vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 »

Morgellons special and chemtrail fallout

See User information
Godmorron,
Länkat följer en labbrapport, med bilder och annan data över morgellons och chemtrail fallouts eller droppings.
Ganska detaljerad sådan.

http://www.rense.com/morgphase/phase2_1.htm

Tycker du fortfarande det e damm Zink???????

Posted on: 2007/3/30 8:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Morgellons special and chemtrail fallout
Quote:

monitor wrote:
Godmorron,
Länkat följer en labbrapport, med bilder och annan data över morgellons och chemtrail fallouts eller droppings.
Ganska detaljerad sådan.

http://www.rense.com/morgphase/phase2_1.htm

Tycker du fortfarande det e damm Zink???????

Ja det gör jag. Helt vanliga dammprover från okända ställen enligt texten.

Jag anser att den som gjort analyser som vanligt inte lever upp till normala analytiska förmågor.

Man ska ange var dammproverna är tagna och har man inte det kan vi glömma resten för de kan vara tagna i inne i en fabrik som tillverkar fibrer.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Zink och alla andra, här är en länk till att studera
http://www.rense.com/Datapages/morgdat.htm

Morgellons datapage, om ni går in på www.rense.com så hittar ni
morgellons längst upp nästan på sidan, en utförlig beskrivning över detta "damm" som kryper ur huden på folk och tydligen har ett eget liv, tillråga på allt.
Tänk om man kunde dressera "dammråttorna hemma att "take a hike" så behövde man inte städa, fan så bra eller.

Det fanns en gubbe som sa en gång att:

Dont trubble me with all these facts,
I have allready made up my mind.................

Posted on: 2007/3/30 15:21

Anonym
Quote:

monitor wrote:
Zink och alla andra, här är en länk till att studera
http://www.rense.com/Datapages/morgdat.htm

Morgellons datapage, om ni går in på www.rense.com så hittar ni
morgellons längst upp nästan på sidan, en utförlig beskrivning över detta "damm" som kryper ur huden på folk och tydligen har ett eget liv, tillråga på allt.
Tänk om man kunde dressera "dammråttorna hemma att "take a hike" så behövde man inte städa, fan så bra eller.

Det fanns en gubbe som sa en gång att:

I have allready made up my mind.................

I första länken vad är det för dammkort på bilden? Det verkar ligga på någon gelé.

Nej du jag hittar inte några bra bevis på detta damm som ska tränga ut ur huden.

Hur kom det in i huden om det nu kan tränga ut? Det verkar ologiskt at den kan röra sig båda vägarna om de nu inte lever men då är de bakterier.

See User information
HUr kommer dom in i huden??????????????
Du har inte läst ett skit av vad de handlar om;
va f.. tror du chemtrails är då,

vi andas ju in dom
I sverige är vi inte så drabbade ännu men i staterna och england och vissa andra delar av europa.
Finns en lista där du kan se spridningen av den samma.

Så för dig kan jag säga att det bästa är att sluta andas, så slipper du dammet Zink.
som jag sa innan.

en vis man sa att

I have allready made up my mind.................``

Du verkar vara en sån person som oavsett fakta redan har
har sin stelbenta vy av saker å ting cementerad.

Have a beer on me Zink and loosen up, for crying out loud

Cheers

Posted on: 2007/3/30 21:52

Anonym
Quote:

monitor wrote:
HUr kommer dom in i huden??????????????
Du har inte läst ett skit av vad de handlar om;
va f.. tror du chemtrails är då,

vi andas ju in dom
I sverige är vi inte så drabbade ännu men i staterna och england och vissa andra delar av europa.
Finns en lista där du kan se spridningen av den samma.

Så för dig kan jag säga att det bästa är att sluta andas, så slipper du dammet Zink.
som jag sa innan.

en vis man sa att

I have allready made up my mind.................``

Du verkar vara en sån person som oavsett fakta redan har
har sin stelbenta vy av saker å ting cementerad.

Have a beer on me Zink and loosen up, for crying out loud

Cheers

Om du godkänner de diffusa "Bevis" du har visat mig så är det du som på förhand har ansett dem trovärdiga trots att om du jämförde dem men andra likande prov från hela andra undersökningar skulle du se stora likheter.

Damm från WTC:
http://pubs.usgs.gov/of/2001/ofr-01-0429/sample.location.html
Ännu mer:
http://speclab.cr.usgs.gov/wtc/sem1/

Chemtrail anser jag inte existera av den enkla anledningen att vi skulle ha blivit sjukare när jetflyget kom men under den tiden har livsängden ökat så vi har ålderskriser i många länder där dessa Chemtrail skulle ha om de var skadliga ha förkortat livet för alla.

Sedan så släpps dessa ”Chemtrails” på så hög höjd att när de väl har kommit till marken har de spridit sig över en stor area och då även på de som spridit dem.

Dessutom har de tunnats ut bortom all effekt även om de är ”ChemtrailS” uppe i himlen innan de kommit till marken

I testbänkar på marken så kommer det vattenånga ut ur jetmotorer och denna vattenånga kommer även ur jetmotorer på flygplan.

Denna vattenånga kondenseras på de höjder jetplan flyger där de ofta är ca -40 grader.

Visst får man tro att ”Chemtrails” finns men jag kan inte tro att vattenånga har något större effekt på jordens befolkning.

Ta och visa på något av dessa ”Chemtrals” skadeverkningar som är så trovärdiga att jag kan visa dem för de jag känner och de ska på en gång godkänna dem utan att säga att de är vattenånga bakom flygplanen som flyger.

Anonym
Huvudsida: http://www.chemtrailcentral.com/

Forskning: http://www.chemtrailcentral.com/report.shtml

Chemtrails
For several years the existence of an unusual type of aerial activity has been reported, generally termed Chemtrails. Chemtrails are purported to differ from typical contrails in their high degree of persistence and subsequent spreading, as if a substance had been released. The purpose, effects and existence of these so-called Chemtrails are widely debated, however essentially there is a claim made by many that they are witnessing something out of the ordinary, beyond an ordinary contrail. Chemtrails are also said to sometimes differ in their configuration from contrails, as they are supposedly not about getting from point A to point B, but, rather, dispersing some type of substance.

Goals
While it is scientifically accepted that normal contrails may persist for hours and spread, the research represented in this report attempts to use the tools available to make a scientific analysis into the veracity of the Chemtrail claims by attempting to isolate any data that might show evidence of such activity. The measurements and observations described in this report can be repeated by anyone who is willing to invest their time and a small amount of resources in a Flight Explorer subscription.

Från deras FAQ:

What would be the purpose of releasing these chemicals or biological agents?

This must be decided by the reader for themselves.

There are currently three main hypothesis:

Weather Modification
Humans have had the ability to physically affect the weather since learning how to seed clouds in 1946, or possibly 1880. The popular conception of weather manipulation is limited to cloud seeding, but the possibility that the extents of our abilities may have progressed in the meantime is definitely plausible. The fact that the military is very interested in weather control is no secret and many propose that the Chemtrail Phenomena is a part of this. If true, what is the goal of the weather modification and what negative effects could it have on the environment? NASA is currently conducting several programs that are studying the effects of contrails on weather and the effects do not appear to be beneficial.

Population Control
The use of chemical and biological agents by a government against it's own people is, unfortunately, a historical fact. Even unintentional accidents can occur. But, some people suggest that Chemtrails could actually be part of a program to reduce the population and many feel Chemtrails have caused them to become ill and perhaps they are right. If the Chemtrails contain biological agents then people already weakened by other factors may have even died as a result of the additional strain on their systems, but could such a diabolical purpose be the ultimate goal? History has taught that even the most unconscionable schemes can be made into reality by men filled with fear and hate, and with such weapons in the hands of government we must remain vigilant until answers are forthcoming.

Inoculation Program
Chemical and biological weapons have been used for centuries but have recently entered the world stage as a primary threat. Biological agents have the ability to spread and multiply in casualties. These bioweapons are easy to produce and difficult, but possible, to defend against. The recent actions of the military to require anthrax vaccines for all service personnel show that this matter is of high importance. Some propose that the government may be quietly releasing bioagents to vaccinate citizens via the air. This could account for reported illnesses since a vaccine sometimes makes a person sick. Municipal water supplies might not be universal enough and could be easily sampled and tested, but everyone breathes the air. And the federal government rules the air.

Vissa kan idag bara förstå saker om nyheter/dagstidningar/media
har talat om för dem att det finns. Jag lider med er kognitiva dissonans, men en dag så kommer det kanske lösa sig även för er, jag ska forstätta hjälpa till. Tur att så många börjar upptäcka dessa ämnen i stor skala.

Anonym
"Humans have had the ability to physically affect the weather since learning how to seed clouds in 1946, or possibly 1880."

Vad är detta för otydlighet? Vet den som skrivit detta inte riktigt vad som gäller?

Man spejade silvernitrat ett tag på moln för att styra var det skulle regna men man fick sluta med det då det framtvingande regnet gjorde att andra områden blev torrare.

Jag vill se en riktig analys av ett Chemtrails för alla jag sett hittills har varit rena skämtet.

Jag anser att Chemtrails fordra så mycket troende på olika fenomen att det egentligen är frågan om en religion.

Var finns för övrigt ursprunget till idén om ”Chemtrails”. Vad hade den som kom på detta för bevis om fenomenet i början?

See User information
Quote:

zink wrote:
"Humans have had the ability to physically affect the weather since learning how to seed clouds in 1946, or possibly 1880."

Vad är detta för otydlighet? Vet den som skrivit detta inte riktigt vad som gäller?

Man spejade silvernitrat ett tag på moln för att styra var det skulle regna men man fick sluta med det då det framtvingande regnet gjorde att andra områden blev torrare.

Jag vill se en riktig analys av ett Chemtrails för alla jag sett hittills har varit rena skämtet.

Jag anser att Chemtrails fordra så mycket troende på olika fenomen att det egentligen är frågan om en religion.

Var finns för övrigt ursprunget till idén om ”Chemtrails”. Vad hade den som kom på detta för bevis om fenomenet i början?

Insett av vissa sedan länge - här går tiden lite saktare bara. Säger lite om religionen science också - det evil prästerskapet.
Säger

Det nedan är från http://www.esnips.com/web/dokum - filen Maya-Hopi-prophecy-5.doc

Those who will read and write different books with numbers will think that they know the most. These learned men will let their lives be led by their calculations, and they will do and live exactly how these numbers tell them. Among these learned men there will be good and evil men. The evil ones will do evil deeds. They will poison air and water and spread pestilence over the seas, rivers and earth, and people will start to die suddenly of various ailments. Those good and wise will see that all this effort and hard work is not worth a penny and that it leads to the destruction of the world, and instead of looking for wisdom in numbers they will start to seek it in meditation.
("different books with numbers", science/vetenskap. "Pestilence", kan vara dessa chemtrails som nu sprider det över hela jorden, och annat som tas fram, som AIDS och Ebola, mm.)

Posted on: 2007/4/1 18:55
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Zink: De blir inga fler bira för dig sorry dude

Posted on: 2007/4/1 19:07

See User information
Quote:

novax wrote:
Quote:

zink wrote:

Insett av vissa sedan länge - här går tiden lite saktare bara. Säger lite om religionen science också - det evil prästerskapet.
Säger

Det nedan är från http://www.esnips.com/web/dokum - filen Maya-Hopi-prophecy-5.doc

Those who will read and write different books with numbers will think that they know the most. These learned men will let their lives be led by their calculations, and they will do and live exactly how these numbers tell them. Among these learned men there will be good and evil men. The evil ones will do evil deeds. They will poison air and water and spread pestilence over the seas, rivers and earth, and people will start to die suddenly of various ailments. Those good and wise will see that all this effort and hard work is not worth a penny and that it leads to the destruction of the world, and instead of looking for wisdom in numbers they will start to seek it in meditation.
("different books with numbers", science/vetenskap. "Pestilence", kan vara dessa chemtrails som nu sprider det över hela jorden, och annat som tas fram, som AIDS och Ebola, mm.)
För vårt vidkommande i norden kan du lägga till multirecistent-TBC som antagligen kommer att segla upp och sägas spridits från baltikum, det finns redan dokumenterade fall i Stockholmsområdet.

Posted on: 2007/4/1 19:16
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
Quote:

gaston wrote:
Quote:

novax wrote:
Quote:

zink wrote:

Säger

För vårt vidkommande i norden kan du lägga till multirecistent-TBC som antagligen kommer att segla upp och sägas spridits från baltikum, det finns redan dokumenterade fall i Stockholmsområdet.

Mer kan vi läsa i sydsvenskan...... http://sydsvenskan.se/sverige/article227121.ece

Posted on: 2007/4/1 20:23

Anonym
Quote:

novax wrote:

Säger

Quote:

monitor wrote:
Zink: De blir inga fler bira för dig sorry dude

Två helt värdelösa kommentarer då de inte svarar på något om det jag frågar om och då kan jag inte annat än klassa tron på ”Chemtrails” som en religion.

Det finns alltså inga som helst handfast bevisa på ”Chemtrails” existens?

Anonym
Quote:

gaston wrote:

Bevisa att denna extremt multiresistenta TBC har någon koppling till ”Chemtrails”.

Orsaken till denna extremt multiresistenta TBC är att bakterien har blivit resistent mot alla läkemedel som använts mot TBC under årens lopp och detta hade hänt vad än vi hade använt för läkemedel.

Man har upptäckt att om bakterier utsätts för ett gift som alla läkemedel som ska ta död på dem eller alla medel som ska ta bort dem är, så påskyndar bakterien evolutionen för att snabbt få fram tillräckligt många bakterier som kan stå emot giftet.

Kom nu inte och påstå att de finns medel som kan ta bort bakterier som inte är gift för bakterien.

See User information
Quote:

zink wrote:
Quote:

gaston wrote:

Bevisa att denna extremt multiresistenta TBC har någon koppling till ”Chemtrails”.

Orsaken till denna extremt multiresistenta TBC är att bakterien har blivit resistent mot alla läkemedel som använts mot TBC under årens lopp och detta hade hänt vad än vi hade använt för läkemedel.

Man har upptäckt att om bakterier utsätts för ett gift som alla läkemedel som ska ta död på dem eller alla medel som ska ta bort dem är, så påskyndar bakterien evolutionen för att snabbt få fram tillräckligt många bakterier som kan stå emot giftet.

Kom nu inte och påstå att de finns medel som kan ta bort bakterier som inte är gift för bakterien.

Varför ska han bevisa det? Det är inte poängen... hans inlägg var angående vad den upp mot 150-åriga profetian tar upp.

Posted on: 2007/4/2 10:18

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Quote:

zink wrote:
Quote:

gaston wrote:

Bakterien "evolverar" inte, utan förändrar sig - tack vare sciences felsyn så blir vi alltmer utsatta.

Du skriver "läkemedel" - men du borde inte använda det ordet... för tex har inte TBC läkts bort...

Posted on: 2007/4/2 10:21

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Quote:

zink wrote:
Quote:

gaston wrote:

Kanske vore det dags för dig att bevisa att det inte är TBC eller annat som sprids via chemtrails....eller varför inte bevisa att chemtrail är en religion......så jag kan inbilla mig att tro det att jag idag på förmiddagen haft mellan 5-8 religiösa upplevelser norr om sthlm

Posted on: 2007/4/2 11:09

Edited by gaston on 2007/4/2 11:26:10

Anonym
Quote:

novax wrote:

Varför ska han bevisa det? Det är inte poängen... hans inlägg var angående vad den upp mot 150-åriga profetian tar upp.

Jag finner inte att profetian handlar om ”Chemtrails” och att sprida sjukdomar via dem skulle göra att vi nu hade AIDS bland hela världen befolkning då de som sprids högt upp i atmosfären sprider runt hela jorden bl.a. med hjälp av jetströmmarna men varför har inte hela jordens befolkning AIDS?

Quote:

novax wrote:

Bakterien "evolverar" inte, utan förändrar sig - tack vare sciences felsyn så blir vi alltmer utsatta.

Du skriver "läkemedel" - men du borde inte använda det ordet... för tex har inte TBC läkts bort...

Ok. Bakterierna muterar snabbt för att bli resistenta mot giftet de utsätts för.

Penicillin räknas som läkemedel och botade de som fick TBC tills bakterierna blev extremt multiresistenta.

Får man TBC med extremt multiresistenta bakterien så går det inte att bota idag.

Anonym
Quote:

gaston wrote:
Kanske vore det dags för dig att bevisa att det inte är TBC eller annat som sprids via chemtrails....eller varför inte bevisa att chemtrail är en religion......så jag kan inbilla mig att tro det att jag idag på förmiddagen haft mellan 5-8 religiösa upplevelser norr om sthlm

Om TBC spreds via "Chemtrails " skulle många fler än de som får TBC bli sjuka i TBC.

De som tror på ”Chemtrails” måste förklara varför så få blir sjuka i t.e.x AIDS och TBC då spridande av saker från flygplan sprids ut kraftigt så det landar på stora areor på marken.

T.ex. skulle några plan över Sverige snabbt kunna gör hela befolkningen sjuk i TBC.

De du tittar på i luften som finns bakom flygplanen är i huvudsak vattenånga då lufttemperaturen däruppe är ca -40 grader precis som röken från bilar en kall vinterdag också är mestadels vattenånga.

Anser man att vattenångan från flygplan är ”Chemtrails” är det en religion. Anser man att det är vattenånga är det ingen religion.

Varför är röken som kommer från bilar en kall vinterdag inte ”Chemtrails”?

See User information
Quote:

zink wrote:
Quote:

gaston wrote:

Om TBC spreds via "Chemtrails " skulle många fler än de som får TBC bli sjuka i TBC.

De som tror på ”Chemtrails” måste förklara varför så få blir sjuka i t.e.x AIDS och TBC då spridande av saker från flygplan sprids ut kraftigt så det landar på stora areor på marken.

T.ex. skulle några plan över Sverige snabbt kunna gör hela befolkningen sjuk i TBC.

De du tittar på i luften som finns bakom flygplanen är i huvudsak vattenånga då lufttemperaturen däruppe är ca -40 grader precis som röken från bilar en kall vinterdag också är mestadels vattenånga.

Anser man att vattenångan från flygplan är ”Chemtrails” är det en religion. Anser man att det är vattenånga är det ingen religion.

Varför är röken som kommer från bilar en kall vinterdag inte ”Chemtrails”?
I de trakter jag befinner mig så går det inte många sekunder mellan flygplanen och jag kan def. se skillnad mellan bu å bä, det händer ganska ofta att flera plan är i luften samtidigt och man kan se skillnaden mellan korta contrail och lååååååååånga chemtrail, eller beror det på att vissa plan har mer vatten i bränslet än andra tror du? försök med nå annat!

Posted on: 2007/4/2 13:30

See User information
Här Zink har du lite att lyssna till i kväll när du går till sängs.....sov gott.

http://rense.gsradio.net:8080/rense/special/rensemorgellons7.mp3 kanske du har en förklaring till oss andra i morgon...........

Posted on: 2007/4/2 15:58

See User information
Quote:

gaston wrote:I de trakter jag befinner mig så går det inte många sekunder mellan flygplanen och jag kan def. se skillnad mellan bu å bä, det händer ganska ofta att flera plan är i luften samtidigt och man kan se skillnaden mellan korta contrail och lååååååååånga chemtrail, eller beror det på att vissa plan har mer vatten i bränslet än andra tror du? försök med nå annat!

Här kommer en svår nöt att knäcka herr meteorolog.

Varför kommer det chemtrails ur käften på folk en kall fuktig vintermorgon men inte en solig sommardag?
Dricker folk mer mjölk till frukost på vintern tror du??? Hah, försök med nå annat!

Förresten, har du försökt identifiera planen genom att ta emot ACARS-trafiken?
Du kanske kan se något samband, bara vissa flygbolag som släpper ut kemikalier eller så?
Kom igen nu, vad väntar du på herr sanningssökare, du har ju ett riktigt scoop på gång här!

Här kan du få hjälp:
http://www.g-kraft.com/forum/index.php?board=8.0
http://www.acars-center.tk/
http://www.g-kraft.com/forum/index.php?topic=12770.0

Posted on: 2007/4/2 16:38

See User information
Quote:

gaston wrote:
Här Zink har du lite att lyssna till i kväll när du går till sängs.....sov gott.

http://rense.gsradio.net:8080/rense/special/rensemorgellons7.mp3 kanske du har en förklaring till oss andra i morgon...........
vi lyfter den här så kanske zpz2 också kan ta sig en lyss

Posted on: 2007/4/2 17:34

See User information
Quote:

zink wrote:
Quote:

novax wrote:

Jag finner inte att profetian handlar om ”Chemtrails” och att sprida sjukdomar via dem skulle göra att vi nu hade AIDS bland hela världen befolkning då de som sprids högt upp i atmosfären sprider runt hela jorden bl.a. med hjälp av jetströmmarna men varför har inte hela jordens befolkning AIDS?

Quote:

novax wrote:

Ok. Bakterierna muterar snabbt för att bli resistenta mot giftet de utsätts för.

Penicillin räknas som läkemedel och botade de som fick TBC tills bakterierna blev extremt multiresistenta.

Får man TBC med extremt multiresistenta bakterien så går det inte att bota idag.

"Penicillin räknas som läkemedel..." - det hör liksom till hela pannkakan och felsynen, zink.

Några lästips:

What did antibiotics give us?

"In the battle between humans and bacteria, our arsenal has increased constantly, and yet we lose from time to time. As a professor at Columbia University sadly remarked, "Bacteria are more intelligent than humans." ...
Science är en ond felaktig väg...
http://www.pureinsight.org/pi/index.php?news=173

Things Are Not Always What They Seem

"So if we shift our target from external causes, bacteria and viruses, to internal reasons, karma, people will have a new understanding into diseases and their treatments..."
http://www.pureinsight.org/pi/index.php?news=162

Some Thoughts on Bacterial Resistance

http://www.pureinsight.org/pi/index.php?news=143

Posted on: 2007/4/2 20:26

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

(1) 2 3 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper