vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To PostTopic is Locked

(1) 2 »

Är Bland-ras-barn sjukare?

See User information
Är Bland-ras-barn sjukare?
Det går bra att diskutera raser när det gäller allt utom människor om man ska vara PK, som resultat av Hitlers överdrifter.
Släktens bimbo la sig oskyddat med en asylsökande nordafrikan, jag som brukar vara förutseende rådde abort. Istället blev det en unge som har Parkinson och får anfall ofta på förskolan så mamma måste hämta honom.
I massmedia ser man ofta att blandningar får problem, Bobby som mördades och polismördaren etc. andra sjuka.
Hundar etc. ska vara renrasiga och människor ska inte vara inavel, men även jag glömde varna tror jag att lagom blandning brukar vara bäst och olagom kan bli sämre, för det är ju självklart för oss kloka.
Kan någon ha vågat kolla detta så Bimbos kan få en läxa?

Enda motsatta jag känner till är Sabuni som har barn här med en vit äldre man, men hon är uppväxt här.
Det här är mer rasism än att klaga på asylmssbruket, så det är nog väldigt tabu att vi får en massa missfoster och folk ingen vill ha.

Posted on: 2009/2/17 5:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Är Bland-ras-barn sjukare?

See User information
vi alla är "bland-ras-barn" på ett eller annat sätt, förstår bara inte vad som är så viktigt med att diskutera raser? är det kanske ännu ett sett att separera oss från varandra? vi är inte färgen på våra ansikten, eller köttet och benen som är under, vi är nånting mycket mer djupare.

nej det är inte självklart för mig, snarare tvärtom, vill inte låta dum men det du skriver låter ytterst löjligt i mitt sinne.
inget barn blir sjukare oavsett om föräldrarna har olika härkomster, vi är skapade för varandra

varför vi blir sjuka och får skador är från Mediciner, E ämmnen i mat, rökning, alkohol, farliga ämnen i hushålls produkter, ditt scahmpoo, deo och din tandkräm du använder dagligen, att vi inte får i oss tillräckligt med vitaminer, mineraler och annat viktigt

låt alla få göra som dom vill, respektera och älska dom för villka dom egentligen är inte efter utseendet, när du kan det förns då kan du lära känna dig själv för den du är, vi alla har demoner inom oss lös dom inom dig inte i något extern
det är min läxa till dig

Posted on: 2009/2/26 0:03
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

karma skrev:
vi alla är "bland-ras-barn" på ett eller annat sätt, förstår bara inte vad som är så viktigt med att diskutera raser? är det kanske ännu ett sett att separera oss från varandra? vi är inte färgen på våra ansikten, eller köttet och benen som är under, vi är nånting mycket mer djupare.

nej det är inte självklart för mig, snarare tvärtom, vill inte låta dum men det du skriver låter ytterst löjligt i mitt sinne.
inget barn blir sjukare oavsett om föräldrarna har olika härkomster, vi är skapade för varandra

varför vi blir sjuka och får skador är från Mediciner, E ämmnen i mat, rökning, alkohol, farliga ämnen i hushålls produkter, ditt scahmpoo, deo och din tandkräm du använder dagligen, att vi inte får i oss tillräckligt med vitaminer, mineraler och annat viktigt

låt alla få göra som dom vill, respektera och älska dom för villka dom egentligen är inte efter utseendet, när du kan det förns då kan du lära känna dig själv för den du är, vi alla har demoner inom oss lös dom inom dig inte i något extern
det är min läxa till dig

"vi alla är "bland-ras-barn" på ett eller annat sätt, förstår bara inte vad som är så viktigt med att diskutera raser?"

Detta är ju ett forum... vi diskuterar olika saker. Säger du likadant om andra poster/ämnen? Varför diskutera om censur, för det är vi ju alla utsatta för - skulle du skriva så?

Är inte det du skriver bara en fråga om programmerat tänk, pk?

Det finns olika raser. Om du är ett "blandrasbarn" så ärdet bara du som är det - du kan inte projicera ut det och skriva att alla är det.

"låt alla få göra som dom vill, respektera och älska dom för vilka dom egentligen är..."

Varför ska alla göra som dom vill?Vill du inte andras bästa?

Varför ska dåligheter ha "respekt"- normalisera allt dåligt/ont och visa det respekt... - Sahlin anställer dig på studs.

"...inget barn blir sjukare oavsett om föräldrarna har olika härkomster, vi är skapade för varandra..."

"Vi är skapade för varandra" - god dag yxskaft och flum.

Olika raser har skapats en gång, har olika härkomst/rötter bakåt/uppåt. Det som här är raser har djupa och viktiga aspekter/connections - bara i de mest evil tiderna, där folk/ledare är som sjukast kan det ses som normalt att blanda raser.

Allting har sitt ursprung i kosmos, på olika nivåer. Allt vi bär i våra kroppar, alla celler mm är levande väsen, en cell är som ett universum. På en atom i njuren finns det en "mänsklighet", människor som liksom vi tittar ut i ett "oändligt" kosmos - det är vi gudar för - det hör till vårt större kosmos, vår värld som vi har ansvar för. Det vi ser som "utåt", tex solsystemet, eller vintergatan, är från en högre utsiktspunkt också bara en partikel, eller en molekyl eller "liknande", och hör till"någons kropp" - är inom en guds kropp/domän.

Att bara blanda huller om buller fungerar inte, det bryter av en tråd bakåt till vårt ursprung, de vi är innan vi "fallit", och då kommer man inte hem heller. Raser är en återspegling som säger något... om olika ursprung, på olika "nivåer" och har nu då här i Devolution, och det med Samsara/den trefaldiga världen sammanhang med olika gudar på olika nivåer.

Ingen slump att det nu finns det med kloning...

Allt är/var perfekt från början.

Att blanda är bara vår tids smuts och trams. Hör till aliens... och ateism... är utanför andlig förståelse. Ingen respekt eller "känsla" av helighet för skapelsen, blir mer NewAge, kämpa alla tillsammans, stryka allt evil medhårs i namn/skydd av "tolerans" = vårt samhälle, Sahlinismen.

De dåliga krafterna vill spoliera... göra "människor" själlösa.

See User information
verkligheten tar du in med dina sinnen, allt annat är fantasi eller lögner.

Att diskutera raser har jag ingen åsikt om, men det här jävla larvet om att inte blanda raser förstår jag inte alls, blir ett par förälskade eller skaffar barn ihop av andar orsaker så vem är du att döma? sen behöver man kanske inte utarbeta ett universiellt programm för att blanda upp världsbefolkningen så snabbt det går.

Posted on: 2009/2/27 13:40

Anonym
Quote:

molgan skrev:

Att diskutera raser har jag ingen åsikt om, men det här jävla larvet om att inte blanda raser förstår jag inte alls, blir ett par förälskade eller skaffar barn ihop av andar orsaker så vem är du att döma? sen behöver man kanske inte utarbeta ett universiellt programm för att blanda upp världsbefolkningen så snabbt det går.

Det är upp till var och ens förståelse - förstår du det inte så go ahead.

"Blir ett par förälskade..." - än sen då - andra blir förälskad i flaskan... gifter sig med en hund...
samkönade "äktenskap". Det kan inte vara svårt alls att se på det snabbt degenererade beteendet, tänket etc. Nu har det gått så långt att de flesta har följt med i tänket, den snabbt utförskanande moralen, inte ser att det förskjuts och blir non human - inte ser att man inte står kvar... utan följer med - så då kan det bli så att man "inte förstår".

Ta inte det som syns på ytan som fenomen så här under några år som att vara något som är bra, att det hör till ett "mänskligt liv". Man måste tänka under långa tider under Devolution,och jämföra det med de fenomen, det tänk som finns, det som promotas... innan kulturen/gruppen etc går under - det som nu är därute är ju precis som det är då man är på väg över stupskanten. Tänk inte i termer av kärlekslarv.
Men det är nog ganska komplext i sådana här extrema tider (sluttider som en del kallar det) och allt blir mixat och uppblandat, med tidigare knutna förbindelser/relationer/karmatiska band, besättelser/begär/demoner... tester och störningar från olika håll och rum ... - hur man är gör så är det inom tidens tecken och omständigheter...

Varför då hålla hundraser rena? Brukar du posta emot det också på andra forum?

Edited by patrix on 2009/2/27 14:26:41

Anonym
Quote:

molgan skrev:

Skämtar du?

Vänd på det.

See User information
jag skriver bara som jag ser det, och som jag ser det finns det bara en sak och det är medvetande, och den ända lagen är kärlek utan gränser. allt är medvetet även om vi inte uppfattar de som det.. allt annat är ett sätt att få allt att glömma vad som är viktigt för oss alla. så alltså är inget utseende viktigt, och raser är ett sätt att separera oss ännu mer från oss själva och från det
som betyder mest och det är jaget, för det är jaget som är allt och det ända och största hotet mot jaget, är att förlora jaget, och genom att dela upp saker, separerar du dig mer och mer från di
själv, Unifiera dig med allt

"Tänk inte i termer av kärlekslarv"
så du tänker i termer av rädsla?
det är två känslor som antingen direkt eller indirekt utgår från kärlek eller rädsla

alla snöflingor är olika, har olika geomatriska utseenden = deras dna, precis som oss männsikor, men är det viktigt att dela upp alla snöflingor i grupper hit och dit, när alla är samma snöflingor?

Posted on: 2009/3/3 15:42

Anonym
Quote:

karma skrev:
jag skriver bara som jag ser det, och som jag ser det finns det bara en sak och det är medvetande, och den ända lagen är kärlek utan gränser. allt är medvetet även om vi inte uppfattar de som det.. allt annat är ett sätt att få allt att glömma vad som är viktigt för oss alla. så alltså är inget utseende viktigt, och raser är ett sätt att separera oss ännu mer från oss själva och från det
som betyder mest och det är jaget, för det är jaget som är allt och det ända och största hotet mot jaget, är att förlora jaget, och genom att dela upp saker, separerar du dig mer och mer från di
själv, Unifiera dig med allt

"Tänk inte i termer av kärlekslarv"
så du tänker i termer av rädsla?
det är två känslor som antingen direkt eller indirekt utgår från kärlek eller rädsla

alla snöflingor är olika, har olika geomatriska utseenden = deras dna, precis som oss männsikor, men är det viktigt att dela upp alla snöflingor i grupper hit och dit, när alla är samma snöflingor?

Det blev nu än mer uppenbart att du inte vet vad "kärlek" är, då du hakade på ordet "rädsla".
För dig är det en "känsla".

Alltså, du tänker andras tankar, vad du fyllt dig med... -och det är pk, NewAge sådant du inte tänkt igenom själv. Så fort man säger som du nu, så är det vanligt tänk utifrån - och det måste man ALLTID se igenom, vända på, för att hamna rätt.

"Unifiera dig med allt"... var får du sådant ifrån?

Det finns inget sådant utom vår tids blaha och sjuka världs tänk. Det sägs för att man inte ens är "unifierad" med sig själv, den man egentligen är, innan man falllit... Devolution. Det blir så larvigt att vara sådant tänk...

Du är väl ingen annan "människa", hur kan en snöflinga var en annan? Egentligen kan man säga att ditt "tänk" är en bandspelare som spelar ut från ett band som nu mest är kommunism, ateism, humanism, alla-till-sammans-tänk... globala hot globala lösningar... religionen Science - NEW AGE.

Kärlek... haha... jag (Novax/DrKlot/Sebben osv...) har postat mycket kring det:

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=66963#forumpost66963

:::::::

Här vad Insider skrev om det:

However the word "love" is misunderstood....it is not meant to be the love in human terms which humans are enslaved by.

That is the corrupt version of the real one.

The Divine Law controls what is called karma, but it is much broader and "harsher" than people want to accept.

Example: someone who gets cancer and dies a slow painful death deserves it, that person is being corrected, it is for his own good. Sounds "harsh"?

That´s the way it works.

Just because it comes across as negative in this realm does not mean it is negative in the big picture.

.....

You partially described free will and the impression it can give you, nothing more or less.
Also the word "love" has many traps, especially the way you used it.

Q:
Re: earth is a prison ... Are you referring to Light trapped in matter? If yes, then I´m beginning to see
all the points you´ve alluded to so far.

A:
Trapped would be the wrong word, it would imply that the Divine had wrong intentions.
Rather, contructed in a way so... or envelopped through...

.....

How strange that some of you who talk about love, light and peace are the ones who 2 sentences later cuss and talk about murdering others, smirking about it being soon..

Edited by patrix on 2009/3/3 16:46:41

See User information
Jag känner två som fått barn där båda här helt "svenska", går i kyrkan varge söndag osv osv osv.. Men ett av deras barn har parkinson och det andra inte.

Har inte orkat läsa hela tråden men tror det har med helt andra faktorer än hur mycket pigment den ena parten har i huden eller vilken ras den har.

Hacka inte på bimobo eller va hon nu heter, hon älskar garanterat sin barn även om hon måste hämta de i skolan nån gång i veckan.

Hur sjuk man är beror till 95% på hur man lever med livsstil, miljö, kost och övriga 5% medfödda sjukdommar, oavsett nationalitet. Men det är bara vad jag tror.

Posted on: 2009/3/6 7:51
Ju mer man vet, Ju mer vet man att man inte vet och den som tror han/hon vet allt, vet egentligen ingenting.

See User information
Blanda varm mjölk med kakao, vad får du?

En jävligt god O´boy.
Dunka på en tekaka med ost och håll käften... njut av livet!

Jag använder mitt sunda förnuft och utgår från inavels teorin. Skaffar du barn med en partner från ett annat land är risken för inavel minimal, men heter du Svensson och skaffar en partner med samma efternamn borde det öka risken för inavel och där med sjukdomar i olika former.

Alla människor är av samma genetiska kod, även om pigmentet på huden eller formen på utsidan skiljs åt så är vi fortfarande av samma kött och blod. Våra kroppar är endast en maskin och är helt oviktig, det är de 21 grammen som lämnar kroppen som är det allra heligaste allt annat är en synvilla. När vi har jungle fever sex och spottar ut en liten rackare, det är inget mer än sprut lackering på chassit och utbyte av motor osv... men föraren, själen förblir den samma.

Posted on: 2009/3/11 20:14

See User information
Och hur i hela friden fick denna lillen blåa ögon?

http://www.youtube.com/watch?v=2LA9ktC90KM&feature=related

Posted on: 2009/3/11 20:17

Anonym
Quote:

Don_juan skrev:
Blanda varm mjölk med kakao, vad får du?

En jävligt god O´boy.
Dunka på en tekaka med ost och håll käften... njut av livet!

Jag använder mitt sunda förnuft och utgår från inavels teorin. Skaffar du barn med en partner från ett annat land är risken för inavel minimal, men heter du Svensson och skaffar en partner med samma efternamn borde det öka risken för inavel och där med sjukdomar i olika former.

Alla människor är av samma genetiska kod, även om pigmentet på huden eller formen på utsidan skiljs åt så är vi fortfarande av samma kött och blod. Våra kroppar är endast en maskin och är helt oviktig, det är de 21 grammen som lämnar kroppen som är det allra heligaste allt annat är en synvilla. När vi har jungle fever sex och spottar ut en liten rackare, det är inget mer än sprut lackering på chassit och utbyte av motor osv... men föraren, själen förblir den samma.

Det där var mest bara taget från det yttre pk-tänket, så gör repeaters.

Materialistiskt tänk.

Det ser man tex på när du skriver:

"... så är vi fortfarande av samma kött och blod"

Samma... du är inte någon annans kött och blod, och vad har det med den du är från början, vilket inte är på denna nivån, har inget med "mänsklig kropp" att göra".

"Våra kroppar är endast en maskin och är helt oviktig..."

Oviktig... ande och materia är samma sak.

Du har en bit kvar

See User information
Skönt det måste vara när man är så upplyst som du, Novax. Liksom så mycket bättre, visare... Tröttnar du aldrig själv på din patologiska tangentbordsdiareé?

Posted on: 2009/3/11 22:15
www.innandetsker.blogspot.com

Just because you´re paranoid does not mean they´re not after you...

Anonym
Quote:

Despertando skrev:
Skönt det måste vara när man är så upplyst som du, Novax. Liksom så mycket bättre, visare... Tröttnar du aldrig själv på din patologiska tangentbordsdiareé?

hehe... hade heller inget i sak...

Resized Image

Ha en bra dag.

Anonym
Hmmm....

Jag har snarast hört talas om motsatsen. Vare sig vi nu pratar inavel på landsbygden i Norra Dalsland eller om vi pratar illuminatis blodslinjer (alla europeiska kungahus + amerikanska presidenter är släkt, visst är Daniel och Victoria lika varandra på något sätt???) så är det snarast där som eventuella missbildningar sker.

Vilka andra faktorer finns det på tal om bimbo och nordafrikanen?

Vi människor bär på mycke tskit och mer blir det. Helt riktigt som beskrevs med E-nummer, toxiner etc
Lägg där på strålning och alla annan modern skit.

Men det är mer: Den ärvda skiten! Psykologisk och andlig skit från familj, förfäder, tidigare liv. Den måste vi göra upp med, och det är svårast av allt.
Vi måste börja med att erkänna det.

Sedan... uppenbart finns det en del problem med pojken. Men vad är en "defekt" och en "utvecklingsstörning" egentligen?

Jag upplever ofta att om en person är sjuk, skadad, störd på något sätt är det en indikation på att omgivningen är den som är absolut allra mest galen.
Familjen, den närmaste kulturen eller den större allmänna eller alltihop.

Dessutom är de som är utvecklingsstörda oftast de som är mest öppna spirituellt. De vanliga fem sinnena kan på olika sätt vara avstängda så de öppnar sig på andra vis.

Varför ville nazisterna utrota de utvecklingsstörda och handikappade?
Det fanns mer än ett skäl, eftersom spirituellt öppna människor genomskådar bluffen, varnar de andra (som vill varnas och lyssna) och de ställer inte upp på dumheterna.

Det är i varje fall mina upplevelser. Allt är inte vad det ser ut som, tumregeln nr 1 i den konspiratoriska synen på världen, eller hur?

Tycker hursomhelst att den beskrivna historien om bimbo och nordafrikanen och pojken är en tragedi. En av många, och det är på detta planet det börjar, vi löser den yttre världens elände genom att först erkänna, ta tag i och lösa den inre!

See User information
Hm, intressant frågeställning. Två genetiska funktioner kanske kan slå ut varandra, med skador på avkomman som följd. Om två genuppsättningar har varsin sådan funktion, är kanske chansen större avkomman lider skador. Chansen för det är väl större ju mer olika de genetiska uppsättningarna är varandra.

Jag har dock ingen aning om i vilka proportioner sådana genetiska funktioner existerar. Men nåt som är säkert, är att avkomman kommer ärva styrkan från båda uppsättningarna gener.

Posted on: 2009/3/17 20:53
“I’m often wrong, but I don’t stay wrong.”

See User information
Jag tänker att hela latinamerika är ju blandras.. visserligen en kvinna jag var tillsammans med från chile, hon var inte fullt frisk.

Posted on: 2009/3/18 7:43
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin

See User information
svar till patrix.
uppenbart för dig? haha ja kanske det, Ett dåligt försök du gjorde :) är lika glad och kärleksfull oavsett vad du säger, och tror. Så alltså du kan komma o säga new age trams, du tänker andras tankar, självklart tänker jag andras tankar precis som du och alla andra tänker andras tankar, jag ser ine tankar som nånting personligt. men jag respekterar och älskar alla tankar, även om du tänker innanför en box, som du verkar göra, men jag älskar dig för det,

varenda bok som finns är ju nånannans tankar, så tycker du att det är fel att läsa böcker. Allt som jag läser granskar jag, på ett kritiskt sätt som möjligt. Jag tror inte på allt jag läser, men jag ger allt jag läser en chans. En chans som många bara slänger bort

och jag har kommit fram till min slutsatts genom att granskat miljontals av andras tankar, och mina egna tankar. så kom inte med några löjliga saker som du inte har nån koll på, och säg inte till andra att dom inte vet, vet själv...:D

jag lever mitt liv efter kärlek till allt och alla!

Posted on: 2009/3/18 13:32

Anonym
Quote:

karma skrev:
svar till patrix.
...självklart tänker jag andras tankar

Synd måste jag säga, verkligen zzynd.

Eller för att säga det som Pernilla Wiberg: "absolut" synd.

Anonym
Av två idioter sägs det ju bli ett geni, annars. Eller hur?

Anonym
Quote:

wikhall skrev:
Av två idioter sägs det ju bli ett geni, annars. Eller hur?

hmm... slå ihop två admins på en speciellt komautsatt sajt, vad blir det då... ahhh, katten fräser...

Anonym
kontaminering, uppblandning, kapa rötterna för att förstöra framtiden.
Vid tiden för den sista ödeläggelsen så är det inte konstigt att raser är uppblandade - allt som är idag är bakvänt och upp och ned på. Somliga kan dyrka det perverterade/degenererade, för att det setts på scenen under några hundra år, och får för sig att det är något bra, andligt, ursprungligt... naturdyrkan, indianer, shamaner... sådant som är på väg att gå under ses upp till, man tror att deras grejs är något "andligt" - New Age är fullt av det.

"...Different Gods created different human races and imparted different cultures..."
http://www.pureinsight.org/node/5547

Resized Image

http://www.pureinsight.org/node/2779

Acts Upon a Stage (Part 4)
http://www.asianresearch.org/articles/3090.html

See User information
Det säger ju sig själv att det har stor betydelse med raser. Annars skulle man inte behöva indoktinera i folket att det inte finns raser, även fast alla egentligen vet om det . Precis som med allt annat blir vi omdirigerade för att inte se saker, men även för att se saker som inte finns för att de ska passa agendan.
Sedan att elitblodlinjerna är väldigt noga med det förstår man ju att det har stor betydelse, fattar man inte de så förkastar man ju hela elit teorin.
Varför skyddas "judarna" av deras sk religion utan att bli kallade rasister även att de säger att de är högre stående andra som inte är utblandade . Varför är de högre stående om de inte är så att utblandade tappar egenskaper och försvagas. Vad skulle dom annars vara rädda över?

Posted on: 2009/3/18 18:46

See User information
Different Gods created different human races and imparted different cultures

jaha det är så det är, lol. bra att du har hittat din sanning :)

Posted on: 2009/3/18 18:53

(1) 2 »

Register To PostTopic is Locked

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper