vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 4 ... 6 »

Alex Jones beter sig som en idiot

See User information
Till alla er som gillar Alex Jones:

http://uk.youtube.com/watch?v=i-DoxqvqjxM

Posted on: 2008/8/26 12:39
/
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Alex Jones beter sig som en idiot

See User information
På prisonplanet.com så försvarar man Alex:

"It was a good thing, Alex getting up in her face. It was good Alex and company chased the little darling of Faux News down the street and back to her hotel."

http://www.prisonplanet.com/alex-jone ... le-malkin-at-the-dnc.html

Posted on: 2008/8/26 12:53
/
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Höger politiska kristna brukar betesig som idioter..

Posted on: 2008/8/26 13:09
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

See User information
Vore bra om mer folk sa åt folk som henne på skarpen lite oftare.

Posted on: 2008/8/26 13:17

Anonym
Det var osnyggt. Vad är han ute efter?

Själv var han på tårna liksom Michelle när Wenyi Wang skrek åt Hu Jintao:

Michelle uppmärksammades då för hennes text.
WENYI WANG ROCKS
http://michellemalkin.com/2006/04/21/wenyi-wang-rocks/
Här är en video:
http://michellemalkin.com/2006/04/20/video-shouting-down-a-tyrant/

Alex intervjuade då Wenyi Wang.
Lyssna här:
Brave Falun Gong Protester Wang Wenyi
http://www.prisonplanet.tv/audio/240406wenyi.htm

Resized Image

See User information
Quote:

Filipino-Monkey skrev:
Vore bra om mer folk sa åt folk som henne på skarpen lite oftare.

Du försvarar alltså att han skriker på henne, förolämpar henne väldigt grovt och jagar henne runt på gatan?

Kan även nämna att när Luke(en känd 911-truth anhängare) var ute och protesterade så rörde en "debunker" en truthers filmkamera och han kallde på polisen och sa att "debunkern" hade överfallt henne. Luke, som kallade på polisen, var med när Alex i denna nya händelse höll på mot denna tjejen och tyckte det var helt okej. Snacka om dubbelmoral...

Posted on: 2008/8/26 14:05
/

See User information
Quote:

sebben skrev:
Det var osnyggt. Vad är han ute efter?

Själv var han på tårna liksom Michelle när Wenyi Wang skrek åt Hu Jintao:

Michelle uppmärksammades då för hennes text.
WENYI WANG ROCKS
http://michellemalkin.com/2006/04/21/wenyi-wang-rocks/
Här är en video:
http://michellemalkin.com/2006/04/20/video-shouting-down-a-tyrant/

Alex intervjuade då Wenyi Wang.
Lyssna här:
Brave Falun Gong Protester Wang Wenyi
http://www.prisonplanet.tv/audio/240406wenyi.htm

Resized Image

Alex bevisar bara gång på gång att han endast är ute efter publicitet. Tror det kan varit en av anledningarna varför han beter sig som han gör. Notera även att han skriker "infowars.com" ett antal gånger mellan sina utbrott.

Posted on: 2008/8/26 14:08
/

Anonym
Han verkar vara en ganska osympatisk typ.

See User information
Lyssnar på Alex Jones show just nu, han rapporterar från demkraternas konvent. Det roliga är att han säger "infowars.com" tre gånger under 30 sekunder istället för att använda tiden till att faktiskt rapportera. Tycker det säger rätt mycket om hur mycket publicitet denna typ är ute efter.

EDIT: Var bara tvungen att citera detta från en artikel:

"“You support torture. Shame on you, you fascist piece of trash," Jones yelled. He also accused Malkin of supporting the U.S. Marines when they drown puppies."

http://www.fortcollinsnow.com/article/20080825/NEWS/1306569/1054

Vet inte varför, men Alex är rätt rolig :)

EDIT 2: På Alex Jones show anklagar Alex poliser för att de inte låter honom prata. Är inte detta lite ironiskt när han precis förolämpat och jagat iväg folk?

Posted on: 2008/8/26 15:53
/

See User information
Alex Jones beter sig adekvat. Om han skriker infowars.com 100ggr så är det antagligen för att han känner att tiden börjar rinna ut och för att väcka upp fler människor så måste han göra sin informationsportal så känd som möjligt. Man har nu börjat blockera Alex Jones hemsidor, tror det var från UK.
Om Alex skriker extrema förolämpningar mot medlöpare till NWO så kan jag förstå det. Det kanske inte är det mest effektiva men Alex är väldigt arg och det är befogat. Jag önskar att jag kunde amma upp samma temperament som han.

Posted on: 2008/8/26 16:01

See User information
Quote:

GordonShumway skrev:
Alex Jones beter sig adekvat. Om han skriker infowars.com 100ggr så är det antagligen för att han känner att tiden börjar rinna ut och för att väcka upp fler människor så måste han göra sin informationsportal så känd som möjligt. Man har nu börjat blockera Alex Jones hemsidor, tror det var från UK.
Om Alex skriker extrema förolämpningar mot medlöpare till NWO så kan jag förstå det. Det kanske inte är det mest effektiva men Alex är väldigt arg och det är befogat. Jag önskar att jag kunde amma upp samma temperament som han.

Så istället för att lungt och sansat försöka förklara så ska han skrika och förolämpa? Det var inte så att de andra började, Alex hittade tjejen bland andra människor och började skrika på henne. Löjligt beteende och verkligen inte försvarbart. Han är också VÄLDIGT upprörd över inskränkning av frihet, i detta ingår rätten att tala. Han skiter dock fullständigt i om andra får tala än de som är truthers, något som verkligen är löjligt. Idioti på hög grad.

Posted on: 2008/8/26 16:06
/

See User information
Klart han är ute efter publicitet och han är väldigt duktig på det. Inget fel med det han vill gå ut med det han vet. Fan det e klart han e frustrerad och det där är också hans personlighet. Om det nu var så fruktansvärt så kunde hon väl ha stuckit därifrån.

Alex jones är väldigt provocerande, rolig och störig. Det värsta jag vet med han är när han intervjuar någon och avbryter han hela tiden precis som folket på fox och andra nyhetskanaler.

En annan sak jag också irriterar mig på är hans ständiga refererande till nyhets artiklar, dom gånger jag eller någon jag känner varit med om något som står i tidningen så har det alla (100%) gånger varit fel.

Men men ingen är perfekt.Han har i alla fall gjort otroligt mycket för att få ut information som inte annars skulle komma ut till 100 tals miljoner?

Posted on: 2008/8/26 16:08

See User information
Michelle Malkin har sagt en massa sjuka saker. Hon skrev bland annat i en av sina böcker att man kunde göra som Hitler och sätta muslimer och araber i någon sorts koncentrationsläger. Om en vanlig medborgare hade sagt att man t ex skulle sätta alla judar i USA i koncentrationsläger så hade de fått långa fängelsestraff, de som tillhör mediaeliten kan säga vad de vill, bra att folk blir upprörda och inte accepterar vad som helst.

Posted on: 2008/8/26 16:14

See User information
Quote:

jin83 skrev:
Michelle Malkin har sagt en massa sjuka saker. Hon skrev bland annat i en av sina böcker att man kunde göra som Hitler och sätta muslimer och araber i någon sorts koncentrationsläger. Om en vanlig medborgare hade sagt att man t ex skulle sätta alla judar i USA i koncentrationsläger så hade de fått långa fängelsestraff, de som tillhör mediaeliten kan säga vad de vill, bra att folk blir upprörda och inte accepterar vad som helst.

Har du någon källa på att hon sagt så?

Förövrigt förstår jag fortfarande inte hur ni kan berättiga Alex:s beteende. Han betedde sig som en idiot och respekterade inte hennes åsikter, the end. Att säga att HON ska lämna platsen(som Monkey sa) är bara bissart.

Och även ifall det skulle visa sig att hon är en judehatare eller vafan som helst, så har han ingen rätt att göra som han gör.

Posted on: 2008/8/26 16:26
/

See User information
Quote:

Twoofer skrev:
Så istället för att lungt och sansat försöka förklara så ska han skrika och förolämpa? Det var inte så att de andra började, Alex hittade tjejen bland andra människor och började skrika på henne. Löjligt beteende och verkligen inte försvarbart. Han är också VÄLDIGT upprörd över inskränkning av frihet, i detta ingår rätten att tala. Han skiter dock fullständigt i om andra får tala än de som är truthers, något som verkligen är löjligt. Idioti på hög grad.

Jag utgår från att du inte tror på THE NEW WORLD ORDER? Det är nämligen bara utifrån den förutsättningen man kan bry sig mer om hur en av de få personerna vi kan sätta vårt hopp till beter sig än vad hans grundläggande intention är.
Det är lite som att bli upprörd över om nån beter sig otrevligt mot Hitlers medhjälpare. Att kräva att även de största svinen på jorden blir behandlade med respekt visar på en total blindhet för vad det handlar om.
Ett par frågor till Twoofer om jag får: vad står det på era tröjor?
Om du inte är oroad över NWO(som jag antar), varför slösar du tid i ett sånt här forum?

Posted on: 2008/8/26 16:49

See User information
Quote:

GordonShumway skrev:
Quote:

Twoofer skrev:

Jag utgår från att du inte tror på THE NEW WORLD ORDER? Det är nämligen bara utifrån den förutsättningen man kan bry sig mer om hur en av de få personerna vi kan sätta vårt hopp till beter sig än vad hans grundläggande intention är.
Det är lite som att bli upprörd över om nån beter sig otrevligt mot Hitlers medhjälpare. Att kräva att även de största svinen på jorden blir behandlade med respekt visar på en total blindhet för vad det handlar om.
Om du inte är oroad över NWO(som jag antar), varför slösar du tid i ett sånt här forum?

Jag anser inte att jag slösar tid. Till skillnad från dig så finns det personer som faktiskt är kapabla till att diskutera med personer som inte har lika åsikter som sig själv.

Jag är även här för att motarbeta idioti så långt det går.

Varför är du här?

Posted on: 2008/8/26 17:38
/

See User information
I vanliga fall är jag fullt kapabel att diskutera med folk som har avvikande åsikter. I det här fallet är jag totalt ointresserad av det eftersom jag tror att THE NEW WORLD ORDER kommer med stormsteg och jag tänker inte slösa tid på diskussioner med folk som aldrig kommer ändra sig oavsett vilka belägg de konfronteras med.
Jag är här för att lära mig mer om illuminati och den nya världsordningen. *kommer antagligen inte göra fler inlägg riktade till Twoofer*

Posted on: 2008/8/26 18:11

See User information
Oh Twoofer, you are entitled to your opinions, which are predictable, and oh dear, so Alex was yelling at a person who wants to put people in concentration camps, which of course is a good thing as it perhaps may be LEGAL right?

It would be like someone confronting Stalinists, Nazis or any other BRUTES proclaiming to do what history has shown ALWAYS happens when immoral mislead people get too much power and are lead astray:

They intern by the millions and kill even more.

She stands for brutal dictarorship and if she had her way may have had them all SHOT then and there.

Oh but poor her.... poor little facist nazi, that would contribute to the degeneration of millions and proclaims openly her intentions, poor little her, someone raised their voice.

Well Alex Jones doesnt suffer from what alot of people HERE do, namely Jantelagen.

C'mon Twoof Goof, gimme something better than that...
Youre gonna have to do alot better than clutching at a few straws-

One tip:

Alex yells alot.

Thats what he does.

Oh and facsist like her help establish supressive regimes that kill millions, but not people like you perhaps, so you are safe...

Posted on: 2008/8/26 18:26
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

See User information
And in regards to ALex calling for her to be killed?

In fact, Alex did not call for Malkin’s murder and witnesses say this call came from others not associated with Alex Jones or his crew. It was “frat-boy type” instigators, notes Aaron Dykes, editor of The Jones Report, “wearing court jester hats and making inflammatory statements.”

Dykes further states that, after chanting for Malkin’s death, these instigators asked why Alex had called for violence against Faux News’ neocon darling.

“The court jesters are just like the Wonkette people who would try to ridicule Ron Paul with Mickey Mouse cameras and demeaning questions,” Aaron adds. “The point is, it is disingenuous and meant to ridicule, not to confront or raise real questions.”

http://www.prisonplanet.com/media-dis ... teurs-caught-on-tape.html

Posted on: 2008/8/26 18:33
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

See User information
Sluta säga massa strunt, det blir tröttsamt.

Att jämnföra henne med en nazist är löjligt. Varför? Jo för att det är NI som anklagar henne för att vara dessa saker. Det är NI som säger att hon är facist och stödjer NWO. EN SS-soldat var uppet med i nazisternas verksamhet, en stor skillnad.

Sen skulle jag återigen vilja ha källa på att hon skulle vara en "nazi fascist"(vilket förövrigt är väldigt korkat sagt. Fundera på varför).

Det sista har jag inte ens sagt något om. Jag vet att Alex inte ville döda henne, men har jag någonsin sagt något annat?

Btw, GordonShumway, respekterar ditt beslut.

Posted on: 2008/8/26 18:59
/

Anonym
Det har ofta verkat som att Alex vill provocera och bete sig "alldelse under gränsen" för att få andra att gå över gränsen - då skulle han kunna hissa upp reklamskyltar som: "Alex Jones attackerad" - "Fasciststaten är här - polis brottade ned Alex Jones"... hehe...

Citat:
GordonShumway skrev:
"Alex Jones beter sig adekvat. Om han skriker infowars.com 100ggr så är det antagligen för att han känner att tiden börjar rinna ut och för att väcka upp fler människor så måste han göra sin informationsportal så känd som möjligt. Man har nu börjat blockera Alex Jones hemsidor, tror det var från UK.
Om Alex skriker extrema förolämpningar mot medlöpare till NWO så kan jag förstå det. Det kanske inte är det mest effektiva men Alex är väldigt arg och det är befogat. Jag önskar att jag kunde amma upp samma temperament som han."

Adekvat enligt vilken slags logik egentligen?

Han kan inte "väcka" någon.

Han kan bara vilseleda vidare.

Han är just som Insider skrev:

There may be an event which would alter the way civilisation is perceived now (it happened before many times) but that will have nothing to do with what you mentioned.

Your duty towards the One and yourself still stays the same, no matter what happens.

Do not waste energy waiting for events, being generic and inanimate, your stay will only be extended.

I might add this which may sound contrary to what I said but read carefully:

When masses are made to believe something negative, they may create what they did not want, which is how for instance the "NWO" like you people name it, works.

You are believing it is taking shape, so it will take shape and theorists are major players in helping this taking shape by bombarding you with "facts" that it is taking shape.

Claiming you are giving in power everyday, and they control you more...while in reality you are in full control.

So the people who are "waking up" to it are the ones who are creating it
.

Jin83 skrev:
"Michelle Malkin har sagt en massa sjuka saker. Hon skrev bland annat i en av sina böcker att man kunde göra som Hitler och sätta muslimer och araber i någon sorts koncentrationsläger. Om en vanlig medborgare hade sagt att man t ex skulle sätta alla judar i USA i koncentrationsläger så hade de fått långa fängelsestraff, de som tillhör mediaeliten kan säga vad de vill, bra att folk blir upprörda och inte accepterar vad som helst."

Många sitter i läger, så visst kan man sätta människor i läger. Det finns läger med eller utan galler, samhället är snart ett enda läger. En del bör säkert sitta i läger, såsom många muslimer, det beror väl på vad hon sa exakt, och menade.

GordonShumway skrev:
"Jag utgår från att du inte tror på THE NEW WORLD ORDER? Det är nämligen bara utifrån den förutsättningen man kan bry sig mer om hur en av de få personerna vi kan sätta vårt hopp till beter sig än vad hans grundläggande intention är.
Om du inte är oroad över NWO(som jag antar), varför slösar du tid i ett sånt här forum?"

Det är bakvänt. De personerna spelar bara den onda agendans intresse i händerna.
Likadant med David Icke. Jag såg igen på Big Brother - nu märker man hur han har hög röst, talar snabbt ibland, är agitativ, sorgligt.

Man kan inte sätta hopp till sådana personer.
Det är bara en själv som kan vakna till "Sanningen" - det har de personerna inget med att göra - de spiller bara andras tid, och spolierar deras möjlighet framöver.

See User information
Du vet tydligen inte vem denna häxa är?

Hon är den värsta sortens fascistsvin man kan hitta på Amerikansk TV just nu. FOX News Inc.

Posted on: 2008/8/26 19:41

See User information
Sebben. Vilka spelar den goda agendan i händerna? Vem har du förtroende för? Eller förnekar du NWO?

Posted on: 2008/8/26 19:41

Anonym
Quote:

anti skrev:
Du vet tydligen inte vem denna häxa är?

Hon är den värsta sortens fascistsvin man kan hitta på Amerikansk TV just nu. FOX News Inc.

Hon är en fin kvinna.

(1) 2 3 4 ... 6 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper