Anonym
Kan ni från vakensucks inte bara tro på det ni själva anklagar vaken för?
Ta vaken.se som ett illuminati-tillhåll om ni så vill och försök att bevisa detta från er egen sajt?

See User information
Quote:
så nej, novax räknas inte.

TreeOfLiberty: Jo enligt mig räknas novax, han censueras.
Bestämmer du vem som räknas och inte räknas? vem gav dig den makten?.
Vad som sen har skett med accounts och spam vad ni kallar det, är en konsekvens av censuren.

De tankegångarna du visar här är precis samma som råder där ute. Farliga tankar där man tycker att människor ska censueras, men ett tu tre så är det någon som vill censuera dig!.

Quote:
Jag tror inte det är bra om du bestämmer det iaf, du hade antagligen låtit folk med schizofreni spamma alla trådar om att svarta vaken.se helikopter flög över deras tak på natten.
"

Vad bygger du det på, känner du mig?, jag har då till skillnad från dig aldrig uttryckt en vilja att "bestämma".

Computerterror
: Nej det har du rätt i, det jag svarade på var endast att människor har blivit censuerade utan att svära eller hota.

Posted on: 2010/2/26 21:21

Anonym
Quote:

BiReal skrev:

Computerterror
: Nej det har du rätt i, det jag svarade på var endast att människor har blivit censuerade utan att svära eller hota.
Som sagt... Novax banningar ställer jag mig inte bakom. Eller övriga som faller inom den beskrivning du ger.

See User information
Kom ut och prata med folk eller ring dom, fast du kanske är rädd för att lämna ditt hus därför väljer du att vara en liten bebis på ett forum?. folk har flera gånger sagt att ni kan komma ut och prata eller ringa dom. att göra nya konton hela tiden och berätta hur du inte gillar vaken hjälper inget, det bevisar bara att du är en bebis.

Posted on: 2010/2/26 21:24

Edited by TreeOfLiberty on 2010/2/27 11:52:22

Anonym
Quote:

TreeOfLiberty skrev:
folk har flera gånger sagt att ni kan komma ut och prata eller ringa dom. att göra nya konton hela tiden och berätta hur du inte gillar vaken hjälper inget, det bevisar bara att du är sjuk.
En admin gav tom ut sitt telefonnummer till dom från vakensucks för att prata med dom. Det resulterade i en natts telefontrakasserier och publicering av hans och Micros telefonnummer på vakensucks.

Deras jakt på min identitet resulterade i att dom sökte upp en helt oskyldig med samma namn som ett jag tog när jag mailade dom. De telefontrakasserade även honom, sen beklagar de sig över att jag valt ett falskt namn i min kommunikation med dom.

See User information
Quote:
TreeOfLiberty: Jo enligt mig räknas novax, han censueras.
Bestämmer du vem som räknas och inte räknas? vem gav dig den makten?. Vad som sen har skett med accounts och spam vad ni kallar det, är en konsekvens av censuren.

jag bad dig att ge några exempel men det gjorde du inte för det finns inga.

Noxas spammar forumet med inlägg om hur andra har fel, nästan alla diskussioner på vaken blir störda av att han kommer in och berättar hur alla har fel, samma skit hela tiden, alla forum på hela internet bannar sånna människor direkt. om du inte gillar det, varför är du då kvar här på vaken? gör ditt eget forum där alla dårar kan skriva sitt oseriösa trams som deras mentala problem har hittat på till dom.

Igen, det är en annan sak om man väntar efter man fått en varning efter att man har spammat, och sedan kommer tillbaka och inte spammar.... men novax gör nya konton hela tiden och fortsätter att spamma, vilket visar att han har mentala problem, sånt folk smutsar bara ner, det är bättre dom gör ett eget forum där dom kan bjuda in alla för att sedan klaga på dom.

Posted on: 2010/2/26 21:35

Anonym
Alla med någon som helst insikt psykologi, och även med hjälp av den information som vaken.se själva sprider, VET ju att det mer eller mindre är vedertaget att i stort sett alla människor i nån form av maktposition de facto är världens största psykfall... Detta är ju ett av sanningsrörelsens viktigaste budskap... Anledningen är att de som söker makt egentligen saknar något.. Mikael har själv pratat om dessa människor..

Så varför skulle det vara annorlunda på vaken? Titta bara på dem här i forumet som blir hårda i byxan av blotta tanken av att få radera ett inlägg.. Ni vet precis vilka jag menar.. så jag behöver knappast nämna några namn.. Så jävla ledsamt att det inte verkar finnas en enda själ i admingruppen som verkar förstå hur långt det här har gått.. Micke har genom åren förskjutit dem som var hans sanna vänner och istället ersatt dem med riktiga demoner.. fan alltså micke.. du måste börja se detta nu..

Anonym
Tree of Liberty.. vadå Liberty förresten? Jag ser att du är fast i ett feltänk som motsvarar rätt/fel... varför tror du ens att du ska avgöra om novax skriver relevanta inlägg? Tänk om det är relevant för andra men inte för dig.. Snälla alltså.. Säg att du skämtar nu..

Anonym
TreeOfLiberty: Fast detta är ju faktist ett diskussionsforum. Man kan ju inte angripa folk med basis på hur många inlägg de har. Det är väl viktigare vad som sägs?
Jag tycker Novax är bättre på att hålla sig till ämnet än vad jag själv är i en del lägen. Dock jobbar jag med mina fel. Novax kan vara lite svår att bemöta i en del fall dock, det beror främst på att vi andra inte är så insatta av falun dafa osv.

Du håller dig förresten inte till ämnet själv nu, då detta gäller vakensucks-gänget

See User information
kunna. Hur orkar du? har du hela ditt liv mobbat andra människor och på kvällen läser du den satanistiska bibeln eller?. varför måste du göra nya konton och klaga hela tiden?. det kommer alltid finnas människor du inte gillar och inte kan komma överens med, om du var det minsta vuxen så hade du accepterat det och slutat att klaga. vad vinner du på att klaga på några människor hela tiden? försöker du ändra dom så att dom ska tänka som dig? och efter dom är där 1000 andra du vill ändra? är det ett projekt ni jobbar på genom ett forum?... gör en egen sida och sprid riktig information, allt jag ser är att ni klagar...

Kom igen nu, ni behöver inte sprida någon information genom vaken, det klarar ni bra själva, här finns redan hur mycket info som helst, lägg ner tiden på att göra något bra istället.

Posted on: 2010/2/26 21:43

Anonym
På förekommen anledning... Gillar ni inte hur informationen förmedlas så bege er till http://vakensucks.123guestbook.com Där censureras ingenting som inte kritiserar dom, eller outar dom, trots att man kan tro det är ok att outa folk där eftersom de själva gör det. Håll käften och bete er som dom... Lycka till med att hitta information där förresten...
Och ha tålamod innan era inlägg blir godkända så de kan publiceras.

PS. hoppa aldrig på dom för de personer de är, då det bara är dom som får bete sig så.

Anonym
Tree of Prison.. det var ju synd att du var tvungen att hoppa på min person nu.. du verkar glömt att jag generellt i den här tråden förespråkar ett fritt froum.. medans du propagerar för pennalism... tror du verkligen att du har något att vinna i längden? du kommer bara hamna utanför själv i slutändan om du ska försöka frysa ut andra människor.. men du behöver inte vara rädd.. du kommer ju också få vara med i gruppen till slut.. även om du just nu försöker skapa dig själv en plats genom att förespråka censur av andra.

Anonym
computerror.. jag har tidigare i tråden med ett enkelt A B C-exempel förklarat varför just du känner dig censurerad på vakensucks.. detta går tyvärr knappast att jämföra med ett i flera år systematiskt förtryck av både gamla och nya användare.. ett förtryck som du nu längtar att ställa dig bakom likt nån reainkarnerad naziofficer..

vidare så har vakensucks aldrig gjort anspråk för att stå för något annat än att vaken.se ska vara ett fritt forum.. vi har förklarat detta för dig flera gånger... vakensucks försöker inte vara vaken 2.0.. vi önskar till och med att att sidan inte ens hade behövt göras till att börja med.. hade inte ens behövat ske om inte vaken hade utövat så mkt censur.. så försök inte påstå vad vi står för.. tack.

« 1 (2) 3 4 5 ... 9 »

Register To PostTopic is Locked

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper