vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: Cannabis compound slows lung cancer in mice

See User information
Quote:

EttHund wrote:
Det var en gong en gong-gong som bara ville prata falun gong

Som du skulle kunna ha potential till att enkelt kunna se... så är det inte det jag pratar om.

Du får tro det på som du tror är ditt "eget tänk", helt ok.

Många tror (det som tänker/tor i dom...) att det är människor på två ben...

Somliga vet och ser hur det är - det är långt ifrån så gosigt som det är på denna gif89-bild:
http://images.orfay.com/i/photos1/200 ... b83ac8d42a27bf0_small.gif

Resized Image

Faktum är att jag i stort säger som det är. Vad är problemet?

Resized Image

Resized Image

Resized Image

Ugly Americans - eller newage-are

Resized Image

Take a look at these fools. Dan and Eleanor just returned from a trip to Mexico City, and while there took a trip to see the pyramids, which is where they encountered this group having some moaning, ecstatic, utterly creepy New Age style spiritual orgy experience on top of the Pyramid of the Sun. Aren’t you embarrassed for them? Aren't you ashamed for America? Looking at this picture makes me want to rip their still beating hearts out of their chests and kick their bodies down the temple stairs! And then cook up their thighs in a pot with tomatoes and peppers for a nice big feast. Yum.

All praise Huitzilopochtli!

Although there is lively scholarly debate on the subject, it looks like, due to periodic crop failures and a paucity of game and domestic animals, cannibalism was the primary source of protein of the Aztec diet, and their whole cosmology of bloodthirsty gods was set up to justify this. Atkins proponents will be vindicated to know that sacrificial victims were caged and fattened up on a high carbohydrate maize diet prior to sacrifice.

Dan and Eleanor reported that Mexico City has undergone a miraculous transformation and a bodyguard and oxygen mask are no longer needed. Supposedly the mayor hired Giuliani as a consultant to enact a New York style cleanup. That's wonderful, because I recently watched Man on Fire, the jaw droppingly violent movie of kidnapping, torture and corruption in Mexico City that made the hellhole Bogata look like a walk in the park in comparison. The best part of the movie was in the credits, though, which has a bewildering note from the producers of the film:

And thank you to Mexico City, a very special place.

Mexiko... aliens fokusplats. New Age-are är nu deras - rätt i gapet - övertagna och "är" deras röster - lite som Stockholmssyndromet - fast nu kanske oåterkalleligt förlorade - från egen fri vilja från början - så lost...

Posted on: 2007/4/21 20:17
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Inget illa menat det är bara på skoj

Mexico verkar fint dit ska jag åka snart!!

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

EttHund wrote:
Inget illa menat det är bara på skoj

Mexico verkar fint dit ska jag åka snart!!

Ta med den bärbara och ge lite rapporter - hur ligger det till med de senaste medvetandehöjningarna där. Aliengurus senaste budskap... Är det mycket kram och kärlek - är allt frid och fröjd? mm .

Posted on: 2007/4/21 21:26
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Jag hade bland annat idag i denna tråd postat om hur mycket farligare bidis är än cigaretter. Vilken tomte var framme och deletade det? Någon som rullar sina rökcylindrar av vakenklistermärken, kanske?

Är det bara ok att promota bidis och rökgrejer som i videosarna med Grundaren, den vaknaste - men inte få posta hur extremt farliga just bidis är - vanliga cigaretter är som ingenting i jämförelse.

http://vaken.se/modules/smartsection/item.php?itemid=994

Ska vi inte visa upp adminodrägligheterna offentligt och glatt?

2-3 gånger mer tjära, 3-7 gånger mer nikotin (om jag minns rätt), de som gör dom far illa, även om de inte röker, och de lever korta liv, de som röker ett par år som barn blir kortare än sina föräldrar. De är sprängfyllda med farliga och cancerogena ämnen.

Ni hade mage att posta videos med rökeri... usch på er. Ut och ställ er i snön en stund.

Här kan man läsa lite mer om bidis:

http://www.drgreene.com/qa/bidis-are-more-dangerous-cigarettes
Det är på flera sidor (3).

Resized Image

Resized Image

Vakna.

Posted on: 2010/12/26 14:21

See User information
Hahahaha

Posted on: 2010/12/26 19:45

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper