vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 »

Alternativ metod mot pollenallergi

See User information
Nu sätter den förjävliga björken och diverse andra växter ingång och blommar för att sprida sina pollen och allergikerna tar skydd bakom stängda dörrar och luftfilter. Varje år är det samma sak och någon av dessa allergiframkallande växter kommer givetvis att producera extra mycket pollen även i år varför de stackars allergikerna givetvis måste bunkra upp med extra mycket mediciner. Ni kan ju själva räkna ut hur det går om man hela tiden ska köpa extra mycket jämfört med förra året

Så frågan som jag ställer i denna tråd är finns det någon alternativ (ej komplementär!) metod för att lindra eller helt bli av med pollenallergi som någon kan rekommendera?

Mycket tacksam

Posted on: 2008/4/17 18:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Alternativ metod mot pollenallergi

See User information
För två år sedan fick jag akupunktur mot gräspollenallergi. Otroligt effektivt. Jag har aldrig gillat pillren man kan ta. Jag mår inte bra på dem. De nålar jag ficki öronen gjorde att besvären försvann på 15 minuter. Det höll sedan i sig hela sommaren. Förra sommaren hade jag inte mycket besvär, kanske var det mindre pollen då eller så hjälpte behandlingen fortfarande. Tre nåla i varje öra var det...

Det funkar så att man sänker immunsystemets aktivitet eftersom pollenallergi uppstår då detta överreagerar pga pollen.

Posted on: 2008/4/17 23:20
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Tack för tippset.

Hur många behandlingar tog det?

Kan vilken akupunktör som helst utföra behandlingen?

Föresten någon som vet huruvida konventionella allergimedicin ökar besvären på sikt? Om jag var medicintillverkare skulle jag i varje fall göra läkemedel som botar tillfälligt men förvärrar symtomen övertid så att folk måste köpa allt mer medicin.

Posted on: 2008/4/18 0:26

See User information
En behandling!

Jag har fått akupunktur mot annat tidigare men inte märkt så tydlig förbättring som vid detta tillfälle. Jag tror inte det ska behöva vara så svårt. Den som gjorde det var en svensk naturläkare som hette Janne. Han bor norr om Stockholm tror jag men jag har inte adressen.

Posted on: 2008/4/18 13:39

Anonym
Quote:

Parsifal skrev:
För två år sedan fick jag akupunktur mot gräspollenallergi. Otroligt effektivt. Jag har aldrig gillat pillren man kan ta. Jag mår inte bra på dem. De nålar jag ficki öronen gjorde att besvären försvann på 15 minuter. Det höll sedan i sig hela sommaren. Förra sommaren hade jag inte mycket besvär, kanske var det mindre pollen då eller så hjälpte behandlingen fortfarande. Tre nåla i varje öra var det...

Det funkar så att man sänker immunsystemets aktivitet eftersom pollenallergi uppstår då detta överreagerar pga pollen.

Den här metoden har hjälpt min svågers arbetskamrat mot sin Psoriasis...........

Anonym
Har det förjävligt just nu. Fick allergi vid 20 års åldern och var aldrig allergisk som barn. Tyvärr är mina symptom inte så enkla som rinnande näsa utan jävla utslag (nässelutslag), och på tal om nässlor så är det just sådana som jag ska ut och plocka just nu. Modernatur bjuder på massa gratis mat just nu.

Jag är intresserad av alla tips om hur ni själva dämpat/bättrat/stoppat olika allergisymptom. Posta här.

See User information
Jag har provat organiskt svavel ett tag och det dämpar symtomen av allergi

Posted on: 2008/5/18 20:09

Anonym
Dawn: Tack. Ska testa med lite MSM då. Hade du positiv dämpning av dina allergisymptom inom 24h eller tog det någon vecka för det att fungera?

See User information
Hade glömt den här tråden när min dator dog. Nu är jag tillbaks. Jag lyckades tidigare under sommaren greja min björkallergi med en riktigt fin metod. Yogisk nässköljningskanna! Man heller i lite salt så att vattnet i kannan får samma salthalt som kroppen och sedan heller man vattnet i ena näsborren och låter det rinna ut genom den andra. Sköljer bort massor med pollen från slemhinnorna i näsan och bihålorna. Åtminstone jag märkte fort skillnaden och har klarat hela årets Björksäsong utan mediciner. Den här metoden är även finfin mot förkylningar som sätter sig i näsa och bihålor.

Tyvärr har nu det hemska gräset kommit ingång och av det brukar jag få reaktion nere i luftvägarna med slem och torrhosta som följd (varför jag sitter och skriver detta kl.8.30 på morgonen fast jag inte sovit alls på hela dj…vla natten). Här hjälper tyvärr inte nässköljningskannan så bra då det är svårt att skölja bronkiterna. Är även tveksam om denna metod hjälper mot mr voids nässelutslag. Kan dock vara en ide att testa då du minskar den totala belastningen av att skölja bort pollenet i näsan. Till skillnad från många andra alternativa metoder så är det här en billig en.

Posted on: 2008/7/22 8:48

See User information
Hej,
Har du fortfarande problem med allergi?

Hälsningar

Posted on: 2013/6/5 11:04

See User information
Jag tänkte direkt på om alkalisk mat kan bota allergier, när jag såg tråden.. Så jag sökte och hittade lite vetenskap om just det:

Kosten
Den syrabildande kosten innehåller låga halter av natrium, kalcium och magnesium och den sänker dessutom nivån av kalium och magnesium i nervcellerna vilket kan leda till att man förlorar sin mentala klarhet (tanken blir trög), samt ge utrymme för mycket grava sjukdomar. Ett slött sinne och nedsatt mental förmåga är typiskt för många som äter starkt syra-bildande kost.
Tungmetallförgiftning ger också denna effekt på sinnena. När du blir medveten om din kropps reaktioner på olika sorters mat, har du möjlighet att undvika att få symptom på t.ex. mat-allergi och annan ohälsa.
Vi bör upprätthålla en rejäl reserv av basiska mineralsalter för att kroppen i en krissituation skall kunna neutralisera ett syraöverskott.

Symtom på syra-överskott
Vid sjukdom får vi nästan alltid ett syraöverskott (acidos), vilket innebär en försurning av olika grad. Symptom på acidos är exempelvis:
* vätskesvullnader * onormalt lågt blodtryck * sömnlöshet
* inflammerade leder * illaluktande avföring
* svårighet att svälja * tänderna är känsliga för vinäger eller
sur frukt.
Orsaken till försurningen är nedsatt funktion i levern, njurarna eller binjurarna, vilket i sin tur kan bero på felaktig kost, övervikt, vitaminbrist, undernäring samt försurning i miljön.
* Hårdträning * stress och negativt beteende och känslor -
ilska, rädsla och ångest producerar mycket syror.

Källan: http://www.guas.net/syra-bas%20balansen.html

Så enligt mig och många andra så kan man inte bli sjuk ens i allergier så länge man äter alkalisk mat..

Kan dom bota cancer genom alkalisk mat så är nog inte en allergi nånting som inte kroppen enkelt kan sparka ut med huvudet före.

Vi är elektriska varelser och äter vi mat utan elektrisitet så blir vi sjuka, nu mer än tidigare.

Mvh

Posted on: 2013/6/5 11:30
Tar en paus från Vaken

See User information
Jag har hört talas om en metod som ska helt eliminera pollenallergi svinenkelt:
LOKALT odlad honung. Minns inte om den måste vara ekologisk men den måste vara lokalt odlad. En sked om dagen eller nåt, ursäkta minns inte så noga

Posted on: 2013/6/5 14:07
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"

See User information
Gordon, du menar att en sked honung tar bort orsaken till att sjukdommar och allergier kan uppstå dvs en för sur kropp/ för lågt PH?

Vidrigt av dig att ge sånna tips när du inte har en blekaste aning.

Det enda hotet mot äkta kunskap är idioterna som går runt och pratar som att dom vet, men i själva verket har dom inte en aning.

Jag har inte en aning själv men jag förstår att vi är elektriska varelser som blivit lurade till att vi inte är elektriska eller behöver alkalisk mat när det är våran naturliga föda som gör att vi inte kan bli sjuka.

Skammligt gordon men det är din karma och inte min så gör vad du vill men tänk dig för innan du rekomenderar en sked med getingdregel för att bota allergier som inte uppstått på grund av brist på getingdreggel i kroppen.

Fred!

Posted on: 2013/6/5 15:11
Tar en paus från Vaken

See User information
Men slappna av för fan
http://www.ktradionetwork.com/news-st ... natural-allergy-fighters/
Jag har inget ansvar för vad andra gör! Om jag ger ett tips så är det just det - ETT TIPS. Vill du undersöka saken närmare så är det upp till dig, såvida du inte ser dig själv som ett hjälplöst offer för andras.......TIPS!
Du resonerar som om jag har några förpliktelser gentemot dig. Det har jag inte. Snacka om att nån vaknade på fel sida

Posted on: 2013/6/5 16:05
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"

See User information
Öka vitamin och mineral intaget i 3 månader. Ät rikligt med rå kost, grönt o frukt.

Posted on: 2013/6/5 17:20
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare

See User information
Men det står ju förfan på sidan jag postade att urinet skapar en för sur kropp 6 månader efter man slutat äta skräpmat och konstgjorda ämnen i maten..

Kommer du då in och tror att en sked med honung kan ta bort orsaken till en för sur kropp där sjukdommar och allergier lätt kan uppstå så tycker jag att du är ute och cycklar.

Varför ska alla slänga ur sig massa random tips för när vi har lösningen på att göra våra kroppar 100% immuna mot ALLA sjukdommar?

Du tror väl inte att en sked med honung gör att jag kan äta skräpmat varje dag och hålla mig frisk?

Jag kan förstå att du säkert VILL tro det för det blir enklast så men det är ditt ego som väljer info utefter vad man vill och det är inte min grejj för jag gav upp mitt egotänkande för länge sen, och sen sa jag till internet -ge mig saningen! för jag bryr mig inte om vad JAG VILL, visa mig vetenskapen..

Folk som bär på sitt ego verkar vilja välja det lättaste vägen för dom själva (sked med honung) och missar därför själva sanningen som är mitt framför ögonen på oss alla.

Det är väl självklart att du skapar karma om du ger ett tips till en människa om att äta honung mot allergi medans människan kanske äter McDonaldsmat 2 gånger om dagen och blev allergisk och sjuk på det viset, om människan följer det du säger dvs.

Bara när man hjälper folk i rätt riktning så blir man av med karma men inte genom att bara slänga ur sig en sked med honung och ignorera orsaken till att en allergi bara dyker upp helt utan förvarning.

Människan är en växtätare - bevisat
Människan är en elektrisk varelse som gör sig själv sjuk genom att stoppa i sig mat som inte innehåller nån elektrisitet - bevisat

Det enda jag menar är fortfarande att en allergi inte uppstår på grund av bristen på honung, jag tror nämligen att honung inte har nån el/ högt PH, överhuvutaget i sig och därför håller du på att leda folk i fel riktning med sån info.

Och jag bryr mig fortfarande om dig som medmänniska tillräckligt mycket för att påpeka det och jag bry mig inte vad ni tror eller vill tycka.

Låt oss hålla oss till sanningen nu när vi har den felande pusselbiten när det gäller hälsan som är just det att vi är växtätande djur som behöver få el från grödor annars kan bakterier och sjukdommar frodas och ta dö på oss och en sked honung kanske bara skyndar på processen.

Fred gott folk!

Posted on: 2013/6/5 20:57
Tar en paus från Vaken

See User information
Egentligen visar pollenallergi på att man reagerar på främmande äggviteämnen och det är ju på sitt vis bra att man håller garden uppe. Om inte annat är det ju träning för immunförsvaret...

Men en sak som är väldigt bortglömd är att det är viktigt att torka av uppåtvända ytor där dammet som innehåller pollen som kan vara aktiva som allergener i åratal samlas.

Man kanske tar en bok man inte rört på några år ur bokhyllan och vips nyser man, det kan vara smart att damma av ibland också.

Hur smart det är med dammsugning vet jag dock inte, pollen är väldigt små och riskerar att passera genom dammsugaren, det är borste och våt trasa som hjälper bäst.

Pollen är ofta samma sak som damm och här finns det ju de där plattorna i taket som genom magnetfält håller dammet svävande i luften att ta med i beräkningen. Själv tål jag inte att vistas i lokaler med dessa "städbesparingsplattor" i taket påslagna utan får rena svimningskänslor - och blir oerhört trött.

Dom brukar finnas i stora varuhus som jag därför sällan besöker.

Posted on: 2013/6/5 21:06
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

See User information
Quote:

LetsHugEm skrev:
Men det står ju förfan på sidan jag postade att urinet skapar en för sur kropp 6 månader efter man slutat äta skräpmat och konstgjorda ämnen i maten..

Kommer du då in och tror att en sked med honung kan ta bort orsaken till en för sur kropp där sjukdommar och allergier lätt kan uppstå så tycker jag att du är ute och cycklar.

Varför ska alla slänga ur sig massa random tips för när vi har lösningen på att göra våra kroppar 100% immuna mot ALLA sjukdommar?

Du tror väl inte att en sked med honung gör att jag kan äta skräpmat varje dag och hålla mig frisk?

Jag kan förstå att du säkert VILL tro det för det blir enklast så men det är ditt ego som väljer info utefter vad man vill och det är inte min grejj för jag gav upp mitt egotänkande för länge sen, och sen sa jag till internet -ge mig saningen! för jag bryr mig inte om vad JAG VILL, visa mig vetenskapen..

Folk som bär på sitt ego verkar vilja välja det lättaste vägen för dom själva (sked med honung) och missar därför själva sanningen som är mitt framför ögonen på oss alla.

Det är väl självklart att du skapar karma om du ger ett tips till en människa om att äta honung mot allergi medans människan kanske äter McDonaldsmat 2 gånger om dagen och blev allergisk och sjuk på det viset, om människan följer det du säger dvs.

Bara när man hjälper folk i rätt riktning så blir man av med karma men inte genom att bara slänga ur sig en sked med honung och ignorera orsaken till att en allergi bara dyker upp helt utan förvarning.

Människan är en växtätare - bevisat
Människan är en elektrisk varelse som gör sig själv sjuk genom att stoppa i sig mat som inte innehåller nån elektrisitet - bevisat

Det enda jag menar är fortfarande att en allergi inte uppstår på grund av bristen på honung, jag tror nämligen att honung inte har nån el/ högt PH, överhuvutaget i sig och därför håller du på att leda folk i fel riktning med sån info.

Och jag bryr mig fortfarande om dig som medmänniska tillräckligt mycket för att påpeka det och jag bry mig inte vad ni tror eller vill tycka.

Låt oss hålla oss till sanningen nu när vi har den felande pusselbiten när det gäller hälsan som är just det att vi är växtätande djur som behöver få el från grödor annars kan bakterier och sjukdommar frodas och ta dö på oss och en sked honung kanske bara skyndar på processen.

Fred gott folk!

Saklighet kan vara väldigt svårt tydligen. 99% procent av det du skriver har inget med min post att göra.
Att vi har 100% EGET ansvar för research och beslut ang. vår hälsa borde vara uppenbart. Upp till trådskaparen att bedöma värdet och ev. egen research och tror du att jag har ansvar för nån annans än min egen hälsa så är du fortfarande kvar i offertänk, för att inte tala om egotänk

Posted on: 2013/6/5 21:13

See User information
Du HAR inte ansvar för nån annan än dig själv och därför har du ansvar för din egen karma och vilka tips du ger ut till andra, vilken väg du pekar att folk kan gå mot..

Man kan inte vara ego och säga att man inte har nått ansvar över andra och sen säga massa dåliga tips för man har ansvar för sin egen kara och den påverkat genom vad du gör mot andra.

Man är ansvarig för allt man gör mot andra individer, inte för individernas skull utan för sin egen karmas skull.. Och går man runt och ger dåliga tips som gör att folk saboterar sin kropp ännu mer så skapar man karma, sen bryr jag mig inte vad du tror. Att du inte visste bättre är ingen anledning som fungerar för att bli av med karma, man kan inte bara spela blåst och säga tex. att bristen på honung skapar allergi.

Jag förstår varför du är trött på prat om karma och att man har ansvar för allt man gör mot andra individer.

Håll tyst om du tror att bristen på honung är orsaken till att allergier och sjukdommar kan uppstå i en mänsklig kropp som innehåller immunsystem som kan ta bort varenda jävla sjukdom som finns så länge den inte är för sur och syrefattig för då uppstår allergier och sjukdommar.

Ska vi ge tips om hur folk lägger plåster på allergi (honung och era andra tips) eller ska vi förklara hur orsaker till att allergi kan uppstå uppstår och sen ta bort orsaken till att den uppstod dvs bota den allergin?

Och vart offermentaliteten och egot finns vet jag inte för jag skriver det fortfarande för er som kanske inte förstår karma än för jag har levt ett ganska karmafritt liv förutom djurätandet som jag lagt ner för länge sen. Jag antar att ditt ego känner att du måste försvara dig genom att vara ful i munnen mot mig som försöker förklara karman för dig.

Vad menar du egentligen? är jag en dålig människa för jag säger att honung INTE är nån jävla lösning på allergi?

För enligt mig så är man en dålig människa som skapar ännu mer karma om man inte är tacksam när nån är snäll och delar med sig av äkta vetenskap.

Det är ungefär såhär jag märker vilka som förstår karma och vilka som kommer brinna upp:

Jag pratar om karma och sen tar personen det personligt och egot säger till att det är dags att försvara sig mot han som pratar om karma för han attackerar med info om karma, och sen får jag höra precis det att personen har aldrig gjort nått fel och jag är ett stort rövhål för att jag talar om karma som dom tror är en personlig attack på dom.

Och det är då dom skapar mer karma och jag förstår att personen inte förstår eller kommer förstå karma och därfö är det en person jag inte tänker vara i närheten av i dessa dagar när dommar ska delas ut individuellt beroende på om man slutat skapa karma på sig själv genom vad man gör mot andra eller tvärt om.

Getingdregel har ingenting med människans naturliga matvanor at göra och bra karma skulle vara att visa människor sina egentliga matvanor så dom kan dra igång sitt immunförsvar så inte en sjukdom kan komma i närheten av dom, och dålig karma skulle vara att ignorera just den vetenskapen och säga nå jävla trams som typ köp näsdroppar, ät getingdreggel eller stoppa en strumpa i munnen så kan du inte hosta av din allergi.

Inge illa menat från mig för jag bryr mig inte men jag tänker inte vara oärlig med mig själv och säga att det är okej att babbla om honung när vetenskapen hur man tar bort alla sjukdommar finns framför ögonen på oss och har alltid funnits där, i naturen.

Posted on: 2013/6/5 23:48
Tar en paus från Vaken

See User information
Jag promenerade utomhus i solen och så kom det en undulat och landade 1 meter brevid mig och stirrade på mig, jag tänkte att jag vaktar undulaten tills ägaren dyker upp och vill ha sin kära fågel tillbaka, gick och plingade på dörrar till lägenhet med fönstret öppet medans fågeln satt och vänta på mig och det var inte deras fågel men dom vela berätta för mig att skator och kråkor kommer äta upp den, vet ej varför..

Så jag gick ut och väntade vid fågeln som verka ha svårt att flyga och efter cirka 1 timme av fjeskande för att ens få peta på fågeln så kom det ut en kille och berätta att han släppt ut ett gäng med inomhusfåglar och slängt ut buren fylld med fågelskit, han sa att jag kan få buren och fågeln om jag lyckas fånga fågeln med hjälp av buren.. Tveksams blev ja tills jag såg at buren stod utomhus och han hjälpte mig att bära den en bit och jag fick i fågeln i buren och tog hem den för att fixa ett bra hem åt fågeln istället för att låta han dö.

När jag sedan gick ut så såg jag att en fågel flög in genom killens fönster och skrik hördes inneifrån lägenheten.. Är det kanske karman som kom tillbaka direkt på den killen och en av fåglarna han dömmde till döden flög tillbaka och attackerade eller åtminstånde bajsa ner hans lägenhet. (jag får hoppa det och annars får han känna på äkta karma sen)

Jorå gott folk jag blev fåågelägare utan att jag frågat om det för jag kan inte låta en undulat dö på grund utav att ägaren inte förstår karma eller att djur inte är en pryl som man kan dömma till döden när man tröttnat.

Visst är det offtopic men klart det är karma som den killen inte förstår att han skapar karma eller att naturen kommer utrota han som en parasit för det han gjort mot andra individer.

Jag tycker det är underbart att fågeln flög till mig för annars hade fågeln varit död nu på grund av sina flygproblem.

Sådär har ni dagens karmahistoria, det är underbart när djur kan komma i närheten av mig på grund av rätt energier i kroppen antar jag. Lite kaos med mina katter dock men jag ger inte upp, undulaten kan lita på mig och jag ska fixa rent buren och gö så han får det bra, jag vet tillåmed en underbar undulatägare som garanterat vill ta hand om han för hon älskar sina undulater mer än nått annat, medans andra ser dom som leksaker så ser hon dom som individer.

Jag tycker synd om killen som inte förstår att han saboterar för sig själv genom att dra på sig karma och mitt hjärta skrek att nu jävlar går du ut och tar hand om fågeln annars får du också karma, självklart sa jag till hjärtat som är min bästa vän. ;D

Haahhaahaaa jo detta är en sann historia, ganska sjukt att en promenad och att samvete kan göra en till fågelägare medans folk har samvetet att inte bry sig om en individ.

Tänk på det gott folk, vad skulle ni gjort om en fågel flög och satt sig brevid er och börja stirra precis som att han sa hjälp mig??

Skulle ni sett han som en pryl som är mindre värd än eran tid eller skulle ni hjälpt han för att ni kan hjälpa han?

Jag valde det sistnämnda och jag är stolt över det.

Det tåls att tänka på gott folk. Naturen kommer utplåna killen inom bara nått år om han inte fixar till sin karma.

Go fortsättning gott folk!

Och dra åt helvete era jävla själ-lösa människor som behandlar djur som prylar, ni kommer få smaka natursmärta så det heter duga, ni kan bara inte se det än fö karma går långsamt i den här dimensionen men det är fortfarande universums lag att man måste uppleva det man utsätter andra för, kanske föds han som en undulat som får bo i en skitig bur och sen bli utsläppt och mördad av en större fågel, då har han fått uppleva perspektivet som han vela blunda för i det här livet och jag har inget emot det.

Kram gott folk

Posted on: 2013/6/6 16:28
Tar en paus från Vaken

See User information
Öj Gordon!! Jag såg nu att honung har 8 i PH så om nån med allergi lever på enbart honung så skulle en allergi kunna botas, dock inte en sked per dag medans man äter annan mat som sänker energierna i kroppen och gör cellerna mottagliga för sjukdommar, det skulle inte fungra.

Att äta honung ger like mycket PH/elektrisitet som bananer, oliver, tomater, jordgubbar, persikor, apelsiner, äpplen osv gör dvs 8 i PH och det går att ta bort sjukdommar om man äter grödor med 8 i PH.

Men det kommer inte i närheten av rå broccoli, rå spenat , morötter, gurka och lök som har 10 i PH och då får sjukdommar och allergier svårt att existera.

Jag bor i en stad med ett drickvatten som har 5 i PH och det är kanske inte så mycket giftiga ämnen i vattnet men en människa behöver vatten med 7 i PH minst för att hålla sig frisk så ni kanske förstår hur folk beter sig där jag bor, jag tror dom är demoner hela bunten men kanske är det bara drickvattnet som borde undvikas för att dom ska hålla sig friska i huvudet och kroppen.

Så dricker ni vatten med för lågt PH så kan allergier och sjukdommar uppstå och många städer i Sverige har antaligen för lågt PH i drickvattnet för hur skulle dom annars kunna tjäna pengar på sjuka människor om dom inte såg till att mmmänniskor dricker ohälsosamt vatten. (ställ vatten i solen och solen höjjer PHt rejält/ solen skapar alkaliskt vatten)

Så ursäkta att jag inte såg det direkt att honung faktist har alkaliska PH-värden i sig men jag tänker inte be om ursäkt för en sked per dag är fortfarande missinfo.

Go fortsättning nu blire alkalisk snabbmat för mig, grov macka utan smör och ost men med ett extra tjockt lager av mixade råa grönsaker.

Yiiiihaaaa!!!

Posted on: 2013/6/6 22:52
Tar en paus från Vaken

See User information
The Cure of All Disease :

Posted on: 2013/6/7 1:22

See User information
Jag tror mej hittat en kur som fungerar mot min allergi!
Slängde ut all trådlös och annan teknik som genererar emf, Wifi, trådlös telefon, spelkonsol, microvågsugn, jag stängde även av en utsugsfläkt på jobbet efter att ha mätt upp höga värden med min EMF-mätare. nu ett halvår senare har jag helt blivit av med mina allergiska problem, normalt brukar jag nysa och klia mej i ögonen dagarna i ända hela våren och försommaren. Men nu är detta helt borta!

En annan upptäckt är att spermieproduktionen ökat markant! (mer djupgående beskrivning går jag inte in på ;)

Posted on: 2013/6/7 15:50
Never believe anything until it has been officially denied

See User information
Så nu, testa och ät på McDonalds varje dag medans du håller bort alla wifi och trådlösa telefoner och se om du håller dig allergifri..

Då får du svart på vitt om det är wifi och trådlösa telfoner eller om matvanorna är det som bestämmer om du kan bli sjuk eller inte.

Jasså trådlösa telefonen mördar spermier , det var det värsta..

Posted on: 2013/6/11 2:24
Tar en paus från Vaken

(1) 2 3 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper