Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Flight 175:s passagerare??
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Denna tanke har inte slagit mig. Men nej, jag tror väl knappast att de har identifierat några passagerare. Jag har inte sett något i media kring detta. Kanske bara betyder en sak?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det måste vara mycket osanolikt att man hittar räster av dessa människor i raset.
Det som kanske är undligare är att man hittar en guldring med bloddroppar på som visade sig vara en av kaparnas, samt hans pass brevid. Detta är helt omöjligt och en säker bluff från regeringen, enligt en räddningsarvetare som jobbade där.
Posted on: 2005/4/16 20:53
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det var inte 175 som träffade tornet..
United Airlines Flight 175 was a “Boeing 767-200 series” with its characteristic “stubby nose.” http://www.amics21.com/911/flight175/dud.html http://www.realjewnews.com/?p=296
Posted on: 2008/10/7 11:57
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Det finns ett överlevade vittne i WTC 2 som såg Flight 175.
http://en.wikipedia.org/wiki/Stanley_Praimnath Han har för övrigt intervjuats flera gånger om händelsen i olika TV dokumentärer om 911. Här är passagerarna: http://www.usatoday.com/news/nation/2 ... tim-capsule-flight175.htm Anhöriga till några av dessa har också intervjuats i TV dokumentärer och modern till en av dem sa att varje gång hon ser videor när Flight 175 kraschar i WTC 2 ser hon sin son dödas. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Det finns överlevande vittnen som hört att det var 175:an, dom hade knappast koll på papperen som angav att det var 175, det står nämligen inte målat på planet. Vart befann sig då denne yngling eftersom modern hinner uppfatta att det är hennes son som dör i kraschen då? skapliga närbilder i så fall.
Posted on: 2008/10/7 12:58
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Fattar inte vad du menar med "inte målat på planet" Menar du att flight numren är målat på planen eller vad är det du syfar på? Quote:
Sonen var passagerare på Flight 175 så klart. Det ska sägas att kort efter alla fyra planenen 911 kade kraschat så ändrade man på deras Flightnummer för att hedra dem som omkom i flygplanen. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Quote: Ööööö Hur kunde modern identifiera honom?
Posted on: 2008/10/17 18:25
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
OK men var befann sig då modern som kunde se honom i planet????? Shyst hedrande...så om någon kör på dig och så tar dom skyltarna så är det ett hedrande? skumt tycker jag...
Posted on: 2008/10/18 0:42
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Då tar vi det en 5 åring vet men inte du för nu har du börjat ställa frågor som får mig att börja undra vad som hänt med dig. Modern visste att hennes son var ombort på Flight 175 som kraschade in i WTC 2. Eller är det så att när dina nära och kära är ute och flyger så tror du inte ett ord på dem när de berätter om sina flygresor för du har inte sett dem på flygplanen? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Kolla här igen zink....det var ett annat plan som träffade huset, du som brukar gå in på tekikaliteter, kolla upp detta då, dom kanske dog någon annan stans.
Posted on: 2008/10/18 17:11
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Då ska vi se. Webbsidan som påstår att de inte är en Boeing 767-200ER säger att bilden de mätt på kommer från en ABC News video. Flight 175 kraschade enligt uppgift i WTC 2 med 545 mph eller 877 km/h vilket är ca 243 m/s. I USA har man 30 bilder/s på sina videor vilket innebär att planet på varje bildruta rör sig ungefär 243/30 = 8.1 m vilket gör att planet sträcks ut på bildrutorna. Detta behövde jag inte ens fundera på utan var helt självklart då jag håller på med videofilmning. Däremot är det ett bra exempel på vad okunskap kan ställa till med. Det är inte bara i detta fall okunskap kommer fram i vaken.se teorierna men detta vare ett ovanligt tydligt fall. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Ja bara vi är överrens om att det var en 767:a. Jag har hört och läst det mesta
![]()
Posted on: 2008/10/23 19:31
|
|||
|
"All ideologies are idiotic, whether religious or political, for it is conceptual thinking, the conceptual word, which has so unfortunately divided man." - Jiddu Krishnamurti
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
schvamel säger vi Kalix....
Posted on: 2008/10/23 19:59
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag tackar för att du håller med mig då de du skrivit inte är något som helst argument emot de jag påstått. Alla som har en videokamera kan prova det jag påstår. Sät igång kamerana och snurra sedan runt i en cirkel så fort ni kan och titta sedan på varje bildruta och de kommer att synas att föremålen har sträckts ut Så prova istället för att påstå saker som inte Kalixborna menar. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Tänk om jag bara hade ett jävla ord kvar....
Posted on: 2008/10/23 23:11
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Sådana här one-liner som dyker upp då och då i diskussioner med oss kritiker måste väl ändå ses som en definitiv kapitulation för våra argument för dels säger de ingenting om sakfrågan dels är de ofta negativa i sin ton. Ta nu gaston och visa att jag har fel om du nu tycker så annars anser jag att vi är överens i sakfrågan. Videor där föremål rör sig fort går inte att använda för att mäta vad som har filmats. Jag anser att uppgifterna i dina länkar inte har motbevisat att det var Flight 175 som kraschade i WTC 2. Att man har listor på alla flygplanens passagerare och detta skulle vara fejkat skulle inte de som känner personerna höra av som om så var fallet. Istället har jag sett dokumentärer där anhöriga till passagerna på flygplanen har intervjuats med namnskylar och även här skulle alla de som känner dessa personer har hört av sig om de är sagor de berättar. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Skrämda/betalda/mutade/mördade till tystnad av människor som har obegränsade tillgångar/resurser/makt.
Posted on: 2008/10/27 1:28
|
|||
|
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Varför tror ni överhuvudettaget att det fanns passagerare?
Människor som har obegränsade tillgångar/resurser/makt skulle inte kunna knåpa ihop en falsk passagerarlista? För mig verkar detta enklare än att mörda allihopa |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Byt ut syrgasen mot någon knockout gas och sen fjärrstyr planet.
Ser jag som det mest troliga. Fast juste det går ju inte att fjärrstyra ett flygplan... det glömde jag bort för det har ju skeptikerna bevisat med att man har piloter i planen....
Posted on: 2008/10/27 7:55
|
|||
|
"-Vi styrs av samling idioter som inte ens är medvetna om att de är fascister." Fahrenheit451
<administratör> |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Eh? Boeing har ju ett väldigt avancerat fjärrstyrningssystem i sina plan. Ett system som iofs är slutet, men de fick kritik för ett par år sedan att det kunde hackas.
Här är en artikel från i år om Boeing 787 http://www.theinquirer.net/gb/inquire ... ng-787-vulnerable-hacking Här ser ni en Boeing 747 fjärrstyras av jättar i en gigantisk sal ![]() http://www.guzer.com/videos/rc_boeing747.php skämt åsido Fast varför knocka passagerarna? De fattar ju ändå ingenting. Bättre att sätta på en bra film. Fast varför tror ni ens att det fanns passagerare?????????? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Knocka dom så dom så att inte piloterna typ tar kontroll över planet igen eller att någon kontaktar omvärlden.
Det är ju lättare att ha folk i planen än att typ landa planen och döda alla som satt i dom eller att fejka allt. Vad finns det för bevis att det inte var folk på planen?
Posted on: 2008/10/27 11:55
|
|||
|
"-Vi styrs av samling idioter som inte ens är medvetna om att de är fascister." Fahrenheit451
<administratör> |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Biljetterna har väl blivit köpta, folk har checkat in, övervaknings film från terminalen. Folket är ju helt klart borta i alla fall finns ju lite änkor och änklingar i livet nu.
Posted on: 2008/10/27 15:52
|
|||
|
<administratör> |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login