vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

MMS (chlorine dioxide)

See User information
Någon som har testat detta och är det säkert?

Enligt förespråkarna så ska ClO2 döda bakterier och virus men inte skada kroppen celler.

Info: http://mmsforall.mateja.se/index.php? ... :video-a-boecker&Itemid=6

Posted on: 2010/8/23 2:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: MMS (chlorine dioxide)

See User information
Jag har testat. men för mig var det ingen bra erfarenhet. Efter nån vecka fick jag ont i njuren.
Han jag köpte av(en svensk) var väldigt hjälpsam och engagerad men hade inte hört talas om nån annan med samma erfarenhet. Jag fick även svar av Jim Humble(till min förvåning) som inte heller kände igen problemet. Tyvärr kunde Jim inte ge nån feedback för han riskerar att hamna i finkan om han säger nånting som går att tolka som medicinsk rådgivning. Han kunde bara hänvisa till sina böcker.
Mina 5 cent

Posted on: 2010/8/23 8:10
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information

Klorin... Låter inte så lyckat.

Posted on: 2010/8/23 9:50

See User information
Avatar, det är inte klorin vi snackar om, det är två skilda saker även om det finns "chlorine" med i namnet..

Svenska wikipedia http://sv.wikipedia.org/wiki/Klordioxid

Engelska wikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/Chlorine_dioxide

Det är ganska intressant att FDA i USA har gått ut med att det är farligt och att just MMS är farligt. Detta får mig att bli lite mer intresserad och tro på produkten som effektiv.

Från wikipedia,

On July 30th, 2010, the United States Food and Drug Administration warned against the use of the product "Miracle Mineral Solution" or "MMS" - which when made up according to instructions produces chlorine dioxide. MMS has been marketed as a treatment for a variety of conditions. The FDA warning told consumers that this industrial bleach can cause serious complications, including severe dehydration, nausea, and diarrhea. Consumers were urged to dispose of the product.

Från wikipedia,

Dricksvatten Under normala förhållanden produceras klordioxid fritt från klor. Klordioxid är en desinfektant, som används för vattenbehandling. I princip baseras använd-ningen på dess inverkan på lösta organiska ämnen. Flera årtiondens användning av klordioxid i olika delar av Europa, exempelvis Tyskland, Frankrike, Belgien, Schweiz, Sverige, England, jämte erfarenheterna från USA har inte indikerat några negativa verkningar för hälsan.

Sen att man får problem med njurarna kanske kan bero på att de blir överbelastad med skräp som rensas ut vid intag av MMS. Men det är bara en gissning från mitt håll. Det kanske är farligt eller ohälsosamt. Men jag kanske kommer testa nu bara för att se.. :D

Posted on: 2010/8/23 13:32

See User information
Köpte en flaska. men känslan sa nej!! nu står den i skåpet :)))

finns mycket som dödar virus/bakterier utan att man eventuellt utsätts för experiment....

http://drclarkia.com

Bra att veta är att bakterier och virus är egentligen inte farliga, det är kroppens reaktion som är farlig... Det är där som homeopatin kommer in i bilden.. kroppen återställer sig i sin normala rytm oavsett bakterier virus.. ;)))

Posted on: 2010/8/23 13:40

See User information
Jag har använt det längre tid. Köpte det i samband med svininfluensa och hemsk hosta ville inte ge sig. Ingenting verkade lindra hostan. MMS hjälpte. Sen drack vi (jag och min man)för att rensa kroppen.
Och nånting hände (parasiter dödade...) för vi blev mycket lugnare, hade mer energi, sov bättre.

Man kan dricka MMS med ananasjuice så döljer man smaken.

Posted on: 2010/8/23 19:06

See User information
greensparrow:
skriv nånting om clarkia.

Posted on: 2010/8/23 19:08

See User information

Har endast positiva erfarenheter av MMS.....

Posted on: 2010/8/23 19:11

See User information
Vart kan man köpa det förresten?

Posted on: 2010/8/23 19:22

See User information
Jag köpte på:
http://www.mateja.se/

Posted on: 2010/8/23 19:49

See User information
Quote:

GordonShumway skrev:
Jag har testat. men för mig var det ingen bra erfarenhet. Efter nån vecka fick jag ont i njuren.
Han jag köpte av(en svensk) var väldigt hjälpsam och engagerad men hade inte hört talas om nån annan med samma erfarenhet. Jag fick även svar av Jim Humble(till min förvåning) som inte heller kände igen problemet. Tyvärr kunde Jim inte ge nån feedback för han riskerar att hamna i finkan om han säger nånting som går att tolka som medicinsk rådgivning. Han kunde bara hänvisa till sina böcker.
Mina 5 cent

Fundera lite vad det kunde bero på alltså din njure??

Troligtvis berodde det på citronsyran det kan/är starkt för njurarna.....

Posted on: 2010/8/23 19:51

See User information
Quote:

greensparrow skrev:

Ja, kanske det. Tanken har slagit mig att jag kanske har nån liten njursten, som började kännas då. Har funderat på att göra en kidneycleanse. Får se hur det blir...

Posted on: 2010/8/23 23:15
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"

See User information
Quote:

GordonShumway skrev:
Quote:

greensparrow skrev:

Ja, kanske det. Tanken har slagit mig att jag kanske har nån liten njursten, som började kännas då. Har funderat på att göra en kidneycleanse. Får se hur det blir...

Jag har haft njursten. Extremt smärtsamt när den "rör" på sig. Kan ju vara så att den gjorde det i och med att du rensade ut annat skit, vad vet jag. Det går inte att få bort njursten annat än med lokalt koncentrerade ljudvågor som "spränger" stenen till damm. Det var så smärtsamt att jag vaknade ur narkosen, haha.

Posted on: 2010/8/23 23:31

See User information
Shit.... så jävligt så att man vaknar ur narkosen!!! uahhh

Finns tydligen.... ett tips för njurstenar!?!?!?

1-burk inlagd selleri... mixa och drick upp allting

1-6pkt Coca Cola... drick upp alting....??? tydligen ska det lösa upp stenen så att man kan pissa ut den????

EJ PROVAT.... men låter intressant...

Homeopatiska preparat tar även hand om njurstenar....

finns på örtagubben...

Reckeweg R27 "NJURSTENS DROPPAR"

http://www.reckeweg-india.com/product-details/R27-26.html

INDICATIONS

Renal calculi, sharp pains in the kidneys, pains across the small of the back, prickings, reddish and glairy urine with epithelial cells and amor- phous waste matter. Oxalic acid in the urine, gravel.

MODE OF ACTION OF MAIN INGREDIENTS:

Acid. nitric.: Calculi in the urine due to oxalic acid, and when oxalic acid is the main ingredient of the calculi.

Berberis: Sharp pains in the kidneys, growing worse on pressure. Pains in sacral region, coming from kidneys, patient cannot move, leans to right in order to lessen the pains. Glairy, reddish urine.

Lycopodium: Painful urination, gravel. Renal colics (right side affected). Pains along the urethra to the bladder.

Rubia tinctor.: Catarrh of the bladder caused by calculi. Frequent urge to urinate at night, with great weakness. Pains from kidneys to urethra.

Sarsaparilla: Gravel, acute pains when urinating.

DOSAGE

- Generally 3 times daily 10-15 drops in some water. After one weak of treatment it will suffice to take 5-18 drops, 2-3 times daily for a longer period of time

REMARKS

- In colics due to renal calculi: R 37, 10 drops in some water 15-30 minutes.
- In albuminuria and nephrosis: see R 64.
- Cystitis and cysto-pyelitis and bacteriuria: see R 18, in addition or alternation with R 27
- In prostate hypertrophy accompanied by cystitis: see R 25

Posted on: 2010/8/23 23:36

See User information
Jag har litet.

Kan både tänka mig att sälja av det jag har,(MMS) och importera mer om fler är intresserade!
-Enbart NaClo2... citronsyra får ni köpa på ICA och destillerat vatten på Apoteket.

PM:a

:Hej

Posted on: 2010/8/27 0:49

See User information
Shi lin tong

http://www.chinesenaturalherbs.com/herb_pages/shilintong.asp

Yi Dan

http://www.naturalypure.com/KidneyStoneReliefFormula.htm

Gold Coin Grass

http://www.sensiblehealth.com/Products-gcg.xhtml

Vattenmelonfasta en hel dag (Rensa njurarna)

Hydrangea tinktur.

Kidney Stone Tea

2 teaspoons hydrangea root
1 teaspoon wild yam root
1 teaspoon cramp bark
1 and 1/2 quarts water
1 teaspoon joe-pye weed
1/2 teaspoon each of corn silk, plantain leaf and yarrow leaf

Place the water in a saucepan and add hydrangea, wild yam and cramp bark to water in a saucepan. Bring the mixture to a boil, then reduce the heat and simmer for 15 minutes. Remove from heat and add the other herbs, then cover the pan and steep for at least 20 additional minutes. Strain and keep refrigerated. Drink 3 to 4 cups daily. If bleeding occurs, add 30 drops shepherd's purse tincture to each cup of tea.

"Chicken Bone Grass" herb, dried red dates and water.

This Chinese remedy reportedly works very well on kidney stones. Simmer all ingredients in three cups of water until reduced to only one cup of water. Drink it twice a day and repeat for 10 days. Occasional regular use of the remedy should also prevent future kidney stones. "Chicken Bone Grass" is a common herb which is found in Chinese herb shops. This remedy also works on gallstones. A variation of the remedy is to make a tea out of HB Abrus frutus losus, dried red dates and water and drink twice a day for three weeks.

http://www.naturalnews.com/028828_kidney_stones_remedies.html

http://www.buzzle.com/articles/3-ways ... ney-stones-naturally.html

http://www.symptoms-kidney-stones-tre ... y-stones-home-remedy.html

Bearberry has been for long used in herbal medicine to handle the urinary tract conditions. It acts as diuretic and antiseptic. Good diuretic action is also provided by the birch leaves. Drinking birch leaves tea reduces albumin content in urine.

Khella (Ammi visnagi) is used specifically for the treatment of kidney stones. This herb’s chemicals work as a calcium channel blocker-type antispasmodic helping to relax ureters tissue. In this way small stones are passed through the passages easier.

Horsetail (as well as parsley, dill, fennel, alfalfa, and dandelion) is rich in magnesium which acts against the formation of kidney stones of calcium oxalate. Drinking one tbsp. of this herb’s juice supplies the body with the daily dose of this mineral.

Gravel root (Eupatorium purpureum ) has a speaking name: it was given to this herb for its ability to act against gravels and stones in the kidneys.
For its sedative effects, seven barks (Hydrangea aborescens ) is also a well known herb for urinary conditions; it has been used for kidney stones to relieve pain and relax muscles of the urinary system.

Make sure to consult the herbalist before choosing any herb for use.

http://www.naturalherbsguide.com/tool ... ey-stones.aspx?showLinks=

Posted on: 2010/8/27 2:24
Resized Image

See User information
Jag använder Chlorine Dioxide till att borsta tänderna.. Gjort det senaste året.. Funkar alldeles utmärkt till det..

Posted on: 2010/9/21 0:45

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper