Vakencorner
|
Re: Not so cool facts about Israel
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
bumblebee får MVG i betygsättarkonst.
Den här vovven är fin - vet någon om det är en hullerombullerhund eller om det är en "äkta" en? ![]() ![]()
Posted on: 2007/6/13 8:04
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Vem utav dem?
![]()
Posted on: 2007/6/13 8:07
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Det där är en renrasig schäfer. En av de finaste och bästa vakthundar som finns. Men dressyr är viktigt, den bör hållas
kort. Vovven, precis som Mercan och fritidshuset, älskarinnans minkpälsar med mera är med största säkerhet betalt av Rockefeller, Ford med flera från Wall Street. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Hahaha...det där med "hullerombullerhund" var roligt utryck, det har jag aldrig hört tidigare. *fniss*
Såååja, nu skall vi inte ta i förmycket när det gäller "den bästa vakthund som finns". Schäfer,...äsch!! Psilocybers fina vakthund är ett monster på åtskilliga kilo av rasen "Cane Corso", det du,...där fick du något att bita i novax...hehehe. Mäster Psilo... |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Bumblebee, du fick nu till och med TVÅ guldstjärnor av mig i betyg för din fina framställning.
![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Rasnamnet kommer från latinets "cohors", som betyder "försvarare och väktare av gården".
Se hela rasbeskrivningen. Rasbeskrivningar är alltid trevlig läsning. http://amouricas.se/index.php?id=40
Posted on: 2007/6/13 9:06
|
|||
|
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Själv har jag en dvärgpudeltik på ca två kilo. Förbanne mig den bästa vakthund jag haft. Lyckades skrämma bort ett helt gäng scouter häromveckan från vår uppfartsväg (fast å andra sidan så var det ju mörkt ute...)
En liten hund med ett stort hjärta. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
hehe.... jag kan nästan se framför mig hur den brottar ned psilos klump.
Posted on: 2007/6/13 9:35
|
|||
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Novax, rasen Cane Corso har spårats via genologi ha sitt ursprung i den romerska krigshunden Canis Pugnax. Här är en fin bild på Cane Corso och romarkrigare.
![]() Här finns att läsa...http://stormywinnscanecorso.com/id13.html |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Hehehe...jodu, det hade allt sett ut det med pudeln på 2 kilo sittande bredvid psilos klump. Hmmm,...en burk hundmat på 1.3 kilo försvinner på ca 1 minut för psiloklumpen,...ja,..det blir väl en tre tuggor sedan är den burken slut.
![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Intressant. Det där om tjurattack var inte så kul...
Posted on: 2007/6/13 9:47
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Vad ska man säga? Novax och wikhall visar verkligen hur seriösa diskussioner går till. En fem årings nivå eller ens det?
Det är skönt att man egentligen inte behöver säga så mycket själv. Dom visar vilka totala freaks dom är själva. Hur kan moderatorerna vänta tills efter sommaren innan dom sparkar ut skräpet. Bumberlee jag läste ditt inlägg och skulle kanske ge dig någon poäng men se, bekräftades inte mina så kallade fördomar snabbt? På vaken får nazister och annat pack fritt spelrum. Det är därför dom söker sig hit, och ingen gör något åt det.
Posted on: 2007/6/13 10:32
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Joshua: Så du envisas med att fortfarande kalla mig pack och nazist! Det är i såfall beklämmande och jag kan väl i alla fall be dig att du ger mig respekten att stava mitt nick rätt! Om du ens för en sekund tror att jag tar någons parti oavsett hur mycket de blåser upp sina sanningsballonger så har du missuppfattat allt jag står för. Det spelar ingen roll vem man pratar med så hävdar alla att de har ensamrätt på sanningen. Vem tror du man väljer då om man fortfarande har hjärtat på rätt ställe i kroppen? Det är med sorg jag ser hur många olika människor på denna jord har en enda sak gemensamt. Blindhet via modersmjälken!
Posted on: 2007/6/13 10:38
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Då mina kunskaper om tyska rashundar är dålig, undrar jag om någon kan upplysa mig om det kommer skit ur baken på dessa vackra renrasiga tyska hundar?
Edited by sunrider on 2007/6/13 11:46:55
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Får man fråga om DU är renrasig med tanke på din pappas psykiska problem och dina ofta förvirrade resonemang här på vaken, Frih.guid.?
Posted on: 2007/6/13 11:51
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jaja, nu kommer de judiska överlägsenhets och "herrefolkstendenserna" in i bilden. VEM är rasist? Den som står för liknande tankegångar som du ovan och många andra judar med dig har eller de DU kallar för "rasister" och som du antyder är sönderavlade i ditt tidigare inlägg? Du är ju uppenbarligen själv av blandras men enligt dig själv TOTALA MOTSATSEN till oss "rasister" INTE sönderavlad utan tvärtom ett tydligt bevis på den judiska "överlägsna intelligensen". Ditt eget resonemang visar tydligt för den som läser detta VEM det är som är rasist!
Posted on: 2007/6/13 12:12
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
De du kallar för "retarderade" "rasister" kan jag knappast tolka som du menar att vi "rasister" likt Judarna är bärare av högre intelligens?
Posted on: 2007/6/13 12:41
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Vad ska man säga? Novax och wikhall visar verkligen hur seriösa diskussioner går till. En fem årings nivå eller ens det? Du har inga höga tankar om femåringar uppenbarligen. Men det var du som trodde att Israel var en demokratisk nation också, va? Vänta du till efter sommaren så får du se vad moderatorerna har i beredskap... ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Postar om detta inlägg igen, till dig, Joshua...
http://sv.wikipedia.org/wiki/Apartheid Notera ord i artikeln: - Rasism - Segregation - Religiösa förevändningar "Guds Vilja" för att legitimera vad som pågår. http://sv.wikipedia.org/wiki/Fascism Notera ord i artikeln: - Korporativ ekonomisk politik - Polismakt (eller militär) - Totalitarism - Våld Och även nationalism. Kan appliceras överallt. Internationalism är ännu värre... Vaken.se står för ingenting av det ovanstående. Därmed finns här inget "pack". Vad som sedan är seriösa diskussioner är subjektivt. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Precis.
Adolf Hitler kom till makten på demokratisk väg, genom fria allmänna val. George W Bush också. Fritidsgårdsdemokrati är ett ord som ni säkert kommer att få läsa och höra mer än en gång. Vill du ha en blå bil eller en röd, jaså, du vill ha en motorcykel? det går inte, ser du... blåa och röda bilar är vad som finns... Angående terrorn i Israel. Vem initierade terrorn till att börja med? Och varför? Och vilka fortsätter med den och varför? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
De har ingen rätt till lnadet. Det har ingen historisk rätt till det eftesom den s.k. judendomen är ett hopkok av Babyloniska, sumeriska, feniciska och faraoniska myter och legender. Det "israeliska" folket är just bara en myt. Folket som rättmätigt har rätt till landet är Palestinierna, men de har Rothschild och hans agenter i västvärlden utlovat till Khazarer som inte ens är semiter, samt att de med våld och massmord utdrivit de rättmätida ägarna av landet!
Posted on: 2007/6/13 13:56
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Frihetsguiden, din pappa fick inte någon psykos av LSD, utan hade detta redan latent, och när han senare i livet tog LSD så blev han så rädd för det han upplevde att han inte bara sket i byxan, utan hamnade på St: Görgens Mentalsjukhus.
Sedan frihetsguiden, saken är den att man INTE hamnar på dårhus för att ha en psykos, utan man måste vara riktigt ordentligt psykiskt sjuk för att bli inspärrad. Är man en fara för andra, sig själv eller samhället i övrigt - då blir man inspärrad. Hur vet jag detta? Jo, jag har nämligen tidigare bl a arbetat på Lillhagens Mentalsjukhus som mentalskötare. Vad beträffar din far, som sagt, han var redan allvarligt psykiskt sjuk, och LSD fick detta sjuka att komma upp till ytan. Vad beträffar dina kollegor (joshua & sunrider) och dig själv så är ni bara ett gäng kroknäsor som kommer med era förvirrade anklagelser och insinuationer. Även jag kallas för "nazist" av dina kollegor, trots att jag inte är detta. Jag har refererat till fakta i t ex talmud, för detta blir jag kallad för nazist. Men vem bryr sig? Inte jag i allafall, men ville bara säga detta. Jag har fortfarande inte fått svar från er, vad anser ni om den rasistiska och hatiska herrefolksläran som står att finna i eran heliga skrift Talmud? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Just det. Enligt allas vår Tobias Struck så är då alltså detta
absolut sanning. Se och lär: http://youtube.com/watch?v=J2BlNxKQQR4 Måste omedelbart ta mig till frihetens och demokratins förlovade land där Guds folk styr. Kanske finns det något arbete till mig som t ex vakt vid någon mur eller nåt... |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login