Vakencorner
|
Anonym
|
Symbolerna på 20 dollar sedeln
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Som ni alla vet så bildar tak nocken på dom nya 20 dollar sedlarna brinnande wtc torn om sedeln vikes rätt.
http://www.milaircomms.com/images/20tradecenter.jpg Dessutom missil träffen på baksidan av sedeln. http://www.milaircomms.com/folding20.html Dessa sedlar började tas ur cirkulation så fort sekten upptäckte att folket lärt sig deras högerhjärnstyrda arketyps språk symbolism gömda i pengarna, Ta nu och studera skillnaden mellan den gammla 20 dollar sedeln och den nya. http://www.moneyfactory.gov/uploads/new20.jpg Lägg märke till triangeln som lagts till i byggnationen + att trädet som bildar lågorna på wtc tornen lagts till. På den gammla sedeln saknas både träden som bildar lågorna på wtc tornen på den nyare versionen + triangeln. Slutsatsen kan man binda till bush senior tal om new world order http://www.youtube.com/watch?v=_y2qHGu35iY Triangeln & Symbolismen på Wtc tornen(Babylons torn)visar att planerna är satta i verket och global domination startat vilket påvisas tydligt på 1 + 20 dollar sedeln. http://www.diagnosis2012.co.uk/7.htm http://www.homeworkhotline.com/Money.htm Nu undrar jag bara när mörkrets härskarinna Persephone statyn som står på toppen av taket sattes dit som igentligen skulle varit jungfru maria?? |
||||
|
||||
|
Re: Symbolerna på 20 dollar sedeln
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Det vet jag inte... däremot så vet jag att det heter: taknocken 20-dollarsedlarna missilträffen osv osv ... .. . För övrigt intressant, får kollla upp...
Posted on: 2007/1/31 10:42
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Posted on: 2007/1/31 14:19
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jo, det finns/fanns bra "krafter"... Hänvisar även till denna tråd: http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=27581#forumpost27581
Posted on: 2007/1/31 16:15
Edited by novax on 2007/1/31 17:02:39
|
|||
|
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Mitt användar namn är inte särskrivet och gissa vad, det är grammatiskt felaktigt.
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
Fantastico Nick Helt Klart.Ett nick jag brukar köra med är . BushLieWorldDie Så ser ni det ute någonstans vet ni det är jag. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
...och, vad är det med det då. Vad vill du säga? Du har klippt itu "användar namn", ser jag. Varför det tro?
Posted on: 2007/1/31 17:04
|
|||
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Någon som vet om det var samma staty Persephone på vita husets tak innan ombyggnaden eller var det jungru maria eller fanns det någon där överhuvet taget????
Har det någonsin varit en jungru där eller satt odjuret där hela tiden? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Du har tyvärr många konstiga inlägg Vad menar du med "fördomsfullhet" - vad har det med vad jag säger kring språket att göra? Antal språk... du flyttar fokus - ditt inlägg utstrålar strunt. Du bör tänka på vissa saker, vad språk är, hur det relaterar till tex kulturer, bakåt och uppåt, i tid och rum - vad som är att klara sig, eller klara kulturer, raser, hela mänskligheten, 2012 - försöka förstå vad det syftar på att tex jag skriver om detta. Är du med på tåget som syftar tll splittring, upplösning och kaos - språkförstöringen är en del av det tåget, nästan som dess lok. Man måste se det i sitt sammanhang, annars är man bara en inläggspostare, men ingen vaken person, tvärtom.
Posted on: 2007/1/31 17:11
|
|||
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Kultur och språk är bara anpassningar dom har sina fördelar i uppfattningen under en viss period av ens utveckling då allt har sin tid och plats fast dock så mera nackdelar men fördelarna har sin tid och plats ochså och spelas ut med tiden.
Därav blir fördelarna nackdelar. Dock så leder allt negativt även till förändring och utvekling. finns bara 2 vägar och gå när det gäller bestiga ett berg eller komma ner. Upp eller ner. Någon som vet om det var samma staty Persephone på vita husets tak innan ombyggnaden eller var det jungru maria eller fanns det någon där överhuvet taget???? Har det någonsin varit en jungru där eller satt odjuret där hela tiden?????????????????????????????Ingen som Vet jag undrar ???????????? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
ojdå... var skall jag börja...? Som jag ser det så hamnar du allt längre bort från Sanningen... ![]() Du skriver tex "Kultur och språk är bara anpassningar..." Det är verkligen inte så. Förstår du inte att det med språk, och tex hur kulturer som dök upp här - har för anknytningar till en annan nivå, eller vad man skall säga. Så är det faktiskt - det borde vara en självklarhet att fatta - du står inte just nu ens på ruta ett - därför är det lite problematiskt att bemöta dina ord... Tex språk här är som en återspegling på denna nivån, av vad "vi är", eller har med oss - för det utgår från att det är DEVOLUTION - det är själva kärnan i det hela - jag har skrivit det 50 gånger - men de krokade halkar in i ord som är utplanterade av de gamla krafterna, såsom "utveckling" - du använder det ordet - men jag vet inte varför, eller vad du menar - och vet inte om du själv vet vad du menar - vems ord härrör dina ord från? Har du tex lyssnat på audiosarna med Cremo där han talar om Devolution? Det finns inget sådant som "ens utveckling", det handlar inte om det, utan mer ens eget fall och att bli fullständigt bortkollrad så här på sluttampens sluttamp. Det finns heller inget sådant som för- eller nackdelar angående kulturer och språk - utan det är som det är - det är redan perfekt och i sin ordning - det har följt himmelska/kosmiska principer från första början, när vi kanske på en tidigare jord först dök upp i en mänsklig kropp, i fallet nedåt in i samsara/den trefaldiga världen/illusionen/karantänen/fängelset. Det är inget som har gått fel, det finns som inget att kämpa emot heller i det yttre, utan det där berget du talar om är inom oss själva - ett berg av karma i ryggsäcken - det är tyngden/skulden=differensen som skiljer oss från vår ursprungliga natur, eller hem. Genom att göra oss av med det så kan man höja sin nivå - det är det som är kultivering - det är den enda meningen med att folk begav sig till grottor, in i skogarna, till bergen, eller varför det kom kloster- eller tempelmiljöer - det var för att kultivera - det kring budda och tao handlar bara om det, inget annat. Du bör tänka igenom det bättre... det är tvärtom mot vad du skriver - det är inte så att det som förr var fördelar skulle blivit nackdelar - det har inget med det att göra, på det sättet - utan är fråga om ens härkomst och tillhörighet - om det spolieras, den tråden/anknytningen bakåt/uppåt, så är det samma sak som att inte komma igenom i det som denna nivån står inför. Så skriv nu på de fem språk du kan "Det finns ingen utveckling" ![]()
Posted on: 2007/1/31 18:04
|
|||
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Nej jag lyssnar på hjärtat.
ANPASSNING INSE. Lol perfekt ordning säger du . Vems ordning? din uppfattnings ordning? illuminatys ordning eller . babylon födda mannen har talat kaos. Varför ska jag lyssna på babylon födda illuminaty uppfattningens lära när jag redan lyssnar på hjärtat och ser bortom illusionerna? finns bara en sanning och är ett med evolution= anpassning ska ta och vara lite social med vännerna här . Adjö ,Bye bye,Adios muchachos, sayonara sihing, moi moi & chodafess |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
ord
Posted on: 2007/1/31 18:43
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Gå en svenskakurs eller något, det är svårt att fatta vad du skriver och menar ibland. Har Babylon fött en man... eller vad är det frågan om Tänker du lika "konstigt" som du skriver? "finns bara en sanning och är..." Varför inte skriva: "Det finns bara en sanning och den..." eller vad det nu är du menar. Hyfsa till språket, det kan gå hand i hand med att strukturera upp din förståelse också. Det finns ingen evolution - du svarade inte på frågan om du lyssnat på Cremos ord om Devolution.
Posted on: 2007/1/31 19:06
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Novax, lägg av och märk ord/språk. Detta är inte enda inlägget där du gör det. Visst är det bra med bra svenska, men vissa är dyslektiker och för vissa går det fort på tangentbordet ibland
Just frasen "Babylon födda Illuminati" är mycket klart vad som menas tycker jag. Att missa ett "den" är väl inget att hänga upp sig på. Fast den här frasen fattade inte jag heller: "Nej jag lyssnar på hjärtat. ANPASSNING INSE."
Posted on: 2007/1/31 19:25
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Nej jag lyssnar på hjärtat.
ANPASSNING INSE." Att gå ifrån all inlärd logik och bli ett med naturen. Då kan "Hjärtat" ta över. dvs anppasning till vårt innersta rätta JAG, då kan man se klart och förstår dvs inse. Min tolkning av The Assasin. Han är i logisk mening anorlunda och svår. Lite ödjmukhet och fårståelse för andra så är han toppen. mvh sundis |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Om du läst på vad jag åsyftar så skulle du kanske inte skrivit "lägg av och märk ord...". Vad är kopplingen mellan att tex datorer kom, att det är en alien teknik, att folk sitter mycket vid datorer... att folk som hör röster mu allt oftare dödar andra, new age... ettor och nollor... att språket blir avklipp och som binärt +++ kopplingar till det som är ens ursprung mm, som jag redan nämnt om. Om manlite förmår att lägga ihop ett plus ett, så är det inte svårt att se i vilket sammanhang detta kring det oläsliga språket finns och ordituklippningar - det hör inte till mänsklig kultur. Det är väl ingen slump att det syns positiva inlägg på detta forum om rap. En dator är också duktig... kan många språk... jag ser också anknytningar till den där amerikanska cellfoodgrejen-på sajten ser man en kvinna vid ett mikroskop, för att lura oss. Det är inget back to basic-liv, utan kommer från en kultur som vi nog inte vill bli en del i, om vi kunde se dess förskräckligheter, för den är non human. Att skaffa sig effekter via preparat är bara just det - är det något positivt i sig - vad har man vunnit med det?
Posted on: 2007/1/31 19:57
|
|||
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login