vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 (4) 5 6 7 ... 11 »

Re: zink och WTC-byggnaderns kollapsordning

See User information
Quote:
Men om man är bekännare av zinkismen då ringer man till korvkiosken i grannkommunen och frågar hur det gick till och nöjer sig med det....vittnen ljuger

Japp. det är tokbra!

Posted on: 2007/3/23 19:44

"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

seraphim wrote:
Quote:
Men om man är bekännare av zinkismen då ringer man till korvkiosken i grannkommunen och frågar hur det gick till och nöjer sig med det....vittnen ljuger

Japp. det är tokbra!

Till skillnad från dig och andra så gör jag källkontroller.

Gör du det?

Test

Är informationen på denna sida tillförlitlig eller inte?

http://farms.byu.edu/display.php?table=review&id=507

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Nej, du hänvisar till självmotsägelser så kan härleda vad du vill eftersom du är expert på dubbelprat och du sa aldrig vilka byxaffärer man lyckas med när man trampar en mongolid cykel i trikåer.

Posted on: 2007/3/23 21:28

See User information
Sleeplijn.
Ska jag kalla dig desinformatör eller har du ett eget ord på vad du sysslar med? Att bara dyka upp på ett forum och försöka skapa motsättningar är inte så kreativt. Tillbaka till lekskolan med dig.

Posted on: 2007/3/23 21:46

See User information
Quote:
Till skillnad från dig och andra så gör jag källkontroller

Det är mig helt likgiltigt vad du gör eller inte, för du har visat ditt rätta ansikte när du nu har undvikit min fråga flera gånger, och du kan inte komma här och dela ut test och kräva en massa saker och bestämma, du har i princip storhetsvansinne, men man kan väl inte vänta sig annat av foliehattar än att de blir knäppa till slut.

Du är fullkomligt besatt i att ha rätt, och trots att NIST, Popular Mechanics, 9/11 Kommissionen osv har debunkats och slängts i sopkorgen för längesen, så klänger du dig fast vid deras paranoida al-Qaida fantasier ändå.

Jag skiter i om du tror att George Bush är för snäll för att låta sina egna slaktas i mängder eller nåt, bara det faktum att han gick med på att vittna inför 9/11 Kommissionen endast om han inte behövde vittna under ed och att han och Cheney fick vittna samtidigt luktar jävligt illa. Och inga inspelningar fick göras, och inga avskrifter.

Säg mig, Zink, tycker inte du att ett sådant beteende tyder på att karln har något att dölja?

Posted on: 2007/3/23 22:01

"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser

See User information
Zink din tönt disinfo jävel, kan du förklara hur man gör hela byggnaderna till gas så de kollapasar med fri falls hastighet?

Gå och gråt en flod hos SÄPO och jag hoppas du får sova i ditt eget skit.

Posted on: 2007/3/24 2:58

See User information
Sleeplijn, Om byggnaden faller med "fri-falls hastighet", hur kommer det sig att individuella bitar som faller ner bredvid det rasande tornet faller snabbare ?

Står tornen i något slags gravitationsvakuum ?

Och vad jag förstår skulle enda sättet att få ett höghus att falla i närheten av fri-falls hastighet vara genom att ta bort det motstånd som varje våning utgör genom att simultant "spränga" de bärande balkarna (på alla våningar). Och alla filmer visar ju att tornen kollapsade uppifrån, där planet slagit in.

Om du menar "nästan fri-fall" så vore det bra on du kunde vara lite mer specifik i tidsangivelsen, för allt som faller och stöter på motsånd i sin väg faller ju med "nästan fri fall".

Posted on: 2007/3/24 9:45
All it took to measure the circumference of earth was a man with a stick and a brain

Anonym
Quote:

seraphim wrote:
Quote:
Till skillnad från dig och andra så gör jag källkontroller

Det är mig helt likgiltigt vad du gör eller inte, för du har visat ditt rätta ansikte när du nu har undvikit min fråga flera gånger, och du kan inte komma här och dela ut test och kräva en massa saker och bestämma, du har i princip storhetsvansinne, men man kan väl inte vänta sig annat av foliehattar än att de blir knäppa till slut.

Du är fullkomligt besatt i att ha rätt, och trots att NIST, Popular Mechanics, 9/11 Kommissionen osv har debunkats och slängts i sopkorgen för längesen, så klänger du dig fast vid deras paranoida al-Qaida fantasier ändå.

Jag skiter i om du tror att George Bush är för snäll för att låta sina egna slaktas i mängder eller nåt, bara det faktum att han gick med på att vittna inför 9/11 Kommissionen endast om han inte behövde vittna under ed och att han och Cheney fick vittna samtidigt luktar jävligt illa. Och inga inspelningar fick göras, och inga avskrifter.

Säg mig, Zink, tycker inte du att ett sådant beteende tyder på att karln har något att dölja?

NIST, Popular Mechanics och 9/11 Kommissionen har slängts i papperskorgen av de som påstår sig ha sanningen men som aldrig kan svara på enkla frågor så vilken sanning är de då de har?

Till skillnad från dem så vilar ett mindre ansvar på NIST, Popular Mechanics och 9/11 Kommissionen då de INTE påstått sig komma med sanningen.

Vad var motivet till sprängordningen WTC 2, 1 och 7 sanningssägare?

Vad Bush har gjort före under och efter 911 har inget med vem som utförde det då ingen efter 5 år har visat att han stod bakom detta på samma sätt som det avslöjades att Nixon stod bakom Watergate.

Och åter varför finns 911truth.org, Scholars for 911 truth o.s.v och som inte kan svara på alla kritikers frågor.

Jag har aldrig påstått att jag har sanningen utan de är du och andra som gjort detta och då vilar ett tyngre ansvar på dig och andra att kunna svara på våra frågor än tvärt om.

Och åter de borde ha tagit dig några sekunder att säga om länken jag ville test dig med var tillförlitlig eller inte.

Den är INTE tillförlitlig då den försöker bevisa att indianerna i USA har härstamning till israelerna.
Allt, DNA och historiska fynd, visar att indianerna kommer från östra Asien.
Varför jag tog just denna webbsida var att den är gjort att samma universitet som Steve E Jones lämnade.

Allt det ovanstående borde du alltså ha kunna lista ut själv.

See User information
Zink, du har svarat på andras inlägg, så när ska du fantisera ihop ett svar på trådskaparens senaste frågor?

Quote:

TTime wrote:
Quote:

zink wrote:
Jag tycker jag svarar och svarat så varför i all världen läser ingen vad jag svarar?

Eh...vi citerar och kommenterar det du skrivit. Borde inte det tyda på att vi läst vad du skrivit? Har du missat det? Om du uttryckte dig på ett vettigt sätt kanske vi t o m skulle kunna förstå dig.

När jag ställde frågan: "Varför skulle man inte ha kunnat demolera byggnaderna i den ordning som de föll?", så svarade du först:

Quote:

zink wrote:
Därför att folk hörde explosioner nästan hela tiden så de höll då enligt sprängteorin på och sprängde nästan hela tiden och hur kunde de då styra sprängningen enligt sprängteorin?

Tycker du verkligen att det var ett rationellt svar på den frågan?

Du har efteråt medgivit att det skulle vara fullt möjligt att avsiktligt fälla byggnaderna i den ordning som de föll, men hur kommer det sig att du först försökte bestrida det möjliga med ett så pass absurt argument?

Om någon presenterar en åsikt som han överhuvudtaget inte kan argumentera för, så finns all anledning att ifrågasätta riktigheten i åsikten.

Om någon presenterar en åsikt som han försöker argumentera för med uppenbart dunkla, irrationella och ologiska argument, så finns det även då all anledning att ifrågasätta riktigheten i åsikten. Men finns det inte då dessutom all anledning att ifrågasätta personen?!

Quote:

zink wrote:
Om någon sprängde dem i den ordningen så fanns ett motiv till att göra så OK?

Vilket var det motivet?

För att godkänna motivet så vill jag inte ha en spekulation utan en sannolik förklaring.

En sannolik förklaring måste innehålla vilka sprängämnen som användes och var de användes i detalj

Vad har typen av sprängmedel med rasordningen att göra?
Vad har placeringen av spängmedlen med rasordningen att göra?

Dina krav är löjeväckande!

Jag vill att du hittar personer som under ed kan vittna om det sannolika i att 19 personer tränar och sammarbetar för att begå kollektivt självmord genom att kapa plan och flyga in dessa i byggnader. För att jag ska godkänna och lyssna på vittnena ska dessa vara araber, kapare och redan döda.

Ditt sätt att utrycka dig i dina inlägg föranleder mig att tro att inte alla glödlampor är iskruvade på övervåningen hos zink. Jag påstår inte att du är dum eller ointelligent, men du verkar ha det lite stökigt i huvudet.

I mitt förra inlägg ställde jag frågan: "Vad tror du är anledningen till att INGEN ANNAN backar upp din kollapsordningsteori?"

Då dina inlägg har en tendens att vara lite egocentriska (du uttrycker dig gärna i jag-form, vill gärna framställa dig själv som speciellt erfaren, duktig och kunning etc), så skulle jag vilja höra din åsikt kring andras inställning till din "rasordningsteori"

Vad tror du är anledningen till att INGEN ANNAN backar upp din rasordningsteori?

Varför ser ingen annan ett problem med rasordningen?

Vad tror du är anledningen till att INGEN ANNAN backar upp din rasordningsteori?

Posted on: 2007/3/25 19:38

See User information
Quote:
men du verkar ha det lite stökigt i huvudet

Det är nog mer att han har storhetsvansinne och måste ha rätt.

Posted on: 2007/3/25 20:37

Anonym
Quote:

TTime wrote:

Vilken rasordning?

Den som hände den 911 är verklighetens rasordning och den finns.

Denna rasordning stämmer med hur flygplanen skadade WTC 1 och 2 och sedan hur WTC 1 skadade WTC 7.

Denna rasordning finns dem många som stöder så den är jag inte ensam om.

Sprängteorin har ingen förklarad rasordning så den finns inte och ingen kan därför stödja den och där har du rätt. Ingen stödjer den.

See User information
haha du är för bra du zink

Posted on: 2007/3/26 14:16
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."

See User information
Quote:

zink wrote:
Vilken rasordning?

Den som hände den 911 är verklighetens rasordning och den finns.

Denna rasordning stämmer med hur flygplanen skadade WTC 1 och 2 och sedan hur WTC 1 skadade WTC 7.

Denna rasordning finns dem många som stöder så den är jag inte ensam om.

Sprängteorin har ingen förklarad rasordning så den finns inte och ingen kan därför stödja den och där har du rätt. Ingen stödjer den.

Zink, jag skrev tidigare:
Quote:

TTime wrote:
Ditt sätt att utrycka dig i dina inlägg föranleder mig att tro att inte alla glödlampor är iskruvade på övervåningen hos zink. Jag påstår inte att du är dum eller ointelligent, men du verkar ha det lite stökigt i huvudet.

Jag tar tillbaka det, för du är uppenbarligen dum och ointelligent.

Quote:

seraphim wrote:
Quote:
men du verkar ha det lite stökigt i huvudet

Det är nog mer att han har storhetsvansinne och måste ha rätt.

Seraphim, om du droppar "storhets-" så tror jag du kommer ännu närmare sanningen.

Jag har uttryckt det tidigare och gör det igen; Jag tycker det är fint att du, zink, tillåts använda det här forumet som social inrättning.

Om vi tittar på det sista stycket i ditt senaste svar: "Sprängteorin har ingen förklarad rasordning så den finns inte och ingen kan därför stödja den och där har du rätt. Ingen stödjer den.", är det måhända ditt bidrag till "flest lögner i ett stycke"?

Du har fortfarande inte svarat på frågan: Vad tror du är anledningen till att INGEN ANNAN backar upp din rasordningsteori? (Att rasordningen skulle utgöra ett beklämande problem för sprängteorin)

Posted on: 2007/3/26 14:26

Anonym
Quote:

TTime wrote:

Om vi tittar på det sista stycket i ditt senaste svar: "Sprängteorin har ingen förklarad rasordning så den finns inte och ingen kan därför stödja den och där har du rätt. Ingen stödjer den.", är det måhända ditt bidrag till "flest lögner i ett stycke"?

Du har fortfarande inte svarat på frågan: Vad tror du är anledningen till att INGEN ANNAN backar upp din rasordningsteori? (Att rasordningen skulle utgöra ett beklämande problem för sprängteorin)

Därför att jag kommit på detta problem som ingen annan i denna världen har påpekat.

Att INGEN backar upp den kan du inte veta då inte alla vet om den.

VET du varför man sprängde i WTC 2, 1 och 7 ordningen med den tidskillnad mellan de påstådda sprängningarna som var 11 september 2001?

Detta har jag inte fått något tillfredställande svar på annat sätt än att Bush & Co ska veta det vilket är att visa att man inte har en aning om det i de alternativa teorierna.

De alternativa teorierna har inte en susning varför WTC sprängningarna skedde i ordningen WTC 2,1, och 7.

Det har heller ingen susning om vilka sprängämnen som användes, hur mycket av varje sprängämne som användes, var de olika sprängämnena applicerades, vem om gjorde det och när det gjorde det. Av dess personer som borde ha utfört det har de alternativa teorierna heller ingen susning om vilka de var och ännu efter 5 år finns det inte en enda av dessa personer som gett sig till känna.

Finns de några personer som har utfört sprängningarna överhuvudtaget eller är de bara en teoretisk konstruktion?

See User information
Frågan är ju lika korkad som att man frågar: Varför tände den halvblinde Van der Lubbe endast på pleninsalen i den tyska riksdagen och hur mycket bensin släpade han med sig när han liftade till Berlin.

Du tror väl ändå inte på att det var nazisterna själva som gjorde det, eller hur?

Posted on: 2007/3/26 21:45

Anonym
Quote:

Sleeplijn wrote:
Frågan är ju lika korkad som att man frågar: Varför tände den halvblinde Van der Lubbe endast på pleninsalen i den tyska riksdagen och hur mycket bensin släpade han med sig när han liftade till Berlin.

Du tror väl ändå inte på att det var nazisterna själva som gjorde det, eller hur?

Enlig vanlig rättspraxis så är bekännelser under tortyr inte giltiga som bevis och då Van der Lubbe gjorde sina bekännelser under tortyr är de inte giltiga som bevis.

Om du själv trodde att han gjorde de så finns det ett namn på denna av dig misstänkte förövare men något namn på de som påstås ha utfört sprängningen av WTC har du inte hittat trots att de måste ha varit flera tycken.

Det ska också sägas att Khalid Shejk Mohammed bekännelser är ifrågasatt runt om i världen då man misstänker att bekännelserna är gjorda under tortyr.

See User information
Nej, jag tror att Van der Lubbe klädde ut sig till 19 araber och nazisterna är helt oskyldiga till 9/11.

Posted on: 2007/3/27 11:20

Anonym
Quote:

Sleeplijn wrote:
Nej, jag tror att Van der Lubbe klädde ut sig till 19 araber och nazisterna är helt oskyldiga till 9/11.

Obegripligt inlägg.

Du menar att i analogi med riksdagsbranden så var Van der Lubbe = 19 araber skyldiga medan nazister = Bush var oskyldiga.

See User information
Nästan Zink, jag menar att både nazisterna och bush administrationen har samma ägare, samma mål och kör med samma propaganda som riktar sig till samma målgrupper.

Posted on: 2007/3/27 13:42

Anonym
Quote:

Sleeplijn wrote:
Nästan Zink, jag menar att både nazisterna och bush administrationen har samma ägare, samma mål och kör med samma propaganda som riktar sig till samma målgrupper.

Så A bekämpar A med A?

Sedan så saknar jag namn på någon som var med att spränga WTC 1, 2 eller 7.

See User information
Quote:
Sedan så saknar jag namn på någon som var med att spränga WTC 1, 2 eller 7

Du saknar namn på folk som ska ha kapat planen också, eftersom det inte finns några bevis att de påstådda kaparna (på den där listan som dök upp direkt efter tornen träffats typ) klev på planen. Bild eller videoklipp som visar det tack.

Posted on: 2007/3/27 13:49

See User information
Zink har däremot inga problem med att en del av de påstådda kaparna var i allra högsta grad fullt vid liv efter 9/11.

Posted on: 2007/3/27 13:59

Anonym
Quote:

seraphim wrote:
Quote:
Sedan så saknar jag namn på någon som var med att spränga WTC 1, 2 eller 7

Du saknar namn på folk som ska ha kapat planen också, eftersom det inte finns några bevis att de påstådda kaparna (på den där listan som dök upp direkt efter tornen träffats typ) klev på planen. Bild eller videoklipp som visar det tack.

Det finns väl inga bildbevis att någon överhuvudtaget klev på Flight 11, 77, 93 eller 175?
Däremot finns det namn och bilder på kaparna:
http://www.fbi.gov/pressrel/penttbom/aa11/11.htm
http://www.fbi.gov/pressrel/penttbom/aa77/77.htm
http://www.fbi.gov/pressrel/penttbom/ua93/93.htm
http://www.fbi.gov/pressrel/penttbom/ua175/175.htm

Det finns däremot absolut ingenting om några personer som utfört de påstådda sprängningarna. Ingeting. Inte ens ett rykte från en liten källa om vilka de var.

Anonym
Quote:

Sleeplijn wrote:
Zink har däremot inga problem med att en del av de påstådda kaparna var i allra högsta grad fullt vid liv efter 9/11.

Vet du att du påstår saker om andra personer som de aldrig har påstått.

Jag har ALDRIG påstått att någon av kaparna är vid liv däremot påpekat att de som påstår detta inte är överens som hur många som skulle vara vid liv så vilket är mellan 5-19.

Den stora spridningen visar att materialet de gått efter är så osäkert att det kan man inte alls lita på.

Skulle du lita på att en person säger att 5-19 personer rånade banken?

« 1 2 3 (4) 5 6 7 ... 11 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper