vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 (4) 5 6 »

Re: De olika rasernas egenskaper

See User information
Quote:

Novax.
jag gillar ofta dina inlägg här på forumet. men i bland har jag lust att ge dig en fet käftsmäll! du fattar men ändå påpekar du något som om att du inte gör det!
Jag har registrerat flera stavfel som du gör men inte fan påpekar jag normala misstag. det blir för barnsligt och helt jävla löjligt. Eller har du en taskig slutlednings förmåga! Din Idiot!

Jag påpekar inte så ofta - men varför skriva två ord - två ord som var för sig är enskilda ord. Jag bryr mig inte om olika stavfel, att du registrerar stavfel hos mig förstår jag inte vitsen med - det är ordituklippningar jag ibland skriver om. Vissa texter är jobbiga att läsa.

Vägra vara aliens ettor och nollor. Räta upp vårt språk, förstå vad ett språk är, och vad man själv har för del/ansvar i det hela, i alltings förfall. Som jag sagt förr - kan vi inte slå vakt om språket, så kommer vi till sist se att det gick inte att slå vakt om (rädda) någonting.

Jag har en bärbar dator med mycket krånglande tangenter, och får en del stavfel. Oftast så editerar jag det jag sett efteråt, när jag hinner, så det inte ser för dåligt ut.

Ät pinnar, Herr pyjamas.

Posted on: 2007/3/4 18:53
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

novax wrote:
Quote:

Lightsaber wrote:
Quote:

maggot wrote:

vilken forskning?
hur kom man fram till den siffran

Här finns en del:

OF GENETIC RACE AND EVOLUTION
What the director of Princeton's new institute for genomics has to say

"There is no such thing as race. You cannot scientifically distinguish a race of people genetically from a different race of people. Now you can find a gene that affects skin color, and you can show that this gene has one form in people of African descent and is different form of people, let's say , of Danish descent. But that's just one little change. That doesn't make them a race.

If you look at all the other things in their DNA that determine all the ways in which we're the same, in fact the two DNAs are indistinguishable”.

“So it seems that there is only one race: the human race. "There are variants," Tilghman said, "and the variants we pay more attention to are the variants that are visible to us. But in fact the variants that probably matter much more than whether your skin is black or your skin is white are variants that predispose you to breast cancer.

And those occur in all populations; variants that predispose you to heart disease; variants that predispose you to Alzheimer's disease. And those do not track by race. So the important ones are not the visible ones."

Shirley M. Tilghman, the director of the Lewis-Sigler Institute for Integrative Genomics

Läs mer:

http://www.princeton.edu/~paw/web_exc ... features/features_05.html

MAPPING THE DNA OF THE WORLD

"There is no such thing as race—there's no boundary in genomics to show that one population is different from another," he emphasizes. If anything, the HapMap results go a long way to dispelling myths about human populations, proving that our differences are even less than theorized. The research shows that, genetically, humankind is one big family.

Läs mer:

http://www.mcgill.ca/headway/spring2006/networks/

Detta är ju från religionen Science - som är en front för de krafter som vill döda människors andliga förståelse - det är väldigt evil och barnsliga saker. Man måste väl inse att detta är inom deras koncept att få livet till att vara meterialistiskt, ha kommit ur big bang - det är klart de alltid vill ha det till föreställningen om att livet är som ett träd, oavsett vad det gäller - att det fanns ett språk från början och att det senare blivit fler - eller att livet kom från någon encellig sak, sedan till sist så har det blivit som en människa av det, och att senare så har det blivit variationer inom mänskligheten. De ser det som En människoras. Men det finns olika raser, det är ju inget man behöver diskutera. Olika härkomst, och olika "gudar" inblandade. Många undergångar/extinctions, aliens är sådana som överlevt från jorden förr - därför anser de att jorden är deras, och att vi är deras... från eoner fram till nu, så har vi följden av att här och nu så finns det olika raser, med olika härkomst i tid och rum och även då anknytning bakåt/uppåt till olika nivåer/platser i kosmos, som är vårt ursprungliga hem som medvetanden/själar.

Ska vakna godta agendaägarnas program och synsätt och tala om rasism för att man talar om vaken - det verkar så av vissa inlägg att döma. Vem ska få bestämma vad som är tabu - det ärväl klart att de destruktiva krafterna som är de som driver agendan och degenereringen, vill vi ska köpa deras grejer, deras programmering och laddning/synsätt på ords innebörd. Varför skriva inlägg om att maggott är rasist - det är att ha anammat de dåliga krafternas programmering med hull och hår, och skyddar bara dom.

Det är likadant med ordet "tabu" - alla borde väl fatta att vad som är tabu är något flytande - och nu snabbt inbegriper alltmer av det som agendaägarna vill promota fram att de "tidigare människorna" ska luras genom - det är ju de som snabbt förskjuter måttstocken för vad som är tabu - det var inte många år sedan det bara var så att vi förstod/tänkte/skrev att bögeri är pervo, och det var straffbart att perva - nu vet vi alla att de har gjort massiva insatser - de sitter ju på allt i livet - politikerna, och media, allt är deras - så nu har det gjorts "tvärtom" - det är straffbart att säga som det sas tidigare, och som det är - och det blir hets mot folkgrupp, och pervo är normaliserat. Vi kan väl inte ta deras koncept och bestämmelse om var på olika skalor det ska vara markeringar kring olika saker - bara för att de som "har makten" vill ha det i sin agenda för att förslava den tidigare mänskligheten - det är ju ren femtekolonnverksamhet från vaknas sida. Det borde vara vakna som bidrar till att "räta upp" och återupprätta goda synsätt och värderingar - och inte promotar deras strunt och lögner... hur ska det sluta?

Här är bara ett av dina egna små misstag, från ett inlägg för 2 minuter sedan!
Meterialistiskt? Materialistiskt heter det väl, så enkelt är det!
Din dubbelmoraliska idiot!

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

micro wrote:

Om du läser mitt inlägg så kanske du förstår?!

Det jag sa var ju att du är mycket ärlig. Problemet är att jag inte känner empati och förståelse i dina inlägg. Att du bara kör på med din ärlighet oavsätt hur det känns för andra.

Man måste försöka förstå hur andra tar ens budskap för att det skall kunna bli bra och man får kontakt.

Att inte gå på empatins ben beyder att man inte bara skall bry sig om vad andra känner utan även ha mod att säga vad man tycker. Dvs att man bör kunna ta upp svåra ämnen om man ger utrymme för empati sammtidigt.

vad fanns empatin när du bannade bjornir.
var finns förståelsen när du bannar dessa och skriver saker som
"jag vill inte man pratar om raser och mångkultur"
tror du inte vi blir ledsna och arga när du bestämmer sånt och du bestämt hur konspirationen ser ut....

empati bara för sympatiska människor ingen empati för oss ryggraslösa främlingsfientliga hatare?

när har vi rätt att bli ledsna när ska vi få säga vad vi tycker och tänker?

Anonym
Quote:

CrushNWO wrote:
Capsolito wrote
Anser att ordet raser är precis samma skit som olika
språk.

Därav gränser för att vi inte ska kunna ta oss vart
vi vill utan att storebror vet vart du tar vägen.

Vilket intresse har storebror av att vi sticker till
andra länder? Varför denna kontrollen i en värld där
vi har byggt upp? Men tror knappast att vi vanliga
människor har dragit dessa gränser, dom är skapade
av ett syfte,vilket är min tro, därför att vi ska
behålla dom olika språken.

Vi har folk som blir förbannade för dom inte förstår
vad andra pratar om, och därför skapas en sorts
rasism hos den som inte förstår vad andra pratar om.
Den får en att känna, fan snackar han skit om mig?
vad planerar dom? undrar vad dom säger?. Nyfikenheten
och att inte förstå vad andra pratar om skapar
denna rasism. Därför har vi vissa som säger, bor man
i det här landet ska man prata det här språket.

Det känns bara som allt är odlat av syftet att skapa
hat för andra folkslag, alltså det här med folk,gränser
och olika språk.

SVAR :Varje folkslag "ras" är unik. I ett mångkulturellt land som Sverige suddas vår suveränitet ut i rekordfart om detta multikulturella expriment får fortsätta .

En mix av många olika kulturer förstör det unika i den Svenska kulturen . Man har altid haft kultur utbyte men då väljer man själv vilka delar man vill ta till sig från andra länder inte som i ett mångkulturellt samhälle där man blir påtvingad hela delar av andra kulturer på bekostnad av sin egen kulturs existens.

Tex det behövs inte ett mångkulturellt samhälle för att laga mat från jordens alla hörn .I Japan som inte är ett mångkulturellt samhälle finns mat från alla olika kulturer reprenserade fast det är huvusakligen Japanska kockar som står för tillagningen av maten.

Alla har rätt till sin kultur,historia ,tradition sitt sätt att uttrycka sig men inte på bekostnad på andra folkgruppers egna kultur "man tar seden ditt man kommer".

Om där inte fanns olika kulturer ,språk så hade världen varit väldigt steril och tråkig ställe att bo på.Jag åker gärna jorden runt och upplever andra kulturer på plats i olika länder och tar till mig dom delarna jag själva vill.

Om man som folkgrupp "ras" vill bevara sin kultur,historia och sitt språkbruk vilket nästan alla folkgrupper vill är man knappast rasist den som tror det är infekterad av det politiskt korrekta synsättet .Vi Svenskar har ju blivit indoktrinerade i det Politiskt Korrekta system som bla innefattar att man skall vara villig att ge upp sin egen kultur,historia i sitt eget land bara för tillfredställa andra folkslag man skall s.k inte kränka dom.

Tyvär har en del på detta forum inte lyckats bryta denna hypnos då den sitter djupt inprintad i det undermedvetna ända sen barnsben.

Nwo har på sin agenda att krossa
alla national stater,gränser ,kulturer &språk genom bla att blanda olika Folkgruppers "rasers" kuturer så att där slutligen
bara skall finnas ett talande språk förmodligen engelska.
Jag blir inte förbanna dnär jag inte förstår vad andra säger. Dock tycker jag att det tillhör almänt hyfs att prata Svenska i Sverige när man är ute och rör sig ute i samhället,oj förlåt det fick jag inte säga för då var jag en sån där rasist .

Dom som
stöder avskaffandet av Svensk kultur,historia&språk är föräddare mot sitt eget folkslag .Vad säger ni till era barn eller barn barn om dom frågar varför ni inte ville bevara detta lands suveränitet
utan spelade eliten rakt i händerna med hjälp av ert
PK tänkande?

Du skriver bra som vanligt

Anonym
Capsolito!

Om du går igenom dina egna inlägg och tänker på vad Mona Sahlin eller Fredrik Reinfelt säger i dessa frågor så kommer du inse att ni säger exakt likadant...

att vara gammaldags och konservativ är idag att vara radikal och sticka upp!

hur ska alla kulturer kunna överleva i en mångkultur där man samtidigt ska integrera folk
http://www.youtube.com/watch?v=D3W3Jj5ZiXw

Vad betyder integration?
Det betyder att du ska skära ner på din egen kultur för att anpassa dig till andras = en blandkultur eller ingen kultur alls..

jag var på en fest för ca 1 månad sen hos en chilinska där det bara var lationos...
(var ensam svensk)

hade det varit en mångkulturel fest hade det inte varit något trevligt alls...
vi tänker att det hade varit muslimer där

(ja då hade vi inte kunnat dricka alkohol vi hade inte kunnat grilla korv)
hade det varit judar där hade de inte kunna dricka mjälk till tacos och hade det varit hälften svenskar hade vi inte gått till en spanks krog senare på kvällen...
det hade blivit en blanding där alla i slutändan varit förlorare

MVH Masken i Angered

Anonym
Quote:

Dubbelmoral wrote:
Folk fattar inte ens att de bidrar till flyktingströmar genom att handla billiga produkter och importerade grönsaker, kaffe, mat mm, från fattiga länder. Vi bidrar till taskiga förhållanden som sätter människor på flykt. Sen står de flesta på hemma plan och frågar:
- Va fan gör ni här! Åk hem era jävla slödder!

Man vill bara ha den billiga produkten i girighetens namn, men konsekvenserna är man inte beredd på, eller helt ovetand om rättare sagt, så blir det när man följer MS media i tron på att vi lever i ett neutralt och demokratiskt land, fast vi i högsta grad bidrar till orättvisorna = flyktingar och invandrare!

Bomber och granater som tillverkas i Sverige och som exporteras till krigförande länder, bidrar ni till genom att rösta och acceptera det som pågår. Spelar ingen roll om ni röstar på erat egna rövhål eller SD. Ni deltar i systemet som skapar oro i omvärlden! Politik är ett spel, ett rävspel baserat på lögner! I spelet ingår frågor som jobb, bostäder, ekonomi mm. Allt är baserat på lögner för att behålla människan på en civiliserad nivå! Framför allt att lyda utan att ifrågasätta!

Det är så jävla patetisk att dela in olika kulturer i grupper genom att peka på olika egenskaper. Va fan! Är inte det självklart att vi skiljer oss beroende av kulturen! Vad är det man vill ha reda på vid en sådan frågeställning? Vem som är bättre och sämre eller? Det går helt inte att avgöra. mao en helt idiotisk frågeställning som skapar mer oreda och splittring. Jag menar, om man inte förstår att länder skiljer sig i tradition så är det hög tid att börja utbilda sig eller resa runt till olika kulturer innan man uttalar sig över huvudtaget.

Vi lever ca 9 miljoner på denna yta kallad Sverige. Det finns länder med motsvarande yta som har mer än 100!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! miljoner människor på liknande yta!

Jag välkomnar varenda lite neger, muslim eller spagge till detta mesiga och osociala land!

Precis vad alan watt snackar om skuldbeläga den vita manen

Anonym
Quote:

micro wrote:

Jag anser inte att dubbelmoral hetsar mot svenskar. Bjornir, jag förstår din poäng men du förstår säkert också vad det handlar om. Man kan säga vad man tycker utan att någon känner sig utsatt om man bara väljer sina ord.

VA???????????
om jag skulle skriva att muslimerna i iran var jävligt osociala skulle du genast se det som rasism

du är precis som mona sahlin
"svenskar är ingen folkgrupp mot de kan man säga vad man vill"

och det finns bara en sak att göra bli bög!

micro kan du säga vad som är rasism av dessa

1 sverige är ett trisst land med osociala människor
2 irakier har jävligt tomma ögon
3 muslimer är jävligt osociala
4 palestina förtjänar inte ett eget land
5 buddister är jävligt korkade

See User information
Som jag har skrivit till dig tidigare Lightsaber:

Börja att läsa Journal nr. 27 och sedan 32-27 i Phenixarchives, sen kan du börja diskutera om denne Sananda är den du tror han vara efter att ha läst en artikel.

Det är över 200 böcker skrivna i denna serie och du kan knappast döma dessa efter att ha läst en artikel.

Och som vanligt hänger du upp dig pracis som zink på detaljer:

--Oj, de nämner Gud som "Fadern". Han måste vara manschauvinist, Ungefär.

Skärpning!

Ta till dig VAD budbäraren vill säga inte VEM som säger det.

Posted on: 2007/3/4 21:28

Anonym
Dubbel Moral:skrev
Folk fattar inte ens att de bidrar till flyktingströmar genom att handla billiga produkter och importerade grönsaker, kaffe, mat mm, från fattiga länder. Vi bidrar till taskiga förhållanden som sätter människor på flykt. Sen står de flesta på hemma plan och frågar:
- Va fan gör ni här! Åk hem era jävla slödder!
SVAR:Jag själv dricker inte kaffe köper hellre Svenskt än utländskt men det bli svårare&svårare att hitta innhemska produkter.Vad hade hänt om ingen köpt deras produkter? Med tanke att flyktingströmmarna bara utgör en liten del av importen av människor så kan man verkligen fråga sig vad dessa människor gör här då dom inte flyt från krig och svält.
Man vill bara ha den billiga produkten i girighetens namn, men konsekvenserna är man inte beredd på, eller helt ovetand om rättare sagt, så blir det när man följer MS media i tron på att vi lever i ett neutralt och demokratiskt land, fast vi i högsta grad bidrar till orättvisorna = flyktingar och invandrare!
SVAR:Vår köpkraft bidrar så klart till att stöda slav& låglöne jobb som i bästa fall ger 20cent i timmen men knappast till en flyktingströmmar . Säg mig hur skall man gå till väga när 90% av allt tillverkas i Asien och en bojkott av varor inte skulle ge någon större effekt med tanke på vårt låga invånarantal?Jag hatar globaliseringen som har kostat milljontals arbetstillfälle i Europa,Nord&Syd Amerika.Bara för att de multinationella svinn företagen skall tjäna snuskigt mycket mer pengar.
Bomber och granater som tillverkas i Sverige och som exporteras till krigförande länder, bidrar ni till genom att rösta och acceptera det som pågår. Spelar ingen roll om ni röstar på erat egna rövhål eller SD. Ni deltar i systemet som skapar oro i omvärlden! Politik är ett spel, ett rävspel baserat på lögner! I spelet ingår frågor som jobb, bostäder, ekonomi mm. Allt är baserat på lögner för att behålla människan på en civiliserad nivå! Framför allt att lyda utan att ifrågasätta!
SVAR.Fortfarande ägs Bofors av TheCarlye Group där Bush den äldre sitter i styrelsen. Mitt val av parti kan knappast påverka ett sådant mäktigt företags frammarsh. Då våra själar redan är sålda till EU(Bryssel) där i princip dem flesta stora beslut fattas så är det svårt som svensk medborgare att ställas skyldig om man röstat nej till EU eller hade gjort det om man skulle haft åldern inne då denna omröstning skedde.Att beskylla Svenska folket för att bidra till oron i världen är befängt .Visst där finns Svenskar affärsmän och politiker som gör det men knappast majoriteten av Svenska folket.Jag håller med dig när du säger att politik är ett rävspel men samtidigt tror jag där finns idealister i enstaka partier utanför riksdagen som kan göra något bra ifrån sig .Dock ej dom 7 äckliga etablerade landsförädar partierna.
Det är så jävla patetisk att dela in olika kulturer i grupper genom att peka på olika egenskaper. Va fan! Är inte det självklart att vi skiljer oss beroende av kulturen! Vad är det man vill ha reda på vid en sådan frågeställning? Vem som är bättre och sämre eller? Det går helt inte att avgöra. mao en helt idiotisk frågeställning som skapar mer oreda och splittring. Jag menar, om man inte förstår att länder skiljer sig i tradition så är det hög tid att börja utbilda sig eller resa runt till olika kulturer innan man uttalar sig över huvudtaget.

Vi lever ca 9 miljoner på denna yta kallad Sverige. Det finns länder med motsvarande yta som har mer än 100!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! miljoner människor på liknande yta!

! SVAR Det argumentet att vi har så lite folk är patetiskt och väldigt uttjatat argument i PK kretsar.Det du säger har du kanske snappat upp i ditt undermedvetna från dom säger att du själva hatar politiker.
Lena Klevenås, riksdagsledamot, tyckte redan för flera år sedan att Sveriges befolkning kunde öka till 30 miljoner.
Anders Ferm, tidningsredaktör, höjde raskt budet till 50 miljoner.
Mauricio Rojas - samhällsdebattör, f.d. MIR-aktivist i Chile och nu moderatideolog - lade i tidskriften Avräkningsnotan 2/95 också ett bud på c:a 50 miljoner:
"Med avseende på Sveriges storlek och ekonomiska förutsättningar kan vi ta in runt 50 miljoner invandrare till, det skulle ge positiva ekonomiska effekter främst för glesbefolkade områden som Norrland genom billigare infrastruktur osv."
I tidningen Kommunalarbetaren, facklig tidning för det största LO-förbundet, är Jenny Morelli kolumnist. I nr 1/96 skrev hon, under rubiken "MAKA DIG, SVENSK":
"Sverige skulle ju ha plats för åtminstone tio gånger så många invånare. Åttio miljoner svenskar som får lära sig att ge stjärterum till sin nästa. Svår omställning för oss men vi har nog inget val. Jorden blir knappast större."
Med detta bud på drygt 80 miljoner tog Morelli ledningen bland de generösa, slog s.a.s. nytt rekord.
Jesse Owens längdhoppsrekord från mitten av 30-talet stod sig i nära tre decennier. Hur länge skulle Morellis rekord komma att stå sig?
Det visade sig att hennes rekord inte stod sig länge alls. Torbjörn Björkman var i KPML(r):s tidning Proletären, nr 7/96, inne på tankegångar som - om de konkretiseras - distanserar Morelli med bred marginal.
Björkmans artikel handlar om befolkningsökningen, och han förnekar att Jorden är överbefolkad. Hans resonemang tar sin utgångspunkt i Hollands befolkningstäthet, på 366 invånare per kvadratkilometer. Holland är ju inte överbefolkat...
Översatt till Sverige skulle en holländsk befolkningstäthet betyda 160 miljoner http://www.bgf.nu/startsida/bordet/antalet.html
Jag välkomnar varenda lite neger, muslim eller spagge till detta mesiga och osociala land .SVAR Det gör verkligen inte jag .Gör det mig till rasist eller. Jag tror inte det.Asocialt land vad grundar du det uttalandet på?

See User information
Quote:

bennybear wrote:
Som jag har skrivit till dig tidigare Lightsaber:

Börja att läsa Journal nr. 27 och sedan 32-27 i Phenixarchives, sen kan du börja diskutera om denne Sananda är den du tror han vara efter att ha läst en artikel.

Det är över 200 böcker skrivna i denna serie och du kan knappast döma dessa efter att ha läst en artikel.

Och som vanligt hänger du upp dig pracis som zink på detaljer:

--Oj, de nämner Gud som "Fadern". Han måste vara manschauvinist, Ungefär.

Skärpning!

Ta till dig VAD budbäraren vill säga inte VEM som säger det.

Det där är gammal skåpmat för mig. Jag läste de där budskapen i flera år.

Du behöver bara veta en sak för att inse att någonting inte är från den högsta källan:

Om det finns skuldbeläggande i budskapet så är det bullshit.

Posted on: 2007/3/4 21:35
Religion separerar - Andlighet förenar

See User information
Quote:

Dubbel Moral:

Jag välkomnar varenda lite neger, muslim eller spagge till detta mesiga och osociala land

Hets mot folkgrupp!!

Nästan alla länder i Afrika har lägre befolkningstäthet än Sverige.

Ska vi inte styra massinvandringen dit istället efter som de har sååååå mycket plats och naturtillgångar i Afrika.

Vad säger Ni PK-nissar om det?

Posted on: 2007/3/4 21:53

Anonym
Quote:

bennybear wrote:
Quote:

Dubbel Moral:

Jag välkomnar varenda lite neger, muslim eller spagge till detta mesiga och osociala land

Hets mot folkgrupp!!

Ska vi inte styra massinvandringen dit istället efter som de har sååååå mycket plats och naturtillgångar i Afrika.

Visst, det låter jätte bra. Men jag välkomnar dem hit också. Om man är på flykt eller bara har lust att flytta till ett annat land, så tycker jag att det är individens egna val att bestämma destination. Precis som jag när jag lämnar Sverige en vacker dag. Jag vill bestämma detstination själv. Varmt eller kallt klimat, det är bara jag som vet vad som passa just mig.

Anonym
Quote:

Dubbelmoral wrote:
Quote:

bennybear wrote:
Quote:

Dubbel Moral:

Hets mot folkgrupp!!

Visst, det låter jätte bra. Men jag välkomnar dem hit också. Om man är på flykt eller bara har lust att flytta till ett annat land, så tycker jag att det är individens egna val att bestämma destination. Precis som jag när jag lämnar Sverige en vacker dag. Jag vill bestämma detstination själv. Varmt eller kallt klimat, det är bara jag som vet vad som passa just mig.

Fly från vad?
Ja, invandringen är lustig..
Antingen så är det flyktingarna som inte har nånstans att fly ifrån som ska hit.
Eller så är det arbetskraftsinvandringen som vi ska ta hit, vi har ju tydligen ett jävligt stort behov av läkare och andra välutbildade utlänningar.. sen ska vi gråta blod över hur synd det är om alla i U-länderna för att de inte har möjlighet att få vård. Vi ska även gråta blod över alla invandrare som är läkare men inte får jobb pga sitt efternamn och andra löjliga påståenden.

Vilken idiot som helst kan inse att invandringen är skadlig för hela naturen, den borde gå under miljöfrågor.

Anonym
Quote:

Skulle du vilja ha en flyktingförlägning där du bor?
skulle vi ha fri invandring är det ju självklart vårt land hade ockuperats eftersom vi skickar hem tusentals om året..
de skulle komma hit bara för att kunna leva på bidrag..
det borde väl alla fatta...

varför skulle du flytta till ett ställe utan skäl och leva på deras arbete ?

Anonym
isf tycke du det var helt okej av europerna att ockupera usa och dess indianer?

har du ingen medkänsla för deras kutlur särart och excistens..

söndra och härsta

flytta vart du vill bygg upp ett imperium

Anonym
Masken
Vårt land och många andra också för den delen är redan ockuperade.

Anonym
Quote:

Bjornir wrote:
Quote:

Dubbelmoral wrote:
Quote:

bennybear wrote:
Quote:

Dubbel Moral:

Hets mot folkgrupp!!

Fly från vad?
Ja, invandringen är lustig..
Antingen så är det flyktingarna som inte har nånstans att fly ifrån som ska hit.
Eller så är det arbetskraftsinvandringen som vi ska ta hit, vi har ju tydligen ett jävligt stort behov av läkare och andra välutbildade utlänningar.. sen ska vi gråta blod över hur synd det är om alla i U-länderna för att de inte har möjlighet att få vård. Vi ska även gråta blod över alla invandrare som är läkare men inte får jobb pga sitt efternamn och andra löjliga påståenden.

Vilken idiot som helst kan inse att invandringen är skadlig för hela naturen, den borde gå under miljöfrågor.

Fly från krig, diktatur, och slaveri!
Visst gråt på bara, jag har dock aldrig gjort det. Jag tycker bara att världen är helt åt helvete orättvis där ekonomi styr och förtrycker andra nationer, framförallt fattiga nationer som nigeria, där vi suger ut en hel del olja = bara ett av tusen exempel.

Vet du skilnaden på flykting och invandrare?

See User information
Quote:

micro wrote:

Jag vet mycket om tabuer och dess funktion. Jag tror uppriktigt att jag vet mycket mer än dig om ämnet.

Och ändå är du den på forumet som oftast blir upprörd och verkar ha svårats att ta till dig informationen som skrivs UTAN att bli känslomässigt störd.

Är det ett ett tecken på att du har gjort upp med dina egna rädslor angående dessa ämnen, eller?

"sanningen skall göra Er fria..."

Quote:

Jag tror att jag vet det du vet plus den kunskapen av att eliten använder tabuer för att skapa negativitet mot de som talar sanning.

Det är just den fällan som du går i benny när du helt naivt kör på med dina tabuer utan att förstå att eliten har förväntat sig att du skall göra det, och helt i eltens önskemål sker det helt utan känsla för empati.

Fel.

Om du undviker att ta upp dessa ämnen så springer du Elitens ärenden eftersom det ingår i Illuminaternas agenda att promota just:

*Kultur och Folkförstörelse --( Genom Rasiststämpling av nationalister och traditionalister får man folk att bli rädda för att prata om dessa ämnen eftersom man genom detta ger Eliten carté blanche att obehindrat genomföra sin kultur och folkförstörelse genom massinvandringen eftersom knappt någon vågar öppna truten åt denna samhällsdestruktion tack vare det outalade tabuet.)

Predicted programming- som A. Watt brukar säga.

*Religionsförstörelse ---( Genom Darwinism, liberalmarxistiskt slumptänkande och moralupplösning vet knappt någon idag vad som är rätt eller fel och att det existerar eviga värden och lagar och principer.)

*Familjesplittring ( Genom Feminist och homopropaganda )

Om inte de som kallar sig vakna kan disskutera dessa ämnen så anser jag att de inte heller är vakna.

Posted on: 2007/3/4 22:14

Anonym
Quote:

Dubbelmoral wrote:

ca 4% av de som är flyktingar i sverige är verkligen på flykt
de andra är lyxökare eller sociala turister...

Märker du nån skillnad på ditt resonemang och mona sahlins i denna fråga?

Anonym
]Vilket krig?
Ja, då är det väl fruktansvärt bra ifall dessa människor som väl har flyttat till Sverige, lärt sig lite vett och fått en bra utbildning flyttade tillbaka och hjälpte sina landsmän. Det är egoism att inte göra det, fast det håller väl antagligen inte du med om?

Ja, när hela mitt land är totalt infekterat och mitt folk blivit totalt hjärntvättade så är det fan inte konstigt att man fäller en tår. Du har väl kanske inte riktigt samma känsla i kroppen men.

Folket i Nigeria får väl styra över sitt öde?
Vilka "vi"? Menar du oss vita? Menar du svenskar? suck..
Tror du jag förespråkar en eventuell utsugning, vilken det nu skulle vara som du pratar om (?).

Som sagt, invandringen och förflyttning av människor hundratals mil är inte bra för varken dem eller för ursprungsbefolkningen, begriper du inte det? Detta är människor vi pratar om! Det är inte en vara som man köper och importerar, även om man skulle kunna tro det många gånger om man tittar på våran idiotiskt förda invandringspolitik.

Anonym
Quote:

maggot wrote:
Quote:

Dubbelmoral wrote:

ca 4% av de som är flyktingar i sverige är verkligen på flykt
de andra är lyxökare eller sociala turister...

Märker du nån skillnad på ditt resonemang och mona sahlins i denna fråga?

Vad har måna med saken att göra. om du har missat mina åsikter när det gäller politiker och politik så kan jag bara beklaga din tröghet!
Och lägg ner din villseledda % statestik, den är helt åt helvete fel.

Anonym
Quote:

Dubbelmoral wrote:
Vad har måna med saken att göra. om du har missat mina åsikter när det gäller politiker och politik så kan jag bara beklaga din tröghet!
Och lägg ner din villseledda % statestik, den är helt åt helvete fel.

jaså fel statestik den är från migrationsverket men de har nog fel
du kanske har en bättre direkt från din guru Mona Sahlin?
ditt riktiga namn råkar inte vara Tobias Hubbinette?

Anonym
Quote:

Bjornir wrote:
]Vilket krig?
Ja, då är det väl fruktansvärt bra ifall dessa människor som väl har flyttat till Sverige, lärt sig lite vett och fått en bra utbildning flyttade tillbaka och hjälpte sina landsmän. Det är egoism att inte göra det, fast det håller väl antagligen inte du med om?

Ja, när hela mitt land är totalt infekterat och mitt folk blivit totalt hjärntvättade så är det fan inte konstigt att man fäller en tår. Du har väl kanske inte riktigt samma känsla i kroppen men.

Folket i Nigeria får väl styra över sitt öde?
Vilka "vi"? Menar du oss vita? Menar du svenskar? suck..
Tror du jag förespråkar en eventuell utsugning, vilken det nu skulle vara som du pratar om (?).

Som sagt, invandringen och förflyttning av människor hundratals mil är inte bra för varken dem eller för ursprungsbefolkningen, begriper du inte det? Detta är människor vi pratar om! Det är inte en vara som man köper och importerar, även om man skulle kunna tro det många gånger om man tittar på våran idiotiskt förda invandringspolitik.

Jag har flera gånger påstått att de många av de som flyr eller flyttar söker sig ofta tillbaka till sina rötter.

Ditt land? det är just där problemet ligger. äganderätten av ett hem som är gemensamt.

Du ser det som inte nyttigt, jag ser det som nyttigt att hjälpa människor till ett drägligare liv. olika åsikter helt enkelt.

Folket i Nigeria styr inte sitt eget öde, det är en diktatur som USA styr bakom kulisserna. Här har du en bra dokumentär om just det.
http://video.google.com/videosearch?d ... oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wv

See User information
Tråd med nazistpropaganda startad av maggot så klart!!!

Posted on: 2007/3/4 22:27

« 1 2 3 (4) 5 6 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper