Vakencorner
|
Vaccin skall visst tillverkas åt hela svenska befolkning, mot svininfluensan
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det stod mer i Sydsvenskans pappersupplaga, lär stå i andra dagstidningar. Företaget som skulle tillverka vaccinet hette något i stil med Glaxo Klein. Alltså ungefär samma sak som i Frankrike.
http://sydsvenskan.se/varlden/article ... HO-hojer-pandeminiva.html "Alla experter räknar med att influensan kommer att få fäste rejält i Sverige under hösten. När influensan börjar spridas mer i Sverige kommer också de virushämmande läkemedlen att börja distribueras från de nationella lagren till landstingen."
Posted on: 2009/6/12 7:33
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
Re: Vaccin skall visst tillverkas åt hela svenska befolkning, mot svininfluensan
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Kommer säkert få bra fäste i alla som vaccinerats. Bortförklaringen blir nog då att dom han få influensan innan dom vaccinerades.
|
||||
|
||||
|
Re: Vaccin skall visst tillverkas åt hela svenska befolkning, mot svininfluensan
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Här är lite "criminal history" från företaget som säljer vaccinet. Dom lär ju tjäna miljarder nu.
Barnamördare! http://www.youtube.com/watch?v=0OhcmaAf_zE&feature=related" rel="external" title=""> http://www.youtube.com/watch?v=0OhcmaAf_zE&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=89gOwL_2xeg
Posted on: 2009/6/12 15:12
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Svininfluensavaccinet= Den moderna varianten på Zyklon B. Kanske lite mer långsamt verkande då. Så passande att företaget som tillverkar vaccinet är tyskt också.
![]()
Posted on: 2009/6/12 18:35
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Glaxo Smith Kline tjänade 31 000$/minut, 2006, och är världens största läkemedelsföretag.
I styrelsen för GSK sitter till exempel Paul Allaire som har medlemskap i Bilderberg och har varit CEO för Xerox 2 gånger. Jag tänker aldrig ta det där vaccinet.
Posted on: 2009/6/12 23:16
|
|||
|
Anti-Korruptionsbyrån - Blogg om den Nya Världsordningen och Revisionism!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Hur lång tid tar det vanligtvis att ta fram ett nytt vaccin ??
http://www2.ltkalmar.se/fagelinfluensa/dokument/Vaccinfabrik.pdf 1. Inledning och sammanfattning I denna rapport redovisar jag det uppdrag jag fick den 12 januari 2006 av statsrådet Morgan Johansson att utreda olika offentlig-privata lösningar för att få till stånd tillverkning av influensavaccin i Sverige. I enlighet med uppdraget har jag haft överläggningar med ett antal vaccintillverkande företag. Jag har samrått med berörda myndigheter. I vissa avseenden har jag i enlighet med mitt uppdrag samarbetat med Socialstyrelsen. http://ki.se/ki/jsp/polopoly.jsp?d=1891&a=3903&l=sv Tar tid Allt tar mycket tid. Från färdiga forskningsresultat till kliniken tar det fortfarande ca 10 år. Men nya tekniska metoder har gjort att forskningens resultat produceras mycket fortare i dag än för bara några år sedan. - Vi forskare har ofta svårt att förstå hur lång tid som egentligen återstår från det vi har en produkt färdig på laboratoriet. Inom vaccinforskningen behövs därför samarbete med läkemedelsindustrin. Deras resurser krävs för att kunna testa nya vacciner på många personer och snabbt få ut produkterna till sjukvården. Vaccinologi, som vi sysslar med, är fortfarande grundforskning, även om det ofta leder till mycket praktiska resultat. Än är det bara god hygien som överträffat vaccinerna när det handlat om att förhindra sjukdomar här på jorden.
Posted on: 2009/6/14 7:22
Edited by Spartacus88 on 2009/6/14 7:38:52
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag blev farfar för ett år sedan. Med inte allt för mycket övertalande fick jag både min son och mamman att förstå att all form av injicering av vad det än må vara bör undvikas på små barn. Den hysteriska o-logiken att det som var helt vanliga barnsjukdomar tidigare, nu marknadsförs som livsfarliga smittkopps- och böldpestliknande sjukdomar. När jag var liten avverkade jag dessa barnsjukdomar med viss ilska. Jag ville ut o leka men mamma sa att jag nog skulle stanna inne ett par dar. Påssjuka, vattkoppor, kikhosta, mässlingen, rödahund etc. Och tänk Dig/er detta mirakel:
I'm still up 'n' runnig, and rocking. Mycket sällan är jag sjuk nuförtiden. Dock ser jag min astma som en smärre förbannelse. Jag skyller den utan att tveka på de kvicksilverförorenade vidrigheter de tryckte i mig när jag inte fick, eller kunde välja själv. I bekantskapskretsen figurerar MS, Fibromyalgi, Autism etc. Vem uppfann dessa förbannelser? Finns det någon dokumentation om dessa djävulska sjukdomar innan vaccinationsprogrammen sattes igång. För att inte nämna HIV/AIDS Placebo-tester skulle jag som vanlig medborgare vilja ta del av. Har du något uppslag kring var jag kan få ta del av sådana vad det gäller vacciner? Varför skulle jag utsätta mig för en vaccination emot en helt harmlös lite flunsa som så klart har det vidriga namnet: nassesnuvan, eller hur var det.
Posted on: 2009/6/14 16:09
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Låt oss då bara döpa om "förkylningen" till Nassesnuva.
Posted on: 2009/6/14 16:18
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Karsten:
Jag har för mig att kvicksilver som finns i vaccin kan utveckla autism hos värden. Jag tänker aldrig tillåta mina eventuella barn att ta vaccin! Och jag tänker fan inte ta något mot svininfluensan heller.
Posted on: 2009/6/14 16:30
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Familjen Alan Rees och deras kamp för sin Autistiske son....
http://se.search.yahoo.com/search?ei= ... blTQAAAA%40%40&fr2=sp-top
Posted on: 2009/6/14 19:59
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Undra hur många politikerna kommer att ha ihjäl med det här vaccinet. Sverige har inte haft ett ända fall av svininfluensa men vi kommer garanterat få det efter vaccinationerna.
Posted on: 2009/6/17 15:11
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Posted on: 2009/6/18 2:56
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
FDA Threatens to Seize All Natural Products that Dare to Mention H1N1 Swine Flu
http://www.naturalnews.com/026473_the ... 1N1_natural_products.html "The message is crystal clear: No product may be described as protecting against or preventing H1N1 infections unless it is approved by the FDA. And which products has the FDA approved? Tamiflu (the anti-viral drug that most people will never have access to), and soon the new H1N1 vaccine that's being manufactured at a cost of one billion dollars (paid to Big Pharma by the taxpayers). This vaccine, of course, will be utterly useless because H1N1 will undoubtedly mutate between now and the time the vaccine is ready, rendering the vaccine useless." "If people were informed about the healing and protective powers of herbs, they would no longer remain enslaved by the medical establishment. Profits would be lost. Power would evaporate. This is why people can never be allowed to attain any real knowledge about herbs, superfoods or nutritional supplements. And the FDA will threaten people with imprisonment just to make sure they don't dare publish knowledge that the FDA does not want the people to see. " The Five Best Anti-Viral Products to Beat Influenza, Swine Flu, Bird Flu and SARS http://www.naturalnews.com/Report_Ant ... Remedies_Influenza_0.html
Posted on: 2009/6/19 8:17
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
över 40 i sverige nu enligt länken jag postade innan
Posted on: 2009/6/21 16:24
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Posted on: 2009/6/22 10:28
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Just det spartacus88!
Ron Paul har pratat om hur det var då också. Den där med PENGAR vinst, läkemedel och Sverige som ett stort korrupterade land när det gäller de "lagliga" droger..... De vill göra business... ; )
Posted on: 2009/6/22 10:44
|
|||
|
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious. Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..." |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Posted on: 2009/6/22 17:16
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
"– Alla sörmlänningar ska erbjudas vaccination kostnadsfritt, säger Jörgen Danielsson, landstingsstyrelsens ordförande. " Erbjuda: "1) framställa förslag till (ngn) om att giva l. lämna l. bevilja (honom l. Henne ngt); tillbjuda, bjuda; ställa (ngt) till (ngns) förfogande l. disposition; utbjuda; refl.: (självmant) tillbjuda sig l. förklara sig villig (till ngt. l. att göra ngt). En anställning erbjöds mig l. jag blev erbjuden l. erbjöds en anställning. Erbjuda ngn sina tjän- ster. Göra ngn ett erbjudande. RARP 4: 487 (1650). Lasse Svenson erböd sig med Ed, sin berettelse att Stadfesta. KultM 3: 79 (i handl. fr. 1706). Emot ärbudd betalning. VDakt. 1782, nr 516. Frankrike (har) .. erbudit sin bemedling. Gustaf III 5: 263 (1810). Man erböd honom främsta rummet i Senaten. PALMBLAD Nov. 1: 60 (1840). LfF 1912, s. 21. " Tvinga: driva, driva, kräva [okänd märkning], pressa, forcera Enligt deras ord är det frivilligt. Eller? ; )
Posted on: 2009/6/22 21:49
|
|||
|
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious. Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..." |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Hörde nått på sena nyheterna idag,om vaccinet
det framställs som fan tydligen, och upp me armen, lite chips eller............................
Posted on: 2009/6/22 22:18
|
|||
|
Have guitar, will travell
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Men, är det obligatoriskt eller?
Vill de TVINGA folk att ta den?
Posted on: 2009/6/22 23:23
|
|||
|
Administration, VAKEN.SE
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag hoppas du har rätt Lorax!
Men i frankrike ska det väl vara "obligatoriskt" och samma i England?
Posted on: 2009/6/23 3:10
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
18 miljoner vaccindoser beställda
Med hjälp av 18 miljoner doser vaccin - den största beställningen i sitt slag genom tiderna - ska svenskarna skyddas mot svininfluensan. Men många kan välja att låta bli att ta sprutorna. http://svt.se/2.22620/1.1602703/18_mi ... =puff_1602706&lpos=rubrik
Posted on: 2009/6/23 6:22
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Swedish Government Recommends Two H1N1 Shots for Every Swede
An Infowars reader sends the following, published on the Socialstyrelsen website: The Swedish national board of health and welfare (Socialstyrelsen) is recommending all city counsels (landsting) to purchase vaccine against A(H1N1). The recommendation encompasses the purchase of a total of 18 million doses, which is enough to vaccinate the entire population of Sweden with two doses. The last paragraph reads: A(H1N1) is a completely new form av influenza and because of this probably no human has immunity for it. The Swedish national board of health and welfare concludes that between 20 and 40 percent of the population will be infected. The risk is great that the entire society will be affected more than if it were a regular influenza. The first deliveries of the vaccine will occur this autumn. According to the preliminary plan all doses will be delivered by the beginning of 2010. Källa: http://www.infowars.com/swedish-gover ... n1-shots-for-every-swede/
Posted on: 2009/6/25 14:51
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login