vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3) 4 5 6 »

Re: Vaken.se speglar det verkliga livet

See User information
Quote:

Banned4life wrote:
Quote:
Jag tror att du fattar vad jag menar.

klart jag förstår vad du menar, det är nog snarare du som inte förstår mig.

gränser är relativa och är i min syn något högst personligt.
stats gränser är rena lögner och påhitt oavsett hur mycket pengar masken eller andra lurade trälar får för att upprätthålla dom...

rån, våldtäckter och sånt är tydliga symptom på när samhället begränsar/manipulerar/mutar/lurar sina medborgare med lögner och påhitt.

håller helt med om att lägsta nivån behöver höjas då den ligger på mördares och lögnares nivå idag, men tyvärr så är det dom som hållt den heirarkin som idag verkar gälla.

västvärlds heirarkin eller som andra väljer att kalla det "den fria demokratiska västvärlden", som bara består av bankirer, lönnmördare, politiker, lögnare och andra prostituerade intellekt som bara hjärndött repeterar sina föregångare.

tex doktorer, lärare, skådespelare mm.

btw vuxna är ju idag bortskämda känslostyrda barn som blivit uppfostrade av storebror Ill'y.. eller rättare sagt helt utan uppfostran..

Jag förstår dig men du verkar blanda och ge lite som du tycker efter deina programmeringar...

Du säger:

"gränser är relativa och är i min syn något högst personligt.
stats gränser är rena lögner..."

Det är klart att gränser är relativa, annars vore de ingen gräns. De är relativa till anan gräns, eller måttstock ellerhur man vill se det.

Kosmos har sina gränser och lagar - det du kallar att gränser är något högst personligt - vet jag inte vart du vill säga med.

"Människor" gör sina val, efter att utrymmet snart är slut, det är en gräns det... efter att ha avvikit och avvikit. Lagar och gränser i det yttre livet har en mening med att ramar för att inte människan snabbt ska tappa den viktiga gränsen... att göra bedömning mellan rätt/gott och fel/ont.

I ett tidigare samhälle som inte var så urspårat var lagar (begränsingra/rättesnören) en guidning för människor, och samtidigt är det till för att skydda - ge överlevnad - åt den helhet som individen ingår i - är en kugge. Hur ska det gå med den växellåda om en kugge säger att jag vill inte följa det naturliga och snurra här... jag vill gå min egen väg...

Annat som du säger, tex

"håller helt med om att lägsta nivån behöver höjas då den ligger på mördares och lögnares nivå idag, men tyvärr så är det dom som hållt den heirarkin som idag verkar gälla."

Men som jag säger konstant - vänd inte på saker och ting-se inte på ytan, på scenen som om den är ORSAK - det är ju där VERKAN visar sig... ELLER HUUUUUUUR.

"Människor" är så evil nu, och mördar sin sanna natur, vänder den ryggen - det kan inte vara på något annat sätt då än att det går mördare lösa... allt kan vara hotande - folk kan idag reagera på i princip allt... tål inte det eller det - "överkänslig..." hehehe... elallergi... då tänker dom sin inte gjort VERKLIG hemläxa att det dumma är elen... eller de dumma inom elit och frimureri... de har minsann planerat det här... elens frekvens är si eller så, och man drar slutsatser utifrån siffror... ser det ockulta... men det är inte orsakerna, utan bara de vägar/personer som vår karma expedieras av.

Det är inom oss vi ska höja nivån - det därute kan vi inte göra något åt - det är ju inte det det handlar om- utan det därute är en manifetstation/återspegling av att vi släppt på alla gränser - avvikit från vår/kosmos principer/lagar/kriterier/EGENSKAP. När man insett det så är man med på spelplanen, kan bli en som kan kalla sig vaken.

De som vill ha möjlighet att förstå de enkla pusselbitarna kan jag rekommendera: Läs Zhuan Falun och föreläsningarna, och börja kultivera.

Posted on: 2007/7/8 16:13
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

Banned4life wrote:

prova att skaffa en egen personlighet, kanske ett jobb och varför inte ens kompis masken så kanske du kan få tillräckligt med sanning i ditt liv till att se igenom någon av dina livslögner som idag ser till at du får mat på bordet, din stackars social falls mask..

Saknar jag personlighet ?
Jag är student och har sk sommarlov och det är svårt att få sommarjobb i en stad med ca 10% arbetslöshet

Quote:

själv skulle jag hellre bo på gatan än att gå upp till soc kärringarna och be om hjälp.

hjälp dig själv någon gång vet ja..

Intressant!
För du berättar ju att du vägrar jobba och vägrar oxå leva på bidrag ?
Så antagligen återstår två alternativ
1 Du lever på din flickvän,vänner,familj eller så är försörjer du dig krimminelt.

Är det narkotika du sysslar med eller ?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

novax wrote:
Snygg bild på micro i sitt tidigare liv.

Men bilden försvan ju

http://tbn0.google.com/images?q=tbn:a ... e_superhero-superheld.jpg

Anonym
Quote:

maggot wrote:

Intressant!
För du berättar ju att du vägrar jobba och vägrar oxå leva på bidrag ?
Så antagligen återstår två alternativ
1 Du lever på din flickvän,vänner,familj eller så är försörjer du dig krimminelt.

Är det narkotika du sysslar med eller ?

Varför inte poker eller andra spel?

Även om Banned skulle försörja sig kriminellt så kan det aldrig mätas med den kriminalitet som eliten försörjer sig på...

Anonym

See User information
Hela efektos uppenbarelse här på vaken är ett bevis på att människor ifrån så skilda kulturer med så skilda traditioner och beteendemönster inte kan leva tillsammans. Och det är inte heller meningen som dr. Novax många ggr. försökt förklara.

Hela naturen är uppbyggs på att varje art och ras har sitt revirområde, sina stammar och grupper som i sig är grunden för de mänskliga samhällena som genom historien blivit nationer och länder.

Somalier hör hemma i Somalia, Chilenare i Chile och Svenskarna i Sverige.

Sydamerikaner har SITT tankesätt, beteendemönster, normer och värderingar som hör hemma i Sydamerika.

Efektos ständiga tråkningar av det svenska samhället och den fullständiga bristen på respekt han i sina inlägg visar för detta landet som upplåtit sin tid och plats för honom, samt den nedvärderande attityd som han visar det västerländska är bevis nog för att han inte hör hemma här.

Posted on: 2007/7/8 17:36

Anonym
Nja jag har vänner från chile och kommer mycket bra överens med dom men visst vi har helt olika sätt att tänka.
meningen med livet samt våra tilldelade världsdelar till våra raser måste ju vara att de ska få fortsätta excisistera annars hade ju "GUD" bara skapat en ras

Anonym
Quote:

Vad försöker du säga med länken?

Hur länge har du spelat maggot? 2-3 år? Kom igen... Om du fortfarande blir nervös och reser dig med hjärtat i halsgropen för 1800 i potten så är det dax att ge sig...

Jag kan ge dig lektioner om du vill... Vi kan börja med hur man bygger upp sin bankrulle sakta men säkert:
Det krävs dock en skopa disciplin och koncentration, men även uppmärksamhet på struktur och spelmarker samt en stor skopa mod, känsla och aggressivitet för att spela rätt händer, att folda rätt är väldigt viktig, men det vet du endast om du har varit uppmärksam på dina motståndare. Öva framförallt bort din höga puls och nervositet för en förlorad pott, det ingår helt enkel…
Strategi är väldigt viktigt när man ska bygga upp sin rulle, alltså inte bara spelmässig strategi... Sätt upp gränser och struktur, foga ihop det med disciplin så kanske det lossnar… Sitt framförallt inte och nöt i 8 timmar bara för att det är kul.. det ingår i disciplinen att gå ifrån bordet och ta lite rast, promenad och föda, även fysisk träning är bra, det är kanske därför du tar dina skogspromenader? Bra isf, fortsätt med det… även när man vinner och flytet sitter i för stunden så är det väldigt viktigt att vakna upp från spelandet och ta sig en promenad…
Att du lätt blir förbannad ser man ganska tydligt här på forumet, jobba bort det eftersom det är den sämsta egenskapen en spelare kan ha, du vinner ändå inte tillbaka förlusten…

Att inte visa korten är en stor myt… det gäller bara att veta när man ska visa och inte visa dem, det ingår i hela den psykologiska strukturen att skrämma och reta upp sina motståndare…
Hör av dig om du vill ha mer lektioner…

Jag bjuder på denna, det finns ändå så gott om fiskar så det spelar mindre roll om man uppfostrar en och annan…

Nåja.. Lycka till nu och låt mig veta om du kommer upp några tusenlappar...

Anonym
Jag minns att jag spelade poker live en gång med nån från vaken.se var det inte du som blev av med 200 mot mig i heads upp ?

Jag har spelat i kanske 3 år och vinner alltid pengar i början av månaden sen spelar jag upp allting för jag lyckas alltid förlora allt på det sättet som jag beskrev i denna tråden

Man lär sig av sina misstag är bara skitsnack

Anonym
Det är ju inte för pengarna jag reser mig utan för kicken att slå ut en annan motspelare

Gör samma sak om ja spelar mot polare där man lägger 100 kr

See User information
Quote:
dubbelmoral:
Även om Banned skulle försörja sig kriminellt så kan det aldrig mätas med den kriminalitet som eliten försörjer sig på...

Jag lägger mig inte i sanningshalten i om just Banned4Life skulle försörja sig på kriminalitet eller ej. Det blir ju bara spekulationer som inte bygger på fakta innan bevis finns. Blaha, blaha...

Men du dubbelmoral visar gång på gång att du verkligen gör skäl för din signatur.

Sedan när skulle det ena brottet mot mänskligheten rättfärdiga ett annat. Är det storleken på brottet som avgör det i din förpestade tankevärld så är du illa ute.

Hur fan skulle du kunna motivera sånt skitsnack för ett brottsoffer som förlorat all sin värdighet p.g.a. bl.a. din flathet och ovilja att stå på deras sida?

Men att ens bemöda sig att skriva till dig är väl tämligen meningslöst då du gång efter gång visar att du bara är en sketen provokatör.

Följande suspekta dialog utspelar sig mellan "Dubbelmoral" och ett våldtäktsoffer:

Offret: - Hjälp! Jag har blivit våldtagen, rånad och misshandlad av det där gänget som springer iväg därborta!

Dubbelmoral: ... nä nu får du lugna ner dig, det kan aldrig mätas med den kriminalitet som eliten försörjer sig på!

Posted on: 2007/7/8 18:40

Anonym
"Offret: - Hjälp! Jag har blivit våldtagen, rånad och misshandlad av det där gänget som springer iväg därborta!

Dubbelmoral: ... nä nu får du lugna ner dig, det kan aldrig mätas med den kriminalitet som eliten försörjer sig på!"

Exakt!
Som att en ond handling görs mer legitim för att någon är värre!

Anonym
Bumblebee skrev...

Quote:
Offret: - Hjälp! Jag har blivit våldtagen, rånad och misshandlad av det där gänget som springer iväg därborta!

Dubbelmoral: ... nä nu får du lugna ner dig, det kan aldrig mätas med den kriminalitet som eliten försörjer sig på!

Ha ha ha ha...det var faktiskt ganska rolig vinkling...

See User information
Cynisk och ironisk var den... men tyvärr också sorgligt representativ för hur många stolpskott resonerar när de druckit för mycket lådvin ur foliehattstratten!

Eller som P.T. Barnum uttryckte det när han bjöd U.S.A:s invånare på sina första freak shows med skäggiga damer, ormar med två huvuden och en och annan indianhövding.

- There´s a new sucker born every minute!

Posted on: 2007/7/8 18:59

See User information
Quote:

bumblebee wrote:
Cynisk och ironisk var den... men tyvärr också sorgligt representativ för hur många stolpskott resonerar när de druckit för mycket lådvin ur foliehattstratten!

Eller som P.T. Barnum uttryckte det när han bjöd U.S.A:s invånare på sina första freak shows med skäggiga damer, ormar med två huvuden och en och annan indianhövding.

- There´s a new sucker born every minute!

Det var ett krafigt understatement!

Posted on: 2007/7/8 19:06

Anonym
Quote:

bumblebee wrote:
Quote:
dubbelmoral:

Jag lägger mig inte i sanningshalten i om just Banned4Life skulle försörja sig på kriminalitet eller ej. Det blir ju bara spekulationer som inte bygger på fakta innan bevis finns. Blaha, blaha...

Men du dubbelmoral visar gång på gång att du verkligen gör skäl för din signatur.

Sedan när skulle det ena brottet mot mänskligheten rättfärdiga ett annat. Är det storleken på brottet som avgör det i din förpestade tankevärld så är du illa ute.

Hur fan skulle du kunna motivera sånt skitsnack för ett brottsoffer som förlorat all sin värdighet p.g.a. bl.a. din flathet och ovilja att stå på deras sida?

Men att ens bemöda sig att skriva till dig är väl tämligen meningslöst då du gång efter gång visar att du bara är en sketen provokatör.

Följande suspekta dialog utspelar sig mellan "Dubbelmoral" och ett våldtäktsoffer:

Ang mitt nick som Dubbelmoral så valde jag det för att påminna om att vi alla lever med det.. Du som jag, vi är alla fulla av skit och programmering som vi inte kan fly ifrån pga den Svenska uppfostran vi har fått…

Kriminalitet betyder inte alltid våld eller narkotika som Maggot påvisade, kanske utryckte jag mig dåligt när jag inte formulerade mig bättre med inlägget…

Det finns många typer av sk brott som man kan rättfärdiga om man sätter det i jämförelse, då menar jag brott som inte skadar dina medmänniskor utan brott som bryter mot regler som minoriteten har stiftat för majoriteten…
Det kommer att vara helt omöjligt att vända världsbilden till det bättre utan att bryta dem regler som eliten har stiftat för att behålla oss på mattan… Vägen till lycka, medmänsklighet och gemenskap kommer att bestå efter kaos hur vi än vänder och vrider på det. Om det är majoriteten eller minoriteten som skapar det har stor betydelse för mänskligheten men frågan är vem som kommer att gå vinnande ur det… Men kaos kommer det att bli…

Jag tänkte dock inte på något våldsoffer eller den våldsamma utövaren när jag nämnde ordet kriminalitet. Det är ganska dumt och inte alls klokt att tro att jag skulle rättfärdiga kriminalitet som består av våld… Jag trodde bara maggot drog dem slutsatserna. Inte du som ofta visar prov på förstånd… Jag håller dock inte med i många av dina åsikter men jag ger dig min respekt efter som du ibland visar prov på ditt förstånd genom att erkänna dina misstag när du har fel, dock förväntar jag mig inget av dina snabba slutsatser denna gången… Jag är ju Dubbelmoral, ett nick för dig som redan bevisligen är placerad i ett fack…

Jag är inte felfri på något sätt i detta livet… Blir jag provocerad så är det svårt att bita ihop och låta bli att betala tillbax.. Jag har dock minskat på mina inlägg här på vaken pga meningslösa diskussioner som ofta leder till provokationer och påhopp, det leder sällan någonstans… Men som sagt, jag har mina brister så som du…

Kriminalitet kommer i många former men tro för guds skull inte att jag förespråkar våld… Då är du som du själv sa… Illa ute…

See User information
Quote:
Dubbelmoral:
Blir jag provocerad så är det svårt att bita ihop och låta bli att betala tillbax.. Jag har dock minskat på mina inlägg här på vaken pga meningslösa diskussioner som ofta leder till provokationer och påhopp, det leder sällan någonstans… Men som sagt, jag har mina brister så som du…

Kriminalitet kommer i många former men tro för guds skull inte att jag förespråkar våld… Då är du som du själv sa… Illa ute…

Om sanningen provocerar dig så förstår jag att du minskat ditt deltagande på forumet. För här finns i alla fall några som inte accepterar de politiskt korrekta lögnerna utan oförträtet strävar vidare för att så många som möjligt skall kunna ta del av fakta och värderingar.

Det kommer alltid att finnas människor som försvarar idiotier och svaljer tillrättalagda lögner med hull och hår. Att dessa människor i sin okunnighet sedan utger sig för att ha den ultimata sanningen tycker jag är mer irriterande än att någon ställer frågor, skämtar eller argumenterar.

Skall jag tolka det sista du skriver som ett hot så förstår jag inte poängen. Skall jag bli rädd och sluta använda tangentbordet som ett verktyg för mina åsikter om det gör dig upprörd? Mycket dålig och lågpannad insinuation. Urrrk!

Ärligt talat har vi alla brister annars hade ingen ägnat tid åt ett forum där energitjuvar snor värdefull tid genom att besudla universum med tårdrypande teorier som inte håller när de landar på marken där energitjuven står.

Men en sak du har rätt i är att ditt nick har blivit synonymt med meningslösa diskussioner. Kanske dags att lägga ner den dispyten och ta ett steg framåt för oss båda?

Posted on: 2007/7/8 19:53

Anonym
Dubbelmoral !

Äh lägg ner det ända du sade var "rasist" du hade inga argument!

See User information
Quote:

bumblebee wrote:
Quote:
Banned4Life:
mänskligt liv är knappast grundat i gränser, då hela vår existens är ett resultat av brustna gränser, det är riktigt sorgligt att se hur folk begränsar sig själva med mer regler och begränsningar.

Jag fattar att du vill ha en gränslös värld. Men vore det inte då värt att ta reda på vilka gränser och begränsningar som gör att du ofta hamnar i konflikt med andra människor. Du har väl satt upp dina egna gränser för att människor inte skall behandla dig hur som helst?

Om du kommer på din flickvän, fru eller sambo när hon ligger med en annan man så förmodar jag att du inte låter det passera utan att du får ett spel?

Om du kommer på en smågangster med att robba din morsa så tror jag inte att du accepterar det bara för att smågangstern hävdar att samhället skall vara gränslöst?

Det är en fin dröm om att samhället inte skulle behöva gränser men för att det skall kunna fungera så måste alla individer nå upp till en lägstanivå där våld och lögner är oacceptabelt. Men så länge det finns vuxna människor som beter sig som bortskämda känslostyrda barn utan vettig uppfostran i botten så blir det bara kaos.

Jag tror att du fattar vad jag menar.

Gränserna måste finnas, men vem sätter gränserna och vilka gränser är ok för dig?

Är bygränser rätt?
Eller landsgränser?
Eller unionsgränser?
Religionsgränser?

Jag diggar inte nationsgränser, men jag tycker om att ha gränser för det. Nation är för stort för mig. Att vara med i EU är ännu större, och för mig ännu sämre. Som ett steg mot världsordningen. Men en bygräns, kanske skulle kunna vara någonting.

Posted on: 2007/7/8 20:57
Administratör och grundare av vaken.se

Anonym
Micro !

Jag minns att du var lite ledsen den dagen några hade bränt ner era tält i skogen !

Hur skulle det kännas om jag bennybear,crushnwo,novax,bumble ockuperade erat tältläger med husvagnar och ut genom steron hördes Ultima Thules version av nationalsången ?

See User information
Quote:

maggot wrote:
Micro !

Jag minns att du var lite ledsen den dagen några hade bränt ner era tält i skogen !

Hur skulle det kännas om jag bennybear,crushnwo,novax,bumble ockuperade erat tältläger med husvagnar och ut genom steron hördes Ultima Thules version av nationalsången ?

Jag tror att han skulle känna sig lite pånyttfödd, som renad ned till en mikroskopisk nivå...

Sedan kunde micro få sjunga för oss, eller vi alla tillsammans:
http://www.esnips.com/doc/73710d35-b1 ... 0ec/vi-bygger-landetandan

Posted on: 2007/7/8 21:31

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Quote:

bumblebee wrote:
Quote:
Dubbelmoral:
Blir jag provocerad så är det svårt att bita ihop och låta bli att betala tillbax.. Jag har dock minskat på mina inlägg här på vaken pga meningslösa diskussioner som ofta leder till provokationer och påhopp, det leder sällan någonstans… Men som sagt, jag har mina brister så som du…

Om sanningen provocerar dig så förstår jag att du minskat ditt deltagande på forumet. För här finns i alla fall några som inte accepterar de politiskt korrekta lögnerna utan oförträtet strävar vidare för att så många som möjligt skall kunna ta del av fakta och värderingar.

Det kommer alltid att finnas människor som försvarar idiotier och svaljer tillrättalagda lögner med hull och hår. Att dessa människor i sin okunnighet sedan utger sig för att ha den ultimata sanningen tycker jag är mer irriterande än att någon ställer frågor, skämtar eller argumenterar.

Skall jag tolka det sista du skriver som ett hot så förstår jag inte poängen. Skall jag bli rädd och sluta använda tangentbordet som ett verktyg för mina åsikter om det gör dig upprörd? Mycket dålig och lågpannad insinuation. Urrrk!

Ärligt talat har vi alla brister annars hade ingen ägnat tid åt ett forum där energitjuvar snor värdefull tid genom att besudla universum med tårdrypande teorier som inte håller när de landar på marken där energitjuven står.

Men en sak du har rätt i är att ditt nick har blivit synonymt med meningslösa diskussioner. Kanske dags att lägga ner den dispyten och ta ett steg framåt för oss båda?

Det är dock inte själva sanningen som provocerar, om det är det du tror så kan jag bara konstatera att det är väldigt sorgligt… Vad som provocerar är mer sättet som man lägger fram den på… Ord som idiot, marxist, vänsterslödder mm, mm, mm… Om du vill sprida den sk sanningen så trodde jag att ditt förstånd påminde dig om att det inte går att hamra in sanningen på folk genom att förnedra lyssnaren… Det skapar oftare en oseriös bild av budbäraren och diskussionen... Du vet det men kan på något sätt inte låta bli va? jag vet hur det känns... Där ser man, jag hade fel ang dig, vilket jag erkänner…

Om du tror att det är en lösning att vara politisktinkorrekt mot lyssnaren så kan jag inte ens beskriva hur jag har misstolkat din personlighet, men jag vill önska dig god lycka och fortsättning med dit något klumpiga framtoning ibland…

Att jag skulle sitta med den ultimata sanningen har jag aldrig påstått, tvärtom vill jag påstå. Jag har flera ggr hävdat att ingen av oss här på forumet sitter på den ultimata sanningen… (Novax tror det bara) Om vi visste det så tror jag varken du, jag eller någon annan hade suttit här med taskiga reflektioner… Där ser man hur fel din personlighet reflekterar meningslösa texter här på forumet… Men det gör ju bevisligen även jag…

Det var absolut inte menat som ett hot, jag inser nu när jag läser den meningslösa texten att det kan tolkas så, men det är väl mitt misstag eftersom jag kanske formulerade mig lite taskigt… Jag menar naturligtvis att det är sorgligt att du tolkar min text som om jag skulle använda våld mot dig om du tolkar mig fel i fortsättningen… Nä nä, jag tycker bara att det är sorgligt att du överhuvudtaget tror att jag försvarar våld eller rättfärdigar det…

Bra att du inser att du har brister, det är inte alla som gör det här på forumet... Istället för att ödsla tid på energitjuvar som mig då… så kanske det vore klokt att fokusera på själva lösningarna istället för att ödsla energi på saker som provocerar mig som i sin tur kommer att provocera dig…
Om du tycker att mitt nick har blivit synonymt med meningslösa diskussioner så borde du inse…(förstå) att genom att besvara dem så besitter även du en stor skopa dubbelmoral och en del skit som du behöver ränsa ut?... Du som jag har en del att jobba på… Vi tar steget…

Maggot!

Jag förstår inte hur du kunde få det till rasism? Det handlade heller inte om argumet... Hur tänker du?

See User information
Quote:

Dubbelmoral wrote:
Quote:

bumblebee wrote:
Quote:
Dubbelmoral:

Det är dock inte själva sanningen som provocerar, om det är det du tror så kan jag bara konstatera att det är väldigt sorgligt… Vad som provocerar är mer sättet som man lägger fram den på… Ord som idiot, marxist, vänsterslödder mm, mm, mm… Om du vill sprida den sk sanningen så trodde jag att ditt förstånd påminde dig om att det inte går att hamra in sanningen på folk genom att förnedra lyssnaren… Det skapar oftare en oseriös bild av budbäraren och diskussionen... Du vet det men kan på något sätt inte låta bli va? jag vet hur det känns... Där ser man, jag hade fel ang dig, vilket jag erkänner…

Om du tror att det är en lösning att vara politisktinkorrekt mot lyssnaren så kan jag inte ens beskriva hur jag har misstolkat din personlighet, men jag vill önska dig god lycka och fortsättning med dit något klumpiga framtoning ibland…

Att jag skulle sitta med den ultimata sanningen har jag aldrig påstått, tvärtom vill jag påstå. Jag har flera ggr hävdat att ingen av oss här på forumet sitter på den ultimata sanningen… (Novax tror det bara) Om vi visste det så tror jag varken du, jag eller någon annan hade suttit här med taskiga reflektioner… Där ser man hur fel din personlighet reflekterar meningslösa texter här på forumet… Men det gör ju bevisligen även jag…

Det var absolut inte menat som ett hot, jag inser nu när jag läser den meningslösa texten att det kan tolkas så, men det är väl mitt misstag eftersom jag kanske formulerade mig lite taskigt… Jag menar naturligtvis att det är sorgligt att du tolkar min text som om jag skulle använda våld mot dig om du tolkar mig fel i fortsättningen… Nä nä, jag tycker bara att det är sorgligt att du överhuvudtaget tror att jag försvarar våld eller rättfärdigar det…

Bra att du inser att du har brister, det är inte alla som gör det här på forumet... Istället för att ödsla tid på energitjuvar som mig då… så kanske det vore klokt att fokusera på själva lösningarna istället för att ödsla energi på saker som provocerar mig som i sin tur kommer att provocera dig…
Om du tycker att mitt nick har blivit synonymt med meningslösa diskussioner så borde du inse…(förstå) att genom att besvara dem så besitter även du en stor skopa dubbelmoral och en del skit som du behöver ränsa ut?... Du som jag har en del att jobba på… Vi tar steget…

Maggot!

Jag förstår inte hur du kunde få det till rasism? Det handlade heller inte om argumet... Hur tänker du?

"Jag har flera ggr hävdat att ingen av oss här på forumet sitter på den ultimata sanningen…(Novax tror det bara)"

Det är din åsikt, eller "Tro".

Jag säger inte att Jag sitter på sanningen - men jag tipsar om den...

Posted on: 2007/7/8 22:37

Edited by novax on 2007/7/8 22:54:12

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Hmmm, så du påstår dig inte sitta på sanningen nu då? Dina tillrättavisningar ger ofta ett sådant intryck dock... Men men...
Förlåt mig min vän, glömde lägga in denna( )efter passningen...

men jag bjuder på den...

« 1 2 (3) 4 5 6 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper