vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To PostTopic is Locked

(1) 2 3 4 ... 6 »

Skall "Vaken" "Vakna"?

See User information
I maj 2008 dvs om tre månader införs chippet i Usa via det Nationella ID kortet, som drogs igenom av Bush. Ochså i England har man dragit igenom ID lagstiftning som kommer knyta staten och din kropp tillsammans, via ett oåterkalleligt bindande juridiskt dokument.

Detta kommer göra det omöjligt att flyga, åka buss eller tåg, inneha körkort eller besöka Federala Myndighetsbyggnader., eller Banker.

Kortet kommer vara kopplat till RFID tracking sändare, troligen inkluderat sattelit, som kommer registrera din position.

När denna teknik tvingas på folket, har de som accepterat detta ingen chans att undkomma det inopererade chippet, eftersom dom i samband med med ID kortet ger upp rätten till sin egen kropp till förmån för att vara statens identitet. FÖRNAMN EFTERNAMN i stora bokstäver. http://www.natural-person.ca/

Inom några år följer sedan ett inopererat chip, som kommer kopplas till vårt nervsystem, och kunna kontrollera vilka frekvenser i hjärnan, som är tillåtna, och därmed förmågan att tänka.

Vid denna åtgärd upphör den opererade människan att vara människa, eftersom den mänskliga fria viljan inte längre kommer existera. NWO creature, kanske skall vara rätt namn.

Vaken.se och dess administratörer Micro och Void hävdar att 9/11 är den viktigaste frågan.

Frågan är vad betyder 9/11 om man har gett upp sin egen kropp, och accepterat chippet?

Skall Vaken VAKNA, och inse att det finns viktigare saker än två byggnader?

Eller är det sant att ingen kommer vakna eller hjälpas, varken i Sverige eller Europa, eftersom fokus inte ligger på den viktigaste frågan, vår frihet.

Vad har Vaken för funktion, om siktet är fel inställt, och siktar åt fel håll.

Elefanten är redan på väg i vår riktning, skall vi kunne skjuta den måste vi identifiera vart den är, och rikta vårt vapen mot den, inte två ruiner, som inget kan göras åt.

Jag fick idag frågan vad vi skall göra enligt mig av Void. Jag svarar avslöja vad Aaron Russo gjorde innan han lämpligt och hastigt dog i cancer. Avslöja chippningen och Federal Reserve, samma personer som ligger bakom 9/11, samma ägare som äger Bank of London. Samma ägare som startade ECB, vår centralbank sedan Eu inträdet. Dessa personer har makten i världen, via det finansiella syystemet som kommer vara vår fiende och vårt fängelse.

Livet tar slut vid chippningen, varken vad vi tycker eller inte, vi kommer efter det inte ha frihet i varken rummet eller i tanken. Då upphör den mänskliga rasen att existera, vi har nått vad Tsarion Alan Watt mfl kallar "Post Human Society" (Efter människan samhället)

Jag tror debatten är för bred, de som kommer som nybörjare drunknar i floden av information. Jag har talat med Eric Hufscmidt, en av de första 9/11 exponerarna, han säger vi måste glömma 9/11 ocdh börja avslöja zionisterna. Många här vet redan att jag tycker detta, men jag understryker detta igen,

Zionisterna Rotschilds släkträd sträcker sig tillbaka till Nimrod.

Det är dessa familjer som alla styr i makteliten.

Allt måste handla om att hindra makteliten, mycket kraft ägnas på symptomen, istället för orsaken till sjukdomen.

Utrota orsaken till att kroppen är sjuk, och vi kan friskna till.

Det måste vara en plikt att veta allt om zionisterna för varje sanningsökare, eftersom deras strategi och medlemmar poppar upp, vart man än tittar.

Eric tror dock att Sverige är ett förlorat land, jag tror det med.
Jag skulle bli glatt överaskad om detta inlägg mottages med respekt och insikt, men jag räknar med att få på käften, som vanligt när man nämner dom verkliga orsakerna enligt mig.

Eric säger vidare att vi måste ägna all kraft åt att exponera de kriminella nätverken som zionisterna kontrollerar.

Detta kan vara beviset på att de är försent, eller kan det bli startskottet på nåt nytt, men jag tror mest av allt, de som startade Vaken.se och har dess styrning, kommer ha det största ansvaret. Jag lämnar med detta bollen vidare.

Aaron Russo vart tillfrågad om han ville joina Eliten av David Rockefeller, detta var när han var dödligt sjuk i cancer, Rockefeller måste ha vetat att han hade kunnat rädda hans liv, om han bara gick med, varför skulle han ens fråga annars?

Detta betyder att han även om han inte vart cancer sjuk pga av Rockefeller, kunde han ha blivit botad av honom, alltså vill jag i alla fall mena att han vart i vart fall indirekt mördad.
I sin film, som är ett måste att se Amerika Freedom to Fascism, blir han ochså hotad av IRS (Usas skattemyndighet) att från och med detta, kan inget hjälpa dig.

Du kan se filmen här: http://video.google.com/videoplay?doc ... o=0&type=search&plindex=0

Klippet där Aaron avslöjar Rockefeller finns här, http://video.google.com/googleplayer.swf?docId=1263677258215075609

Ytterligare Audio finns här http://www.prisonplanet.com/articles/august2007/270807_tribute.htm

Sanningen om Rockefellers ursprung finns här: http://www.erichufschmid.net/TFC/Rothschild-timeline.htm

Ytterligare info här: http://www.erichufschmid.net/TFC/Rothschild-timeline.htm

Vad vill ni göra de kommande tre månaderna innan chippet legaliseras i Usa, och därmed introduseras, och genast blir ett verktyg för ochså Eu?

Countdown has started.....

Posted on: 2008/1/17 9:20
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Skall "Vaken" "Vakna"?

See User information
: Who needs video cameras when you have a microchip to track your every move! Resist the chip!!!!!

Doctor alleges plans underway to "Microchip" Newborns in U.S. and Europe

Compiled by Lucien Desjardins

Regarding plans to microchip newborns, Dr. Kilde said the U.S. has been moving in this direction "in secrecy."

She added that in Sweden, Prime Minister Olof Palme gave permission in 1973 to implant prisoners, and Data Inspection's ex-Director General Jan Freese revealed that nursing-home patients were implanted in the mid-1980s. The technology is revealed in the 1972:47 Swedish state report, Statens Officiella Utradninger.

Are you prepared to live in a world in which every newborn baby is micro-chipped? And finally are you ready to have your every move tracked, recorded and placed in Big Brother's data bank? According to the Finnish article, distributed to doctors and medical students, time is running out for changing the direction of military medicine and mind control technology, ensuring the future of human freedom.

"Implanted human beings can be followed anywhere. Their brain functions can be remotely monitored by supercomputers and even altered through the changing of frequencies," wrote Dr. Kilde. "Guinea pigs in secret experiments have included prisoners, soldiers, mental patients,handicapped children, deaf and blind people, homosexuals, single women, the elderly, school children, and any group of people considered "marginal" by the elite experimenters. The published experiences of prisoners in Utah State Prison, for example, are shocking to the conscience.

"Today's microchips operate by means of low-frequency radio waves that target them. With the help of satellites, the implanted person can be tracked anywhere on the globe. Such a technique was among a number tested in the Iraq war, according to Dr. Carl Sanders, who invented the intelligence-manned interface (IMI) biotic, which is injected into people. (Earlier during the Vietnam War, soldiers were injected with the Rambo chip, designed to increase adrenaline flow into the bloodstream.) The 20-billion-bit/second supercomputers at the U.S. National Security Agency (NSA) could now "see and hear" what soldiers experience in the battlefield with a remote monitoring system (RMS).

"When a 5-micromillimeter microchip (the diameter of a strand of hair is 50 micromillimeters) is placed into optical nerve of the eye,", Dr. Kilde indicates "it draws neuro-impulses from the brain that embody the experiences, smells, sights, and voice of the implanted person. Once transferred and stored in a computer, these neuro-impulses can be projected back to the person's brain via the microchip to be re-experienced. Using a RMS, a land-based computer operator can send electromagnetic messages (encoded as signals) to the nervous system, affecting the target's performance. With RMS, healthy persons can be induced to see hallucinations and to hear voices in their heads. "

"Every thought, reaction, hearing, and visual observation causes a certain neurological potential, spikes, and patterns in the brain and its electromagnetic fields, which can now be decoded into thoughts, pictures, and voices, " Dr. Kilde adds. "Electromagnetic stimulation can therefore change a person's brainwaves and affect muscular activity, causing painful muscular cramps experienced as torture."

Make comments about this article in The Canadian Blog.

Posted on: 2008/1/17 9:44
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

wiseguy skrev:

Detta kommer göra det omöjligt att flyga, åka buss eller tåg, inneha körkort eller besöka Federala Myndighetsbyggnader., eller Banker.

Det kommer ju inte bli omöjligt med chippet, det kommer nog bli omöjligt utan att ha chippet..

Quote:

wiseguy skrev:
Vaken.se och dess administratörer Micro och Void hävdar att 9/11 är den viktigaste frågan.

Denna är dörröppnaren till hela skiten, det finns så mkt bevis som folk själva kan se och ta till sig om 9-11, om chipp osv finns det inte så mkt.. Dessutom så är nog inte någon negativt inställd för att sprida annan info än 9-11, men det måste ju vara nåt konkret, man kan ju inte bara slänga ur sig massa påståenden..

Quote:

wiseguy skrev:
Jag tror debatten är för bred, de som kommer som nybörjare drunknar i floden av information. Jag har talat med Eric Hufscmidt, en av de första 9/11 exponerarna, han säger vi måste glömma 9/11 ocdh börja avslöja zionisterna. Många här vet redan att jag tycker detta, men jag understryker detta igen,

Allt måste handla om att hindra makteliten, mycket kraft ägnas på symptomen, istället för orsaken till sjukdomen.

Det måste vara en plikt att veta allt om zionisterna för varje sanningsökare, eftersom deras strategi och medlemmar poppar upp, vart man än tittar.

Eric säger vidare att vi måste ägna all kraft åt att exponera de kriminella nätverken som zionisterna kontrollerar.

wiseguy, ta och översätt en film som handlar om microchippning, så sprider vi den oxo.. Freedom to Facsism eller den med Albright..

Vilken information av dessa två indicenter ( 911, microchippning) tror du att en person på gatan har lättast att ta till sig, påpeka till nån att makteliten vill chippa varje människa så kommer du inte bli betrodd, påpekar du för nån om dom konstiga avvikelserna kring 9-11 så kan du få folk att hålla med dig..

Vart finns bevisen om att sionisterna ligger bakom allt??
Vart är bevisen som pekar på sionisternas roll i 9-11, syftar du på dom dansande Israelerna eller?
Bevisa för mig att det finns sionister i våra regeringar?

Vad ska vi göra åt sionisterna i Israel, eller vart dom nu kan befinna sig?
Vad ska vi anklaga/åtala dom för? Konspiration eller? Bevis för detta?

Vad överraskad jag blir av att höra att Huffen vill att vi ska glömma 9-11, NOT!
Ge mig dom övertygande bevisen om att det är sionisterna som
vill chippa människan, några lagar som bevisar detta eller liknande.. Förstår du hur svårt det är att bevisa detta??

MEN som sagt, översätt gärna Freedom to Fascism, den handlar dock lite för mkt om amerikanska FED/IRS för att vara intressant för oss svenskar, eller nån liknande film om chippning, så sprider vi gärna den..

FRÅGA: Om Huffen nu är så emot sionisterna, varför har han inte gjort en övertygande film om detta med bindande bevis, vart är bevisen som backar upp hans påståendenm hittar inget på hans hemsida iaf!?! Han gjorde ju en bra film om 9-11 så...??

Posted on: 2008/1/17 9:57
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

Anonym
Suck... ja, när ska de vakna på vaken vakna?

Så mycket frågor så få svar.

Jag har svar, men också frågor.

Varför behövde Aaron Russo då i cancer?
Det finns botemedel mot cancer, flera stycken. Under förutsättning att den sjuke vill bli botad.
Frekvensmedicin är det främsta, state-of-the-art.
Det kan bota allt. Jag har sett det med egna ögon och använt det själv också.

Så gör även makteliten, det vet jag från säkra källor.

Hade han inte råd, eller? Det är rätt dyrt, helt privat utan understöd från vårdapparaten.

Och så:

Quote:
Jag fick idag frågan vad vi skall göra enligt mig av Void. Jag svarar avslöja vad Aaron Russo gjorde innan han lämpligt och hastigt dog i cancer. Avslöja chippningen och Federal Reserve, samma personer som ligger bakom 9/11, samma ägare som äger Bank of London. Samma ägare som startade ECB, vår centralbank sedan Eu inträdet. Dessa personer har makten i världen, via det finansiella syystemet som kommer vara vår fiende och vårt fängelse.

Vi ska helt gå ut ur samhället! Eller , ja, ni gör ju som ni vill...

Jag visste redan 1972 att jag ville ut ur den här skiten.

Har ni inga pengar, bra - då kan ni inte bli kunder på banken.
Har ni pengar, ta ut dem, investera dem i något t ex mark.
Skaffa kontaktnät, ju större dess bättre.
Folk klarade depressionen 1929 för att de var självförsörjande. Folk som inte klarade det bodde i städerna.

Har ni mycket pengar, ta ur dem ur banken - ha ha vill se deras miner - placera dem på sätt som är bäst. I fasta tillgångar.

Klipp alla kablar, lev off-grid. Stöd ingenting som har med samhällets ordinarie institutioner att göra, dvs. vad som man behöver vara chippad för att göra.

Nu lägger de jävlarna in överväxeln. Som redan har märkts på många av de människor som är chippade så är implantatet i sig, eller effekten av det, cancerogent så det ryker.

Så här kan det bli i framtiden, dessa kan komma att besitta världen.

Makteliten.

De få som överlever chippningen, som blir maktens slavar. Gräddan av det robotiska medvetandet.

Och de som helt kopplar bort sig på alla vis. Vi måste bli fler än slavfolket med det robotiska medvetandet. Det är vad det handlar om att väcka människor. Många vill inte vakna och låter sig inte väckas. Vissa har redan vaknat till viss del. Dessa får det läggas fokus på, det enda som kan behövas är en liten "push"

Och det oväntade måste göras. Begränsningarna för vad som kan göras finns bara i fantasin. I problemet finns lösningen inbyggd, som sagt.

Demokratin föddes 9/11
När SLU gick ut med sin anti-alternativa teorier om klimatet-annons häromdagen föddes den folkliga medvetenheten om
de alternativa teorierna.

Om någon från maktens skrå läser detta så har jag en direkt hälsning:

Era jävla klåpare!

Ni faller på eget grepp och kan inte göra ett smäck åt det för det har ni inte intellektuell kapacitet till, era inavlade pappskallar!

Reptilhjärnan förlorar. Så står det skrivet och så ska det ske.

Anonym
Att bli inspirerad av:

http://www.off-grid.net/index.php?p=313

och

http://www.off-grid.net/2007/10/23/val-kilmers-tree-house/

Förmodligen det bästa man kan göra om man är stadsbo

www.freegan.info

See User information
TeBe skrev:
Quote:

wiseguy skrev:

Det kommer ju inte bli omöjligt med chippet, det kommer nog bli omöjligt utan att ha chippet..

Du rekommenderar alltså att ta chippet, så man inte får "problem" i "onödan"?

Quote:

wiseguy skrev:

Denna är dörröppnaren till hela skiten, det finns så mkt bevis som folk själva kan se och ta till sig om 9-11, om chipp osv finns det inte så mkt.. Dessutom så är nog inte någon negativt inställd för att sprida annan info än 9-11, men det måste ju vara nåt konkret, man kan ju inte bara slänga ur sig massa påståenden..

Detta är bara fantasier och vilseledande information, och självhävdelse, som sagt 3 månade kvar, jobbba jobba, hoppas du hinner avslöja 9/11 innan chippet är här, efter detta har du ett lost case, ja faktiskt redan nu. Att det inte finns så mycket info om chip, är därför att du inte letat, och inte sprider denna info, pga av detta, vet ingen nåt, och blixten kommer från klar himmel, mitt under spekulerandet om det oviktiga 9/11 som man kan diskutera till döddagar, pga av att 9/11 truth movement är infiltrerat, av vilka? Ha ha gissa 2 gånger.

Quote:

wiseguy skrev:

wiseguy, ta och översätt en film som handlar om microchippning, så sprider vi den oxo.. Freedom to Facsism eller den med Albright..

Jag kan inte ta ansvar för att folk inte kan läsa.

Vilken information av dessa två indicenter ( 911, microchippning) tror du att en person på gatan har lättast att ta till sig, påpeka till nån att makteliten vill chippa varje människa så kommer du inte bli betrodd, påpekar du för nån om dom konstiga avvikelserna kring 9-11 så kan du få folk att hålla med dig..

Jag tror inte du eller nån annan skall avöra den saken, den viktigaste informationen måste spridas av tidsskäl, du eller annan har ingen rätt att bdöma och kontrollera vilken information dom kan ta till sig, informationens värde måste avgöra prioritet, detta resonemang visar ochså varför vaken skall vakna, eftersom vaken inte är vaken, och borde bli det.

Vart finns bevisen om att sionisterna ligger bakom allt??
Vart är bevisen som pekar på sionisternas roll i 9-11, syftar du på dom dansande Israelerna eller?
Bevisa för mig att det finns sionister i våra regeringar?

Bevisen kommer finnas i ditt eget huvud om du kan ooch vill sätta dig in i saken, om du inte vill spelar ingen bevisning nån roll, och du kan aldrig förstå nåt, om det du redan innan förnekar. Jag har ej för avsikt att bevisa för nån eller för dig, jag pekar ut en viktig väg, om nån vill gå dit, kommer dom finna nåt där, men jag kan inget bevisa, och det är inte min sak, min sak är att finna min egen övertygelse, och det har jag gjort, andra får välja sin, vilket dom är fria att göra, ingen tid finns speciellt för att undervisa dig, du har ditt EGET ansvar, du kan inte skylla på mig, jag har knappt tid för mig själv, läser 10 timmar per dag, och tar fram det material jag kan, försöker sen posta i mån av tid. Jobba på! Den som söker finner!

Vad ska vi göra åt sionisterna i Israel, eller vart dom nu kan befinna sig
Vad ska vi anklaga/åtala dom för? Konspiration eller? Bevis för detta?

Att zionister skulle vara Israeler är felaktigt! Toppen av berget bor i Europa. Innan du vet vad som skall göras måste du ens veta vad som försigår, innan det kan du inte veta nåt alls, jag ber dig forska, forska är vad man gör när man inte vet vad man håller på med, efter man vet det, kan man svara på detta. Jag säger ju att vi skall exponera dem, när vi gjort det, kommer alla veta vilka brott dom begått, massmord är bara ett av dem.

Vad överraskad jag blir av att höra att Huffen vill att vi ska glömma 9-11, NOT!
Ge mig dom övertygande bevisen om att det är sionisterna som
vill chippa människan, några lagar som bevisar detta eller liknande.. Förstår du hur svårt det är att bevisa detta??

Jag har ingen förhoppning att nån som du skall inse nåt, lost case, om du känner att du har en möjlighet, Go For It, ingen kan hindra dig.. 9/11 är redan lost case, och redan bevisat, det du ber om är att dom skall erkänna och lägga ner hela skiten dom håller på med, glöm din dröm, inse att du har fel, chippningen som är målet med allt dom håller på med, kommer att genomföras, tack vare att allt fokus är på en gammal stenhög, tacka dig själv för detta, den dagen dom kommer med chippet till dig. Du har ingen att skylla på.

MEN som sagt, översätt gärna Freedom to Fascism, den handlar dock lite för mkt om amerikanska FED/IRS för att vara intressant för oss svenskar, eller nån liknande film om chippning, så sprider vi gärna den..
Som sagt, man får lära sig läsa själv, dom flesta kan engelska hjälpligt, med ett lexicon knäcker man vad som helst, en bra metod att lära sig avancerad engelska.

FRÅGA: Om Huffen nu är så emot sionisterna, varför har han inte gjort en övertygande film om detta, han gjorde ju en bra film om 9-11??[/quote]
Han jobbar nog på med vad han kan, du har ju ingen övertygande film som stödjer ditt resonemang? Är du på allvar korkad? Är en övertygande film, ett krav för att man skall vara trovärdig nu? Hur skall det gå gå med alla författarna, eller filosofer, om man inte ens har skrivit en bok, gills man ens? Häpnadsväckande idiotiskt.....skärpning

Eric Hufscmidt är inte min idol, pappa eller fadersfigur, men han kan en del om zionismen, och därmed kan man lyssna på vad han säger, detta har kag gjort, och finner att han vet saker som inte är väl kända, den informationen kan jag ta del av, liksom andra kan ta del av den, Ingenting handlar om hans person, vilket han själv understyker, Personkulten inom 9/11 är en del oförmågan, och orsaken till LOST CASE, skaffa eget medvetande.

Posted on: 2008/1/17 10:28
Resized Image

See User information
Vet du vad wiseguy, du bara snackar men har ALDRIG bevis för dina påståenden, Huffen har inte heller några bevis, bara vilda påståenden..
Jag har inte sett ett enda bevis som styrker hans påsåtenden på hans hemsida , HOW COME??

Om han menade allvar med sina påståenden så skulle han har gjort en film om detta, han var ju jävligt snabb med att göra en om 9-11?!?

Kan han inte fråga sin familjemedlem Murdoch om han kan sponsra en film som handlar om sionisternas roll i bland annat 9-11??

The Hufschmid / Murdoch Coincidence
http://www.erichufschmid.net/HufschmidMurdochCoincidence.html

En stor spridning av filmen ENDGAME, med textning, är mitt svar på ditt trams..

Posted on: 2008/1/17 10:46
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
TeBe skrev:
Vet du vad wiseguy, du bara snackar men har ALDRIG bevis för dina påståenden, Huffen har inte heller några bevis, bara vilda påståenden..
Jag har inte sett ett enda bevis som styrker hans påsåtenden på hans hemsida , HOW COME?? Definera ordet BEVIS

Om han menade allvar med sina påståenden så skulle han har gjort en film om detta, han var ju jävligt snabb med att göra en om 9-11?!? Är detta ett bevis, vad han inte gjort?

Kan han inte fråga sin familjemedlem Murdoch om han kan sponsra en film som handlar om sionisternas roll i bland annat 9-11?? Han har själv deklarerat att han har dessa kopplingar, ochså tex Freeman, har en fasra som var frimurare, stewart swerlow. bill schnöbelen, Benjamnin Fulford mfl, du vill alltså misstänkliggöra Hufscmidts person, för att komma till förvar för zionisterna, intressant, men tillåt mig le, detta är bara en skenmanöver, eller brist på förstårnd, take a pick, vad Eric har för släkt, ändrar inte vem som kontrollerar världens ekonomi, Rotschild, skaparen av zionismen. För örigt är en av dem som avslöjade Rotschilds Arthur Koestler, Judisk och var själv zionist innan han bytte sida, vi minns ochså George Orwell, som bytte sida, vi minns fler, Sokrates var medelem i Eliten, men vände sig emot den, och dömdes till döden...., men du kan ju läsa nåt själv, om du vill

The Hufschmid / Murdoch Coincidence
http://www.erichufschmid.net/HufschmidMurdochCoincidence.html

En stor spridning av filmen ENDGAME, med textning, är mitt svar på ditt trams..[/quote]

Jag började med att påstå att vaken inte är vaken, ser inga problem med att avsluta med det som svar ochså, Endgame var för mig slutet på förtroendet för smyg zionisten alex jones, inget mer, han trummar med sin rädsloagenda, interviuvar en gammal gubbe, låtsas bli utsatt för övergrepp, koncentrerar sig hårt på Bilderberg, man garvar, är det där det viktigaste du har sett ber jag att få rekommendera mer studerande för din del. Okunskap. Kom ihåg att jag vet att du ochså är admin här på Vaken, och för därmed Vaken.se's talan i denna sak, och bevisar att vaken skall satsa allt på alex jones och 9/11 för att uppnå ENDGAME eller LOOSE the CHANGE, som andra desinformatörer kallar sin dynga.

Posted on: 2008/1/17 10:55
Resized Image

See User information
just discovered that my half-sister, Kathryn Hufschmid (we have the same father, but different mothers), is probably the same Kathryn Hufschmid who married Rupert Murdoch's son, James.

I have not seen Kathryn since she was about 4 years old, so she has probably no memory of me. We wondered what happened to her, but my father has no idea because Kathryn did not have enough of an attachment to him to bother keeping in touch.

This brings me to a question that people often ask me; specifically, how did I get involved in the 9-11 movement?

Som sagt han erkänner det själv, att hans SYSTER gifte sig med en Murdock Informationen finns på hans site, vad skall han göra, BYTA SYSKON? Detta gör honom inte släkt till Murdoch!!! Inte ens hans syster är släkt med Murdoch, dock blir deras barn det!!! I vilket fall, vad har eric med vad hans syrra gör?

Posted on: 2008/1/17 11:06

Edited by wiseguy on 2008/1/17 11:55:13
Resized Image

See User information
Jag håller delvis med Wiseguy att chippningen är något man borde sätta fokus på. Men jag tror samtidigt att det är utomjordingarna som ligger bakom denna teknik. De ligger säkerligen bakom hela 1984-samhälle och det är de som vill ta över jorden och förslava människorna och ta över deras kroppar. Det är också de som säkerligen ligger bakom alla baser i underjorden och allehanda experiment på människor. Varför har vi hört talas så mycket om abduction på människor och även djur som blivit stympade av utomjordingar? Är detta ett gigantiskt experiment som de använder i sin agenda för att ta över jorden och förslava mänskligheten?

Varför återfinns UFO vid tvillingtornen under 911-händelsen? Utomjordingarnas teknik såsom HAARP ligger också bakom den globala miljöförstöringen vi ser runt om på jorden. Därför anser jag att fokus bör ligga på utomjordingarna och deras agenda. Bush, Cheney, Blair och andra politiska ledare kanske bara är marionettdockor åt utomjordingarna. Varför finns det teorier och vittnen som talar om shapeshifting bland höga politiska ledare? Är det utomjordingar som har tagit över deras kroppar och mixtrar med DNA? Varför har inte The Disclosure Project fått någon större uppmärksamhet? Kanske är det så att detta projekt kan bli den avgörande biten för att mänskligeten ska vakna upp.

Kanske är det så att zionisterna samarbetar med utomjordingarna för Den Nya Världsordningens planer. Kanske är det så att utomjordingarna kommer att göra sig av med zionisterna när deras plan har satts i verket. Eller kanske har utomjordingarna redan tagit över deras kroppar. Och vad spelar det då för roll om man sätter fokus på en folkgrupp? Kommer folk att se sambandet mellan zionismen och utomjordingarna och att det är utomjordingarna som vill ta över jorden?

Posted on: 2008/1/17 11:08
Life´s but a walking shadow, a poor player that struts and frets his hour upon the stage and then is heard no more. It is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing.
---William Shakespeare

See User information
Tony skrev:
Jag håller delvis med Wiseguy att chippningen är något man borde sätta fokus på.

Bra, jobba på!

Men jag tror samtidigt att det är utomjordingarna som ligger bakom denna teknik.

Nej de som ligger bakom denna teknik heter Verichip, läs mer här: http://www.verichipcorp.com/

De ligger säkerligen bakom hela 1984-samhälle och det är de som vill ta över jorden och förslava människorna och ta över deras kroppar.

Förutsätter att det inte är Veriship, enligt ovan

Det är också de som säkerligen ligger bakom alla baser i underjorden

Det är välkänt att eliten bygger baser för 1 triillion dollar per år.

och allehanda experiment på människor. Varför har vi hört talas så mycket om abduction på människor och även djur som blivit stympade av utomjordingar?

Satteliter med laservapen ahar avslöjats ligga bakom dessa sk cow mutilations som du talar om, abduction av männsikor har bekräftats vara de, av mindcontrol experiment utförda av amerikansk militär, som i sig utgör en del av ET End Time programming, se MK ULTRA. Stewart Swerdlow, Fritz Springmeier mfl ochså Manchurian Candidate relaterat

Är detta ett gigantiskt experiment som de använder i sin agenda för att ta över jorden och förslava mänskligheten?

Vi är redan förslavade och har varit sedan 10000 år, chippningen leder till extermination, se post human society, Georgia Guidstones osv

Varför återfinns UFO vid tvillingtornen under 911-händelsen?

Häpnadsväckande, LOL

Utomjordingarnas teknik såsom HAARP ligger också bakom den globala miljöförstöringen vi ser runt om på jorden.

Haarp bygger på människan och uppfinnaren Nicolai Tesla

Därför anser jag att fokus bör ligga på utomjordingarna och deras agenda.

Pga av Tesla, eller HAARP? förklara gärna mer.

Bush, Cheney, Blair och andra politiska ledare kanske bara är marionettdockor åt utomjordingarna.

Varför inte åt zionisterna, detta är mer bevisat av fakta, dina utomjordingsteorier, stöds ju knappast, men att zionisterna har mutat och manipulerat, mördat politiker osv, detta är bevisat. detta var ochså deras agenda, som avslöjades av diokument från en tillfångatagen agent, som dog i ett blixtnedslag i Bavaria, incidenten ledde till att Illuminati förbjöds, läs Rotschilds histora i länk ovan i första mitt inlägg.

Varför finns det teorier och vittnen som talar om shapeshifting bland höga politiska ledare?

Folk gillar att läsa om detta, som du sa är det teorier, vittnen kan vara falska, vem skall man tro på? Vill man ägna sig åt detta, varför inte, men ingen etablerad teori av värde, de flesta anser shapeshiftning vara av mindre värde, jag håller med.

Är det utomjordingar som har tagit över deras kroppar och mixtrar med DNA?

För att komma hit, måste man görst bevisa fenomenet sjhapeshiftnings existens, du kan inte bygga ividare allt på en myt..

Varför har inte The Disclosure Project fått någon större uppmärksamhet?

Deras brist på framgång eller inte bevisar inte shapeshifter existens eller utomjordingars existens

Kanske är det så att detta projekt kan bli den avgörande biten för att mänskligeten ska vakna upp.

Svar nej, dsiclosure projects framgång, kommer inte hindra att 300 miljoner amerikaner blir chippade, eller engelsmännen, eller Eu, eller resten av världen, den teorin måste ju vara minst 1000 gånger mer optimistisk än att debatten om 9/11 skulle hindra detta.

Kanske är det så att zionisterna samarbetar med utomjordingarna för Den Nya Världsordningens planer.

Teorin förutsätter hela tiden utomjordingar.

Kanske är det så att utomjordingarna kommer att göra sig av med zionisterna när deras plan har satts i verket.

Eller kanske har utomjordingarna redan tagit över deras kroppar. Och vad spelar det då för roll om man sätter fokus på en folkgrupp?

Kommer folk att se sambandet mellan zionismen och utomjordingarna och att det är utomjordingarna som vill ta över jorden?

zionister är ett välkänt fenomen, utomjordingar ett omtvistat fenomen, dessa två saker har ingen direkt och tvungen koppling.

Vi vet dock att eliten vill genomföra en fejkad invasion av aliens för att få oss att acceptera chippet, så visst finns kopplingen aliens/eliten, men bara som ett trick.

Posted on: 2008/1/17 11:46
Resized Image

Anonym
Hej.

Jag har inte tid att debattera och dessutom ingen lust alls idag. Hoppas inte lusten aldrig kommer tillbaka heller, önskar jag. Dock vill jag få konkreta saker gjorda.

Vi har ett jättebra 2-sidigt papper om 911 som vi sprider överallt. Vem vill börja med att göra ramen till ett likadant papper fast om RFID och chippning? Ta med de senaste nyheterna om chippning osv. Bara en början alltså. Sen kan nån annan fortsätta jobba på det. Snart lär vi ha ett bra infoblad om RFID tillverkat. Kommer att vara mycket använtbart framöver ser jag.

Anonym
Quote:

Det skriver att det kommer att bli omöjligt att flyga, åka buss eller tåg, inneha körkort eller besöka Federala Myndighetsbyggnader eller banker...

Som du skriver det skulle man kunna tro att alla flyg, bussar, tåg, körkort slutade att åka den dagen detta ev. chip införs. Likväl skrev du det som att Federala Myndighetsbyggnader och banker inte längre skulle släppa in människor längre.

Vad menar du med detta!

See User information
Quote:

kalkonmannen skrev:
Quote:

Det skriver att det kommer att bli omöjligt att flyga, åka buss eller tåg, inneha körkort eller besöka Federala Myndighetsbyggnader eller banker...

Som du skriver det skulle man kunna tro att alla flyg, bussar, tåg, körkort slutade att åka den dagen detta ev. chip införs. Likväl skrev du det som att Federala Myndighetsbyggnader och banker inte längre skulle släppa in människor längre.

Vad menar du med detta!

Att bara om du har Chippat RFID IDkort eller som det blir senare, inopererat chip, och har gett upp din kropp till staten juridiskt, vilket är den juridiska följden av att man godtar sitt ID kort, kan man åka byss flyga eller åka tåg, äntra en fedeferal byggnad, dvs släppas in ens, troligast leg kontroll vid porten, eller öppna konto i bank, dvs, livet får sig en ny innebörd utan denna service, man kan likna det vid att man blir utslängd ur samhället, som ju eliten ser som sin skapelse, och vill vi inte vara deras slavar, kan vi dra. Med andra ord, svälta ihjäl.

Posted on: 2008/1/17 12:27
Resized Image

Anonym
Men så upplever jag att det varit i många år redan! Jag kanske bott i fel stad och land!

I Las Vegas kan jag närsomhelst under dygnets timmar dra in på valfritt Casino utan att någon vakt tar tag i mig för kontroller. Jag tvingas inte visa id-kort eller en pinsamt fotografering.

I Sverige tvingas jag att stå och fånle framför en digitalkamera, lämna alla personuppgifter, registreras och ta av mina solglasögon för säkerhetskontroll innan jag ens kommit in i Casinot.

Anonym
Quote:

Utslängd ur samhället?

Mamma mia, ni med mig skämta aprilo!!!

Stava till detta ordet:

E l ö v e r k ä n s l i g

= rättslös. Ett stort antal människor i växande skara som redan kastats ut ur samhället. De blir sjuka och kan t o m dö bara de vistas i alla strålande miljöer.

30.000 personer bara i Västra Götaland som ett exempel.

Det är ena halvan av apelsinen. Den andra halvan är de som tar sig ut själva.

Välkommen till Matrix!

See User information
Quote:

kalkonmannen skrev:
Men så upplever jag att det varit i många år redan! Jag kanske bott i fel stad och land!

I Las Vegas kan jag närsomhelst under dygnets timmar dra in på valfritt Casino utan att någon vakt tar tag i mig för kontroller. Jag tvingas inte visa id-kort eller en pinsamt fotografering.

I Sverige tvingas jag att stå och fånle framför en digitalkamera, lämna alla personuppgifter, registreras och ta av mina solglasögon för säkerhetskontroll innan jag ens kommit in i Casinot.

I framtiden blir det nobben till pengar utan chip, inga pengar, inget casino, ingen mat, ingen hyra, inga kläder, ingenting.

Posted on: 2008/1/17 13:26
Resized Image

See User information
Quote:

wikhall skrev:
Quote:

Utslängd ur samhället?

Mamma mia, ni med mig skämta aprilo!!!

Stava till detta ordet:

E l ö v e r k ä n s l i g

= rättslös. Ett stort antal människor i växande skara som redan kastats ut ur samhället. De blir sjuka och kan t o m dö bara de vistas i alla strålande miljöer.

30.000 personer bara i Västra Götaland som ett exempel.

Det är ena halvan av apelsinen. Den andra halvan är de som tar sig ut själva.

Välkommen till Matrix!

Man kommer inte kunna köpa mat eller köpa alls utan chip. Snacka om elallergi, systemet kommer ha allergi mot alla utan chip, ingen mat, ingenting.

om 200 000 personer i Sverige är ellallergiker, hindrar inte dem från att äta, vad är detta för jämförelse, kommer påverka 9000 000 människor i Sverige 7 000 000 000 männsikor globalt.

Naturligtvis kan vi inte LITA på dem som inte har chip, FEMA Camp. Enligt patriot act gäller den över hela jorden, även i Sverige. Där Usa har intressen, läs ekonomiska intressen. läs skuldtagare, läs bostadsrättsinnehavare. Dvs Svensson.
Usa kommer 10000 gånger fler människor slängas ut ur samhället i Maj detta år, skriv denna tröst till dem, att det minsann är mer synd om EL allergiker. Inget att prata om alltså.

När du får ditt chip är din fria tankeverksamhet över, då kommer en central dator bestämma om du tänker på el allergiker eller inte, hoppas du får det, jag kommer inte ta mitt, så jag får väl bo i fema camp/ svälta ihjäl, eller bli skjuten eller allt ovanstående.

Posted on: 2008/1/17 13:30
Resized Image

Anonym
"Satteliter med laservapen ahar avslöjats ligga bakom dessa sk cow mutilations som du talar om"

Tycker du det låter rimiligt ?

Although the exact nature of mutilations varies from case to case, a typical mutilation might involve any or all of the following:

* The removal of eyes, udders and sexual organs
* The removal of the anus to a depth of around 12 inches
* The removal of the tongue and/or lips
* The removal of one ear
* The stripping of hide and flesh from the jaw and the area directly beneath the ear
* The removal of soft organs from the lower body
* The presence of incisions and cuts across the body that appear to have been made by a surgical instrument
* Unexplained damage to remaining organs, but no sign of damage to the surrounding area
* A lack of predation signs (including teethmarks, tearing of the skin or flesh, or animal footprints) on or around the carcass.
* Lack of scavenging

In most cases mutilation wounds appear to be clean, and carried out surgically. Mutilated animals are usually, though not always[4] reported to have been drained of blood, and have no sign of blood in the immediate area or around their wounds.
från Wikipedia

Skulle makteliten sitta med en laser och göra det där från satelit på 60/70 talet?

Anonym
Quote:
Man kommer inte kunna köpa mat eller köpa alls utan chip. Snacka om elallergi, systemet kommer ha allergi mot alla utan chip, ingen mat, ingenting.

En logisk avrundning av en gammal plan. Först ser man till att folk slutar vara självförsörjande, när de sedan är helt beroende av skiten i mataffärerna kommer detta. Genialt.

Då slutar vi att köpa och äta deras skit. Vi odlar vår egen mat.

Quote:

om 200 000 personer i Sverige är ellallergiker, hindrar inte dem från att äta, vad är detta för jämförelse, kommer påverka 9000 000 människor i Sverige 7 000 000 000 männsikor globalt.

Nej. Det är ingen jämförelse alls. Det tredje världskriget pågår just nu. Det är ett utrotningskrig. Alla allergier av alla slag är meningen att de skulle ske. 80% av hela jordens befolkning ska utrotas, kvar ska 20% finnas, gräddan av det robotiska medvetandet finnas. Är tanken.

Elöverkänslighet finns hela världen över. Och det är bara en av tusentals olika reaktiva tillstånd av den här skiten.
Och när chippen kommer eskalerar cancern, och de flesta yr sig till den vanliga sjukvården = utrotning.

Quote:

Naturligtvis kan vi inte LITA på dem som inte har chip, FEMA Camp. Enligt patriot act gäller den över hela jorden, även i Sverige. Där Usa har intressen, läs ekonomiska intressen. läs skuldtagare, läs bostadsrättsinnehavare. Dvs Svensson.
Usa kommer 10000 gånger fler människor slängas ut ur samhället i Maj detta år, skriv denna tröst till dem, att det minsann är mer synd om EL allergiker. Inget att prata om alltså.

Jag tycker synd om dig som är så vidsynt att du är trångsynt.
Idag är det de elöverkänsliga, imorgon resten, varav många av dessa säkerligen har dessa eller liknande tillstånd av strålning, gifter eller av chippet eller både och.

Quote:

När du får ditt chip är din fria tankeverksamhet över, då kommer en central dator bestämma om du tänker på el allergiker eller inte, hoppas du får det, jag kommer inte ta mitt, så jag får väl bo i fema camp/ svälta ihjäl, eller bli skjuten eller allt ovanstående.

Jag ska inte ha något chip. Ej heller sättas i FEMA Camp eller skjutas. Ingen kedja är starkare än sin svagaste länk, gäller även Den nya världsordningen!

Anonym
Och du... du glömde en sak!

Den kommande stora kraschen och depressionen som följer. Får Ådalen 1931 att verka som ett barnkalas.

Du kommer aldrig att komma till FEMA-lägret eller skjutas, du blir överkörd av tanks i en folkmassa innan dess!

Anonym
Tillbaka till något konkret.

Ska vi göra ett tvåsidigt papper med info om RFID och chipping och citat från eliten osv. Som 911-pappret ungefär? Who is with me?

Egentligen kunde vi göra ett sådant flygblad för precis alla viktiga top 10 ämnen. Det är bara att sätta fart. Jag har häcken full, men sätter upp det på todo-listen iaf. De som vill göra något börjar nu och PM:ar mig dessutom. Tack Tack för inspirationen till att tillverka fler flygblad, det är en bra ide. Vi kan aldrig bege oss ut på gatorna om vi inte har enkel och gratis information att ge bort. Snygg ska den vara också.

Anonym
En utomordentligt god idé. Folk behöver väckas. Det är därför eliten har så bråttom, det är en kamp med tiden.

See User information
Ett märke på handen eller i pannan,började som märkning på "djur"katter&hundar,Cypak blev för drygt ett år sen kontaktade av Americanska Verichip.Dom har tagit fram en teknik som man skall inplantera in under huden,ett Microchip är en mycket liten dator på 32kb som rymmer/motsvarar ca:15/16 sidor text,kan summera din historia typ ,sjuksjournaler ,betyg ,karriär,familj och sist men inte minst brottsregister men kan kanske använda det minnet att lägga in en bild ,fingeravtryck osv ,det kan låta son GO 1984 men detta är sant,källa tv3 dommedags proffetior, där uttalar sig;

Cypakgrundaren Stina Ehrensvärd gick i går kväll till historien när hon för andra gången tog emot European IST Grand Prize. För sex år sedan var det Cypaks intelligenta läkemedelsförpackning som vann, nu var det Cypaks smarta kort.

http://www.nyteknik.se/nyheter/biotek ... n_teknik/article58723.ece

Svenska Åmic har köpt rätten till en molekyl som avslöjar hjärtsvikt. Nästa år lanserar företaget sitt nya diagnostiktest, ett analyslabb på ett plastchip
Inget nytt allt så.Sedan måste man ta med den bästa ang UFO och nano,bakterier som är som en musfälla alla saker måste finnas annars fungerar den inte detta uppstår inte utav sig själva utan är deisign in i det minsta, ni har 6,7 milijoner på huvudet bara !!

Se gärna denna film å tro vad du/ni vill men fakta är fakta.

http://www.talkdesign.org/faqs/flagellum.html#fig1

http://video.google.com/videoplay?doc ... o=0&type=search&plindex=1

http://video.google.com/videosearch?q=the+bacterial+flagellum&so=0
----------------------------------------------------
Sedan vet jag inte om ni känner till denna man han är oxo med tv3 profetior med hasse arro.som program ledare (om ni vill ladda ner den)Holger Nilsson säger detta med chip oxo läs mera :

http://www.flammor.com/
detta finns oxo med citat:från biblen

Ur "Omen"
"När Judarna återvänder till Sion ock en komet skär himlen,
och när det heliga romerska riket bildas,måste du och jag dö."

"Han uppstår ur det eviga havet,och bildar armee´r på båda sidorna,
sätter mannen mot hans bröder tills människan är förintad"

Posted on: 2008/1/17 16:08

(1) 2 3 4 ... 6 »

Register To PostTopic is Locked

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper