Vakencorner

Re: Riktigt konstiga moln ovanför mitt hus...
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Som jag förstår det så är det HARP som skapar sånna där moln.. Finns mängder med videos som visar samma typ av moln på youtube..
:(
Posted on: 2012/9/10 0:12
|
|||
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Sökte över youtube, jo det verkar vara Haarp... Detta är vid västra mälardalen. Någon som vet om det finns någon haarp-station i närheten?
Posted on: 2012/9/10 7:27
|
|||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Jag har en bok om antennteori från sent 1970-tal. Det var då dom började experimentera i stor skala med verkan av radarstrålning på atmosfären. Men sedan dess har det "runnit en hel del vatten i Säveån..."
Posted on: 2012/9/10 8:28
|
|||
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Har sett dessa ripplor ganska många gånger i sommar, och de verkar alltid ha exakt samma riktning av någon anledning. Man kanske skulle föra bok på när dessa uppkommer, och sedan jämföra med experiment som utförs på tex haarp eller eiscat, ibland är svaren inte så dolda som man tror.
Satt en dag och tittade igenom EISCAT:s schema, googlade vidare på forskarnas namn, hittade en studie på hur man skapar svarta hål genom att sända upp förhållande vis låg energi runt ett av jordens magnetfält, den uppsända energin då började då spinna runt magnetfältet och skapar då massivt med energi som bildar ett "svart hål". Skisser visade nästan exakt den berömda spiralen i Norge som enligt media var antingen UFO, busstreck med projektor eller misslyckad uppskjutning av missil, jag skulle dock stryka projektorn och UFO:t och ställa frågan om det var missil eller eiscat.
Posted on: 2012/9/10 9:29
|
|||
Never believe anything until it has been officially denied
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Det är cirrus stratus moln men det sista ser lite ovanligt ut. Gissar på att det var väldigt stark vind på den höjden vid tillfället och får det nästan att se ut som lins moln.
![]() [img align=right width=300]http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT7wjzyqVSIdcRapLWetoFTRq5QwhU8TzIbOmFO-_wxG7BRpMoZhfnWVuqW[/img]
Posted on: 2012/9/10 10:40
|
|||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Grejen är att under större delen av året ser man inga som helst moln på grund att dom sedan åtminstone sex år från september till maj ligger under det ständiga diset på 9000 meters höjd och alltså inte framstår som synliga mot den bakgrunden.
Därför är kunskaper i metereologi nog bra men de förklarar ju inte varför det så sällan finns några egentliga molnformationer att studera. Det är ungefär som att veta allt om fjärilar om det inga finns. Jag var inne i en butik förra veckan som säljer soldrivna fjärilar som placeras i en kruka så att man får en illusion om att det skulle finnas riktiga fjärilar i trädgården.
Posted on: 2012/9/10 11:24
|
|||
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Låter som att du bor vid kusten. Jag har sett moln hela sommarn, regnigt som attan :)
Posted on: 2012/9/10 20:55
|
|||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
"Chemtrailsvädret" slutade vid månadsskiftet maj/juni. Men vad vi skall tänka på är att vädret inte bara påverkas av molnighet och vindar, havsströmmarna betyder ännu mer.
Om nu någon världsmakt eller annan okänd organisation försöker styra vädret, så har dom i vilket fall som helst inte en lätt uppgift. Hela västra Europa ungefär fram till den ryska gränsen kan för övrigt betraktas som "kustland"... det går en rätt tydlig klimatgräns längs den hela vägen från Finland och ner till Svarta havet.
Posted on: 2012/9/11 15:46
|
|||
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Ja men en jordbävning i havet brevid kusten då?
Varför skulle det inte vara enkelt att styra vädret.. Jag tror ingen av oss ska försöka förstå oss på hur det går til för vi saknar kunskapen som Nikola Tesla hade och det är väl han som uppfann vapnet .. Jag såg att dom hade sprayat ett chemtrail ovanför molnen igår när jag var utomhus.. Så jag skulle säga att chemtrailsvädret fortsätter.. Kommer ihåg för några år sedan när jag kom ut under en klarblå himmel med ett fåtal chemtrails och såg att det glimmrade i luften.. Helt uppenbart efteråt att det var aluminium i luften som jag andades in.. Jag stannar dock inte utomhus som folk som inte vet om chemtrails antagligen gör.. Vet man inte om vad regeringen gör så tror man nog inte att man ser glimmer i luften och såklart skulle regeringen aldrig vara korrupta, dom är väl som oss, dom har moral och är vanliga människor.. Jag har sett barnfamiljer utomhus när det var 7 chemtrrails på himmlen samtidigt, jag kan bara gå inomhus och hålla käften för svenskar tror ju ändå inte på det.. Försöker starta brevprojekt, brevolution.se eller .nu.. Men det går väldigt segt när man e ensam.. Public service försvinner nu också så SVT kommer inte ge befolkningen mycket till information.. Jag säger låt internetfolket göra publicservice genom sanning i brev till varenda brevlåda i hela Sverige och då skulle både chemtrails och public service vara det som folket vill och behöver, öppet och ärligt.. MVH
Posted on: 2012/9/11 16:15
|
|||
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Jag var även ute i några skogar för några dagar sedan, i mellersta Sverige. Och la märke till att granar och tallar hade dött här och där..
I USA rapporterar dom att PH-värdet på jorden sänks av chemtrails och träden dör på grund av sänkt ph-värde i jorden. Dom har rapporterat det i flera år nu. Och jag antar att vi kan se samma utvecking här under 10 års tid.. Jag har försökt få liite folk med mig från hela Sverige och testa ph-värdet i jorden, men jag skrev det på en hemsida som handlar om odling och ph-värde i jorden och där trodde inte småbarnspappan till moderator på chemtrails så han slängde min tråd innan jag eller nån annan hann testa nå ph-värde på jorden... Finns simpla ph-tester i Plantagen och hjag är fortfarande villig att testa ph-värde, speciellt under dom träden som dött , bara för att säkerställa dödsorsak.. Och eventuellt få det posistiva resultatet att ph-värdet är samma som det alltid varit även under träden som dött.. Men visstt jag är själv med att vilja göra detta fortfarande :(
Posted on: 2012/9/11 16:29
|
|||
|
||||
|
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login