vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To PostTopic is Locked

« 1 2 3 4 (5) 6 »

Re: Skall "Vaken" "Vakna"?

See User information
Quote:

sale skrev:

Full replikrätt har alla men ingen nävrätt.

Det dar later ju vackert, men i praktiken ar det varken sant eller bra. Om ingen fiende finns, funkar det bra.

Vad menaer du da, ar det bara internet som skall hjalpa oss da?

Fema camp hamnar du i om du tuggar tuggummi pa gatan till slut.

Tankebrott kommer inforas, hur ar det da med "replikratt", det existerar inget ratt, det enda som kommer galla, ar "free for all" som jag ser det.

Vi kommer inte kunna snacka mot en AK5, hur skall det ga till?

Prata runt en 500 kilosbomb?

Diskutera medans en Neutronbomb brinner over Stockholm?

Jag sager inte att vald ar ratt, men jag utesluter ingenting heller.

En vacker dag kommer en vacker dag.

Vi vet att den kommer, vi slingrar oss bara, darav denna original post.

"Skall vaken vakna?"

Posted on: 2008/2/22 17:11
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

emil322 skrev:
Jag har sagt det förr, jag säger det igen, det är ingen demokrati, man får inte bete sig hur man vill på forumet, om du inte gillar void, vaken.se eller något annat med siten så behöver du ju faktiskt inte vara här, men väljer du att vara kvar får du knipa käft, hålla dig till reglerna och lära dig acceptera det.

Capish?

Void foljer inte sina egna regler, sa han kan knipa kaft nar han mobbar folk.

Han har ingen fribiljett.

Till slut har han mobbat fram fler personer som sabbar, an han orkar med att motarbeta.

Jag haller mig mer till reglerna an void!

JAg kommer aldrig knipa kaft angaende hyckleri eller fortryck, bara sa du vet det, var beredd pa att fa diskutera dig less!

Tvartom kommer de som gor detta att fa lara sig vad ordet acceptera betyder, eftersom de bara har pseudomakt, kommer de mobbade igen, med tvang.

Da kommer ordet acceptans att fa en innebord i fortryckarens minihjarna.

Posted on: 2008/2/22 17:15
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
void styr vaken.se och han får göra exakt som han vill... orka.

Kan du inte bara acceptera detta faktum?..

lägg din energi på fakejudar eller ngt istället.

Posted on: 2008/2/22 17:16
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

See User information
Quote:

emil322 skrev:
void styr vaken.se och han får göra exakt som han vill... orka.

Kan du inte bara acceptera detta faktum?..

lägg din energi på fakejudar eller ngt istället.

Han kan ju dromma om det, det tar stopp nan stans, var sa saker! Jag forsoker forbattra det har stallet, osakert om void kan andra ett minsta skit i sin hjarna dock, sa jag antar faktiskt att samtliga fel och brister enbart leder till okade spanningar, och mer daligt resultat.

Och som sagt, man stoppar inte ett tag genom att prata om det.

Jag skulle inte gora vad VOID gor, totalt idiotiskt, och farligt.

Men han hajar inte det, men han hajar en vacker dag, eller inte beroende pa vad som sker eller inte sker.

Posted on: 2008/2/22 17:20
Resized Image

See User information
Det som bör ske är att du accepterar forumet, sluta vara paranoid o tror att void är ute efter dig och lägger ner med alla tomma anklagelser och surpupperier.

Posted on: 2008/2/22 17:23
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

Anonym
Wiseguy:

Varför lägger du ned så mycket tid på inlägg om att du inte gillar hur vaken.se styrs?

Varför startar du inte en egen sida för de ämnen som du tycker är så viktiga?

Majoriteten verkar ganska nöjda med hur vaken.se fungerar. De som är här på vaken.se och som jag lärt känna brukar ge tips, ideer, tankar, råd, vägledning, hjälp. Jag har alltid velat att fler tar ansvar för att driva vaken.se framåt, jag vill inte styra någonting övht.

Du kan kontakta mig med dina tankar och kritik om du vill, då kan vi diskutera i PM istället för att du ska hojta här. Skriv till mig direkt om du har seriösa ambitioner, gnäll i forumet om du bara vill larva dig.
(Tyvärr har du bestämt dig för att sätta armarna i kors, sura och inte svara på PM jag skriver sedan en tid tillbaka så det kanske inte går.)

See User information
Om du gillar att lasa innan du postar sa ser du att jag motsatter mig mobbning.

Fragan ar nu, gillar du mobbning eller skall du motverka den, som du ser skriver jag att jag tycker du ar en trackaserimaskin. Och darmed har jag forstalelse for efekto, trots att jag inte vet allt om denna sak.

Men natuligtvis skall alla som inte haller med dig starta nya siter eller pma, jag tycker ordet ar fritt, traden handlar om vakens ovakenhet, och detta inlagg liksom tidigare ar helt i sin ratt.

Om nya personer laser detta gor heller inget.
Man kan inte spendera mer an 10 minuter i vaken, utan att man fattar att allt inte stammer, att vissa ar mobbade, andra ar bannade, micro inte ar vad han sager sig vara och att andra saker ochsa ar tveksamma.

Det jag skriver har arliga avsikter, att forbattra.

Du far allt ta och sluta gora det som du ber andra sluta med, eller det du bannar dem for.

Du kan lura nan ett tag, men inte i langden.

Ps vi vet redan att "majoriteten' och vad de tycker eller inte tycker ar oviktigt.

Vi vet ochsa att majoriteten ar samma personer, eftersom jag tror en del har har 10 nick eller fler, du har sjalv olika nick.

Jag har kvar mitt steffo nick, men jag har inte ens loggat in pa det sedan du bannade mig.

Skulle aldrig vara sa lag att jag inte ens kan sta for mina egna asikter.

det hade varit battre om du gjort annorlunda tidigare, nu far vi ga den vag du valde, och till slut kan det komma bra saker ur det med.

I detta fall kommer det att leda till att du andrar dig, var sa saker, det ar jag, och jag ar van att ha ratt. Storhetsvansinnig som jag ar. LOL

Posted on: 2008/2/22 17:32
Resized Image

See User information
Så nu är detta klart :kontakt uppnåd..
Kan ni Du gå över till PM å deklarera sedan resultat :Va fan fastna här? ger det något åt EGOT=?Lägg ner nu å blås detta ur vägen en gång för alla ÄV Deffeko ?

ce pasa a amigo?
http://www.youtube.com/watch?v=BsrtAATxI9Y

Posted on: 2008/2/22 17:41

See User information
till slut kan det komma bra saker ur det med.

Att lära sig att leva utan vrede och fruktan, är mycket avancerad kunskap, till skillnad mot historia, språk, geografi, religionskunskap m fl..
Alltså människor utan verklig anknytning. De som bara ser till hur allting borde vara i s f att se det som verkligen är. De är sådana som jämför med det gamla - en slags historiker. De är bakåtsträvare, i s f som de själva tror, framåtsträvare.

För att bli helt levande, måste man "dö" varje ögonblick ifrån förut.

Posted on: 2008/2/22 17:47

See User information
Quote:

sale skrev:

Att lära sig att leva utan vrede och fruktan, är mycket avancerad kunskap, till skillnad mot historia, språk, geografi, religionskunskap m fl..

Religionskunskap ar den mest skrammande undervisning du kan vara med om. Kommer sannolikt att lura dig for en lang tid i ditt liv.

Posted on: 2008/2/22 17:51
Resized Image

See User information
Den som blir lurad mest är DU ,Har jag en religion?Det ser ut som du har MÅNGA.....Nu skall jag in i bastun du får svättas här..ses

Posted on: 2008/2/22 18:09

Anonym
De som inte bryter mot reglerna om och om igen blir raderade.
Det är logiskt omöjligt att ge oss som försöker driva vaken.se någon form av skuld för radering. När första steget till oseriositet, sabotage, hån, lögner och hot om våld alltid kommer först. Resultat av sådant är radering, vilket inte alls är konstigt.

De som vill vara på vaken.se kan regga ett seriöst konto och gör seriösa inlägg med ambitionen att sprida information och diskutera istället? Då blir man inte raderad. Det är jätte enkelt.

Anonym
är det seriöst att ipbanna proxyservrar??

http://proxy.org

vill ni infokriga så räkna med att få svettas era micro-fachister.

Anonym
Quote:

wiseguy skrev:
Quote:

sale skrev:

Full replikrätt har alla men ingen nävrätt.

Det dar later ju vackert, men i praktiken ar det varken sant eller bra. Om ingen fiende finns, funkar det bra.

Vad menaer du da, ar det bara internet som skall hjalpa oss da?

Fema camp hamnar du i om du tuggar tuggummi pa gatan till slut.

Tankebrott kommer inforas, hur ar det da med "replikratt", det existerar inget ratt, det enda som kommer galla, ar "free for all" som jag ser det.

Vi kommer inte kunna snacka mot en AK5, hur skall det ga till?

Prata runt en 500 kilosbomb?

Diskutera medans en Neutronbomb brinner over Stockholm?

Jag sager inte att vald ar ratt, men jag utesluter ingenting heller.

En vacker dag kommer en vacker dag.

Vi vet att den kommer, vi slingrar oss bara, darav denna original post.

"Skall vaken vakna?"

Det finns absolut ingenting att vara rädd för wiseguy.

Allt kommer att bli mycket mycket bra.

Försök att se bortom mörkret vi för tillfället befinner oss i.

Väldigt väldigt många fantastiska kugghjul har satts i rullning
som inte går att stoppa.

Krafterna bakom det du pratar om har absolut ingenting att sätta emot vad som väntar.

In´Lakesh

Anonym
Quote:

Ser du inte hur paradoxalt det är att säga något sådant?

Nämn det endaste lilla lilla av det du gör på vaken.se:s forum som skulle defineras som "seriöst"?

Vart är den konstruktiva kritiken om du har kritik?

Vart är försöken till att hålla en seriös diskussion, debbat, informationsspirdning?

Det finns dock mycket.
- hån
- attacker
- lögner
- hot om våld
- förlöjligande

Varför vill du inte göra något vettigt mot NWO, eller annat projekt? varför vill du bara häckla och håna vaken.se? Ser du inte vilken bisarr sysselsättning det är att bara focuser på något så mörkt och negativt? Följer du ditt hjärta när du återvänder och bara vill förstöra? Varför vill du inte skapa något positivt eller engagera dig på något sätt som stimulerar dig? Blir du stimulerad och nöjd av att lägga energi på de där attackerna? Vill du inte skapa något?

See User information
Quote:

void skrev:
Quote:

Ser du inte hur paradoxalt det är att säga något sådant?

Nämn det endaste lilla lilla av det du gör på vaken.se:s forum som skulle defineras som "seriöst"?

Vart är den konstruktiva kritiken om du har kritik?

Vart är försöken till att hålla en seriös diskussion, debbat, informationsspirdning?

Det finns dock mycket.
- hån
- attacker
- lögner
- hot om våld
- förlöjligande

Varför vill du inte göra något vettigt mot NWO, eller annat projekt? varför vill du bara häckla och håna vaken.se? Ser du inte vilken bisarr sysselsättning det är att bara focuser på något så mörkt och negativt? Följer du ditt hjärta när du återvänder och bara vill förstöra? Varför vill du inte skapa något positivt eller engagera dig på något sätt som stimulerar dig? Blir du stimulerad och nöjd av att lägga energi på de där attackerna? Vill du inte skapa något?

Att jag ar en motvikt till de maktgalna admins pa vaken, ar val bra nog som aktivism mot NWO?

Pa manga satt arbetar ju vaken for eliten, jag jobbar emot er, som jobbar for.

Ingen ursakt att ni inte fattar det, jag har ju pa alla satt forsokt att fa er att fatta.

Slapp fluor pinnen!

Posted on: 2008/2/23 10:04
Resized Image

Anonym
Quote:
Att jag ar en motvikt till de maktgalna admins pa vaken, ar val bra nog som aktivism mot NWO?

Ingen ursakt att ni inte fattar det, jag har ju pa alla satt forsokt att fa er att fatta.

Slapp fluor pinnen!

Galenskaperna haglar. Motvikt? Du gör ju ingenting, du sitter ju bara i forumet och gnäller. Du är ju ingen motvikt, du är möjligtvis fjädervikt med mycket snack och väldigt liten verkstad.
Kul att du har "mobben-mentalitet" och lätt följer efter folk som ropar "cencur" "maktgalna" osv osv, lättlurad?

"Du jobbar emot er, som jobbar for?" Det är ju bara så snurrigt, försöker du vara rolig och skämta med det där flummet?.
Faktum är att du jobbar inte ett dugg. Du sitter i ett forum och gnäller, det är dock vad du gör. Du gör ingenting konkret, du bara låter som en hackig skiva.

Du vill kämpa mot NWO men waestar din tid på att klaga på admins på vaken.se. Att dessa ovanståenden ovan kommer från en självutnämnd/själverkänd narcisst är viktigt att påpeka så folk förstår extremismen du visar på vaken.se.

Snälla starta en egen sida och eller gör något annat vettigt projekt istället för att leka internetpirat och inbilla dig att du är någon motvikt som försöker... ja vad är ditt syfte egentligen? Jag förstår inte vad du försöker med? Bara skriva inlägg?
Det har jag aldrig förstått. Aldrig sett dig leverera någon konkret någon gång kanske?, bara prat... prat prat...

Gjort klart RFID infobladet eller väntar på att nån annan ska fixa det åt dig?

Edited by void on 2008/2/23 15:29:00
Edited by void on 2008/2/23 15:31:25

Anonym

VAKNA

Spola tillbaka och läs sida 1, kapitel 1, stycke 1 om DIVIDE AND RULE.

VAKNA

Spola tillbaka och läs sida 1, kapitel 1, stycke 1 om DIVIDE AND RULE.

Fred.

See User information
Quote:

void skrev:

Gjort klart RFID infobladet eller väntar på att nån annan ska fixa det åt dig?

Gor ditt eget info blad om du vill. Du har inte fragat mig om jag tycker det ar en bra ide att gora ett flygblad. Jag har meddelat massor av info om chippning, att prata om RFID ar bara blaj, du fattar inget om chippning, du ar inte heller min "ledare"

Ta hand om dig sjalv void, innan du tror du ar att leda nan annan!

Posted on: 2008/2/23 16:02
Resized Image

See User information
Quote:

Goinghome skrev:

VAKNA

Huer gar detta till mer exakt, har du sjalv varit med om detta?

Jag har lange sokt med ljus och lykta efter nan som pastar sig ha vaknat, kanske du ar den ende som har gjort detta, forklara garna lite mer!

Posted on: 2008/2/23 16:04
Resized Image

Anonym
Wise: Ta hand om dig själv, innan du försöker spela någon lone-ranger och ta hand om vaken.se på något teatraliskt sätt...
Sluta inbilla dig att folk som säger saker, vill styra dig. Det är lixom en konstig låsning du har i hjärnan. Antagligen för du ligger i ständig konflikt med alla människor pga narcissimen (vilket är väldigt vanligt för de som har det).

Kul att jag syftar till att du ska sluta snacka och göra något, så då inbillar du dig direkt att jag vill styra dig. Det är exakt vad en narcisst skulle göra som första slutledning. Dvs du lider av inbillning att alla andra vill styra/dominera dig. Du måste släppa den inbillningen verkligen, jag är inte intressread av att styra någon eller något. ok, fattar du?

Jag hoppades bara att få se något resultat istället för en massa snack från dig. Trodde du ville kämpa mot NWO, men nu vill du bara kämpa mot vaken.se. Du kan ju bevisa att du inte bara är en snack-pelle ute på något eget mission som ingen verkar förstå, genom att presentera något vettigt kanske?

Detta nedan är verkligen print-screen-material att spara. Helt galet/snurrigt inlägg verkligen. :)

Quote:
Slapp fluor pinnen!

Ha det bra och hoppas du hittar ett syfte med din energi, för just nu verkar den bara skjuta åt alla möjliga håll helt okontrollerat och utan målsättning.

See User information
Jag kampar mot NWO, som ar zionism, da kommer du till forsvar och forsvarar zionismen, och anklagar mig och Eric Hufscmidt for att vara "galna"

Man skrattar ihjal sig!

Skall vaken vakna?

Du bad mig alsdeles nyss att gora ett infoblad, det ar att forsoka leda mig. Hur mycket tomhet ar det just nu?

Posted on: 2008/2/23 16:44
Resized Image

See User information
void skrev:

Detta nedan är verkligen print-screen-material att spara. Helt galet/snurrigt inlägg verkligen. :)

Den som ar maktgalen ar du VOID, och jag exponerar detta, sa du kan avsluta det, eller inte kunna fortsatta obemarkt, vilket redan gett resultat, flera kanner igen ditt pahoppande mobbande.

Vaken.se ar prozionistisk, dvs arbetar for att skydda information som kan skada zionismen. Din kampanj mot Hufscmidt bevis pa detta, Eric en av varldens framsta att exponera zionism/Nwo

Slapp fluor pinnen!
Fluor pinne =Tandborste.[/quote]

Posted on: 2008/2/23 16:50
Resized Image

Anonym
Quote:

wiseguy skrev:
Quote:

Goinghome skrev:

VAKNA

Huer gar detta till mer exakt, har du sjalv varit med om detta?

Jag har lange sokt med ljus och lykta efter nan som pastar sig ha vaknat, kanske du ar den ende som har gjort detta, forklara garna lite mer!

Hej!

Jag VAKNAR...jag är inte VAKEN.

Jag ska försöka förklara hur jag ser på saken.

Tänk dig uppvaknandet som en trappa med jag vet inte vi kan dra till med 1000 trappsteg (inte haka upp sig på detta).

Jag minns själv inte när det hela började eller med vad...

Men jag skulle nog placera konspirationsintresset* någonstans runt trappsteg 37.

* (Samla filmer i oändlighet på jakt efter nya detaljer, alltid kolla prisonplanet.com etc, försöka greppa den stora onda planen för att...man är rädd (fast det kan man ju aldrig erkänna, man är ju en infoKRIGARE)

When you get the message, hang up the phone.

Det finns bara EN anledning till att man gör sådant:

MAN SER INTE ELLER KAN INTE LITA PÅ NÄSTA TRAPPSTEG!

Du tog steget till konspirationerna för att du kunde lita på det. Annars hade du slagit ifrån dig det eller tänkt att det där låter lite väl tokigt...och stått kvar på steget innan som brukar vara begränsat till att "makten är nog lite korrupt här och var..."

Du ser inte eller litar inte på nästa trappsteg just nu, och det säger jag för att jag för några år sedan upptäckte att det fanns fler trappsteg. Jättejättemånga fler trappsteg. Och att man kunde lita på dem, vilket är en stor eller liten utmaning inför varje steg man tar på trappan.

Nu kanske du säger att "ja men jag vet att det finns mycket mer". (d

Visst, men vågar du släppa din andra fot från konspirationssteget?

Inte förrän du gör detta kommer verkligheten att sluta spegla tillbaka rädslan till dig och du reagerar genom att skriva inlägg om VAD FAN SKA VI GÖRA, VI MÅSTE GÖRA NÅGONTING FÖR SNART KOMMER CHIPPET, VARFÖR GÖR NI INGENTING och så vidare.

För den krassa verkligheten är att de som sitter fast på konspirationssteget är de som ligger mest pyrt till jämfört med de som har lämnat det.

Och det var väl inte riktigt så du hade tänkt dig att det skulle vara?

Det hade inte jag heller när jag befann mig där, shit vilken paradox liksom....

De flesta människor testar olika vägar där ute, vilket är BRA enligt mig. Jag delar inte riktigt novax synsätt om att allt förutom den enda vägen är "kasst". Det är alla mina tidigare erfarenheter som lett mig fram till de insikter jag har idag om att vägen ut faktiskt är väldigt väldigt smal.

Den kan ta sig olika uttryck, eftersom att planeten är stor och Vägen finns i många olika former, men det är samma principer bakom dem alla.

Jag är knappast heller i position att säga att jag kan rita en karta som är en absolut handbok...

Men att ändra sitt liv (ja, ändra sitt liv) till att leva närmare naturen är en mycket mycket viktig ingrediens.

Att förstå hur det mest intelligenta organet i kroppen fungerar, hjärtat, och börja använda det är en annan mycket mycket viktig ingrediens. Om inte den viktigaste.

Konspirationssteget använder krigsstrategier...mind stuff.

Hjärtat ska styra hjärnan, inte tvärtom, det leder till hjärt-guantanamo bay! Kolla aftonbladet för ett real life skräckexempel...

Hoppas jag var till hjälp och att detta på något sätt hjälper dig i ditt sökande.

In´Lakesh

« 1 2 3 4 (5) 6 »

Register To PostTopic is Locked

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper