vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Anonym
NWO och Vakenhet
Med risk för att bli kallad okunnig eller något annat tänkte jag förmedla någonting viktigt jag kommit fram till.
Orsaken att vi är vakna är en slags inbjudan till att få vara med i de överlevande 500M, bara vi rättar oss i ledet. Jag vet inte vad det är vi ska göra, men förmodligen är det att foga oss och bli arbetskraft.
Jag vet inte heller hur vi ska göra för att motverka NWO ännu.
Jag har gjort mitt val trots att jag hör orden som yttrats av Adolf Hitler efter de långa knivarnas natt: "Den som höjer sin hand gentemot staten går en säker död till mötes"
Detta säger jag inte för att försöka skrämmas, jag bara vill tala i klartext.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: NWO och Vakenhet

See User information
intressant inlägg....noterat

Posted on: 2008/3/22 9:42
Human mind the last frontier
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Det är uppenbart att vakna inte passar som arbetskraft, det skall man ha sovande till.

Vill NWO ha oss vakna är det i sådant fall som någon form av specialtrupper.

Posted on: 2008/3/22 9:51
Administratör och grundare av vaken.se

Anonym
Som sagt... Jag vet inte vad det är vi ska göra. Men helt klart ett alternativ micro. Bara det att jag definitivt inte skulle passa i den rollen. Jag är för harmoni och emot hierarki. Alla har naturligtvis sina roller, men alla är lika viktiga och bör inte ifrågasättas.
Jag har envist tackat nej till chefspositioner och idag är jag sjukskriven. Jag passar inte som ledare. Kanske som någon form av rådgivare?
Somligas roll härinne på forumet är för mig uppenbara och trots att jag inte anser mig vara finare än dom på något sätt gör de mig lite irriterad och tjurskallig när de försöker sig på saker de inte är ämnade för. Men det är mina brister. Jag jobbar med dom.

Edited by Wowbagger on 2008/3/22 10:31:01

See User information
Quote:

Wowbagger skrev:
Som sagt... Jag vet inte vad det är vi ska göra.

Då ska vi se...

Jag kollade, och det står att du är ju inne på det där med el och sådant, en del - så du är satt att ansvara för att ljuset är släckt på Avdelningen, sist i säng med andra ord.

Void är mycket inne på det där med hälsosamma växter, äta nyttigheter från växtriket - så han är satt att ansvara för potatisskalningen på Avdelningen. Träna redan nu. Lycka till.

Posted on: 2008/3/22 10:33
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
novax: Du gör mig besviken. Jag hade förväntat mig mer från dig, men din åsikt är alltså att jag är galen?

See User information
Quote:

Wowbagger skrev:
novax: Du gör mig besviken. Jag hade förväntat mig mer från dig, men din åsikt är alltså att jag är galen?

Tråkigt du blev besviken, men jag kan inte trolla (officiellt).
Men ditt ansvar är stort, titeln blir Ljusminister. Void blir Potatisminister.

Posted on: 2008/3/22 10:39

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Quote:

novax skrev:
Tråkigt du blev besviken, men jag kan inte trolla (officiellt).
Men ditt ansvar är stort, titeln blir Ljusminister. Void blir Potatisminister.
Nåja... Vad är en bal på slottet?

Det är väl som void gör gällande här: http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=84430#forumpost84430
Men som sagt... allas roller är lika viktiga, men jag hade förväntat mig lite mer ansvar.

See User information
Bättre än TV helt klart!!!

Posted on: 2008/3/22 10:44
Human mind the last frontier

Anonym
Quote:

Wowbagger skrev:
Nåja... Vad är en bal på slottet?
Äh! Jag vill inte ens dansa med prinsessan Madeleine längre efter hon gifte sig med Bin Laden http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=84501#forumpost84501

Fast novax, glöm inte vem som sade "Varde ljus"

See User information
Quote:

Wowbagger skrev:

Är ni inte pessimistiska?
För mycket tittande på videos, texter, talesmän för det dåliga, som sprider sig likt... vad säger Insider... vilka skapar det där?

Framtiden är fantastisk, om man vill vakna. Vilka vill vakna?

Det därute blir kanske inte som NWO vill, inte som aliens då vill, ta över allt, våra kroppar, det är det som är agendan -det "under" är bara lite pyts, med frimureri och vad olika grupper sägs vilja eller inte vilja, befolkningsreduktion etc.

Det viktiga måste väl ändå vara att det är en speciell tid... så då kommer i slutänden alla att bara slåss mot sina egna skuggor -det onda kommer att fightas med det onda - pseudovakna är med och skapar det, och får kämpa i det.

Vakna.

Se:
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... =&topic_id=10089&forum=10

eller 500 andra inlägg...

Posted on: 2008/3/22 11:00

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
novax: NWO har mycket bra, men priset är för högt. Visst, resultatet är harmoni, men vägen dit är avskyvärd och skrämmande.

See User information
Quote:

Wowbagger skrev:
novax: NWO har mycket bra, men priset är för högt. Visst, resultatet är harmoni, men vägen dit är avskyvärd och skrämmande.

Ja, så gå inte på det. Det där är bara som det ser ut på ytan - det som går med in i det nya... har inget med vad de grupperna beslutar genom krig och annat... de är själva vanligt evil folk... men anvndas från högre upp, och blir redskap för vad de vill... i slutänden blir det inte som någon vill, eller tror - för framtiden har inte med det att göra -allt det där dåliga ska rensas ut - det ska bli ett nytt kosmos - det som är i enlighet med kosmos kriterier, egenskap, vår/kosmos natur... det är det maya talar om - den där agendan - det är aliens som rensas ut därute, därför strömmar de hit, och därför har de denna agenda att tro sig klara sig om de tar över människornas kroppar här.

Det ska bli nytt, vad kan klara sig, det gamla kosmos ska rätas upp, eller det blir ett nytt, beroende på hur man ser det... varför ökar hastigheten "därute", expansionen... forskare är förbryllade...vad är big bang... egentligen... vad är det som närmar sig...

Inom Falun Dafa så kallas det av Li Hongzhi för Fa rectification.

Så kolla:
http://www.esnips.com/doc/258d6afc-d9 ... f8a2/Maya-Hopi-prophecy-6

Posted on: 2008/3/22 11:24

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Resized Image

Anonym
Quote:Jag har redan sparat det på min hårddisk, men jag har ingen koncentration just nu att studera... Jag tolkar därför sådant jag redan studerat. Reflekterar.
Du vet själv jag blir iproppad en massa mediciner. Slutar jag med en, byter de ut den mot någon annan. Jag känner mig oren, men utan mediciner kan jag inte handskas med verkligheten då jag får panik. Klarsynt - men skräckslagen.

Anonym
Quote:

maggot skrev:
Resized Image
Bege dig till fomi.nu istället! Ge dig inte på sådant du inte begriper *fräser*

Anonym
Wowbagger

Jag vet inte hur jag ska säga det men du borde kanske prata med folk här via PM eller något för du verkar ju vara i behov av att PRATA PRATA och PRATA.
Du berättar att du går hos psykologer och äter mediciner och startar trådar och skriver inlägg som en annan tryckpress.
Du borde kanske ta en paus från vaken.se ?

Anonym
www.fomi.nu är jag redan på

Anonym
Quote:

maggot skrev:
Wowbagger

Jag vet inte hur jag ska säga det men du borde kanske prata med folk här via PM eller något för du verkar ju vara i behov av att PRATA PRATA och PRATA.
Jag har postat 173+277 inlägg sedan den nionde februari 2008
Du har vid detta tillfälle postat 1362 sedan den 22:a oktober 2007

Räkna lite på det du, men jag får det till att jag ligger i lä
"Att tala är silver, men att tiga är guld". Inte mina ord eftersom du har så svårt för vad jag säger.

Quote:

maggot skrev:
Du berättar att du går hos psykologer och äter mediciner och startar trådar och skriver inlägg som en annan tryckpress.
Du borde kanske ta en paus från vaken.se ?
Du har inte fattat... Jag pratar inte hos en psykolog. Jag har försökt, men inte blivit bedömt som att jag har ett behov för det, pga tester de gjort.
Jag försöker vara personlig, social... Dela med mig av vem jag är. Passar det inte så behöver du inte tycka om mig. Något du redan inte gör får jag en känsla av... Oops... Där är känslan igen.
Att jag är så öppen med mig själv har med att göra att jag behöver bekräftelse i form av feedback.
Det känns som jag får det också om du tittar på vaken.se första nyhet.
Är jag inte önskvärd så lämnar jag er, men jag hör bara din röst emot. Många andra upplever jag en harmoni med även om jag inte håller med dem till punkt och pricka.
Jag lever i tron av att vissa här tycker det jag säger är intressant.

Anonym
Quote:

maggot skrev:
www.fomi.nu är jag redan på
Det ante mig iofs

Anonym
Jag har skrivit 1362 inlägg av värde du har skrivit 100tals meningar av dynga

Anonym
Quote:

maggot skrev:
Jag har skrivit 1362 inlägg av värde du har skrivit 100tals meningar av dynga
Skapa en tråd där folk får rösta på mig eller dig... Det ligger ju på din nivå.
Vinner du ska jag ödmjukt ta emot min förvisning och må admins straffa mig om jag bara skapar ett nytt användarnamn.
Jag tänker dock fortsätta att läsa i forumet och behåller alltså mitt användarnamn för att kunna se nya inlägg lättare.
Vinner jag så försöker du tänka själv.
Jag tänker inte rösta på mig själv, utan rösta på dig som 'good will'.
Skapar du en sådan tråd skall också dessa regler vara antecknade i denna tråd.

Läxa upp mig om du anser att jag behöver det.

Anonym
Jag finner det ointressant men du kan väl göra det själv

Anonym
Quote:

maggot skrev:
Jag finner det ointressant men du kan väl göra det själv
Dåså. Tig, eller anta utmaningen!
Du förstör tråd efter tråd med dina personangrepp.

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper