vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Jag tänker rösta på Del 1

See User information
Här tänkte jag vi gör en egen opinionsundersökning och klickar i de du tänkt rösta på. Kan du inte hitta ditt parti här, så titta i de andra trådarna, dvs del 2, del 3 eller del 4 eller hur många trådar det nu blir.

FAN! Jag har glömt att lägga in en blankröst så man kan följa de andra omröstningarna. Därför dömer jag ut KRISTDEMOKRATERNA som en blankröst. Har ni röstat i någon av de andra delarna och vill se resultatet i denna tråd klickar ni på KRISTDEMOKRATERNA.

KRISTDEMOKRATERNA gills alltså inte som röst....

Posted on: 2010/9/1 13:00

Edited by wavemaster on 2010/9/1 13:18:11
Edited by wavemaster on 2010/9/1 13:40:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Jag tänker rösta på Del 1

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
FAN! Jag har glömt att lägga in en blankröst så man kan följa de andra omröstningarna. Därför dömer jag ut KRISTDEMOKRATERNA som en blankröst. Har ni röstat i någon av de andra delarna och vill se resultatet i denna tråd klickar ni på KRISTDEMOKRATERNA.

KRISTDEMOKRATERNA gills alltså inte som röst, utan är betraktad som en dörröppnare för att se resultatet i denna tråd....

Posted on: 2010/9/1 13:39

See User information
tja, ser f ö att man kan rösta som gäst, e väl inte otänkbart att samma nisse röstar 239 ggr på sitt parti (man e ju inte konspirationsdåe för intet)

Posted on: 2010/9/1 15:39
...det är bara döda fiskar som flyter med strömmen...

See User information
Kan du lägga in övriga partier, finns ju många fler partier än dessa...

Posted on: 2010/9/1 16:32

See User information
Quote:

jin83 skrev:
Kan du lägga in övriga partier, finns ju många fler partier än dessa...

Det har jag gjort i Del2, Del 3 och Del 4... Man kan bara ha ett visst antal alternativ i pollarna med XOOPS CBB

Posted on: 2010/9/1 16:51

Anonym
Kul initiativ Wave! :)

See User information
Quote:

Arthax skrev:
Kul initiativ Wave! :)

Känns bara som att någonting är fel.

Posted on: 2010/9/1 18:48

Anonym
Du menar?

See User information
Quote:

Arthax skrev:
Du menar?

Att det kan vara som VicMolina säger här. Svårt att tro det finns så många kommunister här

Posted on: 2010/9/1 19:46

See User information
Hehe, jag tänkte det men skrev aldrig.
8 röster på Vänsterpartiet känns lite orealistiskt

Posted on: 2010/9/1 19:53
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin

See User information
jag röstar på vänsterpartiet (och håller för näsan i röstlokalen), men kalla mig inte för kommunist. Tänker inte gå in på detaljdiskussioner, men att slänga sig med termer för att nedvärdera känns ganska keff faktiskt.
Egon Frid, minns vi hur han saxades ner? Inte med hjälp av sakargument utan bara genom påhopp, känns msm av vawemaster.

Posted on: 2010/9/1 20:43

See User information
Jag menade inte nedvärderande VicMolina. Hur vet du vad jag röstade på? Jag menade blott att jag fann det svårt att tro så många röstade på V här.
Jag tror du tolkar andras bemötande mot V och projicerar det på mig. Vad skrev jag som var nedvärderande? Jag ser inte kommunister som någonting fult. Däremot gillar jag inte moderater och extremhögern.

Jag tycker det är fint du röstar på V, även om jag anser att det är att slänga bort sin röst genom att rösta på ett så litet parti. Den riktiga fighten står mellan sossarna och moderaterna. Jag tycker det är tvåpartidemokrati i Sverige, precis som i USA.

Posted on: 2010/9/1 21:19

See User information
ta bort ordet nedvärdera så menar jag ändå att det är keff att kalla vänsterpartister (och än mer folk som röstar på dem) för kommunister. Alla kategoriseringar av människor förminskar desamma likväl som de som använder dem

Posted on: 2010/9/1 22:09

See User information

Posted on: 2010/9/2 18:32

See User information
Ja han är riktigt bra Nigel Farage, härligt när någon reser sig och säger som det är.

Posted on: 2010/9/2 20:02
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin

See User information
Mmm en mycket ovanlig man.

Eu är helt proppfullt med hycklare men framför allt tjuvar som fyller fickorna.

Ju fler tjuvar som delar kakan desstå mindre till folket.

Behövs en Farage i sverige ochså.

Posted on: 2010/9/2 20:22

Edited by Shen on 2010/9/2 20:54:02
Edited by Shen on 2010/9/2 20:54:41
Edited by Shen on 2010/9/2 20:54:58
Resized Image

See User information
Quote:

Nuff said.... Så jäkla bra...

http://www.youtube.com/watch?v=tu5xgQz7oSg&feature=sub

Margot Wallström !
Vad tycker DU om Nigel Farage ??

Posted on: 2010/9/3 6:37

See User information
en av Sveriges största häxor.

Bara kvasten och svarta katten på axeln som saknas.

Värre än Reinfeldt och bodström tillsammans.

http://www.politikerbloggen.se/2009/07/18/22550/

Sofia Modigh är inte heller mänsklig.
När ska Sverige och svenska folket avskaffa dessa patetiska ursäkter till människor igentligen jag undrar?

Kärringen röstade för hårdare straff idag för dem som begår brott kontinuerligt.

Men HÄXAN vart tror du folk lär sig begå brott och varför.

Vilken nöt alltså,, vi måste rensa ut dessa demoner dom kommer rasera hela landet snart är fängelseindustrin på plats

Stackars människor det är ju synd om dem.

Är det någon som är kriminell så är det ju dem.

Förundransvärt hur en hårfrisör kan sitta som Justitieminister.

Posted on: 2010/9/5 20:13
Resized Image

See User information
Det här är den egentliga valfrågan:

http://kristofferhell.org/2010/09/riksdagsvalet-2010/

Posted on: 2010/9/5 23:17

See User information
Quote:
Det här är den egentliga valfrågan:

http://kristofferhell.org/2010/09/riksdagsvalet-2010/

Detta kan väl snart klassas som reklam? Kanske vaken.se kan få sig en "donation" för kommande aktiviteter?

Tror inte jag sett en post utan hänvisning till den siten...

Posted on: 2010/9/5 23:22

See User information
Quote:

Detta kan väl snart klassas som reklam? Kanske vaken.se kan få sig en "donation" för kommande aktiviteter?

Tror inte jag sett en post utan hänvisning till den siten...

Han är en statistikrunkare utan dess like. Hoppas han slutar smutsa ner mina trådar med sitt länkbombartrams till sin blogg. Synd att han inte fattar att hans dåliga netikett bara väcker ont blod.

Man kan ju fråga sig varför hans egna startade tråd om länken inte räckte?
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... =&topic_id=19582&forum=87

Dessutom har jag redan skrivit om det han påstår han menar. På hans sajt är det bara en poll...

Posted on: 2010/9/6 6:34

See User information
Varje intagen kostar skattebetalarna mellan 10 miljoner 950.000 kronor och 18 miljoner 250.000 kronor per ÅR.

Ursäkta språket men .
Hur Fan vore det om man istället gav folk en utbildning eller ett arbete.

VA HÄXAN VA VA VA?

Eller terapi eller vård.

Men de e ju klart det går ju inte när man inte vill skapa jobb.

Eller hur HÄXAN VA?

Störda människor alltså.

Inte så lite heller.

Posted on: 2010/9/6 7:35
Resized Image

See User information
Många intagna vill inte utbilda sig tyvärr... En del utför inte sitt arbete heller, utan tar gärna några månaders påbackning på straffet. Jag antar vi pratar om fängelseinterner?

Kolla Tito Beltran... Han ville inte gå sin antipedofil-kurs, för han hävdade han var oskyldig och det var kränkande. Trots att han skulle få komma ut tidigare.

Posted on: 2010/9/6 7:39

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper