Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Restaurangen vid civilisationens slut
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Vill ni kolla en fullständigt idiotknasig sökning på Goggle, så testa att söka på "Oil on Mars"...
Fattar fasen inte att man över huvudtaget kan tänka tanken...varför skulle man ens vilja undra? Men det gör man tydligen, för det finns ett helt gäng med undersökningar man gjort med i princip alla marsprober för att kolla möjligheten att finna olja på mars... Interplanetära oljetankers någon? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Heh, de har inte kommit dit än i alla fall.
http://www.google.se/search?hl=sv&q=%22oil+on+triton%22&meta= |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Hehe.
Fast man får 6 träffar gällande olja på månen... Själv hittade jag olja på mina brallor i morse...sådant är det är ett helvete att bli av med. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Det kan vara en shart. Det är inte något som man vill ha.
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Oil on Mars
http://www.google.se/search?hl=sv&q=% ... +mars&btnG=S%C3%B6k&meta= Oil on Venus http://www.google.se/search?hl=sv&q=% ... venus&btnG=S%C3%B6k&meta= ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Det var dom där jude-jesuiterna Alex Jones inte vågar prata om.
![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
I filmen 2010 (och jag tror kanske också boken)...finner de plötsligt klorofyll på Jupiters måne Europa.
...vilket kommer mig att ånyo tänka på Project Lucifer: Tror ni att den mystiska svarta fläcken på Jupiter var pga den kärnladdade Gallileos krasch in i planeten, och att detta bara var en förövning inför sommarens planerade liknande krasch in i Saturnus. Det finns de som säger att Illuminati tänker "tända" Saturnus till att bli en ny sol...precis som herr Clarke gjorde med Jupiter. Fast, alla fattar ju att en svart monolit har fasen så mycket mer power än en liten plutoniumbestyckad rymdsond... Juli 2008 kan ju ge oss ett svar: Om någon tänder Saturnus, så är fantamig allt som skrivits i detta och andra liknande forum helt adekvat! |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Gravitationen är inte tillräcklig för att kunna hålla emot en självgående kärnreaktion. Skulle den vara det så skulle de inte vara gas giganter ifrån början utan stjärnor.
Dessutom så har skithålorna på NASA redan försökt och misslyckats. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Nä, jag vet...Jupiter skulle behövd vara typ 6 gånger större för att kunna bli en stjärna, läste jag visst någonstans.
Men den där mörka fläcken som bildades efter Gallileo är ändå rätt fräck. Vem vet egentligen? Stackars Jupiter - så stor och ändå en misslyckad stjärna. ![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
"We already have the means to travel among the stars, but these technologies are locked up in black projects and it would take an act of God to ever get them out to benefit humanity. Anything you can imagine we already know how to do."
Ben Rich Former head of Lockheed Skunk Works at his retirement speech... (he died shortly after he retired) Här avtackar han ett projekt: http://www.wvi.com/~sr71webmaster/benrich_main.htm
Posted on: 2007/12/11 15:33
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login