vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 4 (5) 6 7 8 ... 36 »

Re: Dagens skratt!

See User information
Psilo var ute i skogen och tältade med två polare.
En morgon när de vaknade sa en av killarna:

- Jag drömde en så underbar dröm i natt. Att en skitsnygg brud runkade av mig helvilt.

- Konstigt, sa en annan av killarna, jag drömde exakt samma dröm.

Psilo som hade legat i mitten satte sig upp och sa:

- Åh fan! Jag som drömde att jag var ute och åkte vasaloppet.

Posted on: 2006/8/22 9:03
Religion separerar - Andlighet förenar
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Psilo möter en fantastisk kvinna på en bar. De kommer väldigt bra överens och lämnar slutligen baren tillsammans för att åka hem till kvinnan. Vid rundvandringen i huset noterar Psilo att sovrummet är fullpackat med nallebjörnar. Hundratals nallar i olika storlekar ligger på en jättehylla som sträcker sig från golv till tak.

Psilo är naturligtvis både förvånad och något förskräckt över den enorma samlingen, men han beslutar sig för att inte nämna något. Istället kysser de varandra passionerat, sliter av varandras kläder och älskar. När gryningen närmar sig och den heta natten har lagt sig vänder sig Psilo mot kvinnan och säger:

- Nå, hur var det?

- Du kan ta vilken av de små nallarna du vill från hyllan längst ner.

Posted on: 2006/8/22 9:15

Edited by Lightsaber on 2006/8/22 9:34:22
Edited by Lightsaber on 2006/8/22 9:34:57
Edited by Lightsaber on 2006/8/22 9:36:12
Edited by Lightsaber on 2006/8/22 9:36:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
En överviktig man hade åkt iväg på en bantningskurs. Han blev ombedd att ta av sig kläderna och lägga sig på en brits så skulle han snart få massage för att mjuka upp kroppen.

En vrålsnygg kvinna i sexiga underkläder kom in i rummet och började springa runt britsen varpå hon ropade på engelska:

- If you catch me you can fuck me!

Mannen flög upp och började jaga kvinnan runt rummet i närmare 45 minuter, han lyckades dock inte fånga henne.

Proceduren upprepades de följande fem dagarna och mannen märkte att han minskade i vikt samtidigt som orken började bli lite bättre.

Inför den sjunde dagen kände han sig väldigt fräsch och pigg och sa till sig själv:

Den här gången ska jag ta henne!

Han klädde av sig och lade sig förväntansfullt på britsen.

Plötsligt kom en jättelik neger in i rummet och utbrast:

- If I catch you I will fuck you!

Posted on: 2006/8/26 10:24

Anonym

Anonym
Det var en gång en liten mask som hette maggot och som skulle slå på stort och rösta i valet för första gången i sitt maskliv.
Masken maggot var så glad och ivrig så han inte riktigt visste vad han skulle ta sig till, och han visste precis vad han skulle rösta på i valet.
Masken var nämligen med i "Perssonjugend" (unga örnar) och där vill alla rösta på sin fürer - Göran Persson.
Maggot var på väg till vallokalen för att rösta på Persson, och på vägen så tänkte masken att när han blir stor, så vill han också bli lika fin och betydelsefull som Göran Persson.
När masken gick där så såg maggot en gammal polare som hette Shygets, som var ute och åkte med sin fina röda moped som han hade köpt.

- Tjabba, maggot!! Skall du åka med? Jag tänkte dra ner en sväng till Göteborg och hälsa på Psilo, han skulle ju bjuda på svampomelett eller vad fan det va, sade Shygets entusiastiskt.

- Jodu, min vän,...det kan jag allt göra visst det, men först måste jag förbi vallokalen, svarade maggot.

Sedan åkte de och röstade på Göran Persson båda två, och sent på kvällen så var de hemma hos fina och trevlige Psilocyber på middag, och efter maten så var alla nöjda och glada, och psilo berättade att han skulle rösta på "svamppartiet", och då blev både maggot och Shygets avundsjuka...men då var det försent och dom fick vänta tills nästa val.

Så slutade alltså sagan om masken maggot som röstade Persson...

Anonym
år 2031 var det ett val som handlade om att förbjuda LSD och svamp.

karl johan som var en aktiv LSD-aktivist satte upp affisher över hela gbg där det stog "du blir smart av svamp"

dagarna gick och valet närmade sig en dag bestämde sig karl johan för att ta en tripp. han åt av sina svampar och fick mersmak han lagade svampstuvning varje dag,
han visste inte vilken dag det var och inte heller var han själv var.
(han var helt borta)

en dag tog svampen slut han besämde sig för att köpa mer av en skum jäkel uppe i bergsjön.

han satte sig på vagnen och åkte upp till bergsjön och tog en metro på första sidan stog det.

Valet är över förbjudet mot LSD börjar idag

Anonym

See User information
Psilo var uppe i de norska fjällen och åkte skidor. Han skulle naturligtvis stajla för brudarna och åka off-pist. Slog runt, bröt benet och blev upplockad av en räddningspatrull. Då visade det sig att Psilo hade förfrusit pittten. Räddningspatrullen transporterade honom till en fjällstuga. Där tog de norska fjällräddarna fram en flaska whisky.

- Men va fan!, vrålade Psilo. Whisky hjälper väl inte mot min förfrysta grej..!

- Hur dum får man vare om man er svensk, frågade norrmannen. Kan du ikke lese på buteljen... BALLAN TINE!

Posted on: 2006/9/9 10:06

See User information
Två kompisar var på väg till krogen för att "supa till". Den ene hade hemorrojder. Det blev en riktig helkväll. Men vilken av dem tror du blev fullast?

- Ingen aning...

- Jo, det var han som var frisk för han var bra i arslet redan när han kom.

Posted on: 2006/9/9 10:12

Anonym
...hehehe

Anonym
Igår var jag i angereds centrum och satt väntade på bussen hem, med ett flak öl jag precis hade köpt då en man med plastpåsar runt fötterna kom fram o pratade med mig...
Han berättade att han varit i tyskland i helgen och köpt asmycket öl och whiskey. De (han och hans vänner) hade "smuglat" in det med hjälp av en djurtransportvagn och när tullen stoppade dom frågade dom
"vad har ni där bak"
"en häst" svarade manen och så gnägades det bak djurtransportvagen
(de hade ställt en gubbe där som skulle gnäga)

hahahhaha om dettta är sant så är det ju fan årets grej

ja skrattade så ja trodde ja skulle pissa ner mig gubben var ju samtidigt så jävla ball

See User information
Fyra maskar placerades i varsin glasburk. Den första masken låg i akohol, den andra masken i en burk med cigarettrök, den tredje i en burk med sperma och den fjärde i en burk med jord.

Resultatet?

Den första masken, död.
Den andra masken, död
Den tredje masken, död.
Den fjärde masken levde.

Slutsats?

Så länge du röker, dricker och har sex
Så får du inte mask.

Posted on: 2007/1/22 22:09

Anonym
var finner ja denna burk med alkohol hade varit fint för mig det

See User information

Posted on: 2007/1/22 22:16

Anonym
demostranten
skrämmande likt mig under min punkperiod mellan 15-18års åldern

http://www.youtube.com/watch?v=avO51tWzv8I

See User information
- Är det ni som är den där modige mannen?

- Ja, jag är rädd för det.

Posted on: 2007/2/21 14:07

See User information
Resized Image

Posted on: 2007/2/21 17:54

See User information

Posted on: 2007/2/22 13:04
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

Anonym
" Jag är inte Paranoid Längre ! Men bara för det , så behöver det ju inte betyda att Dom inte är ute efter mig längre "

See User information
Det var fredagskväll och det äkta paret hade gått till sängs. Hustrun, som var sugen, säger till sin man:

- Vi kan väl göra det?

- Nej, säger mannen.

- Är du säker? frågar hustrun.

- Ja, jag vill inte, säger mannen.

- Är du helt säker?

- Helt säker! säger mannen.

- Är det ditt sista ord, du vill inte ändra dig?

- Nej! snäser mannen.

- I så fall vill jag utnyttja min livlina och ringa en vän.

Posted on: 2007/2/22 21:00

Anonym
Avdelningen har gått på tomgång sen Psilo tog semester. Och övriga patienter har börjat gnälla på allt för stora viktbelastningar i behandlingen. Det fanns bara en sak at göra..
http://video.google.com/videoplay?docid=-84158881543485392

Anonym

Anonym

Anonym
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,642081,00.html

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

PK-maffian slår till igen. :)

« 1 2 3 4 (5) 6 7 8 ... 36 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper