vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Ensamma mot stormakterna - Aftonbladet.se - Anders Hasselbohm

See User information
Quote:

Ensamma mot stormakterna

Anders Hasselbohm om spelet bakom blodbadet på Syriens folk

Hela artikeln här : http://www.aftonbladet.se/kultur/article14329418.ab

Posted on: 2012/2/11 22:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Ensamma mot stormakterna - Aftonbladet.se - Anders Hasselbohm

See User information
En av kommentarerna:

Rami Al Mayhoub

Fredrik Ekström tack för ditt inlägg..själv är jag från Syrien och allt du skrev är stämmer 100% det kommer ny extrem våg av extrema muslimer som bara förstör islams namn samt de tror att lever I Muhammed tid!är själv muslim men muslimska bröder är absolut inte välkomna I Syrien..vi har sett vad som har hänt med Egypten osv när extrema muslimer kom till makten..landet blir bara mer o mer efterblivet o 20 år tillbaka I tiden minst sagt..Arabförbundet och nästa alla arab länder emot oss för de tycker att vi dödar sunni Muslimer! Syrien har sin självständighet levt kristna och muslimer sida vid sida vi har mer frihet än vad som finns alla världens länder..ex: I alla arabvärlden tillåter inte de att kvinna gå på fotboll match men I Syrien alla kvinnor kan gå på fotboll match osv...i SYRIEN kvinnor kör bil men I Saudiarabien som de påstår demokrati och människa rättigheter får kvinna INTE ens köra bil eller gå på fotboll match eller umgås med killar osv och de pratar om demokrati! VI I SYRIEN VILL HA ISLAM SOM ÄR RÄTTVIST SOM ACCEPTERAR ALLA FOLKSLAG OCH RESPEKTERAR ANDRA..INTE DEN ISLAM SOM SUDIEARAB.
ISLAM SOM BARA VISSAR HAT MOT ANDRA OSV.

Posted on: 2012/2/11 23:05
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Ovanstående inlägg bekräfter min teori om hur bra det skulle gå att samarbeta om alla förnuftiga människor i världen samarbetade lika bra som gangsters och smugglare och andra onda anhang. Det räcker med en tänkande människa bland 100 skriande dårar för att starta en dialog.

Jag har själv mött "palestinier" som längtar tillbaka till "den gamla goda tiden" när dom kunde bo på Västbanken och arbeta i Israel. Dom hävdar att dom är "kananeer" och de är hjärtligt trötta på alla extrema religiösa grupperingar som uppstått sen tempelplatsen stormades och som har härjat i området sedan dess...

Posted on: 2012/2/13 15:27
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

See User information
Konstigt... va jag har hört så finns det bara en slags Islam. Allt det andra är inte Islam. :)
Det sägs att i slutet av tiden så kommer arabernas riktiga prövning... då många av dessa kommer vara Deaf, Dumd and blind. Verkar passa tiden utmärkt då muslimer och dess ledare är som åsnor som låter sig påverkas och samarbeta med Dajjal.

Posted on: 2012/2/13 18:06
Ju fler människor jag träffar desto mer tycker jag om min katt

See User information
Se upp för svartrockarna oavsett var dom befinner sig .

Posted on: 2012/2/14 9:54
Resized Image

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper