Vakencorner
|
Re: Ni som röstade på SD...
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Förändring av det mänskila sinnet är inte bara för "vi i väst". Inte heller "för de i mellanöstern". Förändring oavsett religion, ras eller kultur.
Posted on: 2010/9/20 15:50
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Har nu läst hela denna tråd och är verkligen förundrad. Är det vaket att kalla 5.7 % av svenska folket för "nazis och antichristsupporters? Sen var det ngt om nazis och Israelvänligt? Hur går det ihop? Själv röstade jag på S.D. utan att vara rasist! lär av historien: Nordirland t.ex. är ett tydligt exempel på misslyckande. MEn det är klart, Britterna ville ju ta över medelst plantering av protestanter där... Hade ingen aning om att S.D. var Israelvänligt, själv anser jag Palestinierna vara förtryckta.
Och om jag har förstått det rätt så fanns det väl en hel del problem i Kosovo också? Kanske Israel eller Kosovo vill ta emot en miljon svenskar? Knappast. Även vakna kan vara S.D:are. Att de skulle ha med NWO att göra låter också långsökt då Eliten äger media och media har bojkottat S.D. PS. Avveckla kärnkraften som utlovades på 80-talet!
Posted on: 2010/9/20 16:02
|
|||
|
"Livet e bara en period man går igenom"
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Det går ihop..
Eller kan man inte be folk tänka självständigt som röstar på partierna? Lika mycket som dom som röstar på högern ansvarar för dem som tar livet av sig pga försäkringskassan förnekar sjuka ersättning. Zionister och nazister är samma pack se ideologin bakom skull and bones och nwo. Zionister är inte judar dom är zionister. Sd är israelvänligt Skriv istället Zionistvänligt eftersom det är samma pack. Kosovo är inte lika stort som sverige. Aveckla kärnkraften = EPA Lätt att bli styrd men ingen vill erkänna det. Sanningen gör ont högmod är lättare.
Posted on: 2010/9/20 16:26
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Hört talas om psykologi? Göda missnöjet genom att tiga ihjäl det så det inte kan ventileras. En polares styvfarsa står förresten och visar fingret vid 0,34m ![]() Mina äldsta barns mors ex var också med...
Posted on: 2010/9/20 16:31
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Tänker inte ta debatt med Er: Shen och wavemaster. Ni har klart och tydligt sagt var ni står tidigare i tråden.
Posted on: 2010/9/20 16:38
|
|||
|
"Livet e bara en period man går igenom"
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Varför kommer du bara in i tråden och säger det då? Kan du inte diskutera för din sak eller?
Posted on: 2010/9/20 16:40
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Sanning gör ont.
Högmod är lättare. Det är alltid lättare och följa vad man tror är sanningen speciellt när den går hand i hand med ens uppfattning och anpassning. och speciellt då när man anpassat sig efter en slingrig väg och falskt ursprung. Hjärntvätten är stark. Alla har vi någongång stött på detdär för uppvaknande. Fällorna för sinnet var det ingen som sa att det var lätt att inte fastna i.
Posted on: 2010/9/20 16:52
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det är ingen fara Eezy, både Wavemaster och Shen har undvikit debatt i följande stil:
Quote:
Så kan det se ut, tror du har röstat på det partiet av samma anledning jag gjorde det för att ta upp frågan i dagordning, det är inget fel med det.
Posted on: 2010/9/20 19:03
|
|||
|
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Är du dum eller BiReal? Jag vill prata lösningar, men du vill måla ut problemen för att ge SD stöd. Detta har jag redan sagt. Du har en smutsig retorik där du vill få saker till någonting annat än vad de är. Du diskuterar som en politiker.
Problemen är självklara, så varför älta dom? Energin bör gå åt att lösa dom istället, men det vill inte du diskutera. Problemet artar sig som så att det är hög arbetslöshet, identitetslöshet och kriminalitet bland invandrare. MEN invandrare står "bara" för 10% av kriminaliteten i detta land enligt BRÅs statistik från 2005. 50% av dessa 10% är kriminalitet från invandrare från våra nordiska grannländer. Alltså borde det mest naturliga vara att kasta ut våra nordiska grannar, och främst då finnar, eftersom de är den största gruppen av invandrade kriminella. Dessutom i dessa områden där invandrarna bor är inte Svenskarna underrepresenterade i brottslighet, alltså är det boendeområderna det är fel på. Rotlösheten och avsaknaden av identitet.
Posted on: 2010/9/20 19:11
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Ja det är just essensen av invadring, att identitet förloras. Utgånspunhten måste vara noll i invandring. Här är det tvärtom, att man ger gräddfil till det som bär extra kraft att skada, pervo får gratis inträde. Det räcker att en muhammedan har gjort bort sig därnere, han sticker hit och säger vid gränsen här att han förföljs för att han pervar - då har du kommit rätt, välkommen, säger Sahlin.
Posted on: 2010/9/20 19:21
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Han kanske inte känner sig ha fotfäste i sin egen så kallade kultur? Då är mångkultur ett bättre alternativ.
EDIT: Dra inte upp homosexualitet och sånt nu som parallell att man inte känner sig rotad i sin egen sexualitet, för den ska vara naturlig, men har blivit perverterad. Kultur är ett bestämmande hur man ska uppträda tycka och tänka. Programmering.
Posted on: 2010/9/20 19:22
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Nej det är inte alls vad kultur är, har du källa på det skämtet?
Posted on: 2010/9/20 19:27
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Ja det är just essensen av invadring, att identitet förloras.
Ni har inte minsta aning om vad identitet innebär. Väck anden och öppna hjärtat innan i öppnar munnen. Märks att ni inte upplevt vad det innebär att vara människa. Inte finns minst uns av förståelse av anpassningen heller. Jag vet vad kultur är jag ser anpassning och orsak och verkan i samspel i olika former. Men det säger jag inte för du kommer ändå inte ta till dig eller förstå för koppen är inte tom. Hur skulle du kunna fårstå du inser ju inte din egen anpassning ännu och din ande sover än.
Posted on: 2010/9/20 19:31
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Definera kultur själv då. Det är arvsprogrammering... Inte någonting man lever efter så det ska bli bäst för alla, utan någonting ego som anpassats för en större massa. Kultur är vana... Du försvarar kanske gaykulturen också? Bara för att någon alltid gjort på ett sätt betyder det inte man har rätt.
Posted on: 2010/9/20 19:32
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Men för sjuttan, kom igen nu...! Jag har ingen lust att dividera med de som tramsar. De som han... de har tappat eget fotfäste, som går mest evil väg får känna på att det är fel. Om man inte får känna på det, går man emot kosmos/gud, the law och det... då går man till sist under - att känna på det är ju det som gör att man kan bättra sig, sådd och skörd, karma. Du vill att de ska normaliseras - det är just den stora olyckan med detta land - det (landet) har väl nu blivit till för att ge smooth sailing - det är tragiskt. Du diggar då "The Secret med?
Posted on: 2010/9/20 19:35
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
ZZzzZZzzZZzzzZZz Gäääsp
Posted on: 2010/9/20 19:36
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Underkänt där.
Posted on: 2010/9/20 19:36
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag har inte sett "The Secret", eftersom jag då jag vet vad det handlar om anser det vara trams.
Posted on: 2010/9/20 19:37
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Underkänt men inte övertänt som elden i ditt huvud.
Månen står som en sten i lågan.
Posted on: 2010/9/20 19:39
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Jag har "definierat" kring det många gånger. Men som jag skrev i mail till dig så verkar det som att du inte verkar se. Jag vet inte vad det beror på. Igår talade jag med en person på ett fik, han sda hur illa det vara av hans psykmedicin, han hittade inte orden, det unde ta fem minuter. Men det är välolka faktorer för olka människor.
Posted on: 2010/9/20 19:40
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Han ser just därför väljer han att titta förbi.
Posted on: 2010/9/20 19:43
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Jag trodde inte du kunde hamna mer på avvägar, men jodå. Du vet mycket väl att det är jag som hårdast (sedan 2005) gått åt pervo på denna sajt. Om du vill vara pk och kalla pervo för en slags kultur, så go ahead.
Posted on: 2010/9/20 19:44
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
ZZzzZZZZzzzzZz intelligensen glänser jag tror jag somnar snart.
Pervo Servo Nervo. Josig här hänter pra krejer tro kanske jag vill söpa din sinnpaj. Ska sig sälja sig eller?? epra elle? ska ha sig sup elle? ZZzzzZZZzzzZZZzz
Posted on: 2010/9/20 19:48
|
|||
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login