vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Tyskland först med att erkänna Chemtrails

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Tyskland först med att erkänna Chemtrails

See User information
Där ser man, vad är syftet tro? population reduction? det är väll deras kärring till ledare som godkänt det här.

Posted on: 2007/11/22 14:28
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

BiReal skrev:
Där ser man, vad är syftet tro? population reduction? det är väll deras kärring till ledare som godkänt det här.

Mindcontrol via HAARP teknik man lägger en matta som agerar som en skärm man kan sända elf vågor mot, om du frågar mig, men inte enda syftet, man passar på och sprider andra grejor med, listan är lång. allt militärt hemligstämplat.

Posted on: 2007/11/22 16:14
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”

Anonym
Är detta ett sådant erkännade i den storleken att det är nyhetsvärde på framsidan för vaken.se?

Exakt hur många och vem är det som "erkänner" eg? Media bara?

See User information
Quote:

Steffo skrev:
Quote:

BiReal skrev:

Mindcontrol via HAARP teknik man lägger en matta som agerar som en skärm man kan sända elf vågor mot, om du frågar mig, men inte enda syftet, man passar på och sprider andra grejor med, listan är lång. allt militärt hemligstämplat.

Några små anmärkningar här...

"...om du frågar mig," - det är inte svenskt språkbruk.

Ta inte engelskt skrivsätt hit, tack, vi har våra egna.

"som jag ser det...", "...är min uppfattning..." etc, är några skrivsätt man kan ha.

inte heller detta: ...enligt mig..." som man nu förpestar livet för oss alltmer är kul att se.

Programmering har gjort att vi plötsligt inte kan skriva "tycker jag/som jag förstår det/tror jag etc etc

+ allt detta "du" - "Du kan inte gå till EM om du inte har ett lag... - vad håller töntar på med?

Där har de också tagit engelska "man", och tycks tro att det ska översättas och sägas "du". In på Avdelningen med dom. Maila och påpeka när ni ser det i media, det är fullt av det, det ökar lavinartat... alla tar ju efter vad sportreferenter säger.

Hur känns det, hur tänker du då - hur tänker du när du känner så - Peter Jidhe var den som förstörde svensk sportkommentering - det gav honom en fin karriär.

Posted on: 2007/11/22 16:44
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Quote:

novax skrev:
Quote:

Steffo skrev:
Quote:

BiReal skrev:

Ta inte engelskt skrivsätt hit, tack, vi har våra egna.

"som jag ser det...", "...är min uppfattning..." etc, är några skrivsätt man kan ha.

inte heller detta: ...enligt mig..." som man nu förpestar livet för oss alltmer är kul att se.

Programmering har gjort att vi plötsligt inte kan skriva "tycker jag/som jag förstår det/tror jag etc etc

+ allt detta "du" - "Du kan inte gå till EM om du inte har ett lag... - vad håller töntar på med?

Där har de också tagit engelska "man", och tycks tro att det ska översättas och sägas "du". In på Avdelningen med dom. Maila och påpeka när ni ser det i media, det är fullt av det, det ökar lavinartat... alla tar ju efter vad sportreferenter säger.

Hur känns det, hur tänker du då - hur tänker du när du känner så - Peter Jidhe var den som förstörde svensk sportkommentering - det gav honom en fin karriär.

skit på dig

Posted on: 2007/11/22 17:14
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”

Anonym
Quote:

Där har de också tagit engelska "man", och tycks tro att det ska översättas och sägas "du".

Skit på dig.

See User information
Quote:

novax skrev:

Skit på dig!

Posted on: 2007/11/22 18:08

Anonym
Help a xxxxxx out för fan...

Hur fet är denna nyhet egentligen?

“In the United States of America there are protest after protest for many years now, against these military operations and now people are mobilising in Germany as well. Per example JOHANNES REMMEL of the Greens."

Så det är någon i The greenparty i Germany som tror på detta? Öppen debatt i riksdagen tom då?

Verkar inte så big, eller har jag missat något.

See User information
swift, alciada och steffo har smutschiga tankar.

Ni tänker inte så "stort".

Vakna upp lite vet ja.

Jag postade denna i förrgår.

Icke för fejks.

http://www.epochtimes.se/articles/2007/11/20/13603.html

Posted on: 2007/11/22 22:30
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
På svenska heter det "smutsiga" tankar. Inte "smutschiga" tankar eftersom det är en import ifrån tyska och kan leda till nynazistiska tankegångar inom språkvetenskapen och ett försvagande av den svenska folkstammen när samtalshygienen kollapsar.

Anonym
Men lägg ner allihopa...

Tillbaka till ämnet istället för att rättstava varandra. Se på mig, jag kan inte stava alls ibland. Gjorde en VAKEN.SE DVD i förrgår med Great Global Warming Swindle och Capitalist COnspiracy. Allt med menyer och svensktext. Väl hemma märker jag att i "om filmen" har jag cirka 3 stavfel, så hela skiten måste göras om.

Well. Är det så att bara någon ur miljöpartiet i Germany har erkännt eller klagat på chemtrails? Det är väl inte så att försvaret eller flygplans-relaterade personer erkännt?

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper