Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Bomber i WTC: Nu vill jag ha raka svar av skeptikerna!
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Länken: http://video.google.com/videoplay?doc ... &q=september+11+revisited |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Till alla som håller på med WTC sprängningar.
VEM placerade sprängämnen WTC 1, 2 och 7och när? Den fråga har INGEN av de som tror på sprängämnen svarat på. Så länge den frågan inte har ett svar är sprängämnen obevisade. Man kan rada upp 1000 personer från WTC som hörde eller var med om påstådda sprängningar men INGEN om ingen av dem SÅG några sprängämnen, ingen av SÅG att någon placerade ut dem och INGEN av dem som skulle ha placerat ut dem har hört av sig så fanns de inga sprängämnen då alla explosioner kunde ha orsakats av något annat än sprängämnen. Alla explosioner efter planet hade träffat WTC 1 kom från det hävdar jag och detta är lika troligt som att de var sprängämnen. Dessutom sa William Rodriguez i CNNs intervju att de var ett muller och inte en explosion: http://archives.cnn.com/2001/US/09/11/new.york.terror/ Om sprängämnen exploderade i förväg i WTC var syns de i de seismiska data: http://www.ldeo.columbia.edu/LCSN/Eq/WTC_20010911.html |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Du har ju oxo frågor om alla oklarheter, precis som ca 70% av alla amerikaner har. Alltså behövs det en ny utredning, dessutom så tror jag att flera av dom som har sett nåt om bomber i WTC eller liknande kommer att träda fram snart. Dom är inte blinda, dom ser hur deras land raseras på alla fronter av samma människor som genomförde 911.
Ser dessutom att Världekonomin/Börshandeln dyker kraftigt?? Krasch inom kort, lagomt till mitten av Mars samtidigt som en ny attack på USA genomförs?
Posted on: 2007/3/5 12:57
|
|||
|
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag anser de färdigutrett hur WTC 1 och 2 föll då det går att förklara med vilka skador planen orsakade och att WTC 1och 2 föll i den ordning skadorna efter planens blev och att de böjda stålpelarna planen orsakade till slut föll ihop av den efterföljande branden. Sedan är Pentagon klart. Alla passagerare på Flight 77 som flög in i Pentagon är identifierade. Att Flight 93 kraschade i Shanksville utan att blivit nedskjutet då inga delar hittade innan kraschgropen vilket sker vid explosioner i flygplan och att gropen blev så djup för att marken var lös efter att ha blivit igenfylld då en gruva legat där tidigare. Det enda som är kvar är att utreda varför WTC 7 föll och det kanske aldrig går att få riktig klarhet i det. Att börsen dyker kraftigt har den gjort historiskt så det är inget nytt . Det är denna gång flera samverkande orsaker som vinsthemtagning, stark Yen och kursras i Kina för de kan göra om i sitt ekonomiska system och oro över att husägarna i USA ska klara av sina amorteringar. Det är med andra ord köpläge snart för aktierna har blivit billigare. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
zink! Du är HELT otrolig i din tro på överheten. Det sorgliga är att du är så blind att du verkar behöva "bevis" men bara bevis som bekräftar den officialla teorin i ALLT om det nu gäller "Förintelsen", 911 eller NWO . Samtidigt blundar du totalt för den övergripande bilden: Vilka som kontrollerar medierna, Finansvärlden och Politiken. Men kom ihåg : Genom att du oupphörligen stöder den officiella ståndpunkterna OCKSÅ har sållat dig till dessa Satanistiskt styrda elitgruppers värderingar eftersom du att du HELA tiden ställer dig på dessa maktgrupperingars sida. Men detta är väll inget du bryr dig om eftersom du tror på slumpen ( evolutionsteorin ) och därför har ju inget här i världen nån betydelse överhuvud taget.
Posted on: 2007/3/5 14:13
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
De är ingen idé å försöka få våra små kritiker att fatta.
Dom vet att dom har fel men vägrar att erkänna det. kvittar om någon skulle bygga en tidsmaskin och köra tillbaks och visa dom ladningar över allt i tornen. Då skulle dom bara säga att det finns alltid ladningar i höga byggdnader om man skulle bli tvungen att få bort dom snabbt av nån konstig anledning som bara dom begriper ;) Sen kan ja ju säga att det FANS delar på marken innan fligth 93 kracha. ca 5km från där det damp ner..
Posted on: 2007/3/5 14:42
|
|||
|
Ju mer man vet, Ju mer vet man att man inte vet och den som tror han/hon vet allt, vet egentligen ingenting.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det är inget att göra åt, han är uppkopplad mot "the central screwdinizer", så han gör bara vad comandot ber om....
![]()
Posted on: 2007/3/5 14:50
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Det är ju bara idiotisk att tro att man placerar bomber i en byggnad öppet för allmänheten att beskåda, när man vill göra det i hemlighet. För du är inte så dum att du inte förstår innebörden av "hemlighet" Alltså man smög in bomberna vilket gör det omöjligt för en människa bakom ett tagentbord att bevisa, det räcker med att se rasen av samtliga byggnader och grundläggande kunskaper an byggnationer. för att förstå att byggnaderna rivdes med hjälp av sprängämnen.
Själva metoden hur man får in bomber i smyg har jag redovisat vid ett flertal tillfällen, men det har aldrig gått fram eftersom du slår dövörat till. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Om ett flygplan kraschar i en byggnad och det rasar så är det mest sannolika att raset orsakades av flygplanet oberoende av vad en officiell rapport kommer fram till. Om man ska gå från de mest sannolika till de mindre att planen hade så lite påverkan att de behövdes sprängämnen istället så ligger på den som föreslår detta att. 1. Visa att det var HELT omöjligt att flygplanen kunde orsaka raset. 2. Visa vilka sprängämnen som användes och om olika sådana användes ange i vilken ordning de olika sprängämnena användes. Det finns ingen enighet i teorierna om sprängämnen om vilka sprängämnen som användes, hur de användes och hur sprängningarna gick till vilket gör att den teorin ännu efter drygt 5 år inte är klar. Att se det ena förslaget efter andra om termit, Thermate-TH3, vanliga sprängämnen, laserstrålar, skärbrännarrobotar, missiler och osannolika utplaceringar av sprängämnen på några dygn gör att någon sprängning aldrig har hänt. Så rörig sprängning kan ingen har gjort för de stämmer inte med hur förslagna de påstås vara in andra sammanhang som att kunna fjärrstyra flygplan, gömma flygplan vid Pentagon och skjuta ned flygplan utan att de lämnar några spår. 911 teorierna är en enda röra vilket jag som kritiker alttid har undrat över att ingen bryr sig om det utan kallar dem utan omsvep för sanning och fakta. Är verkligen sanning och fakta så rörigt och motsägelsefullt. Om man själv kommer fram till samma ståndpunkt som en officiellrapprot är man del att dem som står bakom dem då? Var är de för dum logik? Om du tycker att Förintelsen inte har inträffat då är du Hitler sympatisör och vill återskapa det tredje riket med våld enligt samma logik. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Du kommer inte fram till någonting, du sväljer helt enkelt en officiell rapport som när den har ändrats så har du också ändrat din "slutsats". Hela fem gånger. Dum logik? Tja, vill man kalla en papegoja smart och tror han förstår vad han säger, tja, ok då. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Att ändra sig är vetenskapligt om man kommer fram till en bättre slutsats under resans gång. Att kalla sina alternativa teorier för sanning och fakta är religion för de teorierna ska ju inte gå att ändra på. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Heh, zink, djupt troende i den mest absurda konspirationsteorin av dem alla.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Hitler finasierades av samma maktgrupperingar och finasfamiljer som är tätt sammanknutna till s.k. Neokonservativa som allt pekar på ligger bakom 911.attacken. Skillnaden zink är att du ALLTID intar samma ståndpunkt som mainstreammedia och den etabletade Eliten i ALLA frågor ifrån: Förintelsen, 911, månlandningen, Estonia, evolutionsteorin, banksystemet, Globaliseringen osv osv. Enbart detta bevisar att du är deras lilla lydiga Piccolo och hjälpsamme springpojke.
Posted on: 2007/3/5 16:15
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
tornen var byggda för att klara av att flygplan flög in i dom så ge upp.
Om det är som du säget att tornen kunde rasa som dom jorde vill jag se dig göra en film där du återskapar detta. Annars har du inte mer bevis än någon annan, som du ser det. Det är emot fysikens lagar att dom föll dom som jorde, och det borde ju du vet. Eller gäller inte dom lagarna vissa dagar?
Posted on: 2007/3/5 16:32
|
|||
|
Ju mer man vet, Ju mer vet man att man inte vet och den som tror han/hon vet allt, vet egentligen ingenting.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Posted on: 2007/3/5 16:43
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
De är zzzkeptiker.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
![]()
Posted on: 2007/3/5 16:52
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Då ska jag fortsätta med att nonchalera er, foliehattar! ![]()
Posted on: 2007/3/6 1:30
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
elsueco77 har du fått svar ifrån Svenska Akademin än ifall du är en konspirationsteoretiker?. Alla utom du vet att du är det, men du måste ju få saker på papper ifrån en institution för att veta vad du ska veta tyvärr
Om du ska komma och desinformera här igen så förklara varför inte WTC 3 rasade platt fall med alla hörn samtidigt!!?? Den byggnaden fick en hel del mera skador än WTC 7. ![]() WTC COMPLEX IN-FOCUS WTC 3 Was Structurally Destroyed by Falling Debris, Yet Did Not Uniformly Collapse at Free-Fall Speed Like WTC 7 http://www.jonesreport.com/articles/270207_bbc_lost_response.html
Posted on: 2007/3/6 1:46
|
|||
|
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust
Youngevity Associate http://ygy-90-for-life.webnode.se/ http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y... |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Dimensionerat för dåtidens största flygplan, B-52:a, på en inflygning i låg hastighet med sparsamt med bränsle. En fulltankad 727:a i bra hastighet är en helt annan sak. Du borde nog kunna hitta på intetnet att en 727:a väger runt 6-7 ggr så mycket. Quote:
Det finns en hel del filmer på när WTC tornen rasar. Finns ingen anledningen att återskapa det. Quote:
Exakt vilken fysisk lag är det mest emot ?!?
Posted on: 2007/3/6 9:25
|
|||
|
"You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe" - Carl Sagan
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Exakt vilken fysisk lag är det mest emot ?!? Exakt denna .pulverhistoria.....länk.. http://home.debitel.net/user/andreas.bunkahle/plate12.htm
Posted on: 2007/3/6 9:43
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Återigen, lysande svar, Sale. Hoppas 911-röreslen känner att du gör ett hästjobb när du gång på gång visar var skåpet ska stå ! En länk till två bilder och en vilt spekulerande text helt utan relevans till ämnet. Känner mig överbevisad...
Posted on: 2007/3/6 9:58
|
|||
|
"You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe" - Carl Sagan
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det här handlar på det hela inte om fysikens lagar, snarare bryter det mot logikens lagar, men kännedomen om dessa lagar verkar vara eftersatta i det perspektivet.
Att det sker explosioner och att dessa kan iakttagas har inget med fysiklagar att göra, frågan är vad man ska dra för slutsatser av att det sker på det sättet, här har logiken ett större ansvar till förklaringsmodell, inte fysiken.
Posted on: 2007/3/6 10:01
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login