vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 ... 3 4 5 (6) 7 »


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
Om ni Läst " The book of the dead" så beskrivs det mesta där, denna del är en av de största hinder och tester snubben som söker evigt liv, på vågen läggs hans hjärta och mäts mot sanningens fjäder, om hjärtat skulle väga för tungt gentemot fjädret blir han direkt uppkäkat av den monster som står och väntar på andra sidan.....

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33


See User information
Vet inte vad det är för monster... men sägs det inte att det finns ett odjur (drake?)under regnbågen, eller vid ena änden, jag vet inte - lite apropå då också att compu nämnde om regnbåge. Det blir alltså alltid 42 graders "lutning" vid en regnbåge.

Ja man ser en våg på bilden. Där vägs det som kan vara en skuld/synd/avvikelse från sin/kosmos natur, the law...
Ovanför finns 42 karmalorder.
Anubis och hans maskerade jackels...


Judarna "stannade" 42 gånger i det som benämns öken (att vara i samsara, hemifrån) efter fångenskapen i Egypten, var de på väg hem, till det förlovade landet...?

1 är som början, och 42 slutet.
Människa och himlen/Gud + är samtidigt en cirkel, som Uroburos som biter sig själv i svansen.

Samtidigt är det oppostion, anden kontra materian - det goda kontra det onda.

I Uppenbarelseboken står att makten var given odjuret/besten under 42 månader - man skriver det alltså som en period av tid, vilket nog inte var den ursprungliga innebörden. Det står merom 42 där, kapitel 11 och 13 tror jag.

________________-

The Unique Name of God

"The manna in the wilderness is also associated with the forty-two letter Name of God. The children of Israel in their journey from Sinai to the Promised Land, stopped a total of forty-two times, at each point meeting with God in the form of the Shekinah appearing:

THE NAME WITH MOSES

Next, we have mention of the rod that Moses carried with him. Earlier in our study, we saw how the Zohar said this rod was Metatron, who exercises both mercy (life) and judgment (death). (See section below on The Name in Song of Songs, regarding the colors red and white symbolizing judgment and mercy.)The colors red and white are associated in the Zohar with the sephirot of judgment and mercy respectively

Here, the rod is said to have the forty-two letter name of God engraved in it:

http://tweleve.org/maranatha/24806-wo ... den-temple-structure.html

http://www.yashanet.com/studies/revstudy/rev5d.htm


-----------------------------------------------

Song of Songs (Song of Solomon) is perhaps the most "mysterious" book of the Bible with its dialogue between a man and a woman, filled with sexual imagery. It is a book that clearly holds a deep meaning not found at its literal level. The writings of the Zohar refer to "Song of Songs" as "Holy of Holies," expressing that its words are a depiction of (spiritual) history, involving the unification of God, with the bride (the Shekinah) longing to be united with the bridegroom (Tipheret/Messiah).

In Midrash Rabbah Song of Songs, we see the Shekinah speak of how it met with the children of Israel a total of forty-two times in their wildernesss journey:

Midrash Rabbah - The Song of Songs I:41 - MY MOTHER'S SONS, the sons of my nation, namely the spies, WERE INCENSED AGAINST ME: they attacked me, they filled the Judge with wrath against me. THEYMADE ME KEEPER OF THE VINEYARDS: because I stayed in the wilderness journeying forty-two stages, I was not able to enter the land of Israel. Hence, MY OWN VINEYARD I DID NOT KEEP.

The Zohar alludes to the Song of Songs, chapter 2, verse 1, which says: I am the rose of Sharon, and the lily of the valleys. This section speaks of the lily (shoshana = lily or rose) as being the beloved of the man in the story. The lily is related to the "Community of Israel" (and the Shekinah which resides among them). (See also Song of Solomon 3:3, where he feeds among the lilies [shoshanim]). The colors red and white are associated in the Zohar with the sephirot of judgment and mercy respectively. (Also, as we will discuss later, the color green is associated with the sephirah of Tipheret.)

This opening verse of the Zohar speaks of these 42 legs of the journey in the Wilderness as "42 couplings," and links these to the 42-letter Name, thus giving a sexual connotation associated with the creation of something:

Soncino Zohar, Bereshith, Section 1, Page 1a - Rabbi Hizkiah opened his discourse with the text: As a lily among thorns, etc. (S.S. II, 2). ‘What’, he said, ‘does the lily symbolise? It symbolises the Community of Israel. As the lily among thorns is tinged with red and white, so the Community of Israel is visited now with justice and now with mercy; as the lily possesses thirteen leaves, so the Community of Israel is vouchsafed thirteen categories of mercy which surround it on every side. For this reason, the term Elohim (God) mentioned here (in the first verse of Genesis) is separated by thirteen words from the next mention of Elohim, symbolising the thirteen categories of mercy which surround the Community of Israel to protect it. The second mention of Elohim is separated from the third by five words, representing the five strong leaves that surround the lily, symbolic of the five ways of salvation which are the “five gates”. This is alluded to in the verse “I will lift up the cup of salvation” (Ps. CXVI, 13). This is the “cup of benediction”,which has to be raised by five fingers and no more, after the model of the lily, which rests on five strong leaves in the shape of five fingers. Thus the lily is a symbol of the cup of benediction. Immediately after the third mention of Elohim appears the light which, so soon as created, was treasured up and enclosed in that b'rith (covenant) which entered the lily and fructified it, and this is what is called “ tree bearing fruit wherein is the seed thereof”: and this seed is preserved in the very sign of the covenant. And as the ideal covenant was formed through forty-two copulations, so the engraven ineffable name is formed of the forty-two letters of the work of creation.’

Returning to our opening question regarding the "connection" between the verses in Matthew, Numbers and Exodus. In the first verse, we have Matthew listing forty-two generations that led to Messiah. In Numbers, we learn that the children of Israel met with the Shekinah a total of forty-two times in the wilderness. Lastly, in Exodus, we find that the "God of Israel" seen my Moses and the others was that emanation of God represented by the forty-two letter Name.

http://www.yashanet.com/studies/revstudy/rev5d.htm



Posted on: 2010/3/8 23:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
mycket intressant, monstert är det där hunden som ni ser....

om judarna ser jag ingenting på bilden, men 42= judestjärnan.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33


See User information
Här kan man läsa lite vad Hancock skriver om det:
http://www.grahamhancock.com/library/hm/c4-1.htm

Nu är han författare... och brer på med fantasi så det ska låta som fakta, ibland.


Posted on: 2010/3/9 10:20
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
Quote:

Orion skrev:
om judarna ser jag ingenting på bilden, men 42= judestjärnan.

Jag tror faktist inte judendomen fanns då när bilden gjordes. Judendomen är ca 4000 år gammal bara.

Kan du inte berätta varför 42 är judestjärnan? (Som heter Davidsstjärnan)


smilia: buhuuu!!! Jag tycker jag hade rätt i det jag sa om bilden. Att det just skulle handla om vägandet av själen visste jag inte...
Lustigt dock att man brukar säga att själen väger 21g och 21*2=42

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33


See User information
Quote:

computerror skrev:
Quote:

Orion skrev:
om judarna ser jag ingenting på bilden, men 42= judestjärnan.

Jag tror faktist inte judendomen fanns då när bilden gjordes. Judendomen är ca 4000 år gammal bara.

Kan du inte berätta varför 42 är judestjärnan? (Som heter Davidsstjärnan)


smilia: buhuuu!!! Jag tycker jag hade rätt i det jag sa om bilden. Att det just skulle handla om vägandet av själen visste jag inte...
Lustigt dock att man brukar säga att själen väger 21g och 21*2=42


När jag i inlägg 118 skrev att det inte var helt riktigt det du antog, så var det efter det du skrivit ovanför i inlägg 117, efter det så la du till ett stycke i ditt inlägg.
Likadant med ditt inlägg 119, det svarade jag på, efteråt hann du lägga till ett stycke till i ditt 119.

Du var lite på spåret kanske, men rätt hade du knappast fått på ett prov...

Posted on: 2010/3/9 17:11
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
Quote:

smilia skrev:
Du var lite på spåret kanske, men rätt hade du knappast fått på ett prov...
Ok magistern.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
Cmputerror: Kan du inte berätta varför 42 är judestjärnan? (Som heter Davidsstjärnan) Jag har berättat en gång tror jag, det finns mattematiska bevis på den , och bevis på bevisen också...))

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33


See User information
Quote:

Orion skrev:
Cmputerror: Kan du inte berätta varför 42 är judestjärnan? (Som heter Davidsstjärnan) Jag har berättat en gång tror jag, det finns mattematiska bevis på den , och bevis på bevisen också...))


Jag skulle oxå gärna vilja veta vilken koppling du ser.

Posted on: 2010/3/9 21:54

Edited by Miri on 2010/3/9 22:29:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
Quote:

Orion skrev:
Jag har berättat en gång tror jag, det finns mattematiska bevis på den , och bevis på bevisen också...))
Ok. Jag har nog missat det. Kan du hänvisa till vilket inlägg det var?
Eller var det då du sa 4+2 = 6 dvs uddarna på stjärnan?

Ge åtminstone sökord, så jag kan få klarhet i detta.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
ok jag lägger upp den snart och ni får avgöra själva...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
Quote:

Orion skrev:
ok jag lägger upp den snart och ni får avgöra själva...

Tack

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
Ok, detta har ni kanske sett innan när jag visat den... Hur som helst ni får säga vad ni vill om detta men försök inte övertala mig personligen, då jag vet såå mycket mer bakom detta och som jag fått bekräftat på många olika sätt.

Solen är tiden vi räknar med, solen är anledning till att vi lever,solen är en stjärna.
Solen och stjärnor finns alltid i religioner. Klockslag ses i varge skriven religiös bok.
Ingen kyrka utan en klocka och nästan alla i världen bär på en klocka.
42 baklänges blir 24
vi har 24 timmars dygn som helt styrs av Solen, på dagen lyser den och på natten lyser stjärnorna .
I bilden har jag bara räknat fram värdet av just symbolen och och dess 6 kanter där spetsarna pekar mot olika klockslag, eller olika värden.
Denna klocka är också en kompass som kan mäta grader, den är fullständig 360 grader.
Vi hittar också 36 förutom 42 om vi räknar de andra siffrorna . och dessa siffror bildar en annan bild av stjärnan. med 5 kanter istället.


Lite från skapelsen av bibeln:
Därefter börjar Gud skapa genom sitt ord; "Gud sade: ..." ([Va]yomer Elohim) är en återkommande "befallning" genom vilket allt bringas fram. Detta sker under sex dagar, samt en vilodag utan skapande.

Dag 1: Gud skiljer ljuset från mörkret, och Gud kallar ljuset för "dag" och mörkret för "natt".
Dag 2: Gud delar upp vattnet på jorden i två delar, och ett valv som Gud kallar för "himmel" skiljer dessa åt.

Dag 3: Gud skapar det torra landet, och på det torra landet skapar Gud all växtlighet.
Dag 4: Gud skapar solen, månen och stjärnorna, till att utmärka tider, dagar och år.
Dag 5: Gud skapar alla vattenlevande djur och alla fåglar efter sina slag. (En del bibelöversättningar översätter detta med "efter sina arter", vilket dock kan ge en felaktig association till det moderna artbegreppet.)

Dag 6: Gud skapar de marklevande djuren: vilda djur, boskapsdjur och kräldjur efter sina slag. Till sist skapar Gud även människan till sin avbild (Vayomer Elohim na'aseh adam betsalmenu kidemutenu veyirdu bidegat hayam uve'of hashamayim uvabehemah uvechol-ha'arets uvechol-haremes haromes al-ha'arets).

Dag 7: Gud vilar från sitt skaparverk, och välsignar och helgar den sjunde dagen.



jag ska visa en bil av florence babtist kyrkan, där ni får se 36 också, detta är bara en liten av allt som finns.
http://www10.speedyshare.com/files/21 ... rence%20baptistery-36.jpg


Resized Image


Edited by Orion on 2010/3/10 0:37:10
Edited by Orion on 2010/3/10 0:39:53
Edited by Orion on 2010/3/10 0:51:48
Edited by Orion on 2010/3/10 2:22:09
Edited by Orion on 2010/3/10 2:24:29
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
Fast grejen är den att det är ju inte judarna som uppfann klockan... Det blir lite grann som rena tillfälligheter om du förstår vad jag menar.
Jag ser på klockan som ett cirkeldiagram ungefär. Ett verktyg som dock förslavar oss, men ingenting konstigt egentligen eftersom den är symmetriskt indelad.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
Jag vet att judarna inte uppfann klockan, men de som uppfann religionen.

Och klockan är SOLEN.

Symbolen ägdes INTE av judarna från början heller, detta symbol är en helig symbol som ska respekteras.

MEn det är ingen dålig val av judarna precis att välja detta symbol, de har ju valt sig själva till Guds folk. Solens folk med andra ord, därför inte konstigt att de vill äga denna symbol.

Cirkeln symboliserar Gudomlig kraft dessutom. jag råder allihopa börja öppna ögonen för symbolik om ni vill förstå nåt, och jag vet ärligt talat comuterror att du inte kan knappt nåt om Symbolik, såjag ber dig att inte hoppa för snabbt, utan lär dig, jag har studerat religiöst symbolik i många år.

Jag diskuterar inte detta ämne med de som itne förstår sig på den... och jag försöker itne tvinga nån förstå eller hänga med, jag visar bevis endast som du inte har sett nån annan stans, och inte kommer se...

glömde nämna i bilden 42/6= 7 . Den dag då gud vilade.


Här bevisas att räkningen är rätt, fast detta har de gjort med grader , på nåt sätt...

http://www10.speedyshare.com/files/21348386/download/42.jpg

http://en.wikipedia.org/wiki/Magic_star
http://en.wikipedia.org/wiki/Pentagon
http://en.wikipedia.org/wiki/Five-pointed_star
http://www.crystalinks.com/36around1.html

Resized Image
36 around the Eye of Horus
Horus, Hours, Experiencing in Time


Edited by Orion on 2010/3/10 0:34:35
Edited by Orion on 2010/3/10 1:31:01
Edited by Orion on 2010/3/10 1:32:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33


See User information
Quote:

Orion skrev:
Symbolen ägdes INTE av judarna från början heller, detta symbol är en helig symbol som ska respekteras.


Ser du på en pre-judisk symbol för den nuvarande Davidsstjärnan - som då möjligen symboliserade Ur-shulim (Jerusalem på sumeriska) som en knutpunkt i mitten av fyra regioner - ser du att den även kan ses mer tredimensionell:

Resized Image


En stjärntetrahedron - Merkaba - ett begrepp jag förmodar att du är bekant med antingen genom Bibeln eller Sacred Geometry. Den har åtta uddar.

Resized Image


Quote:
MEn det är ingen dålig val av judarna precis att välja detta symbol, de har ju valt sig själva till Guds folk. Solens folk med andra ord, därför inte konstigt att de vill äga denna symbol.


Det hebreiska namnet på Davidsstjärnan är Magen David (The Shield of David) och hebreisk numerologi säger följande:

MAGEN = Mem 40, Gimel 3 Nun 50 = 93
DAVID = Dalet 4 Vav 6 Dalet 4 = 14

93 = 12 = 12 stammar
14 = 5 = Bokstaven Hé (Adonai)

93+14=107=8 åtta

Det är pga 12 och Gud symbolen är så viktig för judarna, inte för att det har ngt med solen att göra. Men själva symbolen går å andra sidan att koppla till det forna Egypten eftersom Egypten benämndes The Land of the Shield/Magan - och således till solen - om man så vill.

Sen finns det givetvis intressanta kopplingar mellan Merkaban och solen. Men det kanske du redan har koll på?

Posted on: 2010/3/10 9:20
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
"En stjärntetrahedron - Merkaba - ett begrepp jag förmodar att du är bekant med antingen genom Bibeln eller Sacred Geometry. Den har åtta uddar."

känner igen den, det finns en som kallas "Ishtar" också den är 8 kantig med och består av 2 st 4 kanter istället.
denna symbol finns inom inom de flesta religionerna, bland annat islam, buddism. dess värde är 54 och dess heliga tal är nr 9



Se också lite om den paganska Amuleterna som finns i tyska museet ..

http://www.666myth.com/666_Origins.html

Resized Image


Edited by Orion on 2010/3/10 16:22:38
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
Är det på samma sätt du kommit fram till när Jesus dog?

Du sa han dog vid 33 års ålder och jag hävdar han dog mellan 34 - 37 år gammal.
Vad som är allmänt vedertaget är iallafall att han dog år 30 eKr, men man tvistar om när han var född. Man är ganska säker han är född mellan år 7 fKr och år 4 fKr.

Med din metod ska jag visa han dog år 30 eKr och därför var som yngst 34 år och som äldst 37 år...

Resized Image


12 + 2 + 6 + 10 = 30

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33


See User information
Kuriosa, ett schackbräde har ju 33 "fyrkanter".

Posted on: 2010/3/10 16:31
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
hehe... bra tänkt error :)) men det ska räknas på ett visst sätt och korset ska inte stå på det sättet, utan kl 12,3,6,9 eller 24,15,18,21 ...

30 är värdet för korset vid dag tid och 78 vid natt tid.

jag får fram årtalen genom korset 33, 39 och 45

Det intressanta blir när du lägget ihop alla 3 symboler bredvid varandra, och se vad de har gemensamt med varandra, hur de följer exakt gematria, hur vi kan lägga ihop alla religioners värden och få en slut siffra som man också får om man endast räknat ett åt gången.

vi kan räkna fram vilken religion som ska komma efter och varifrån den religionen fått påverkan av.


ta till exempel korset 30, juestjärnan 42, ishtar 8-kantig stjärna 54

30+42+54= 126

nu vill vi veta vem som påverkat dessa 126
vi delar 126/3= 42

här ser vi ett exempel på att 42 är den som ligger bakom både kristendomen och islam.

det behövdes en sista religion för att slutföra cirkeln som behövdes för att världen skulle kontrolleras religiöst.

Nu vill vi veta när detta skedde vilket år var det som detta blev riktigt fullbordat.

räkna 126*5= 630

Ni kan läsa vad som hände år 630

Läs vad som skett år 33, år 39 och 45

och sen kolla vad som skedde 19hundra talet.
1933, 1939, 1945


hehe jag vet att det låter sjukt, men klockan är tid, och med tiden mäter vi historia, cirkeln är en gudomlig form och en mätkompass ....
..



Edited by Orion on 2010/3/10 16:51:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
Quote:

smilia skrev:
Kuriosa, ett schackbräde har ju 33 "fyrkanter".
Öööööh? Nej. 64... eller egentligen massor fler om man kombinerar fler fyrkanter i 2*2, 3*3, 4*4 osv


Quote:

Orion skrev:
hehe... bra tänkt error :)) men det ska räknas på ett visst sätt och korset ska inte stå på det sättet, utan kl 12,3,6,9 eller 24,15,18,21 ...

30 är värdet för korset vid dag tid och 78 vid natt tid.

jag får fram årtalen genom korset 33, 39 och 45


hur får du fram 33?
12,3,6,9 sa du ju själv och det blir 30.

En vågrät linje på en klocka blir ALLTID 12 om man räknar samman de två siffrorna.

En lodrät linje på en klocka blir ALLTID 18 om man går till höger och räknar ihop de två siffrorna och alltid 6 om man går till vänster och räknar ihop de två siffrorna.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33


See User information
Quote:

computerror skrev:
Quote:

smilia skrev:
Kuriosa, ett schackbräde har ju 33 "fyrkanter".
Öööööh? Nej. 64... eller egentligen massor fler om man kombinerar fler fyrkanter i 2*2, 3*3, 4*4 osv


Dåja... men om man inte läser in extra fyrkanter, utan de färdiga, de som finns och är utmärkta: 33.

Posted on: 2010/3/10 16:45
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
Quote:

smilia skrev:
Dåja... men om man inte läser in extra fyrkanter, utan de färdiga, de som finns och är utmärkta: 33.


Ett schackbräde består av 64 rutor. 8*8
32 svarta och 32 vita.

Resized Image

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
jag skriver inte mera om detta ämne till er men tack att ni försökte förstå den :))))

När ni inser att en symbol betyder mer än 10000000 ord och när ni börjar se matematiken som bilder och ord, så kommer ni fatta hur smarta de som skapat den har varit....


om 216, 616,666 har snurrat i ert huvud så lovar jag att ni kommer att förstå de om ni lägger lite tid själva och bara leker lite med de symbolerna och klockan och använder hjärnan lite gran....


Luke säger: There is nothing concealed that will not be disclosed, or hidden that will not be made known.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 ... 3 4 5 (6) 7 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
48 user(s) are online (48 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 48

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS