Vakencorner
|
Re: Flour
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
flour är inte bra, om man bortser från dom psykologiska effekterna orsakar det bla benskörhet. Dom kan inte tvinga dig att ta det.. Du borde inte ta det och du har rätt att vägra.
Ps, ge mig ett jobb på gottefabriken! :D
Posted on: 2008/1/22 22:26
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Posted on: 2008/1/22 22:27
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Du, sök på sajten, här finns mycket bra info postat om fluor!
Posted on: 2008/1/22 22:58
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
mycket bra, dålig info menar du väll
![]()
Posted on: 2008/1/22 23:05
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
nej jagmenar det jag skriver Eeeeemil...Bra info om något som är dåligt. Är du med eller emot... ![]()
Posted on: 2008/1/22 23:15
|
|||
|
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jovisst, bra info om något som är dåligt. dvs, bra, dålig info om flour.
Men seriöst, om det ska vara krav på att man ska ta något, bör man tänka efter minnst sju gånger innan man går med på det ![]()
Posted on: 2008/1/22 23:18
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Emil, Avdelningen... det är bra info om något dåligt.
Posted on: 2008/1/22 23:34
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
ja, det var ju det ja sa. Ville bara förtydliga, inget att hänga upp sig på.
Ta nu denna hammaren, sätt dig i ett hörn i avdelningen o slå i lite spikar.
Posted on: 2008/1/22 23:45
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Hur kan de göra det obligatoriskt att ta en flourtablett? Vad blir det för straff om man inte tar den? Låter jäkligt skumt.
Posted on: 2008/1/23 0:03
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Kollar man så skriver han att de ska "få" tabletter.
Posted on: 2008/1/23 0:07
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Men grejen är ju, att om någon säger att man "måste" göra något, så vet dom, eller vågar dom inte säga nej..
Posted on: 2008/1/23 0:28
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Ja dom säger att det är oblikatoriskt men man kan ju vägra och jag tänker då bannemej inte ta det. Blev lite nyfiken/misstänksam för jag hörde nåt om flor på Alex Jones show häromdagen så tänkte mest kolla vad det är för skit. Finns inte det i vårat vatten redan?
Hehe godisfabriker gör en bitter :P Så sök aldrig jobb där ;)
Posted on: 2008/1/23 0:29
|
|||
|
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Europas vatten är relativt flour fritt, men andra ställen i världen, england, frankrike och usa tex, har väldigt mycket flour i vatten. Ramlösa osv är ju väldigt flouriderat..
Posted on: 2008/1/23 0:32
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Nej det är inte fluoriderat.
Posted on: 2008/1/23 0:46
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
flourerat då
Posted on: 2008/1/23 1:13
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Hör av dig på pm till micro, så kan han sända dig skriften "The flouride deception".
Jag har den hemma & är på jobbet, har inte filen här. Läs den, hursomhelst! |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
En sån här tar bort fluor, tungmetaller, som kadmium bly koppar och andra "nyttigheter" ur vattnet till 99.99%
http://waterdistiller.com/ ![]()
Posted on: 2008/1/23 10:02
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Nej, det tror jag inte det är.
Posted on: 2008/1/23 10:09
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Hm... har alltid fått höra att man inte ska dricka destilerat vatten då skilnaden mellan det och kroppens celler gör att di verse viktiga salter difuserar ut ur cellerna. Fast det kanske bara är snack för att vi ska dricka vårt flour?
Posted on: 2008/1/23 14:16
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Hur är det med tandkräm? kan man få tag på tandkräm utan flour?
Posted on: 2008/1/23 18:50
|
|||
|
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Några respostar: http://www.life-enthusiast.com:80/news/o_dental_health.htm http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... pe=&topic_id=4042&forum=6 http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... pe=&topic_id=6988&forum=6 http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=64686#forumpost64686
Posted on: 2008/1/23 19:07
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
InBlood, gå in på närmaste hälsobutik, dom bör ha flourfri tandkräm där, den frågan har vi haft uppe tidigare på forumet, sök på det..
Lite mer info om flour: Scientific Study Finds Fluoride Horror Stories Factual http://www.prisonplanet.com/articles/ ... 11508_fluoride_horror.htm
Posted on: 2008/1/24 0:56
|
|||
|
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jo jag vet, men man får ju i sig mer salt än vad vi behöver på grund av all annan mat vi äter. Man kan ju tilsätta mineraler till det, tex bordsalt. I mexico har de inte fluor i vattnet, de har det i saltet, så köp inte ditt salt i Mexico!
Posted on: 2008/1/24 10:15
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login