Vakencorner
Re: Jag är den nya tidens andlige ledare |
||
|---|---|---|
|
Okänd
|
Njaaa, frihetsguiden, 32 år säger du,...det där är väl ingenting,...gamle Psilocyber är snart 41 bast, så han har minsann knullat mycket, uj uj uj uj uj....!!!
![]()
Postat den: 2007-05-21 21:29
|
|
|
|
||
||
|---|---|---|
Registrerade sig:
2005-02-24 19:37 Inlägg:
3039
|
Psilo, din gamle skojare, välkommen tillbaka.
Jag visste väl att du skulle bli inskriven på DR Lightsabers privatklinik igen. ![]()
Postat den: 2007-05-21 21:33
|
|
|
|
||
||
|---|---|---|
|
Okänd
|
Hehehe...jodu doktor lightsaber, jag längtade bl a så mycket efter "tjocka Berta"...så jag kunde inte hålla mig
![]()
Postat den: 2007-05-21 21:35
|
|
|
|
||
||
|---|---|---|
Registrerade sig:
2007-03-21 21:44 Inlägg:
570
|
P. Vi kanske kan räkna på det... Jag skulle tippa på att jag har haft runt 2000 (tvåtusen) samlag. Slår du det? :)
Postat den: 2007-05-21 21:37
|
|
|
Allt skrivet av Tobias Struck/Frihetsguiden på nätet, utom det som nu ligger på bloggen, är ett avancerat internet-trollande, som pågick som mest intensivt 2006-2008 och eldades på av ett onormalt starkt självhävdelsebehov. |
||
|
|
||
||
|---|---|---|
|
Okänd
|
Hmmm,...knivig fråga det där;...men med facit i hand så framgår det dock att gamle Psilo trots allt har utfört mer än 2000 samlag. Ditt rekord på 2000 slog jag vid 24 års åldern tror jag, om inte mina beräkningar är helt fel.
![]() Löst räknat; ca 500-600 olika brudar har passerat revy genom åren som har fått smaka på "phhsilokorv", och detta är lågt räknat. / Psilo ![]()
Postat den: 2007-05-21 21:45
|
|
|
|
||
||
|---|---|---|
|
Okänd
|
Citat:
Vad skuddar ni varnadra från? Detta låter ju som vilken rörelse som helst pings kyrkan eller svenska motståndrörelsen...
Postat den: 2007-05-21 21:57
|
|
|
|
||
||
|---|---|---|
|
Okänd
|
Citat:
Är det så fattigt att växa upp med en konstnär och lärarina ? Jag undrar hur de ser på Juri Lina och David Icke ?
Postat den: 2007-05-21 21:58
|
|
|
|
||
||
|---|---|---|
Registrerade sig:
3039
|
All strävan att leda och styra andra människor är i grund och botten ingenting annat än en kompensation för vad som kan betecknas som känslomässig impotens.
Föreställningen om att vara en stor andlig och upplyst ledare är således bara en penisförlängare och en orgasm för egot.
Postat den: 2007-05-21 21:58
|
|
|
|
||
||
|---|---|---|
|
Okänd
|
Citat:
5-600 olika brudar?? andvänt kondom på svampkorven ?
Postat den: 2007-05-21 21:59
|
|
|
|
||
||
|---|---|---|
Registrerade sig:
570
|
P. Jag har haft fem längre relationer med min nuvarande inräknad. De utgör tillsammans 9, 5 år av min sexuellt aktiva del av livet - och jag var alltid trogen. I mellanrummen har jag legat med ett 20-tal kvinnor, ibland flera gånger, ibland bara en. Så det blir inte mer än runt 25 kvinnor. Du klår mig alltså i båda grenarna. Men jag måste säga att kvaliteten har varit hög överlag för min del.
Maggot. Min pappa var sjukpensionär, han var duktig på att måla men dålig på att marknadsföra sig själv. Och min mamma arbetade på en waldorfskola, där är lönen låg - dessutom var vi fyra söner. Angående Frihetsguiden: Tja, jag har väl aldrig sagt att Frihetsguiden är läskig eller farlig på något sätt? Det är det andra som har gissat, helt utan fakta, bara för att jävlas. Lightsaber. Det andliga är naturligt för mig. Det är klart att jag vet vad jag gör med alla mina provokationer (vi behöver naturligtvis uppmärksamhet för att bli något alls), men jag gör ett jobb, skall du veta. Det är ett gammalt jobb och jag är lämpad för det. Det är väldigt oförskämt av dig att döma mig så hårt utan att ens ha träffat mig.
Postat den: 2007-05-21 22:16
|
|
|
Allt skrivet av Tobias Struck/Frihetsguiden på nätet, utom det som nu ligger på bloggen, är ett avancerat internet-trollande, som pågick som mest intensivt 2006-2008 och eldades på av ett onormalt starkt självhävdelsebehov. |
||
|
|
||
||
|---|---|---|
|
Okänd
|
Hehehe...ja, svampkorven har oftast fått ha en gummioverall på sig då husse legat på hålet,...men visst,...det har förekommit tillfällen då husse glömt overallen.
Postat den: 2007-05-21 22:19
|
|
|
|
||
||
|---|---|---|
|
Okänd
|
Citat:
Har du ärvt hans stil att marknadsföra sig själv jag menar det är inte så många som tror att deras rörelse kommer växa om de menar att de ibland går ut och grillar skrattar och sedan pratar med planeter ![]()
Postat den: 2007-05-21 22:47
|
|
|
|
||
||
|---|---|---|
|
Okänd
|
Citat:
Var det en sån där svart kondom som var på korven då eller?
Postat den: 2007-05-21 22:48
|
|
|
|
||
||
|---|---|---|
Registrerade sig:
3039
|
Käre Frihetsguiden, tråkigt om du känner dig dömd av min lilla analys, som är min högst personliga betraktelse över de som rent allmänt ser sig som bättre upplysta och mer lämpade att leda den förvirrade ”fårskocken” in på ”den rätta vägen.”
För mig är det uppenbart att du är en intelligent kille och jag tror inte att du har något ont syfte egentligen (åtminstone inte på något medvetet plan.) Däremot föranleder mig din självpåtagna frälsarroll i egenskap av ”upplyst” ledare, som av vad jag sett inte heller är främmande för raljerande av dem som ifrågasätter trovärdigheten i detta, att påtala min syn på saken. Att jag gör det betyder inte att jag dömer ut dig som människa eller tror mig veta dina syften. Emellertid ställer jag mig minst sagt tvivlande till huruvida du är den fördomsfria och upplysta människa du vill framstå som. Faktum är att en del av det du skriver får mig att tro att du har konverterat från judendomen till narcissismen. Det hindrar inte att jag kan se det positiva med din närvaro här på vaken, dels vad beträffar ett annat perspektiv med nya infallsvinklar och kanske framförallt som en trigger som låter oss spegla oss i de undermedvetna konflikter vi alla bär på och som vi så ofta projicerar ut på vår omgivning i energikamper av prestige vilka inte sällan utmynnar i verbala miniatyrkrig. Det är ett intressant och ibland roande fenomen men vår ofta voluminösa ovilja att se våra egna brister och fördomar gör att det oftast bara utmynnar i en orgie av självgodhet och pajkastande. Det är förvisso en kick för egot men har föga med visdom och upplysthet att göra.
Postat den: 2007-05-21 23:03
|
|
|
|
||
||
|---|---|---|
Registrerade sig:
570
|
Lightsabre. Det var en fin text, tycker jag. Det är klart att det finns rädsla i oss alla, även i mig. Jag har ofta känt mig utsatt och ensam. Men jag är ärlig, även när jag är medvetet spektakulär och uttrycker mig svulstigt. Mina manér är mest till för att få uppmärksamhet till Frihetsguiden.
Jag har många tankar som jag vill få ut men brottas samtidigt med min världsbild dagligen. Jag vill inte att medlemmarna i Frihetsguiden skall se det som att jag är perfekt eller att jag alltid säger precsis om det är och har patent på sanningen. Men jag kämpar hårt för att söka den. Allt jag vill är att ha sällskap med likasinnade och enas i modern sefiroth, så att vi kan bli något att räkna med i kulturen - tillsammans och i en öppen, frisk, modig dialog med varandra. Som jämlikar? Förvisso. Men någon måste alltid ta det övergripande ansvaret - och det är jag som har skapat modern sefiroth och våra meditationer. Det är därför som jag kallar mig ledare. Jag har emellertid för mycket humor och självdistans för att vara bekväm i något slags dyrkad guru-roll. Låt oss tala om viktiga saker, låt oss känna hopp och glädje tillsammans över våra djupaste samföstånd, men låt oss ändå tillåta högt i tak och vild debatt - så säger jag.
Postat den: 2007-05-21 23:14
|
|
|
||
|
|
||
||
|---|---|---|
Registrerade sig:
570
|
Maggot. Mmm, förmodligen har jag ärvt en oförmåga att marknadsföra mig av min pappa. Jag är nog mer en konstnär på sätt och vis. Men jag kan bara göra mitt bästa, så får vi se om det ansluter sig någon som är bättre än jag på marknadsföring. Men min undervisning håller och har goda resultat. Så det känner jag mig trygg i.
Angående vad vi skyddar varandra från: Det som vi behöver skydda varandra från. Vad behöver du själv skyddas från? Angående Icke och Lina. De är spännande, men jag köper inte allt.
Postat den: 2007-05-21 23:23
|
|
|
||
|
|
||
||
|---|---|---|
Registrerade sig:
2007-04-01 01:54 Inlägg:
815
|
Jeepers Creepers!
Postat den: 2007-05-22 01:34
|
|
|
|
||
||
|---|---|---|
Registrerade sig:
2005-01-22 20:55 Från Bengtsfors - NOHR-DAHL
|
Helvete, "Tomten" - f-n, det ä väl inte så du menar?
Utan - att detta du läser: är "suspekt" - inte att du blir det, väl? Hö, hö... Förövrigt så anser jag att denne man - är bra - det han säger är bra - resten skiter jag i - Får man väl "Ta" som man vill... Skall kolla närmare först - innan jag "Käkar" på folk... ![]()
Postat den: 2007-05-22 02:10
|
|
|
|
||
||
|---|---|---|
Registrerade sig:
2005-01-22 20:55 Från Bengtsfors - NOHR-DAHL
|
Vad tror du om det här då: http://www.gnosticliberationfront.com/http?
Föresten - så, försökte jag "Registrera" in mig på den där "Sidan", vore ju intressant... - men det funkade inte... Skall försöka igen... Jag gillar din stil - men jag gillar inte några solgudar... Känner du till "Raelianerna": http://hem.passagen.se/rael/ - Här finner du verkligen en hel hög med - "Soldyrkare" (Sionister?) Kolla in deras reklamfilm - på svenska och allting! Hö, hö... Ballt! ![]()
Postat den: 2007-05-22 02:40
|
|
|
|
||
||
|---|---|---|
|
Okänd
|
Citat:
P. Jag har haft fem längre relationer med min nuvarande inräknad. De utgör tillsammans 9, 5 år av min sexuellt aktiva del av livet - och jag var alltid trogen. I mellanrummen har jag legat med ett 20-tal kvinnor, ibland flera gånger, ibland bara en. Så det blir inte mer än runt 25 kvinnor. Du klår mig alltså i båda grenarna. Men jag måste säga att kvaliteten har varit hög överlag för min del. Hrrmm... ja, nu får Frihetsguiden och alla andra för den delen ursäkta men... det går bara inte att bortse från allegorin med den framlidne pastor Jim Jones och hans Folkets Tempel. Det var mycket tal om högre nivåer av tillvaron men i slutändan var det bara knulla och mindcontrol den mannen var ute efter! Du kan ju alltid höra av dig till frimurartidningen New Age, de skrivr säkert ett ingående reportage om dig. Men då får du bli medlem i föreningen om du inte är det redan. Annars kan du ju följa Maggots exempel. Starta en egen sajt med ett eget forum, där dina anhängare kan härja bäst de vill... Förresten, välkommen tillbaka Psilocyber. Var har du varit när vi som bäst behövt dig? Citat: Angående Icke och Lina. De är spännande, men jag köper inte allt. Men det förväntar du dig att vi ska göra? ![]()
Postat den: 2007-05-22 08:00
|
|
|
|
||
||
|---|---|---|
|
Okänd
|
Wikhall skrev:Citat:
Förresten, välkommen tillbaka Psilocyber. Var har du varit när vi som bäst behövt dig? Man får väl tacka då! Nja, jag har latat mig och haft det gött, har inte varit inne på vaken på ett bra tag. Vad har försiggått på vaken sen sist då, något nytt? Förresten; när var det ni hade behövt "psilocyberhjälp" som du skriver om? Frid / Psilo
Postat den: 2007-05-22 10:02
|
|
|
|
||
||
|---|---|---|
|
Okänd
|
Din hjälp, Psilocyber, har vi behövt när frihetsguiden har varit här och härjat.
![]()
Postat den: 2007-05-22 10:20
|
|
|
|
||
||
|---|---|---|
Registrerade sig:
570
|
Wikhall. För att det var litet grabbigt kul, så mätte jag och P våra sexuella erfarenheter. Det visade sig att jag har en ganska normal sexuell historia för en 32-åring medan P (inte för att det är något fel) har legat med 500-600 kvinnor. Ändå är det JAG som är den måttlöse?
Jag bedriver vanligtvis ett lugnt och stillsamt upplysningsarbete. Men vet du vad jag är ute efter nu, från att du började med dina totalt osakliga paralleller till Jim Jones, trots att min lära till och med är mindre konform, dogmatisk och auktoritär än din älskade antroposofi? Jag är ute efter din själ. Jag kommer att söka i själsetern efter den - och när jag har funnit den, så kommer jag att skada den. Detta blir vedergällning för din plumpa och osakliga smustkastning. Och kom nu inte med att detta inte anstår en andlig ledare eller något sådant trams. Du får ta konsekvenserna av att attackera mig oprovocerat och orättvist. Du får ta det som en man nu. Snacka inte heller om vit eller svart magi, hat eller bitterhet. Om du angriper mig med lögner till syfte att skada mig, så vad förväntar du dig då? Rosor? Tänk mer i form av törnen. Shygets. Menar du registrera dig på Frihetsguidens forum? Det forumet är inte aktivt, hinner inte med det just nu - och vi har inte så många anhängare ännu. Men det kommer nog.
Postat den: 2007-05-22 10:59
|
|
|
||
|
|
||
||
|---|---|---|
|
Okänd
|
Jaha, så nu skall det bli ett "vodoo-krig" på vaken.se nu då? Ujujuj...nu får alla på vaken som skydd skicka lite kollektiv svartmagi till frihetsguiden så han håller sig på mattan istället.
![]() Skämt åsido,...du är ju "upplyst" så då borde ju du kunna konfrontera lite bokstäver som krafsas ner på ett stackars forum någonstans i cyberrymden? Okej,då kör vi igång "psilocyberkvarnen" nu då; så min första fråga till dig frihetsguiden är: 1. Kan du berätta om din upplysning, kortfattat? (vem som är upplyst, när och hur) / Psilo
Postat den: 2007-05-22 11:12
|
|
|
|
||
Login

Annonsorer och reklam
Annonser:

Att regelbundet vara jordad anses vara den största hälsoupptäckten i modern tid. Jordning släcker inflammation och återställer kroppens elektriska funktioner till det som är normalt. Detta har en mycket stor effekt på hälsan, både som lindring och som förebyggande åtgärd. Läs boken "Att vara jordad" och besök hemsidan earthingpeople.se för mer information.

Överlista din cancer med alternativa icke-toxiska behandlingar som fungerar!
Ange rabattkoden ”vaken” i meddelandefältet i kassan när du beställer för att få 2% rabatt på alla produkter utom guld och monsterboxar med Liberty Silver mynt.

Att regelbundet vara jordad anses vara den största hälsoupptäckten i modern tid. Jordning släcker inflammation och återställer kroppens elektriska funktioner till det som är normalt. Detta har en mycket stor effekt på hälsan, både som lindring och som förebyggande åtgärd. Läs boken "Att vara jordad" och besök hemsidan earthingpeople.se för mer information.

Överlista din cancer med alternativa icke-toxiska behandlingar som fungerar!
Ange rabattkoden ”vaken” i meddelandefältet i kassan när du beställer för att få 2% rabatt på alla produkter utom guld och monsterboxar med Liberty Silver mynt.

Annonsorer och reklam 2

Det enda rätta handlar om informationskriget mellan samhällets etablerade röster och röster från oliktänkande samhällskritiker. Boken berättar detaljerat om de metoder som används för att tysta ner tusentals människors tvivel. Den berättar om yttrandefriheten som ger dig rätten att säga din mening i ett samhälle som ser till att ingen kan höra dig.
Vaken.se har cirka 40.000-43.000 unika besökare (IP:n) varje månad.Vill du annonsera på Vaken.se? Läs här!