vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Hittade en konspirationteori som besannats ( SR.se - Återupprättelse för den siste tsaren )

See User information
"De dödliga skotten i Ryssland 1918 mot den abdikerade tsaren Nikolaj II var olagliga. Det slog Rysslands högsta domstol fast på onsdagen.

Ryska monarkister och ättlingar till tsarfamiljen har länge kämpat för att de ihjälskjutna i tsarfamiljen skulle få denna upprättelse som brottsoffer i enlighet med rysk lag.

Nikolaj Alexandrovitj Romanov, som var tsar 1894 - 1917, sköts tillsammans med sin hustru och alla sina barn ihjäl av bolsjevikstyrkor i Jekaterinburg i juli 1918 under det ryska inbördeskriget."

Återupprättelse för den siste tsaren
http://www.sr.se/ekot/artikel.asp?artikel=2347468

Historielektion 1:

Vilka var det som sponsrade bolsjevikerna?

svar: NWO

Posted on: 2008/10/1 22:15
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Hittade en kospirationteori som besannats ( SR.se - Återupprättelse för den siste tsaren )
Kan du inte förklara för jag förstår inte... Vilken konspiration o hur har den besannats?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Hittade en kospirationteori som besannats ( SR.se - Återupprättelse för den siste tsaren )

See User information
På SVT idag sa dom att det hade bevisats och officellt uttalats att det inte fanns några som helst politiska förtecken till dessa mord, men det fanns det! För det har nog funnits "konspirationsteorier" om även dessa mord..

Titta på Rapport, hoppa fram till ca 13 minuter..

http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=342606

Posted on: 2008/10/1 22:32
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

Anonym
Re: Hittade en konspirationteori som besannats ( SR.se - Återupprättelse för den siste tsaren )
Ööööhhh... Alla som trodde det inte fanns politiska förtecken när kommunisterna i sin revolution för att störta tsaren sköt honom, räck upp en hand.
När jag gick i skolan fick vi lära oss att tsaren dödades av bolshevikerna som en del av revolutionen. Kanske har läroplanen ändrats, jag vet inte. I vilket fall tror jag 100% av svenska folket skulle säga emot om man påstod att det var opolitiska mord.

Anonym
Quote:

TeBe skrev:
Titta på Rapport, hoppa fram till ca 13 minuter..

http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=342606

Rehabiliteras? Från döden? Har det ordet någon juridik betydelse jag inte känner till? Eller ska Ryssland bli en konstitutionell tsarokrati nu?

See User information
Nå...om inte annat, så har jag fattat nu, att avrättningen av tsarfamiljen hade ekonomiska orsaker, om inte annat...

Herr Romanoff litade visst inte på herrar globalbankirer.

Methinks.

Posted on: 2008/10/2 7:24

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper