vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Media och Högerexremister...

See User information
Tänkte bara lägga upp denna tråd som motvikt.....efter som det envisas om vikten av detta paradigm.......

Nå kom igen.......

Posted on: 2008/6/19 22:15
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Media och Högerexremister...

See User information
På 90 talet gjorde programmet "striptease" en liten "dokumentär" om afa där dom berättade hur hemska dom var att dom hade vapen och att nazisterna var mer eller mindre oskyldiga och inte bär vapen.

När man kollar på div. demonstrationer, tex från nationaldagen, så ser man hur farbror blå agerar mot oss 'svarta' och det är inte direkt snällt.

Folk som säger att media hänger ut högern och sympatiserar med 'vänstern' är sjuka i huvet, alt. blinda.

Både stat och media HATAR 'vänstern'/black block av den simpla anledning att det vi står för är att dom, såväl som makteliten skall bort, med alla medel.

Sjyst initiativ med denn tråd g.

Posted on: 2008/6/20 9:13
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

emil322 skrev:
På 90 talet gjorde programmet "striptease" en liten "dokumentär" om afa där dom berättade hur hemska dom var att dom hade vapen och att nazisterna var mer eller mindre oskyldiga och inte bär vapen.

När man kollar på div. demonstrationer, tex från nationaldagen, så ser man hur farbror blå agerar mot oss 'svarta' och det är inte direkt snällt.

Folk som säger att media hänger ut högern och sympatiserar med 'vänstern' är sjuka i huvet, alt. blinda.

Både stat och media HATAR 'vänstern'/black block av den simpla anledning att det vi står för är att dom, såväl som makteliten skall bort, med alla medel.

Media ÄR vänster.

Posted on: 2008/6/20 9:18
"The humanitarian in theory is the terrorist in action."

See User information
Quote:

annaste skrev:

Media ÄR vänster.

höhö, jasså det säger du.

Vänster extremisten rupert murdock strikes back....

Posted on: 2008/6/20 9:22

See User information
Quote:

emil322 skrev:

Och vem ska polisen hålla tillbaka på nationaldagen menar du ?
De som går till attack eller de som marcherar ?

Det gjordes en undersökning för ett tag sedan om att de flesta journalister i sverige var vänster.
Journaliste Göran skytte har utalat sig om detta flertalet gånger programet "striptease" var även ett program där ashberg var delaktig i (före detta medlem i SKP) och även medlem i EXPO.
För ca 1 månad sedan
Det finns även privatskolor landet som är vänster som utbildar journalister.
Jag har en bekant som pluggade journalistik och han sade att de hade intervjuer innan om deras politiska tankar och enligt "val-undersökningen" vann vänsterblocket KRAFTIGT.
Stockholms universitet har även nyligen hyrt ut sin lokal åt AFA

Läs mer
http://www.sdkuriren.se/blog/index.ph ... torfest_pa_stockholms_uni

Om nu media och etablisamnget hatar vänstern så varför får de då hyra deras lokaler ?
Varför får dessa "föreningar" pengar för att bedriva deras produktion av tidningar mm ?

Posted on: 2008/6/20 12:54

See User information
Quote:

Maggot: Om nu media och etablisamnget hatar vänstern så varför får de då hyra deras lokaler ?
Varför får dessa "föreningar" pengar för att bedriva deras produktion av tidningar mm ?

Vilka föreningar menar du?

Posted on: 2008/6/20 16:09

See User information

Posted on: 2008/6/20 16:11

See User information
Här i jönköping lät kommunen Endless pride spela in deras platta i kommunens lokaler... jönköpingsposten har haft mängder med reportage om hur dumma afa och rku är. Sammtidigt som dom lät några nazister gråta ut i tidningen och lokaltv om hur dumma alla var mot dom (haha men dom skämde ut sej, sa: Varför kan inte folk låta oss tycka som vi vill, vi lever ju i en demokrati)

Posted on: 2008/6/20 21:55
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete

See User information
men zack det är ju bara den vänstervridna feministstalinistmedian som ljuger, så är det ju alltid

edit: kan vi inte bara enas om att media är fiende till oss alla? varsej vi är höger vänster upp ner eller fram och tillbaka? Tråden borde heta media och samhällskritiker

Posted on: 2008/6/20 21:57
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete

See User information
maskis, det ar ju inte bara nationaldagen det galler, ALLA demonstrationer ar det ju sa att snuten bogar sig mott oss, men inte mot er..
Och att saga att man ar en syndikalist och skrika att alla nassar ar svin, det ar inte det samma som att attackera... Yttrandefrihet kallas det, det ar bra.
Att du ens pastar att stat, kapital och media star pa de *svartas* sida ar helt sjukt.

Du borde ju veta hur mycket dina kompisar far hyra lokaler osv, dar dom bla tranar kampsport.

Men ja, hursomhelst media ar fiender, varesig man har blivit lurad at vanster eller hoger av makteliten

Posted on: 2008/6/21 9:21

See User information
Jag har aldrig sett media visa något bra om högerextremister. Har däremot sätt dom visa lite goda saker om extremvänstern.

Posted on: 2008/6/21 9:33

See User information
Quote:

Zack skrev:
Vilka föreningar menar du?

Den tredje maj festar den samlade extremvänstern loss på Stockholms universitet. Festen tillägnas "motkraft.net"

Motkraft.net är även en sida som har kopplingar till den etablerade median
Mokkraft är den sidan i sverige som säljer tröjor med "AFA" sloggans och deras klädmodel är METROKRÖNIKÖREN och TV-debattören som även fick äran att leda sveriges alternativa "riksdag" (finnanserad av staten) kvinnan jag talar om har varit (kanske fortfarande är) med i Revolutinära fronten, samt att hon har ett sammarbete med RKU hon är bosatt i hammarkullen och hennes namn är Nabila Abdul Fattah

KOPPLINGEN ÄR GLASKLAR!

Posted on: 2008/6/21 14:44

See User information
Quote:

emil322 skrev:
maskis, det ar ju inte bara nationaldagen det galler, ALLA demonstrationer ar det ju sa att snuten bogar sig mott oss, men inte mot er..
Och att saga att man ar en syndikalist och skrika att alla nassar ar svin, det ar inte det samma som att attackera... Yttrandefrihet kallas det, det ar bra.
Att du ens pastar att stat, kapital och media star pa de *svartas* sida ar helt sjukt.

Du borde ju veta hur mycket dina kompisar far hyra lokaler osv, dar dom bla tranar kampsport.

Men ja, hursomhelst media ar fiender, varesig man har blivit lurad at vanster eller hoger av makteliten

Mot oss ?
Du medger alltså att du är med i den svenska träskvänstern ?
Kolla när vänsterdräggen förstörde avenyn vilka fick den stora skulden?
POLISEN som stog där och försvarade resturanger och barnfamiljer!
(det roliga var att månande innna var bildeberg samlade i sverige men där var de fan inte)
Och dessutom såg jag att dessa människor hade tröjor mot "köttindustrin" samt vegankängor men när det haglade stenar över polisen hundar och hästar hörde jag INGEN part ta ställning för djuren!
Hycklande legister! eller organiserad terrorism

Se ex salemdemostrationen som påtalas att läggas ner då människor demosterar mot mångkulturens offer DE BLIR ATTACKERADE av vänstern och konsekvenserna är på väg att bli "demostrationsförbud"
Jag vet MYCKET väl hur nationalister får hyra lokaler i falsk namn och liknande jag var på ett extremt underjordiskt föredrag en gång (nu har jag inga vänner i NSF men det talar sitt tydliga språk)

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=34007&a=795045&from=rss

Posted on: 2008/6/21 14:51

See User information
Hahahahaha fett gagg i den här tråden....släpp hörnflaggan för fan å kom in i matchen, det är vanligt folk mot eliten som gäller...glöm höger vänster paradigmet NU...annars kan vi sitta å dividera hur mycket vi vill i nåt camp en vacker dag......lägg ner.

Posted on: 2008/6/21 15:10

See User information
Det är inte höger/vänster det är nation och familj
Vänster kallar sig vänsteraktivister
Nationella kallar sig inte höger det är nya frågor som kommit upp de senaste 20 åren här i sverige.

Posted on: 2008/6/21 15:13

Anonym
Säga vad man vill om vänstern, men de försökte iallafall försvara den svenska integriteten.
De som är för förföljelse av vissa folkgrupper borde ju vara överlyckliga nu när den nya signalspaningslagen gått igenom, men icke... Verkar som somliga bara är nöjda när de får klaga.

See User information
Dom här frågorna har vi surrat kring sedan seklets början å matchen har hela tiden gällt det att folk ska ha ett drägligt liv, högern har hela tiden varit emot allmän rösträtt, kvinnlig rösträtt, förnekat hederliga jobbare dräglig lön....vi är kvar i den matchen där för att folk envisas att tro på den...........20 år...hahahahahaha fan det är 40 år sedan jag röstade första gången.....men vi gammgubbar kanske ska sätta oss på sandlådskanten å lyssna....för vi har väl inte fattat nåt eller?

Posted on: 2008/6/21 15:23

See User information
Nationaldemokraterna kallar lagen för "Det största övergreppet på rättssamhället i modern tid"

http://www.nd.se/nyheter/dokument.asp?dokID=620

SMR säger

VIKTIGA BESLUT FÖR HÅRDARE ÖVERVAKNINGSSAMHÄLLE

http://patriot.nu/artikel.asp?artikelID=1158

NSF säger

Staten vill övervaka dig

http://www.den-svenske.com/2008-06-17 ... en_vill_overvaka_dig.html

INFO14 säger

Under onsdagskvällen röstades den omstridda och kritiserade lagstiftningen gällande FRAs (Försvarets Radioanstalts) rätt att godtyckligt avlyssna svenskarnas internet- och telefontrafik igenom.

http://www.info14.com/2008-06-18-storebrors_lag_godkand.html

Posted on: 2008/6/21 15:26

See User information
Vet inte vad det är för ett mord faktiskt och nu är det väl inte han som person man hyllar när man går i salem (har själv aldrig gått) utan alla offer för mångkulturen och daniel har kommit att blivit symbol för det.
Likaså Fadime

Läs här

http://www.identitetvast.se/?p=90#more-90

samt

http://www.identitetvast.se/?p=81#more-81

Posted on: 2008/6/21 15:35

Anonym
Varför togs mitt inlägg bort?
Är det så obekvämt för vissa av vakens moderatorer att prata om nickstamordet?

maggot: Jag föreslår att du kollar upp nickstamordet då... Googla lite. Jag har träffat flera av de inblandade faktist.

Update: Eller är det skinnskallen Daniel Wretström man inte får tala om? Att beskriva honom för det han faktist var... En kvinnomisshandlare.
Dessutom maggot, du som så ofta beskriver mig som psykfall, trots att den enda diagnos jag fått är ADHD. En diagnos din hjälte Daniel Wretström också hade. Enda skillnaden är att min diagnos blev borttagen efter utförligare tester...

See User information
Jag vet inte vad ja ska säga om det har nu googlat

andra sökträffen går dock till en nationell sida

http://www.bgf.nu/grazon/hetspragrafen.html

Posted on: 2008/6/21 15:45

Anonym
Sök på "ronny landin"
Invandrarna slutade att bråka, medans skinnskallarna hittade någon ny att ge utlopp för sitt hat på.

Jag trodde du var påläst om sånt här maggot!? Fast du kanske bara ser det från den ena sidan...

See User information
tragisk händelse

Posted on: 2008/6/21 15:54

Anonym
Man kanske kan vända lite på steken då när det kommer ett invandrargäng där flera av dem fått spö av flera skinnskallar när de varit ensamma och de ser en skinnskalle sitta vid en busstation...

Det är naturligtvis inte rätt att döda någon, men våld föder våld. Daniel Wretström var känd för att vara ganska våldsam när han druckit dessutom, så han provocerade säkert ytterligare med ord när han blev tilltalad.

Jag säger igen att det inte är rätt att bruka våld, men nationalisterna vill ju få det till att Daniel var så from. Vem vet? Kanske han själv slagit på någon av invandrarna?

Att göra honom till en symbol för något är så urbota dumt och idiotiskt...

John Hron (Vars grav skändas tom efter hans död av skinnskallar)
http://www.gt.se/nyheter/1.792894/john-hrons-grav-skandad-igen

Den etiopier som 1996 mördades av ett gäng skinnskallar i Åsele...

1999 mördades Björn Söderberg av ett gäng skinnskallar i sätra.

Listan kan göras lång...
När någon dör i förtid är detta självklart tragiskt oavsett hur personen verkat i sitt liv, men då någon som själv har valt att leva ett våldsamt liv med så tydliga motsättningar kanske det inte är lämpligt att använda denna som symbol för någonting.
Dessutom har Daniel Wretströms anhöriga bett att få slippa salemmarschen. Någonting som inte tas hänsyn till.

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper