vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 ... 17 18 19 (20) 21 22 23 »

Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?

See User information
ÖÖÖÖJ AVATAR!!! jag kom på det nu ..

med tanke på ditt nicknamn här på Vaken..

Vad sägs om att du och jag möts upp och jag placerar din själ brevid din kropp genom kvantum hypnos, och sen frågar jag efter det du vill ha reda på , tidigare liv, om dom kan heala dig.. det är typ dina skyddsänglar och ditt högre själv längst upp som har oändligt med kunskap..

Därför skule det minst sagt vara mäktigt att med egna ögon få se om du har nått gömmt i ditt högre och gammla liv..

Nej tammefan tänk om vi bestämmt det där innan livet att vi skulle få beviset för själen rakt uppåner genom simpel hypnosvetenskap och samarbete genom internet som resulterar i nånting i verkligheten..

men vart kommer tankar ifrån då?

KRam

Posted on: 2012/12/4 2:06
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Bästa frågan idag...

"men vart kommer tankar ifrån då?"
Detta har jag tjajat om rätt ofta sista tiden...

Såg dig komma från vänster sida för den första stycket... Rent synsatt... Bildligt sett... (För den jag nu vill visa de för).

Hehehe, står "kanske" mer "I", "I" självt än du ser, vilket du gör med... Resan är redan gjord, om du greppar det.

Skulle lägga en fiktiv stor slant att du inte fick mig "under" en hypnos... Några har försökt... Tror inte nån berör mig idag på det sättet idag... Här skall jag säga ALLT är sett.

(Ledsen för min humor)

Gällande min post tidigare, finns det arkeologiska bevis och annat magnetiskt i våran kära jords lång tids stillade lava, från krukor till annat, som bevisar det jag säger...

Nog har det skett, tidigare, frågan är när, och hur hjälps vi åt--->

Posted on: 2012/12/4 3:20

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information

Posted on: 2012/12/9 22:45

FRI

Bättring för alla!

See User information

Posted on: 2012/12/10 1:04

See User information

Det verkar även finnas vetenskapliga möjligheter för runt den 21e... Säger inte att det är så, eller kommer bli så, sprider bara saker för mina medmänniskors intresse...

Här är dokumentären han hänvisar till... (Ej sett denna ännu).

Posted on: 2012/12/16 11:25

FRI

Bättring för alla!

See User information
Hmm, vad sade han i första videon, plasma radioation typ?

Då är det viktigt att tänka positivt och vara samlad/(grounded), själen är plasma energi, brummar man bliss så kan man säkert bygga själen starkare också. Teorier, men skoj!

Posted on: 2012/12/16 11:48
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare

See User information
NESARA

Börjar folk bli sugna på "mark of the beast"?
Det låter så minst sagt..

Wow vilken tid att leva, alla får sin önskning uppfylld.
Folk som gillar pengar får bli miljonärer, kontanter försvinner, legitimation försvinner, och arbeten, poliser och övervakning med militärer utökas. Alla skulder stryks.

Och det enda man behöver göra för att få bli miljonär är att sätta in ett microchip i högerhanden eller armen.

Vad sägs om det då gott folk?

Amerikaner kommer bli erbjudna minst 1 miljon dollar.
Svenskar kommer antagligen bli erbjudna minst 5 miljoner kronor per person. (uppskattat på egen hand)

Alla går tillbaka till Guldstandard för er som gillar guld och silver. Dröm uppfylld.

Ingen förlorar på det, bara regerningarna och bankerna säger hon i det här videoklippet..

Betyder det här att vi har namnet på anti-crist/satan genom att vi kollar på vem som har gjort NESARA förslaget?

Eller är det skönt att det äntligen kommer en frälsare som ska rädda världen och fylla era fickor med miljontals fejkpengar?

Visst fan sa hon fred på jorden också?
Att NESARAR innebär fred och att alla bli miljonärer, lösningen för alla.
I Sverige där dom flesta är ateister kanske valen är enkelt, men tänk på barnen..

KRam

Posted on: 2012/12/16 14:42

Edited by anvendernamn on 2012/12/16 14:59:56

See User information
Ursäkta Anvendernamn, men hur är detta relevant i denna tråd (ämnet)?

Posted on: 2012/12/16 15:07

See User information
Är det inte relevant ens?
Det skulle ju börja i början av 2013.
Det betyder att nått stort kommer hända som tex. 3 dagar mörker där 85% av människor tror att dom har dött eller att världen gått under. Mest för att politiker inte berättar nått om svart materia. (antar jag)

KRam

Posted on: 2012/12/16 15:57
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].

See User information
Fortsättning på förra posten.

www.youtube.com/watch?v=fjgS79FrV1o

Tycker det är intressant, hur liknande reaktioner ses på jorden och det inte kan relateras till solens vanliga beteende, som en CME osv...

Alternativt teori;

Mycket nöje!

Posted on: 2012/12/16 16:19

FRI

Bättring för alla!

See User information
Expected Cosmic Events in 2012 by Pane Andov

Magnificent presentation by Pane "AstralWalker" Andov about the mega event that will take place at the end of year 2012 and beginning of the 2013. He explains that thousands of years ago from the galactic centre of the Milky Way, there was a powerful release of an enormous amount of energy, which like a huge, shining, circular wave is spreading across the galaxy from its centre to its edges.
The released energetic pulse is already affecting the whole galaxy including the little dot we call our solar system. Very soon it will reach us and hit us with full strength. He explains what kind of implications this spreading wave of energy will have on our solar system, especially to our star and our planet and how it will affect the DNA of life.
The way that Pane connects the dots makes it clear what our planet will face soon and what we as humans can do about it. He is also a contactee and delivers important messages which he backs up with scientific data. For the record, his DNA was changed when his biological body was only seven years old, enabling him to utilize abilities such telepathy, remote viewing, astral travel and to make contact.
He claims that from time to time numerous ET races communicate and deliver important messages to him as a result of alternations to his DNA in early childhood. One of those races is the positive race that is delivering the genuine crop circles, and they explained to him what the complex geometries mean. That's how Pane was able to translate the complex geometric designs which contain the solution to the equation regarding what humanity is facing, when it's going to happen and what can be done about it.

Posted on: 2012/12/16 19:43

See User information
"Co-ordinated False Light Attack on Mother Earth and Humanity"

Tycker allt ska upp på bordet, för att alla har en möjlighet att bedöma själva...

Ta det ni vill, ta det ni inte vill. Tycker själv det e skönt att se George Kavassilas håller på att knäcka sitt ego...

Slår nästan vad om att han i nästa videon förklarar att vi alla är aspekter av En... Och den samma... hehehe

Peace!

Posted on: 2012/12/16 19:45

FRI

Bättring för alla!

See User information

Posted on: 2012/12/17 9:38

See User information

Varför postar du denna här? Borde inte "Jag lyssnar på..."- tråden varit lämpligare?

I fred och <3!

Posted on: 2012/12/17 10:21

FRI

Bättring för alla!

See User information
För er som lyssnade kan höra att han pratar om att vi inte kan ens kan hålla sams mellan människor än så hur ska vi kunna bry oss om djur och natur.. Tyckte bara det var passande men jag kan förstå att vi inte kan hålla sams om vilken tråd den bör placeras i och att den youtubelänken antagligen inte passar för 2012 hoax eller inte-tråden..

Men visst , kanske gör jag fel när jag har adopterat ett tankesätt där man delaar med sig av något intressant som människor kan växa av spirituellt. Om det är gratis så varför inte.

Och jag tyckte det Carlin sa var ganska passande med tanke på att det verkar vara 2 olika båtar som går..

En båt dit pengar inte ens existerar för frihet existerar.
Och en annan båt dit folk ska bli miljonärer och slippa bära på massa mynt och jobbigt legitimationer och kort. För allt kommer vara kopplat till mikrochippet i högerhanden eller armen.
Eller blir kanske den sist nämnda båten ogångbar om vi diskuterar den online?
Tveksamt..

MEn okej jag ska dela med mig mindre av det som jag tycker är en milstolpe i förståelse för mig för nånting..

Men jag önskar dock att andra kunna göra som jag istället.

Alla korten på bordet som en vis man än en gång sa..

Kram

Posted on: 2012/12/17 10:40

See User information

Håller helt med, dock är det lättare för dina medmänniskor att ta del av det du vill visa, om det finns en form av struktur... Skulle gärna tipsa dig om att många av vidsen du postar, finns redan på vaken.se. Du är inte ensam om denna "resa" och många har presenterat saker, både före mig och dig.
Att posta samma saker, ett uppsjö antal gånger, gör forumet svårfunnet och "tjockt".

Färeställ dig vaken, som ett "arkiv". Vill du posta saker, gör det gärna lätt för dina medmänniskor att finna detta, både idag och imorgon. Du har en viktig passion för att finna sanningen, så underlätta mottagandet av detta för dina medmänniskor.

Det är helt ok att posta, önskar att du lite oftare stannade till och funderade på vad även dina medmänniskor försöker förmedla till dig. Detta är inget "solo"-jobb, utan kan enbart göras tillsammans, av Var och En av oss.

Låt oss bygga vidare mot en mer hållbar och givande förhållningssätt, för alla.

Så, här är lite mer, gällande tråden i sig;

I fred och <3!

Posted on: 2012/12/17 11:13

FRI

Bättring för alla!

See User information
Men Carlin prata om att jorden kommer "ruska av sig" människor som odugliga parasiter, om inte vi börjar samsas mellan människor först för att ens kunna bry oss om djur och natur. Som kanske jordbävningar och diverse krig och ekonomiskt slaveri med massiv korruption i spetsen kan bevisa..

Och som jag förstår det så kommer jorden bli "delad" i 2 olika frekvenser och i den högre dimensionen kan inte girighet, rädsla, tid, pengar hat osv osv existera eftersom man får tillbaka det man ger direkt och det fungerar helt enkelt inte att "ta med sig girighet" om man kan säga så..
Och rädsla och hat är helt enkelt för lågvibrerande energier för att kunna ta sig över till 5dimensionella jorden.. Visst kan det kämmas fult mot folk som e livrädda i krig men jag litar på att det blir en rättvis separrering om det skulle bli det. För allt har ju sitt syfte antar jag.

Men jag har även sett vissa filmer som beskriver det som att vi varit inne i en stor kurva i våran rymdbana och nu är vi på väg rakt ut på en raksträcka i våran rymdbana och jag börja fundera om det var kurvan i rymdbanan som gav oss möjligheten att mäta tid och nu upphör den möjligheten för vi kommer ut på raksträckan på rymdbanan.

Det verkar som att det är både mörk materia, DNAomkodande energier från galaxens centrum och möjligt dimensionsshifte för alla eller för ett fåtal bara. Vem vet. Teorierna haglar och det bästa vi kan gör är nog att njuta av tiden. Detta är nog vad vi alla väntat på..

Kram gott folk

Posted on: 2012/12/17 12:30

See User information

Yes, men det finns en vidare vy, även av detta...

Peace och <3!

Posted on: 2012/12/17 14:50

FRI

Bättring för alla!

See User information

Posted on: 2012/12/17 20:21

See User information

Vad tror ni måste hända för att dom ska förklara NESARA och mikrochip? 3 dagar mörkt?

Hon pratar väldigt underligt, fejkat.

Posted on: 2012/12/18 4:51

See User information
21 December är som en "konspirations-högtid" och nånting vi alla borde ha väntat på i många år. 3 dagar kvar och jag är den enda som skriver något..
Bara jag som ser fram emot detta?
"få alla korten på bordet"?

Ni får ursäkta om jag tycker det är lite extra roligt att lyssna och dela med mig av dom som sitter och säger att man måste sluta äta kött och förlåta alla människor för att höjja energierna, för att undvika att inte hänga med jorden när den går upp i dimension..

Hahaha som sagt ni får ursäkta för att jag gillar dom som säger så och att det passar in i det som vi diskuterat ganska flitigt här på VAken.se, nämligen vad man bör äta för att äta hälsosamt och inte bli sjuk..

Hur många tror att detta märks av på köttförsäljningen?

Hur många tror ni vågar ignorera dom här uppmaningarna som vissa medium, hypotisörer och astronomer antyder kommer från utomjordingar och andra dimensioner?

Kan ni förstå att jag skrattar nått fruntansvärt av att ens skriva detta?

Behöver jag söka hjälp för detta?
hahaha närå

MEn det finns ju en allvarlig sida här också, det verkar som George Bush nämns i nått av videoklipper med NESARA och dom verkar ju antyda att Bush är en psykopat som har kärnvapen och var rädd för bush helt enkelt och NESARA är nog lösningen alla har väntat på. Men nått stort måste hända först antar jag.

Och den andra allvarliga sidan är att politiker inte tar "3dagar-mörker"-varningen på allvar och många människor kanske åker i 120 kkm/h på motorväg när synfältet elimineras till 3 cm framför ögonen, i 3 dagar, i en bil på motorväg. Ingen höjdare.

Och den tredje hotet känns ju nästan som att det kommer från utomjordingar och andra dimensioner och dom hotar inte människor men dom säger att vi ska passa oss nu för det är eenergier som flyger hitåt och vi kan skydda oss själva genom attt höjja våra enegrier typ..

Sen vet inte jag om det gäller en eller alla men som jag förstår det så är massmeditering extremt bra för att få den där energin att verka positivt.

Visst skulle det vara kul om det gick att diskutera detta mer. för allas säkeret.

KRam

Posted on: 2012/12/18 16:46

Edited by anvendernamn on 2012/12/18 17:05:12

See User information
Klockren=

Posted on: 2012/12/18 19:10

See User information
Jag tror inte att många kommer ändra sina matvanor till vegan käk nu när julen väntar med jul-skinka och annat gott. :)

Posted on: 2012/12/18 19:13

See User information
Jo men det är ju bara om man fortfarande tycker att djuret som man vill äta är värd den psykologiska-terrorn som slakten innebär , bara på grund utav att man själv vill smälla i sig onaturlig mat för att växtätande djur som människan..

Det var ungefär när jag börja märka att vi människor var ägda av politiker och pengarmanipulerare. Då började jag ifrågasätta ägandet av barn , djur och allt. För hur ska vi människor kunna se oss själva som nått annat än ett problem om vi springer runt och äter fel mat och ignorerar våran empati för djur och natur , och defenetivt varandra.

Om nu utomjordingar säger att människor bör börja äta från växtriket. Tillsamans med väldigt månnga människor som menar att man blir sjuk av att äta för mycket kött och djurproteiner.
Då tycker jag man är ganska modig när man köper jul-skinka redan nu.. Det må jag säga.
Jag tar inget ansvar om det kommer en utomjording utklädd till tomte på julafton bara på grund av att du köpte skinka hahahha närå hhahahaaa.. MEn jag skulle hur som helst inte göra det mest för att jag bryr mig om djurens perspektiv och tycker inte djurens perspektiv är värt mindre än mitt perspektiv så hur skulle jag kunna leva med att djur dör på löpande band på grund av mig genom hela mitt liv.

Klart dom känslorna som djuret gått igenom innan slakt skulle påverka mig väldigt negativt om det är så att energierna djuret hade innan slakt bestämmer kristalliseringens struktur i vattnet i köttet..

Visst är jag kanske en galning med jag har fantiserat om en julafton då mänskligheten slutar kriga mot varandra, plator, svampar, barn, knarkare, djur och sanningen.. Slutar köpa massa materiella saker och istället börjar bry sig om alla "folkgrupper" som man användt missriktad kärlek mot i många år.. Som tex. barn och plantor som vi svenskar är ganska duktiga på att kriga emot mer och mer och hårdare och håradre utan att tänka på att barn och ungdommmar kan riskera att bli farliga människor om dom inte har ett samhälle som respekterar dom som en människa som behöver frihet att påverka sin egen utbildning tex.

Kram gott folk, jag ska fortfarande placera mig på den tidslinjen där allt detta är möjligt,.

Kram gott folk och gott nytt 24000e år "mörkmateria" och ålder-shifte för våran planet i yttre rymden wow.. Fred

Posted on: 2012/12/18 20:20

« 1 ... 17 18 19 (20) 21 22 23 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper