vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: Vaccinering????

See User information
Quote:

sebben skrev:

Så du har inge längtan att bli sjukdomsfri då?

Vaccinationer tar väl inte bort varför vi är här och har dessa omständigheter, sjukdomar mm.

I första hand så vill jag ju undvika att bli sjuk. För att undvika vissa sjukdomar är vaccinationer ett sätt, andra sätt att undvika att bli sjuk kan vara att tvätta händerna efter toabesök, undvika gammal mat, se till att kycklingen är genomstekt, se sig om innan man går över gatan etc.

Och blir jag sjuk så går jag till läkare om det är så pass allvarligt.

Quote:

sebben skrev:

Andlighet är Kultivering, så har det alltid varit - då får man hälsa på köpet. Att "kämpa" emot, hålla på som science, är bara att stanna kvar på en felaktig väg, och skapa elände.

Att du inte har "sett på något som tyder på det..." - tyder på att du inte har ögonen öppna riktigt, eller inte vill se..., eller...

Jag tror på det jag ser och upplever själv.

"Högre makter" är inget jag tror på. Ej heller på alla dessa religiösa anekdoter det kryllar av. Skulle jag se eller uppleva något extraordinärt så kommer jag givetvis att ompröva min tro.

Jag tror inte vi kommer längre i debatten än så.

Posted on: 2008/10/26 21:49
"Det är bara fusk om man åker fast."

- Al Bundy
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Citat: Dr Leonard Horowitz "Om du ser en skylt där det står vaccinering pågår, så viker du av direkt och går omedelbart i en motsatt riktning, om du är rädd om din långsiktiga hälsa och ditt unika DNA"

http://video.google.com/videoplay?docid=-9061550232536519022&hl=sv

Quotes: Rima E. Laibow, MD, head of the Natural Solutions Foundation "...The Spanish Flu, which was not Spanish at all, was created in the US through an early bioweapons program and injected into healthy young men (i.e., ’soldiers’) as the first mandatory vaccination in the military during World War I. The "Spanish Flu", which originated in Kansas on US Military bases,(Camp Funston, Fort Riley) was one of the deadliest pandemics in modern history..." http://www.healthfreedomusa.org/

Posted on: 2008/11/1 20:36
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Nu har jag till slut lyckats övertyga min sambo om att inte vaccinera våran son mot diffteri,stelkramp och kikhosta.OM! man nu skulle utsättas för påtryckningar ifrån skolan och sjukvården så skulle det ju vara bra med så många motargument som möjligt.Kanske finns det någon här som varit i den här situationen förut?Vore tacksam för lite hjälp här. /Shilton

Posted on: 2008/11/9 20:57

Anonym
Det är väl bara att påpeka att läkemedelsindustrin haft fel tidigare och du sprutar inte in självklara gifter som kvicksilver i ditt barn.

Eller säg bara att det strider mot din religösa övertygelse, då de inte har rätt att kritisera dig då.

Grattis att du lyckats få sambon att begripa.

See User information
Min brors barn är ej vaccinerade och de närmare sig skolåldern strax.

Det ni blir tvugna att göra är att fylla i papper att ni sagt nej till vacccinering av era barn osv.

Det finns ingen lag på att man måste vaccineras.
Så du kan be dom dra åt helvete om du vill.
Det är ert barn....skydda honom..

Posted on: 2008/11/17 14:06

Anonym
Quote:

shilton skrev:
Nu har jag till slut lyckats övertyga min sambo om att inte vaccinera våran son mot diffteri,stelkramp och kikhosta.OM! man nu skulle utsättas för påtryckningar ifrån skolan och sjukvården så skulle det ju vara bra med så många motargument som möjligt.Kanske finns det någon här som varit i den här situationen förut?Vore tacksam för lite hjälp här. /Shilton

NÅGRA FRÅGOR DU KAN STÄLLA TILL LÄKAREN NÄR DET ÄR DAGS

1. Vilka ingredienser innehåller vaccinet?

2. Vilka är biverkningarna av dessa kemikalier individuellt och i kombination med varandra?

3. Kan du visa mig några långtidsstudier av vaccinet eller kan du visa mig var jag kan slå upp information om långtidsstudier?

4. Kan du ange vaccinets satsnummer (är detsamma som batchnummer elller lot-nummer) så att jag som ansvarsfull förälder själv kan kolla upp vaccinets säkerhet.

5. Vaccinerar ni barn som är sjuka eller håller på att tillfriskna?

6. Om vi i vår släkt har upplevt vaccinreaktioner så som konvulsioner och neurologiska sjukdomar, kan mitt barn då vara mer utsatt och i fara vid en vaccinering?

7. Anmäler ni biverkningar?

Här bifogar jag även en enkät som Kurt Sandvik (www.phbalans.se) skrivit.

----------------------------------------------------------------------------

VANLIG MÄNSKLIG RÄTTIGHET TILL VACCINATIONSGARANTI:

2005-11-07

UNDERTECKNAD GARANTERAR ATT:

De i vaccinet ingående, försvagade eller avdödande virus och bakterier inte blir viru-lenta eller orsakar framtida olika sjukdomar.

Det i vaccinet inte finns levande, kända eller okända virus.

Det i vaccinet förekommande animaliska proteiner inte orsakar skadliga immunologiska reaktioner när det med stålnålar sprutas rakt in i blodets bana – in i ådersystemet.

Det i vaccinet innehållande kropps-/artfrämmande ämnen såsom formaldehyd, kvick-silver, tiomersalnatrium eller andra liknande människokroppsaggressiva substanser, inte framkallar allergier, intoleranser eller andra sinnes- eller kroppsskador nu direkt efter stålnålsinsprutningen eller någon gång i framtiden.

JAG/UNDERTECKNAD garanterar att de i vaccinet ingående ämnen inte kommer att

skada ”patient”/kund:……………………………………………..

Kundens personnummer:………………………………………….

Läkarens namnteckning samt namnförtydligande i VERSALER (tack!...):

………………………………………………………………………………………...

Vaccinatörens personnummer:………………………………………………………

Vid eventuell skada förbinder jag mig att betala minst femtiotusen kronor i skadestånd.

……………………………………………….
Ort Datum

Ansvarig vaccinatör, t ex monopolläkare:……………………………………………….
Namnteckning

Ps Den eventuella miljön som t ex virus odlas i såsom ägg e dyl, är KRAVmärkt, så att inga pesticider e dyl följer med i vaccinet. Helst att vaccinet också är KRAVmärkt. Önskvärt är ju att ”läkaren” också har ett slags KRAVmärkecertifikation. Fråga efter!

Ps Önskvärt är ju också att monopolskolmedicinen inte blivit till en slags troreligion...

See User information
Ville bara säga att vaccinationen på min sons skola har förlöpt enligt plan,dock utan min sons medverkan. Jag försökte förklara min ståndpunkt för en av min sons kompis pappa. Efter min utläggning om vacciners alla faror fick jag till svar att (Det har ingen dött av förut)???ELLER????

Posted on: 2008/11/22 3:08

See User information
Var det inte rätt så många som dog kort efter tagit det där HPV-vaccinent mot cancer som unga kvinnor tog. Sök på en interju med Alex Jones och Cynthia, hon jobbar inom bioteknikindustrin och berättade att mängder av folk dog som de testade vaccin på.

Efter Fem minuters googlade lär du hitta många exempel.

Posted on: 2008/11/22 3:33

See User information
Quote:

jin83 skrev:
Var det inte rätt så många som dog kort efter tagit det där HPV-vaccinent mot cancer som unga kvinnor tog. Sök på en interju med Alex Jones och Cynthia, hon jobbar inom bioteknikindustrin och berättade att mängder av folk dog som de testade vaccin på.

http://www.youtube.com/watch?v=u1p-Xxcwx0U

Matterik är bra på det oxo..tack matte

Posted on: 2008/11/22 3:37

See User information
Som sagt, det är ditt liv och din familj.. låt INGEN bestämma eller försöka påtvinga er något.

Posted on: 2008/11/26 0:28

See User information
Quote:

jin83 skrev:

Det var just ett program på SVT2 som handlade om Nobelprisen i medicin. Harald zur Hausen (mannen bakom vaccinet mot livmoderhalscancer) intervjuades där och han sa att "även pojkar bör ta vaccinet för att visa sin solidaritet med flickorna". Japp, det är inget skämt, det är vad han sa.

http://en.wikipedia.org/wiki/Harald_zur_Hausen

Googla på "zur Hausen" och "gender solidarity"....

Posted on: 2008/12/1 20:23

Edited by miksjo on 2008/12/1 20:41:13

See User information
Quote:

miksjo skrev:
Quote:

jin83 skrev:

Det var just ett program på SVT2 som handlade om Nobelprisen i medicin. Harald zur Hausen (mannen bakom vaccinet mot livmoderhalscancer) intervjuades där och han sa att "även pojkar bör ta vaccinet för att visa sin solidaritet med flickorna". Japp, det är inget skämt, det är vad han sa.

http://en.wikipedia.org/wiki/Harald_zur_Hausen

Jag trodde Mengele var död.............

Posted on: 2008/12/1 20:41

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper