vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: Har nu nätkrigat 18 timmar i torsdag....17 timmar i fredags...vad har ni gjort?

See User information
Vildmat. Läsa en handbok om allt ätbar runt mig:

Rönnbär, Ekollon, skogsbär, hasselnöter, nypon, och dessutom min odling som har mat till 5 pers. Mycket GRÖNT.

Posted on: 2009/9/1 19:38
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Har nu nätkrigat 18 timmar i torsdag....17 timmar i fredags...vad har ni gjort?

See User information
Tack för era svaqr. Jo, har lugnat ner mej lite nu. Sant, jävligt sjukt. E nog lite ADHD eller nåt, går in i saker så förbannat, har fått lite frisk luft nu, reflekterat, plockat lite svamp, och skött jobbet igen. Kul att det finns vänliga människor. tack, lev väl!

Posted on: 2009/9/2 21:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Jo, efter lite sömn, så ser man ju allt lite klarare. Mörrkret som tenderar att lägga sig runt en, när man går in i någon sorts "självvald" isolisation är bisarr. Men, jag tror att man kan göra en skillnad, eller vi, och det säger jag med en god natts sömn. Mer än vi tror. Återkommer med dessa teorier. Tack för om tanken, och sköt om dig själv.

Posted on: 2009/9/2 21:14

See User information
Kollade in Österikarn! Blev jädrigt inspirerad! Lev väl!

Posted on: 2009/9/2 21:16

See User information
Ät väl och sov.

Odla mat nästa år Pluto = Bara bra! ; )

Posted on: 2009/9/2 22:41
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

See User information
Låter grymt yin! Ja, man drivs av något behov av att propagera. Man har något drag av propagandist i sig. Kul, det var nog egentligen såna mina ord sökte när jag skrev.Alla har ju sin unktion. Jag har sett många i tidningarna när man har varit ute och skrivit som påminer om vaken-anhängare, har även funnit massa på jobbet. Det är det som är kul att de finns så många uplysta nuförtiden. Därför vill man att så många som möjligt skall upplysa andra om det dom vet. At tjag var provocerande var antagligen bara ett grepp, och en slags självkritik. Tycker att ett sådant här forum måste innehålla bland det mest självkritiska och intelligenta personerna man kan hitta, så tänkte lika gärna kan man dra en rövare och provocera lite. Och det men såg var att det var en massa underbara personer som inte alls blev stötta utan mest gav tips. Dessutom var de reflekterande och förstående. Gött, grymt.
Det som irriterar mig lite fortfarande är dock att vi borde kunna vara mer enade i vissa frågor, och slå till med mer full kraft. Det verkade så sporadiskt. Jag tror att man kan påverka EU-valet eti Irland etc. Det farliga är att man glömmer av lite varför man propagerar och blir bekväm, och mest läser nya rön om hur elaka de elka är. Då missar man ju chansen att påverka det negativa i rätt riktning. Lev väl!

Posted on: 2009/9/4 17:54

See User information
Som till exempel byfånen från dalarna är riktigt rolig. Han ser till att hans nwo grej alltid är överst på listan för senaste blogg inlägg på expressen. Det är ju grymt, för då ser ju folk det hela tiden. Den som är trägen vinner i längden. Hej svejs

Posted on: 2009/9/4 17:57

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper