Vakencorner
|
Re: Vaccin skall visst tillverkas åt hela svenska befolkning, mot svininfluensan
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
min dotter som är 7månader kommer aldrig att få en vaccination så länge jag bestämmer över henne
min tjej är väl inte lika glad, hennes ego tillåter inte att tro på det vi gör här. hon brukar säga på andra forum att folk som tror på nwo är foliehattar men det finns en lag som säger att båda måste vara överens för att en vaccination skall genomföras och det är jag så jävla GLAD för häng dom högt
Posted on: 2009/7/10 22:59
|
|||
|
~ Hederslärjungen ~
|
||||
|
||||
|
Re: Vaccin skall visst tillverkas åt hela svenska befolkning, mot svininfluensan
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Vaccin mot ditten och datten är en komplext sammansatt produkt, med kvalitet som VAKEN medborgare värderar, värdesäkrar och väljer från en på den inre fria gemensamma marknaden registrerad näringsverksamhet (myndighet, företag eller förening, med organisationsnummer och säte någonstans lokalt på den inre FRIA gemensamma marknaden) som har retroaktivt STRIKT produktansvar för säkerhetsbrist, mot EN drabbad enskild medveten VAKEN unionsmedborgare.
Posted on: 2009/7/11 8:32
|
|||
|
Värderar, värdesäkrar och väljer mentalt och fysiskt i nutid och nära framtid, produkt av humana resurser, med STRIKT produktansvar för producerat resultat med säkerhetsbrist i nutid, nära framtid (10 år) och rum, lokalt i en medlemsstat på den inre ma...
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Mixan: Om nu vaccinationer var så farliga, hur kommer det sig då att vi i Sverige inte har haft ett enda fall av Polio sedan 1977 medan vi 1953 hade 5000 fall av sjukdomen innan vaccinationerna började 1957?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Posted on: 2009/7/11 20:53
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Shilton: Jag föreslår att du istället svarar på min fråga istället för att länka till x-antal sidor text.
Har svårt att ta en artikel på allvar som är full av påståenden men inga källhänvisningar.Edit: Jag ser fortfarande inte logiken i att göra en så stor grej för att förgifta och döda en stor del av befolkningen, istället för att använda sig av de medel som redan finns att tillgå. Varför kan inte Astra-Zeneca förgifta folk genom Alvedon eller Pfizer genom Panodil? Dessa läkemedel används ju flitigt redan nu. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Grattis....
Kostnad: knappt 1,2 miljarder kronor. Bra att veta att mina skattepengar hamnar INOM landet. *harkel* Jag menar... att pengarna kastas ut ur landet... Källa: http://svt.se/2.22620/1.1602703/18_miljoner_vaccindoser_bestallda
Posted on: 2009/7/12 7:43
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login