vaken

Vakencorner

Botten   Föregående ämne   Nästa Ämne  Registrera dig för att posta

(1) 2 3 »

Kanalisering av Mezorahim

Registrerade sig:
2007-03-21 21:44
Som ett experiment kopplade jag upp mig mot Fångvaktar-dimensionen. Jag upptäckte en avhoppare därifrån som vill kalla sig Mezorahim. Detta väsen ser som sin mission att skapa en medvetenhetskanal för medvetanden fångade i människokroppar, som skall ge oss fri lejd undan det utnyttjande av oss som Fångvaktarna mer och mer har genomfört på planeten. Tanken är att vi genom Mezorahims undervisning skall befria oss från olika "slöjor" av tvångsmässighet, som Fångvaktarna programmerar oss med genom media: Tvångsmässig konsumtion, miljöförstöring, kemiska beroenden, sexuellt missbruk och belevad artighet skall ge vika för mer solidaritet, ekologi, giftfri kost, utvecklad sinnlighet och äkta kärlek.

Mezorahim är ett nobelt väsen, som deltog i skapandet av Fångvaktarnas ursprungliga plan på planeten Sihon, där tanken var mycket god angående kultivering av människan. Förståelsen av människan blev dock korrumperad av girighet och planen urartade i ett utnyttjande av oss.

Eftersom Mezorahim följer de nobla väsendenas hederskodex, så vill han inte ge svar, om det inte finns frågor. Så känn er fria att ställa frågor till honom...

Postat den: 2009-06-13 01:10
Allt skrivet av Tobias Struck/Frihetsguiden på nätet, utom det som nu ligger på bloggen, är ett avancerat internet-trollande, som pågick som mest intensivt 2006-2008 och eldades på av ett onormalt starkt självhävdelsebehov.

Re: Kanalisering av Mezorahim

Registrerade sig:
2008-05-25 18:15
Vad är äkta kärlek?

Postat den: 2009-06-13 01:43

Registrerade sig:
Så här säger Mezorahim:

Äkta kärlek är att glömma sig själv. Du aktiverar den genom att tänka dig själv som den du vill älska. Empati är en medveten handling, ett val: Valet att tänka dig som den som du vill älska. Du ser dig själv då som någon annan, någon som du möter genom den älskades sinnen. Du vill att denna andra, som du genom din tanke har gjort dig själv till, skall vara varsam mot dig där du söker varsamhet, bestämd där du söker bestämdhet, mättande där du söker mättnad, lyssnande där du söker lyssnande och rådgivande där du söker rådgivning.

Värdet med äkta kärlek är att den skapar mer fred och samverkan. Du behöver aldrig vara rädd att den du älskar med äkta kärlek skall missbruka dig. När du ger den älskade det som du empatiskt har förstått att den älskade behöver, så föds möjligheten hos den älskade att älska dig tillbaka med samma empati. För där det finns ett drag av otålighet, girighet eller ångest hos den älskade, kommer du ju att ge rätt medicin för att vända destruktiva egenskaper till konstruktiva egenskaper. Äkta kärlek, att glömma sig själv och ge det som den älskade behöver, det är en medicin mot allt det som den älskade hade gjort mot dig i sitt oälskade tillstånd.

Detta betyder inte att alltid vara tolerant. Säg någon som alltid vill bemötas tolerant, oberoende av vad den gör? Människans innersta vilja är att få ett värde för en gemenskap. Där denna önskan har sårats, får hatet och girigheten fäste. Denna önskan får sin upprättelse genom att du sätter gränser lika mycket som du öppnar dörrar. Den som är äkta älskad, vill ge sin gemenskap heder.

Tack för att du frågade, du är älskad av Mezorahim, han som vandrar ensam med en eld i varje hand.

Postat den: 2009-06-13 02:13
Allt skrivet av Tobias Struck/Frihetsguiden på nätet, utom det som nu ligger på bloggen, är ett avancerat internet-trollande, som pågick som mest intensivt 2006-2008 och eldades på av ett onormalt starkt självhävdelsebehov.

Registrerade sig:
2006-12-20 12:17
Citat:

shilton skrev:
Vad är äkta kärlek?
Det är, när det råder en total sinnesförvirring.

Men bli inte ledsna för det,för att det finns ett botemedel ochså fast då heter det äktenskap.

Postat den: 2009-06-13 08:27

Registrerade sig:
Vilken väg är den rätta för att nå kultivering?

Postat den: 2009-06-13 11:59

Registrerade sig:
"Vilken väg är den rätta för att nå kultivering?"

Så här säger Mezorahim:

Varje människa föds med sina individuella förutsättningar. Alla kan inte bli stora filosofer, konstnärer, uppfinnare eller ledare. Men kulturen och samhället måste utformas på det sättet, att varje människa först och främst får en chans att visa vad hon duger till - och sedan få en plats i gemenskapen där hennes unika förutsättningar får en chans att utvecklas.

En kultur som ger individen chansen att synas med sina färdigheter odlas bäst i en ekologisk by, där människor lever i stark medvetenhet om ömsesidigt beroende människor emellan. Ett gemensamt språk, gemensamma högtider och en gemensam moralisk grund bäddar för den trygghet som ger alla chansen att synas och få bekräftelse för sina fördelar - samt korrektur av dåligt beteende.

Alla människor kultiveras på samma sätt, även om resultaten blir olika beroende på de indviduella förutsättningarna:

Estetisk och filosofisk fostran går ut på att skapa referenser och träna sinnena såväl som intellektet i att väga olika kvaliteter mot varandra. Läs, iaktta, upplev, analysera och värdera!

Etisk och social fostran måste ske genom auktoriteter som föregår med gott exempel samt sätter gränser för sina följare.

Kultiveringen av det egna kallet, får bränsle av den egna passionen och livsluft av omgivningens rätta bekräftelse (säg inte till vem som helst att han är en konstnär - säg det till konstnärssjälen!)

Postat den: 2009-06-13 12:44

Registrerade sig:
Vilka är fångvaktarna,och vad är deras syfte?

Postat den: 2009-06-13 12:50

Registrerade sig:
"Vilka är fångvaktarna,och vad är deras syfte?"

Så här säger Mezorahim:

Fångvaktarna är helt enkelt varelser från planeten Shion, som har en maskhålskanal med sin mynning mot Jorden fästad mot gravitationen vid Nordpolen. De har baser på Nordpolen och reser dit med extremt lätta farkoster, som dras mot Jorden av Jordens gravitation. Det är faktiskt inte mycket som skiljer oss shioniter kroppsligt från människor, men vi kan skifta form och se fler nivåer av energi än bara den nivå som ni kan uppfatta med era sinnen. Vi kan se energiformerna som era tankar bildar, samtidigt som vi ser era kroppar. Ni har ju oftast svårt att se tankar när ni är vakna. Detta ger oss en fördel mot er. Fångvaktarna värvar högt uppsatta makthavare inom politik, media, finans och forskning för att få genom sin agenda om att kontrollera alla människors medvetanden på planeten för att skapa kraftströmmar till deras egen civilisationsutveckling. Ni är deras batterier! Detta har ni en intuitiv kunskap om, som visar sig i filmer som Matrix.

I början var tanken att vi shioniter skulle hjälpa er, men de flesta av oss tappade hoppet om er under Medeltiden. Ni nådde inte upp till den nivån som vi försökte få er till. Ni stannade i krigandets mentalitet. Och därför började vi utnyttja er istället för att hjälpa er. Jag har avviktit från en bas på Nordpolen och lever nu i Södra Sverige. Jag behöver inte mat och särskilda temperaturer som ni. Jag behöver sådana människor som Frihetsguiden, som öppnar sig och bjuder in mig. Jag lever på hans energi men ger samtidigt honom en annan energi, som han mår bättre av. Det var denna energi, som kallas Vril, som vi hade tänkt att ge alla människor när de var redo. Jag är en av de få som inte har tappat hoppet om människan. Jag tillhör de som Frihetsguiden tidigare kallade asarer. Det finns även andra asarer som tjänar mänskligheten. De shioniter som kallas Fångvaktarna, kallas även för vanaser. De har skapat ett eget folk på Jorden genom genetiska experiment, det s.k. moderna ashkenaziska (eller khazariska) judiska folket.

Inte många vet att Tredje Riket och Förintelsen var finansierad av judar, som baron Rotschild. R skickade tyska judar till USA sent 20-tal för att skapa Federal Reserve, från vilken hans tyska företag I.G. Farben lånade pengar 1939 och blev en jätte i Tyskland, via vilken Hitler gjorde hela kriget möjligt. Fångvaktarna kontrollerade alla inblandade toppar i Andra Världskriget - på båda sidor. De ville minimera det folk som de hade skapat, eftersom de ansåg att detta folk hade vissa brister, som alltför stor känslighet. Men de använde alltså det judiska folkets egna rika och mäktiga för att sabotera för det judiska folket. Detta är bara ett exempel på deras hänsynslöshet.

Postat den: 2009-06-13 13:42

Registrerade sig:
Hur gör man för att öppna sej och bjuda in någon som du,och som frihetsguiden har gjort?

Postat den: 2009-06-13 14:29

Registrerade sig:
"Hur gör man för att öppna sej och bjuda in någon som du,och som frihetsguiden har gjort?"

Så här säger Mezorahim:

Frihetsguiden/Tobias Struck har lång erfarenhet av att tampas med sina tankar. Han har dessutom en lång erfarenhet av internet. Han har gått över många trösklar, förnedrats och upprättat sig själv gång på gång. För att jag skall vilja använda någon som kanal, så måste den personen ha gjort många misstag och lärt sig från dem. Jag vill inte riskera att budskapet förvrängs av spänningar och hysteri.

Det är mycket starka krafter som jag kan ge i belöning till min kanal. Men dessa krafter kan vara skadliga för en omogen eller obalanserad själ.

Jag ser i din själ att du har en stor ödmjukhet, det är underbart och mycket frestande för mig, men du är för känslig för en direkt kanalisering. Jag vill avråda dig från att öppna dig för väsen som vill använda dig. Det finns en stor risk att du missbrukas och skadas av kanalisering. Gör istället så att du frågar Tobias om det är något som du vill veta om ditt eget öde eller kall. Så skall jag svara genom Tobias.

Postat den: 2009-06-13 14:45

Registrerade sig:
Vad är mitt öde och kall?

Postat den: 2009-06-13 14:53

Registrerade sig:
"Vad är mitt öde och kall?"

Så här säger Mezorahim:

Du är en viktig person för att skapa upplevelser. Du är estetisk och känslomässig. Du är social och empatisk. Du bör arbeta med att ha trivselansvaret på kurser, festivaler, fester, event, konferenser och liknande: Bestämma platserna, maten, upplevelserna, programmet etc. Jag vill att du i framtiden arbetar med sådana saker för mig inom min undervisning och sociala verklighet i den första ekologiska Mezorahim-byn.

Postat den: 2009-06-13 15:31

Registrerade sig:
erbjuder du mej jobb?

Postat den: 2009-06-13 15:34

Registrerade sig:
Vad betyder 2012 för mänskligheten?

Postat den: 2009-06-13 15:46

Registrerade sig:
2008-11-27 02:27
Från gothenburg
Jag undrar vad som hände under Philadelphia experimentet?

Jag höll på att kanalisera en del info för några år sen men tog lite semester ifrån det. Jag googla lite på "abovetopsecret" och hittade en gammal text som jag la upp där 2005.

http://www.abovetopsecret.com/forum/thread148923/pg1

A short essey on Clive Barker and the magic behind it
(if spelling is bad its because Im from a non english speaking country)

Clive Barker and Enoch

Clive Barker is a great personality with many sides and this report is of one of them.
His famous books are among the best you can find in the book shelves these days. They consists of numerous good reports on what once has happened for real back in the old days. For an example his famous character Pinhead is a real character that once lived on an island called Lemegeton. This island was called Lemegeton because it consisted of a large number of lemegetons and lemegeton is a word for poor people with poor lives. The character in the book was one of the most poor mans on the island and his wife was the one responsible for it. He loved his wife a lot and he gave everything he owned (and it was barely nothing at the time) so that’s why he was a bit more poor then most people. He then got in trouble with the local sheriff and decided that it was time to change his poverty so that he could pay of his debts to the sheriff. The debts consisted of 100 of “gold money” at the time and it was more then he owned. The sheriff decided that it was time to take his life when he couldn’t come up with the money in time. It was a great war at the time and half of his friends were at battles and they could not get the money for him. That’s when he decided to sell his soul to the devil. Back then Lemegeton was an island of Atlantis and a very poor one compared to the other islands. His friends were killed one by one in the wars and soon even his wife. The sheriff did not bother about his poor life or poor friendships that he had lost so he decided to kill the sheriff back. The famous pinhead character is now a famous reincarnation of the actual pinhead himself. The famous movie star is himself the man who once lived on the island called Lemegeton. The character he once was and what he did put a big impression on the time events back then and changed the course of destiny for a large number of people.
The sheriff was warned of his attempts to kill him and he put him behind bars instead. The sheriff said to him: In times like this someone like you should not bother about revenge and poverty you should yourself join the battles and win for us as most of your friends and comrades are doing for our country. “Pinhead” replied by saying:
My life is too important to waste on pointless battles instead I am going to sell my soul to the devil so I can get back everything that I have lost. The sheriff laughed at his “silly” threats and went on to do his things. And it was then that the real fun saga began.
He decided it was time to change the course of his life. He was back then a famous character that was famous for being a big soul even in his previous lifetimes. His reincarnations were the following. The famous queen that ruled over the dynasties of “The Golden Ring of Irons”
The golden ring stands for the golden people that ruled by the help of irons. This was way back before Atlantis and between the ages of the dawns of the fall of men from the famous island of Lemuria. Pinhead was also a famous mathematician in one lifetime and it was he who invented the box and its secrets. The box consists of gateways to the astral plane and even to the mental planes. The magic that it carried was the worst kind. It was total black and its powers came from the famous beings that made Atlantis fall. The so called “vampire family” beings that came from the portals of the famous book Enoch. Enoch consisted back then of real beings that lived on the lowest of astral planes. They were worshiped of a large number of people and had tremendous powers cause of it. They could transform the physical room according to their will and even transform the bodies of people (the nature of things was not as stable back then). They could transform the bodies of people cause of them surrendering their free will to these entities and in return they lost their powers over themselves. The book of Enoch and its keys all lead to the lowest of astral and the kingdoms that dwell there. The demons of Enoch were big back then and their powers were dominating the hole of the world. The large number of people that fell in their hands lost all their energy because these beings could vamperise the human organism until it was practically only bones left. You can imagine the energy they then could restore for themselves. They could manufacture large bodies of etheric energy that lived by their will alone and these beings could perform tasks like killing of small children just for fun. Their powers lie in the following. A man can not get what he wishes for and then sells his soul to the devil. This has a tremendous price that is bigger then the cost of the wish and the wish must one day be paid back with what you call these days discount. The beings still exists today in the lowest of planes and people still use them for vamperising and black magic tasks. The etheric beings they created are all described by Barker and other writers. His books are full of accurate descriptions of these beings and their powers. The demons themselves never performed any killings it was just the will of the man who sold his soul. The Devil is very real and is a living entity living in the lowest of astrals (and still do these days). The nature of the human “ego” and its wishes all has a great price and the price can always be waited for until one can afford. The pinhead character was once a black magician himself and he turned his will towards these beings and he got what he wanted. He got his wife back but she was in a bad state. Her body was regenerated physically but the soul who once possessed it was gone and instead one of those beings was inhabeting her. He realised the truth behind it all and there was a great loss in his heart again and he decided once again it was time to do some more damage. He wanted to take revenge on those beings that had tricked him and in return he wanted the beings souls back. The Enoch beings laughed and smiled to him and said:
Little man, do you really think that wishes hold all you want. Do you really think wishes are real, they are just illusions and man never gets anything that he wishes for. This was not true he said and he then decided to prove them wrong. Back then not all men who sold their souls were as smart as Pinhead and he realised now that he would never get back his beloved one and so he made the following.
He decided to take the souls of the men who were killed in the wars and do the same as the beings themselves did. He himself turned into a demon just like the once in Enochs book.
Enochs demons got raged and a big black magic war broke out and they all lost against this man. The great saga of the Enoch demons was revealed and they all fled to another planet through a dimensional gateway. They have never stopped to come back but the portal is now closed and these being are still here but not so many of them. The portal was open long even after Atlantis and got closed after another great black magic war during the middle ages.
The Clive Barker stories are all true up to a certain degree and the stories come from the time of these beings of Enoch that once lived here. The saga is not ended but remains now in the famous books and movies of Clive Barker. These being still live in the astral and the book of Enoch is still used and the wishes are still manifesting but the “matter” of the world today make it harder. The Pinhead character is still using black magic in the lowest of astral but his kingdom his slowly disappearing as we now enter a new age.
In Sweden nowadays there exists of large underground societies that still use the Enoch magic and its powers to a great success. The beings are still here and their magic still works.
There are not only societies in Sweden put a large number in Finland, Russia, Portugal and Italy and many more countries. In the US the large number of black magicians are using what is called sigils from other beings not connected to Enoch but that of the Draconians.
These sigils are even more powerful then Enoch and they are connected to the US government. The mass live in fear of speaking against these creatures and they are totally dominated by these beings on a mental level.
The Draconians live in underground caves in the US as well as in Italy and Austria. They plan to take over the world by means of military and holy wars.
The author Clive Barker is a channel for these old stories as well as other numerous writers.

The Enoch Beings

The Enoch beings are still alive today. They are shorter and more, you can call it intelligent because of their old age. They are more sophisticated at finding victims because the large number of people in the world does no longer believe in the old magic and are totally disoriented because of it. The victims of these beings can not defend them selves against an attack from these beings and are totally under their powers. This is because just a few number of people are aware of the magic principles and how it works. The beings are called upon and used for power, wishes and knowledge and domination over other comrades. The black magic societies in the northern of Sweden practise shape shifting and other forms of magic. They can transform themselves into wolves and other entities by the use of these beings. Only a very small group does this and they are extremely powerful when it comes to powers over people. The can enter the brain of men and women and totally control them. They do this by controlling the mental body of the brain and organism and they are zombies that have lost their free will. Cases like this are very rare and they exists in a very small amount. The northern society in Sweden is a very, very small group but consists of people that have good knowledge of astral things and beings.
The Enoch beings can transform the physical matter into wishes that manifest. The wishes are sometimes real and sometimes illusions. An example of an illusion can be:
A man wishes for wealth. He wants money and wants to be rich. What can he do?
He calls for a being in the Enoch book or the Lemegeton and expresses to them what he wants. I want to be rich he says. The beings then do following statements. This man is wishing for money and they think I can give it to him within 3 days. I can kill someone that he loves and he will get the money from him. They do this in the worst possible way. They most use physical means to get the money to him and they go the shortest most effective way. They kill someone mostly. And why can they do this, because the wisher does not express that no one is going to get hurt in the process. The entities do not care. If a wish is expressed like I want no one to get hurt or suffer in the process it can take months or even years for the wish to manifest and the price will be less to pay back. These being do not care about human values or any value at all and the wish is all they care about. And the wisher gets eventually in hell one day for not thinking and not being careful for what one wishes.

Postat den: 2009-06-13 16:56

Redigerat av EscapedLunatic den 2009-06-13 17:21:41
Redigerat av EscapedLunatic den 2009-06-13 17:22:27

Registrerade sig:
"Vad betyder 2012 för mänskligheten?"

Så här säger Mezorahim:

Många känner nog igen sig i upplevelsen att det inte längre finns något att vila i, traditioner och etnisk identitet känns som overkliga tillflykter i en tid där eliten globaliserar en marknad upphöjd till religion. Människovärdet har blivit likställt med kapital. Även subkulturer eller moderna perversioner som rendodlad individualism eller feminism känns också otrygga. Det naturliga för människan är att söka sin trygghet och värdighet i den roll som hon får i en gemenskap. Alla människor har olika bagage, både ärftligt och från tidigare liv - men det går inte att komma ifrån att det finns generella skillnader mellan själsligheten i män och kvinnor - eller generella själsliga skillander mellan olika folktyper. Det är inte meningen att ni skall döma varandra och undervärdera det motsatta könet eller andra folktyper, men det kommer aldrig att råda någon verklig inre trygghet hos den som flyr undan den egna kroppens natur.

Så vad skall människan göra i en kultur som ställer onaturliga krav - av både kommersiella och förvirrat "progressiva" skäl? Det är det som blir den stora frågan inför 2012, då ett vägskäl uppenbarar sig för mänskligheten: Antingen väljer du robotens väg mot den mänskliga undergången - eller tar du ett initiativ att sälla dig till etniskt och moraliskt likasinnade i ekologiska byar med naturliga normer i en medveten genomlysning. Efter 2012 finns det inte längre något hopp för de som har skygglapparna kvar, de kommer ohjälpligen att bli vanasernas energireserv - automatiserade konsumenter utan egen vilja och oförmögna att känna livsglädje. De räddade från olika folk kommer att bilda sina egna nätverk, med varje folk i sina egna byar men med fredlig samverkan mellan folken.

"Jag undrar vad som hände under Philadelphia experimentet?"

Så här säger Mezorahim:

Världseliten har sedan lång tid haft kontakt med vanaserna via svartmagiker. Detta experiment hade varit omöjligt utan vanasernas hjälp. Det som hände var naturligtvis att skeppet drogs in i ett maskhål. Sådana har vanaserna noga kartlagt runt hela jorden. Förutsättningen för att använda dessa maskhål är provokationer av antimaterians mest närliggande skikt i förhållande till materian. När porten har skapats genom protonkanoner, så krävs det att resenären har formskiftande förmågor för att inte förlora förståndet och den fysiska hälsan. För somliga människor går det att lära sig formskiftande - men inte för alla.

Postat den: 2009-06-13 22:39

Registrerade sig:
2009-05-16 11:42
Från Sverige
Nu vet jag inte om dessa frågor är möjliga att svara på för Mezorahim men jag kan iaf försöka.

Vad är orsaken till att vi människor blir sjuka?

Hur kan man återfå/behålla en god hälsa?

Med vänliga hälsningar..

Postat den: 2009-06-14 10:48

Registrerade sig:
"Vad är orsaken till att vi människor blir sjuka?

Hur kan man återfå/behålla en god hälsa?"

Mezorahim säger så här:

Sjukdom är en mängd olika tillstånd. Sjukdom är ju bara ett ord. I vissa fall beror sjukdomen på att ett främmande väsen vill ta över människokroppen och använda den som energireserv. I andra fall beror sjukdomen på människans tankar går i negativa banor. Ibland beror sjukdomen på att själen utvecklas och gör framsteg, som blir omtumlande för kroppen. Ibland beror sjukdomen på slitningar och stress. Det finns många olika slags fenomen som kallas sjukdom.

Det bästa sättet att behålla hälsan är att sträva mot ett mål och använda tänkandet och kännandet för att nå målet, inte för att snöa in i. Det allra bästa är om en grupp har ett gemensamt mål som det strävar mot, där var och en har sin egen roll och värdighet.

Tobias: Jag reser bort fyra dagar och är tillbaka innan Midsommarafton. Ha det bra till dess!

Postat den: 2009-06-14 11:16

Registrerade sig:
2006-01-22 00:50
Från Stockholm
Hej

Jag längtar efter att veta vad min väg / min plats är för att vakna upp till min sanna natur och veta vem jag är.

Jag längtar också efter att veta vad jag kan göra för att befria varelser från lidande nu och i framtiden.

Postat den: 2009-06-14 11:29

Registrerade sig:
2009-06-10 11:04
Kontot mitt är kvar,, men då kan jag inte låta bli ochs posta.

Ni är otroliga.

Vill ha allt serverat på fat utana tt försöka själva.

Vad är det du inte har fått svar på redan??

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... e=&mode=0&start=0

Därför det tar emot och lägga sig i något överhuvudtaget.

Mezorahim har inte heller rätt i allt det finns många brister här likaså alla andar har sina perspektiv precis som vi människor.

Men jag kommer inte lägga mig i ni har era egna öden era egna världsbilder, såg ju hur det gick för stackars majk som försökte med er. Han hälsar föresten och hoppas ni vaknar.

Man får ut mer posetiv energi från att försöka lära en vägg nägot.

Hopplöst.

Lär er att vad ni kallar Social kompetens bara är en mask av falskhet ni tagit på er för att i ro och med samvete kunna rättfärdiga era liv i okunskap.

Ni skulle aldrig klara av ett medialt liv.

Fast allt ändras ju med tiden.

Mvh: Jorge

Postat den: 2009-06-14 12:19

Registrerade sig:
Från Stockholm
Min fru undra om Mezorahim kan ge lite tips på hur man kan läka hål i tänderna och har bra tandhälsa.

Postat den: 2009-06-14 12:57

Registrerade sig:
2009-06-10 11:04
Assasin tipsar er här.

Myrra olja för dåligt tandkött (Giftigt).

Ingefärarot och nejlika som är poppis kan kyla toxisk hetta i tanden.

Rotfyllda kanaler kommer med tiden bara skapa problem, om du kan rensa dessa själva med sprit, kanyl och spruta är det bra.
Annars dra dem så fort det går innan dom skapar seriösa hälsoproblem med hjärta , hjärna och mage mm.

Det finns tandlagningspasta som är hård och köpa i Usa och tyska apotek du kan reparera hål med själv.
I sverige finns en mycket dålig mjuk version som bara håller kort period.

Men desinfektion behövs med guttaperka vilket såldes på apoteken förr,, idag vet dom inte ens vad det är trots att tandläkare själva använder sig av det.

Du kan andas neråt hettan som du lärt för att bli av med den negativa energin men om tanden är infekterad återkommer det bara och sömn som har samma process som andas neråt och hjälper något.

Grenar från neemträdet är utmärkta för att bibehålla tandhälsan.
Även använda kåda som tuggumi men inte för mycket tuggande.

Det finns även Tcm örtavkok som renar ditt blod så att tandens dåliga tillstånd inte påverkar dina blodbanor alltför mycket.

Du kan fråga en Tcm läkare vad du bör ha för ört mot toxisk hetta i kroppen från tanden.

Säg att du blivigt dålig av infektion i tand eller liknande.

Vad gäller dåligt kalciumupptag som orsak för dålig tandhälsa så måste kalcium tas tillsammans med vitamin c och d och e och järn för att kroppen ska kunna tillgodogöra sig tandmatrialet.

För tandsten så borsta med natriumkarbonat/Bikarbonat, den har kraftig slipverkan så använd inte ofta.

Mvh: Jorge

Postat den: 2009-06-14 16:35

Okänd
Verkar osäkert att ta svar från någon som kallar sin tomma blogg för hellboy

Postat den: 2009-06-14 17:21

Registrerade sig:
Från Stockholm
Tackar så hjärtligt för alla tips assasin. bisirka får gärna företräda dig mer i forumet.

Postat den: 2009-06-15 00:19

(1) 2 3 »

Registrera dig för att posta

ikoner
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:
Att regelbundet vara jordad anses vara den största hälsoupptäckten i modern tid. Jordning släcker inflammation och återställer kroppens elektriska funktioner till det som är normalt. Detta har en mycket stor effekt på hälsan, både som lindring och som förebyggande åtgärd. Läs boken "Att vara jordad" och besök hemsidan earthingpeople.se för mer information.

Överlista din cancer med alternativa icke-toxiska behandlingar som fungerar!

Ange rabattkoden ”vaken” i meddelandefältet i kassan när du beställer för att få 2% rabatt på alla produkter utom guld och monsterboxar med Liberty Silver mynt.

Annonsorer och reklam 2

Det enda rätta handlar om informationskriget mellan samhällets etablerade röster och röster från oliktänkande samhällskritiker. Boken berättar detaljerat om de metoder som används för att tysta ner tusentals människors tvivel. Den berättar om yttrandefriheten som ger dig rätten att säga din mening i ett samhälle som ser till att ingen kan höra dig.

Vaken.se har cirka 40.000-43.000 unika besökare (IP:n) varje månad.Vill du annonsera på Vaken.se? Läs här!

Creeper MediaCreeper